Rygtebørsen XIX
- Storken
- Gæst
-
"For most of my career I've played behind a striker, but close enough to form a partnership with them. That's where I think I play best."
- Agüero i et interview med FourForTwo
Agüero er sindssyg hurtig og en dygtig afslutter, men han er slet ikke lige så god på bolden som Neymar og Messi. Derudover har han brug for nogle spilstationer, hvilket han nok ikke finder i Ronaldo og Bale, der gerne selv vil afslutte.
I burde købe Reus eller Hazard. Det er to fantastiske fodboldspillere, der kan supplere jeres to €100 millioner mænd i front. Det nytter ikke noget at skifte Benzema ud med endnu en afslutter.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- YunisTaker
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Med Benzema er du garanteret 20+ mål på en sæson, hvilket er acceptabelt nu når man har så mange andre der scorer mål på holdet. Selvfølgelig ville Aguero måske score lige så mange mål, men han er ikke lige så god fysisk som Benzema. Og hvis Benitez vil spille med en angriber i front, så foretrækker jeg klart Benzema.
Hvis der absolut skal købes en angriber, så skal det være til andet valg, da Benzema har klassen til at være første angriber i Real Madrid. I så fald ser jeg gerne Doumbia komme til, men med hans skifte til Roma i Januar er det nok usandsynligt.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.fodbold-transfers.dk/medie-de-gea-i-...derskriver-med-real/
www.dailystar.co.uk/sport/football/44569...oodbye-Man-Utd-staff
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Manchester City are preparing a new move for Real Madrid midfielder Isco.
Source: Mundo Deportivo
Tuesday, June 2, 2015 08:4
Tror det eneste der hidtil har afholdt ham fra at pakke rygsækken, er at Benitez skal have mulighed for at redegøre for sine planer for ham. Gad vide om han har fået dem eller om det venter til efter han kommer hjem fra landsholdslejren.
Jeg håber Isco bliver men forstår godt, at meget spilletid er det vigtigste for en af verdens største talenter. Og så er City det helt rigtige valg. En træner der sætter ham højere end andre og et midtbanesamarbejde med landsmændene Silva og Navas
Lokalsprøjten er også på Aguero og Iscohandlen:
www.manchestereveningnews.co.uk/sport/fo...roundup-real-9372247
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev: Tror det eneste der hidtil har afholdt ham fra at pakke rygsækken, er at Benitez skal have mulighed for at redegøre for sine planer for ham. Gad vide om han har fået dem eller om det venter til efter han kommer hjem fra landsholdslejren.
Jeg håber Isco bliver men forstår godt, at meget spilletid er det vigtigste for en af verdens største talenter. Og så er City det helt rigtige valg. En træner der sætter ham højere end andre og et midtbanesamarbejde med landsmændene Silva og Navas
1. Hvorfor?
2. Du er klar over, at Isco er en af de spillere, der har fået allermest spilletid denne sæson, ikke?
Det vil ikke give nogen mening at skifte til Manchester City. Det er en ganske middelmådig klub; en mellemstation om man vil. Isco bliver i Real Madrid i mange, mange år. Også selvom de engelske medier ønsker at se ham brillere i engelsk fodbold.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev: 1. Hvorfor?
2. Du er klar over, at Isco er en af de spillere, der har fået allermest spilletid denne sæson, ikke?
Det vil ikke give nogen mening at skifte til Manchester City. Det er en ganske middelmådig klub; en mellemstation om man vil. Isco bliver i Real Madrid i mange, mange år. Også selvom de engelske medier ønsker at se ham brillere i engelsk fodbold.
Jeg håber du er klar over, at jeg er en af Iscos største fan og ser en aldeles fremragende fremtid for ham. Det er ikke min "ønsketænkning" jeg giver udtryk for.
Når du spørger hvorfor, så fremgår det ret tydeligt af artiklerne, der i øjeblikket verserer rundt omkring i de spanske og engelske aviser. Han vil ikke blive ved med at være "sidekick" for Modric eller James. Skuffelsen efter James vendte tilbage og Isco røg på bænken - trods en formiddabeel indsats, sidder i ham iflg. artiklerne og han ved jo godt, at hans meget spilletid i 14/15 skyldtes skader hos netop de to spillere og at kravet for videre udnyttelse af hans store potentiale er mere spilletid - og det får han i City under Pellegrini - ingen tvivl der.
I øvrigt er alle hold middelmådige i forhold til Real, Barcelona og Bayern. Manchester City ligger - som jeg ser det - i gruppen af klubber, der ønsker at avancere til niveau med Real og de to andre men mangler at få fodboldspillere på flere poster, i stedet for de meget robuste engelske spillere, der slet ikke har det internationale format.
Jeg håber Benitez overbeviser Isco om, at han vil rotere så meget, at han lover mere spilletid til ham end han fik i 14/15. Tror det er et ultimativt krav men at det krav ville blive opfyldt med et progressivt rotationssystem
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev:
Daniel skrev: 1. Hvorfor?
2. Du er klar over, at Isco er en af de spillere, der har fået allermest spilletid denne sæson, ikke?
Det vil ikke give nogen mening at skifte til Manchester City. Det er en ganske middelmådig klub; en mellemstation om man vil. Isco bliver i Real Madrid i mange, mange år. Også selvom de engelske medier ønsker at se ham brillere i engelsk fodbold.
Jeg håber du er klar over, at jeg er en af Iscos største fan og ser en aldeles fremragende fremtid for ham. Det er ikke min "ønsketænkning" jeg giver udtryk for.
Når du spørger hvorfor, så fremgår det ret tydeligt af artiklerne, der i øjeblikket verserer rundt omkring i de spanske og engelske aviser. Han vil ikke blive ved med at være "sidekick" for Modric eller James. Skuffelsen efter James vendte tilbage og Isco røg på bænken - trods en formiddabeel indsats, sidder i ham iflg. artiklerne og han ved jo godt, at hans meget spilletid i 14/15 skyldtes skader hos netop de to spillere og at kravet for videre udnyttelse af hans store potentiale er mere spilletid - og det får han i City under Pellegrini - ingen tvivl der.
I øvrigt er alle hold middelmådige i forhold til Real, Barcelona og Bayern. Manchester City ligger - som jeg ser det - i gruppen af klubber, der ønsker at avancere til niveau med Real og de to andre men mangler at få fodboldspillere på flere poster, i stedet for de meget robuste engelske spillere, der slet ikke har det internationale format.
Jeg håber Benitez overbeviser Isco om, at han vil rotere så meget, at han lover mere spilletid til ham end han fik i 14/15. Tror det er et ultimativt krav
Åh åh, here we go again. Isco blev skiftet ud med James, da denne kom tilbage fra en skade, fordi Isco allerede var gået voldsomt ned i niveau på det tidspunkt. Han spillede ikke godt. Det gjorde derimod James direkte fra første færd.
Din sidste linje omkring mere spilletid i 14/15 forstår jeg ganske enkelt ikke. Isco fik virkelig meget spilletid i denne sæson, hvilket tallene også vil vise dig, hvis du gider undersøge dem. Hvis ikke, så skal jeg finde dem til dig.
Jeg håber også, at Isco bliver - hvilket jeg også tror. Bare fordi nogle enkelte spanske og engelske sladderblade skriver andet, gør det det jo ikke til sandheden.
EDIT: Din sætning om City og deres mange engelske spillere er jeg heller ikke helt enig i. Hvor mange engelske spillere tæller du på Citys hold? Eller bare i start 11'eren? :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev:
Neye skrev:
Daniel skrev: 1. Hvorfor?
2. Du er klar over, at Isco er en af de spillere, der har fået allermest spilletid denne sæson, ikke?
Det vil ikke give nogen mening at skifte til Manchester City. Det er en ganske middelmådig klub; en mellemstation om man vil. Isco bliver i Real Madrid i mange, mange år. Også selvom de engelske medier ønsker at se ham brillere i engelsk fodbold.
Jeg håber du er klar over, at jeg er en af Iscos største fan og ser en aldeles fremragende fremtid for ham. Det er ikke min "ønsketænkning" jeg giver udtryk for.
Når du spørger hvorfor, så fremgår det ret tydeligt af artiklerne, der i øjeblikket verserer rundt omkring i de spanske og engelske aviser. Han vil ikke blive ved med at være "sidekick" for Modric eller James. Skuffelsen efter James vendte tilbage og Isco røg på bænken - trods en formiddabeel indsats, sidder i ham iflg. artiklerne og han ved jo godt, at hans meget spilletid i 14/15 skyldtes skader hos netop de to spillere og at kravet for videre udnyttelse af hans store potentiale er mere spilletid - og det får han i City under Pellegrini - ingen tvivl der.
I øvrigt er alle hold middelmådige i forhold til Real, Barcelona og Bayern. Manchester City ligger - som jeg ser det - i gruppen af klubber, der ønsker at avancere til niveau med Real og de to andre men mangler at få fodboldspillere på flere poster, i stedet for de meget robuste engelske spillere, der slet ikke har det internationale format.
Jeg håber Benitez overbeviser Isco om, at han vil rotere så meget, at han lover mere spilletid til ham end han fik i 14/15. Tror det er et ultimativt krav
Åh åh, here we go again. Isco blev skiftet ud med James, da denne kom tilbage fra en skade, fordi Isco allerede var gået voldsomt ned i niveau på det tidspunkt. Han spillede ikke godt. Det gjorde derimod James direkte fra første færd.
Din sidste linje omkring mere spilletid i 14/15 forstår jeg ganske enkelt ikke. Isco fik virkelig meget spilletid i denne sæson, hvilket tallene også vil vise dig, hvis du gider undersøge dem. Hvis ikke, så skal jeg finde dem til dig.
Jeg håber også, at Isco bliver - hvilket jeg også tror. Bare fordi nogle enkelte spanske og engelske sladderblade skriver andet, gør det det jo ikke til sandheden.
EDIT: Din sætning om City og deres mange engelske spillere er jeg heller ikke helt enig i. Hvor mange engelske spillere tæller du på Citys hold? Eller bare i start 11'eren? :-)
Jeg gider ikke debattere med dig om hvor god Isco er/var eller ikke er/var. Jeg refererer til de mange artikler og det er historien de fortæller. Det er meget muligt det blot er sladder men det ændre ikke på at det er hvad de skriver.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev:
Pelle skrev:
Neye skrev:
Daniel skrev: 1. Hvorfor?
2. Du er klar over, at Isco er en af de spillere, der har fået allermest spilletid denne sæson, ikke?
Det vil ikke give nogen mening at skifte til Manchester City. Det er en ganske middelmådig klub; en mellemstation om man vil. Isco bliver i Real Madrid i mange, mange år. Også selvom de engelske medier ønsker at se ham brillere i engelsk fodbold.
Jeg håber du er klar over, at jeg er en af Iscos største fan og ser en aldeles fremragende fremtid for ham. Det er ikke min "ønsketænkning" jeg giver udtryk for.
Når du spørger hvorfor, så fremgår det ret tydeligt af artiklerne, der i øjeblikket verserer rundt omkring i de spanske og engelske aviser. Han vil ikke blive ved med at være "sidekick" for Modric eller James. Skuffelsen efter James vendte tilbage og Isco røg på bænken - trods en formiddabeel indsats, sidder i ham iflg. artiklerne og han ved jo godt, at hans meget spilletid i 14/15 skyldtes skader hos netop de to spillere og at kravet for videre udnyttelse af hans store potentiale er mere spilletid - og det får han i City under Pellegrini - ingen tvivl der.
I øvrigt er alle hold middelmådige i forhold til Real, Barcelona og Bayern. Manchester City ligger - som jeg ser det - i gruppen af klubber, der ønsker at avancere til niveau med Real og de to andre men mangler at få fodboldspillere på flere poster, i stedet for de meget robuste engelske spillere, der slet ikke har det internationale format.
Jeg håber Benitez overbeviser Isco om, at han vil rotere så meget, at han lover mere spilletid til ham end han fik i 14/15. Tror det er et ultimativt krav
Åh åh, here we go again. Isco blev skiftet ud med James, da denne kom tilbage fra en skade, fordi Isco allerede var gået voldsomt ned i niveau på det tidspunkt. Han spillede ikke godt. Det gjorde derimod James direkte fra første færd.
Din sidste linje omkring mere spilletid i 14/15 forstår jeg ganske enkelt ikke. Isco fik virkelig meget spilletid i denne sæson, hvilket tallene også vil vise dig, hvis du gider undersøge dem. Hvis ikke, så skal jeg finde dem til dig.
Jeg håber også, at Isco bliver - hvilket jeg også tror. Bare fordi nogle enkelte spanske og engelske sladderblade skriver andet, gør det det jo ikke til sandheden.
EDIT: Din sætning om City og deres mange engelske spillere er jeg heller ikke helt enig i. Hvor mange engelske spillere tæller du på Citys hold? Eller bare i start 11'eren? :-)
Jeg gider ikke debattere med dig om hvor god Isco er/var eller ikke er/var. Jeg refererer til de mange artikler og det er historien de fortæller. Det er meget muligt det blot er sladder men det ændre ikke på at det er hvad de skriver.
Er det dig, Dybro???
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
