Rygtebørsen XIX

11 år 2 uger siden #1321 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX
Pelle skrev:

Åh åh, here we go again. Isco blev skiftet ud med James, da denne kom tilbage fra en skade, fordi Isco allerede var gået voldsomt ned i niveau på det tidspunkt. Han spillede ikke godt. Det gjorde derimod James direkte fra første færd.


Du kender jo godt selv svaret. Money rules, og det var den eneste grund til James blev valgt fremfor Isco. Intet andet! James gjorde det fantastisk, men det vidste man jo ikke på daværende tidspunkt, og Isco havde mere eller mindre fået jordforbindelse igen, men havde det handlet om kvalitet, så var Bale jo sat på bænken til at starte med. Det er politik, og det er derfor rygterne omkring et skifte godt kunne komme på tale.
Nuvel, så fik Isco utrolig meget spilletid ligesom Varane i denne sæson. Du skal bare ikke komme og fortælle mig, at de via den spilletid er tilfredse. For det handler immervæk om skader det hele. Hver evig eneste gang alle mand var klar, så sad de begge på bænken. Og det er selvom de fik så mange minutter. Det er den der sidder i baghovedet, og selvom klubben hedder Real Madrid, og konkurrence altid er til stede, så er vi bare utrolig dårlige til at udnytte vores kæmpe talenter. Af 1 simpel grund...politik!

De dyre spillere kommer i første række. Det har historien jo også fortalt os så mange gange. Der er ingen grund til at hive en gammel debat frem, men argumentet med, at de har fået meget spilletid brækker jeg mig bare over :D Havde vi ingen skader haft, og med Ancelotti's rotationsystem, eller mangel på samme, så havde Isco jo ikke fået halvt så mange minutter som han nu engang gjorde. Just saying :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1322 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Det er fint at spekulere :) Men hver gang Isco var inde i en god periode, så fik han masser af spilletid. Hver gang han var inde i en mindre god periode, så fik han mindre spilletid. Jeg vælger at lade dette være årsagen til at han blev pillet ud og James blev sat på banen (fordi det var netop i en dårlig periode for Isco)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1323 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
@Dios

Men nu skriver Neye - som jeg går ud fra er Dybro - jo, at han vil søge til City, hvor han er sikret mere spilletid. Jeg hev ikke argumentet om spilletid frem, så må du nærlæse indlæggene, hvis du ikke kan navigere rundt. Isco var den 6. Mest benyttede spiller i sidste sæson. Det har naturligvis noget med skader at gøre, men i starten mente vi jo, at James skulle spille på den højrekant istedet for Bale. Lige indtil James gik ind og gjorde det ligeså fornemt på midtbanen, hvor Isco var dalet i niveau. Isco havde i mellemtiden ikke bare fået jordforbindelse igen, han havde nogle decideret elendige kampe i den periode. Det er en gammel diskussion, og jeg magter simpelthen ikke at starte forfra på den! Vi bliver ikke enige.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1324 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Porto har efter sigende givet Jackson Martinez grønt lys til at rejse. Av for pokker hvor kunne jeg godt tænke mig, at man signede ham!

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1325 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Sepp Blatter har trukket sig som FIFA præsident og vil udpege den kommende præsident snart.

Benzema og Rihanna er blevet set 'sammen' utallige gange de sidste uger :) (Not that important men det kan være vi får vores helt egen Pique-Shakira hehe)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1326 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Petroleum skrev: Jeg læser nu, at man henter Casemiro tilbage. Man har også Lucas Silva. Man har lige købt Danilo. Hvad med James? Og nu går snakken på at man ønsker El Kun / Aguero? Er det bare mig, eller er der noget som ikke helt går op her?


Rygterne kører i højeste fart i disse dage. Har i dag læst, at Casemiro måske bliver i Porto, fordi Porto ønsker at gøre brug af deres forkøbsret efter endt lejemål. Det betyder at Real skal punge ud med en god sjat penge, for at få ham tilbage i folden.

Det var her på siden jeg læste nyheden om Casemiro :) www.madridista.dk/index.php/forum/nyhede...porto-kober-casemiro
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1327 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: Sepp Blatter har trukket sig som FIFA præsident og vil udpege den kommende præsident snart.

Benzema og Rihanna er blevet set 'sammen' utallige gange de sidste uger :) (Not that important men det kan være vi får vores helt egen Pique-Shakira hehe)


Den med Blatter er den bedste nyhed i lang tid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1328 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Dios skrev: Pelle skrev:

Åh åh, here we go again. Isco blev skiftet ud med James, da denne kom tilbage fra en skade, fordi Isco allerede var gået voldsomt ned i niveau på det tidspunkt. Han spillede ikke godt. Det gjorde derimod James direkte fra første færd.


Du kender jo godt selv svaret. Money rules, og det var den eneste grund til James blev valgt fremfor Isco. Intet andet! James gjorde det fantastisk, men det vidste man jo ikke på daværende tidspunkt, og Isco havde mere eller mindre fået jordforbindelse igen, men havde det handlet om kvalitet, så var Bale jo sat på bænken til at starte med. Det er politik, og det er derfor rygterne omkring et skifte godt kunne komme på tale.
Nuvel, så fik Isco utrolig meget spilletid ligesom Varane i denne sæson. Du skal bare ikke komme og fortælle mig, at de via den spilletid er tilfredse. For det handler immervæk om skader det hele. Hver evig eneste gang alle mand var klar, så sad de begge på bænken. Og det er selvom de fik så mange minutter. Det er den der sidder i baghovedet, og selvom klubben hedder Real Madrid, og konkurrence altid er til stede, så er vi bare utrolig dårlige til at udnytte vores kæmpe talenter. Af 1 simpel grund...politik!

De dyre spillere kommer i første række. Det har historien jo også fortalt os så mange gange. Der er ingen grund til at hive en gammel debat frem, men argumentet med, at de har fået meget spilletid brækker jeg mig bare over :D Havde vi ingen skader haft, og med Ancelotti's rotationsystem, eller mangel på samme, så havde Isco jo ikke fået halvt så mange minutter som han nu engang gjorde. Just saying :)


Ret præcis det artiklerne også beskriver

6cero.com/a/donjuan/2015/may/llegada-ben...afa-obediente/251776

6cero.com/a/donjuan/2015/jun/motivos-isc...real-madrid-i/252184

6cero.com/a/donjuan/2015/jun/motivos-isc...nchester-city/252186

6cero.com/a/donjuan/2015/jun/motivos-isc...ntino-benitez/252188

www.mundodeportivo.com/futbol/real-madri...-carga-por-isco.html
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1329 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX
Generelt til Isco-debatten:

Faktum er, at Isco spillede mange kampe i den netop overståede sæson. Nuvel, det var på bekostning af en skadesramt Modric, men vi kan vel godt blive enige om, at Isco spillede fremragende i mestedelenes af sine optrædender, ikke?

Jeg er da i hvert fald overbevist om, at Ancelotti havde prioriteret anderledes på midtbanen, hvis ikke Isco viste sig fra sin bedste side (for det meste).... Barcelona-kampen var øjenåbneren!

Netop dén kamp fortæller egentlig også, hvorfor rygterne i den engelske presse og hos andre utroværdige internet-kilder, er ganske ligegyldige og unødvendige at forholde sig til. Iscos rolle under Ancelotti, kommer til at være den samme under Benitez - den måde han bliver brugt på. Han kommer til at arbejde knaldthårdt defensivt, som offensivt, og det er mit indtryk, at det bekommer Isco ganske fint, om end han må tilsidesætte sin åbenlyse eminente kreative side en lille smule til fordel for det defensive arbejde.

Hvorfor skulle Benitez smide åbenlys guld på gaden...... for at få plads til Sterling? Jeg tror simpelthen ikke på, at Isco vil træde et skridt tilbage i sin fremadstormende og lovende karriere. Han kommer til at tryllebinde Bernabéu i mange, mange år, som sagt ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1330 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Rygtebørsen XIX

Storken skrev: Det er slet ikke sikkert, at Agüero ville passe ind i Benitez' 4-2-3-1.

"For most of my career I've played behind a striker, but close enough to form a partnership with them. That's where I think I play best."
- Agüero i et interview med FourForTwo

Agüero er sindssyg hurtig og en dygtig afslutter, men han er slet ikke lige så god på bolden som Neymar og Messi. Derudover har han brug for nogle spilstationer, hvilket han nok ikke finder i Ronaldo og Bale, der gerne selv vil afslutte.

I burde købe Reus eller Hazard. Det er to fantastiske fodboldspillere, der kan supplere jeres to €100 millioner mænd i front. Det nytter ikke noget at skifte Benzema ud med endnu en afslutter.


Hvad skal vi også bruge spilstationer til når vi kommer til at spille på omstillinger/kontra. Benzema var god som "falsk 9er" i Ancelottis 4-3-3 system, hvor man var meget boldbesiddende. Ronaldo Bale Aguero i 4-2-3-1 system hvor spillestilen bliver mere primitiv. Vi har verdens bedste midtbane i James/Isco, Kroos og modric, kan man kombinere det med 3 raketter oppe i front der kan afslutte og løbe for hinanden. Jeg kan ikke se hvad problemet er? Jo hvis man er barca fan, for der bliver ikke så meget sølvtøj til jer i næste sæson....
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1331 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX
Dios det er spot on. Vi er få der har fanget den. Jeg havde planlagt at diske op med selvsamme indlæg. :D

Jeg må indrømme at jeg kun kan ryste på hovedet, af jer, som mener Isco bør være fuldt ud tilfreds. I udelader bare en del af det samlede billede.

Som Dios rigtig påpeger, så har Isco på intet tidspunkt været fast mand, i løbet af sæsonen. Uagtet om han har været banens bedste i hver kamp, i en periode, eller da han faldt i niveau, efter først nævnte gode periode. Det var tydeligt at Isco spillede der hvor der var plads. Hvor imod Bale har spillet på den højrekant i en hel sæson uden at vise snerten af talent.
James har gjort det godt, rigtig godt og lidt dårligere i periode. Rent form-mæssigt, har han haft en sæson meget lig Isco. Hvor i mod Bales sæson, stikker helt ud.

Jeg vil lige dele deres sæson op i 4 perioder.

James:
1. Ikke prangende, fumlede rundt som en hovedløs-kylling. Virkede en anelse usikker på, hvor han hørte til på banen. -Det hele er forventeligt. Han var splinter-nyindkøbt.
Karakter: (Set på hans præstation, uden at tage højde for at han lige var kommet til klubben) 2 (Skuffende præstation).

2. Perioden med det smukkeste fodbold jeg har set i mit liv. Hele vores hold spillede meget flot fodbold. Pludselig gav "Wear it or fear it"-sloganet for sæsonen mening. James' samarbejde med Isco var i en klasse for sig. Han scorede assisterede og afgjorde kampe på egen hånd.
Karakter: 5 (Fantastisk).

3. Med sikkerhed en meget uheldig periode i sæsonen, ikke blot fordi James bliver skadet, men det samme gør Modric, to spillere som var eller havde været blandt de allerbedste i sæsonen, so far. Næsten hele holdet kollapsede i den periode.
Karakter: 0 (Uden for bedømmelse).

4. James vender tilbage fra den lange skade og stryger lige ind i startopstillingen. Viser sig igen som en af de vigtigeste spillere, dog mere sporadisk -ligesom resten af de få gode sekvenser holdet viser, i den periode.
Karakter: 4 (Fin præstation).

Isco:
1. Starter sæsonen fint ud. Som man kunne forvente. Hverken mere eller mindre. Det er tydeligt at han ikke er blandt de faste, omend han for fint med minutter.
Karakter: 3 (Godkendt).

2. Ligesom næsten alle andre spillere, gør Isco det også virkelig godt i denne periode. Han bidrager med det jeg elsker allermest i fodbold. Det elegante. De små snævre vendinger mm. Ååh.
Karakter: 5 (Fantastisk).

3. Som den eneste på hele holdet holder Isco i denne periode et meget højt niveau og bære (sat lidt på spidsen) mere eller mindre holdet igennem den værste periode i flere år.
Karakter: 4 (Fin præstation).

4. En tid med faldene niveau hvor ikke meget lykkedes for Isco. Denne periode minder meget om den første sæson. De sidste 10 % mangler og han vil lidt for meget, lidt for meget.
Karakter: (Måske kan man sætte ligheds tegn mellem hans ringe præstation og mangel på selvtillid grundet trænerens disposition/politik-ikke at være fast trods en fantastisk længerevarende periode midt på sæsonen), 2 (Skuffende præststion).

Bale:
1. Alle forventede sig meget af Bale. Manden havde haft en stor andel, i to sejre, i to finaler, i den forgangne sæson. Han havde samtidig haft en meget længere ferie grundet VM som han med Wales, ikke deltog i. Men forventningerne blev desværre ikke indfriet. Istedet så vi en uskarp Bale. Han knoklede dog for sagen.
Karakter: 2 (Skuffende præststion).

2. Bale blev ramt af en skade. Hvilket mange -inklusiv undertegnede- mener kickstartede "The Rise of The White", vi kørte over al modstand i den periode. Det gjorde vi i og for sig også med Bale, da han kom tilbage, men det var tydeligt at balancen samt flowet i spillet var betydeligt bedre, uden snarre end med Waliseren.
Karakter: 2 (Skuffende præstation).

3. Næsten hele holdet underpræsterede i den periode. Men Bale var desværre gallionsfiguren på denne sunkne skude. Jøsses hvor var han ringe i denne periode.
Karakter: 1 (Tåkeummende dårlig).

4. Bales "kurve" er opadgående i den sidste fjerdedel af sæsonen. Omend han aldrig når helt op så gør han det fint og kæmper både fremad og bagud i banen. Dog må jeg nævne de sidste 2-3 kampe hvor han spiller som et enmands-hold. Han virker til at modarbejde sine medspillere.
Karakter: 2 (Skuffende præstation).

Det er selvfølgelig subjektive vurderinger lige som det meste andet er i debatter omhandlende fodboldspillet. Men jeg mener nu at det tegner et meget godt billede af de respektive spilleres sæson.

Nå, men hvad kan vi så konkludere ud fra det? Jo, det jeg vil frem til er, at det er tydeligt at Isco ikke har snerten af "sikker starter"-prædikatet, som de forreste 6 andre har (Kroos, Modric, James, Bale, Ronaldo, Benzema).

En spiller med Iscos talent/alder/potentiale samt det faktum, at han har haft en fremragende sæson, bør selvfølgelig være fast starter også selvom han falder i niveau i en periode, i slutningen af sæsonen. Og også selvom det er Real Madrid.

Det viser jo blot, at vi endnu engang må konstatere, at de 3 P'er i vores klub lever, i aller bedste velgående.

#PolitikPrestigePenge

Amen!

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1332 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Jeg giver mig. I har ret.

Med frygt for at lyde som en asskisser, så synes jeg (som sædvanlig fra Jimmy) at det var et fremragende indlæg! Isco er formentlig ikke helt tilfreds, men jeg tror han vil kæmpe for sin plads og ikke tage et skridt ned.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum