Rygtebørsen XIX
anes skrev: Ancelotti har i forbindelse med præsentationen af hans nye hjemmeside, hvor han gerne vil komme tættere på fansene og modtage deres meninger snakket om transfers.
Der kommer ikke nogen til Madrid før efter VM, med skader i tankerne tror jeg det er en god ide også selvom prisen på dem kan stige.
Og så til dagens bedste nyhed
El futuro de Di María: "No tengo ninguna duda que se quedará".
Spurgt til Di Marias fremtid: Jeg har ingen tvivl om at han bliver
Hvis Madrid ikke handler før efter VM, så bliver det en meget, meget sjov måned, med mange rygter. Alle midtbanespillere, som man kan komme i tanke på er allerede blevet rygtet til Madrid. og det bliver kun værre.
Min ønskeliste er dog Muller/Reus samt Griezmann til angrebet. og at vi sælge Khedria samt Casemiro og finder nogle midtbanespillere, som passer bedre ind i Ancelottis 4-3-3. De skal enten være mere tekniske eller have noget mere dynamik.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tror både på Illara og Isco. Modric viste også først sit bedste i anden sæson. Ikke at det betyder at de to andre automatisk vil hæve deres niveau ligeså meget, men hav nu noget tålmodighed. Det tror jeg både Ancelotti og resten af staben har. Heldigvis!
- RasmusKring
- Gæst
-
SR4 skrev: Alonso kæmper med Illara og Casameiro om den defensive plads. Khedira bliver farlig at bruge der, da Di Maria og Modric er alt for offensive. Alonso er gammel og kan ikke spille alle kampe og vi har samtidig brug for en fremtidig spiller. Casameiro stoler træneren ikke på og Khedira der var ude i et halv år blev foretrukket frem for Illara i en CL finale. Vi skal altså have en vi kan stole på når Alonso ikke lige kan spille.
Isco, Di Maria og Modric er alt for gode offensivt til at man kan bruge dem i stedet for Alonso, spild af kvalitet.
Det ville ikke være noget i vejen med at Alonsos erstatning havde nogle offensive kvaliteter. Det er ikke derfor, at hverken Isco, Di Maria eller Modric kan erstatte Alonso. Det er helt simpelt fordi de ikke er gode nok defensivt. Uden nogen tvivl.
Real Madrid coach Carlo Ancelotti has refused to be drawn on the club's reported interest in Luis Suárez, but has confirmed rising star Álvaro Morata is set to leave the European champions this summer.
"Suarez is a fantastic player but it would be a lack of respect to talk about signings at this stage."
On Morata: "The player has decided to leave in search of more minutes and the club has agreed it."
Di María's future: "I have no doubt that he'll stay".
A potential midfield signing: "We will have Khedira back next year, which is a boost for our midfield".
Han blev som nævnt spurgt ind til Morata og i forlængelse sagde han videre:
On Morata: "The players wants to play more minutes and the club agrees. If he could find the chance of playing it would be good that he had the chance for a year. If Morata goes then we'll have to think about signing a similar striker with the same characteristics, a youngster".
Han sagde altså angiveligt, at Real Madrid søger en lignende angriber; en ung spiller med nogenlunde de samme karakteristika som Morata. Umiddelbart kunne det godt passe på Joselu, men det bliver ikke ham, eftersom han i stedet fortsætter karrieren i Hannover:
Hannover have signed Spanish forward Joselu from Bundesliga rivals Hoffenheim for an undisclosed fee.
Dermed kan vi godt udelukke Joselu. Hele historien om hans skifte til Hannover kan læses her . MARCA bringer ligeledes historien her .
- Kaspercristiano
- Gæst
-
- Kaspercristiano
- Gæst
-
El_Juan skrev: Så det har du alligevel læst? Dagen efter rygtet om Joselu. Sjovt nok udtalte Ancelotti netop dette i dagens interview: "Ancelotti: no signings until after World Cup."
Så hvad er din pointe.. At du vil dobbelt bekræfte at Ancelotti har sagt at Real Madrid ikke vil signe nogen før efter VM ? eller at du tror jeg skulle have læst dette i går ?
Morata til Arsenal eller Tottenham - caught offside
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Verratti's agent in talks with Real
'La Gazzetta': el representante de Marco Verratti viaja a Madrid
Mandzukic puts Real on alert
El Real Madrid ofrecería 5 millones netos a Toni Kroos
Hvad Mandzukic og en mulig afløser for Morata angår, så hæfter jeg mig dog stadig ved Ancelottis udtalelse i går om at klubben ønsker, at hente en ung spiller med lignende karakteristika. Det passer meget godt med de lignende karakteristika, men knap så meget med alderen.
De alternativer, der umiddelbart kommer op - spillere med tilsvarende alder og karakteristika - er spillere som Romelu Lukaku (Chelsea), Brayan Perea (Lazio), Ante Rebic (Fiorentina) og Yaya Sanogo (Arsenal). Jeg ville have nævnt M'Baye Niang (AC Milan), eftersom han er et åbenlyst talent, men attituden efterlader desværre meget tilbage at ønske.
Wolfsburg general manager Klaus Allofs has rubbished reports of a bid being lodged for Real Madrid striker Álvaro Morata, with Carlo Ancelotti admitting earlier this week he expected the rising star to leave the European champions this summer.
- Redondo
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Redondo skrev: Rygtet siger at Mou vil lade Ramires gå hvis han får Modric den anden vej. Jeg har sagt til Ancelotti at det selvfølgelig er 'no go'.
Og det skal du have stort tak for!
Drøm videre, Mou ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.