Rygtebørsen XIX

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #1333 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Daniel skrev:

Neye skrev: Tror det eneste der hidtil har afholdt ham fra at pakke rygsækken, er at Benitez skal have mulighed for at redegøre for sine planer for ham. Gad vide om han har fået dem eller om det venter til efter han kommer hjem fra landsholdslejren.

Jeg håber Isco bliver men forstår godt, at meget spilletid er det vigtigste for en af verdens største talenter. Og så er City det helt rigtige valg. En træner der sætter ham højere end andre og et midtbanesamarbejde med landsmændene Silva og Navas


1. Hvorfor?
2. Du er klar over, at Isco er en af de spillere, der har fået allermest spilletid denne sæson, ikke?

Det vil ikke give nogen mening at skifte til Manchester City. Det er en ganske middelmådig klub; en mellemstation om man vil. Isco bliver i Real Madrid i mange, mange år. Også selvom de engelske medier ønsker at se ham brillere i engelsk fodbold.

Men du har vel selv spottet den kedelige tendens, som kan gøre Isco usikker? Isco spiller meget, men det er fordi han altid er klar. Isco har spillet på bekostning af skadede spillere og har udelukkende fået startpladser når en spiller har været ude eller skulle spares. Når de vigtige kampe er startet og alle har været klar, så har det hele tiden været Isco, der røg på bænken, uanset hvordan han præsterede.
Det er denne tanke, som Isco ville have levet med, hvis Ancelotti var fortsat som træner og muligvis stadig vil have, hvis Benitez fortsætter i samme stil med de "fredede" spillere. Isco vidste sidste sæson, at uanset hvor godt han gjorde det, så ville han trække sorteper, hvis alle var klar.
Så er det sgu svært at finde motivationen.

EDIT: Jeg burde til at læse det hele igennem før jeg kommenterer noget... Spot on, Dios :)
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Brylle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #1334 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Real HWL skrev:

Storken skrev: Det er slet ikke sikkert, at Agüero ville passe ind i Benitez' 4-2-3-1.

"For most of my career I've played behind a striker, but close enough to form a partnership with them. That's where I think I play best."
- Agüero i et interview med FourForTwo

Agüero er sindssyg hurtig og en dygtig afslutter, men han er slet ikke lige så god på bolden som Neymar og Messi. Derudover har han brug for nogle spilstationer, hvilket han nok ikke finder i Ronaldo og Bale, der gerne selv vil afslutte.

I burde købe Reus eller Hazard. Det er to fantastiske fodboldspillere, der kan supplere jeres to €100 millioner mænd i front. Det nytter ikke noget at skifte Benzema ud med endnu en afslutter.


Hvad skal vi også bruge spilstationer til når vi kommer til at spille på omstillinger/kontra. Benzema var god som "falsk 9er" i Ancelottis 4-3-3 system, hvor man var meget boldbesiddende. Ronaldo Bale Aguero i 4-2-3-1 system hvor spillestilen bliver mere primitiv. Vi har verdens bedste midtbane i James/Isco, Kroos og modric, kan man kombinere det med 3 raketter oppe i front der kan afslutte og løbe for hinanden. Jeg kan ikke se hvad problemet er? Jo hvis man er barca fan, for der bliver ikke så meget sølvtøj til jer i næste sæson....

Og hvad så når klubberne tænker: "Hey, hvad nu hvis vi træder et par meter tilbage og lader Real Madrid være på bolden og skabe spillet?".. Så har vi 3 mand til at ramme 3 raketter, der løber ind i en mur af forsvarsspillere 10 ud af 10 gange?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1335 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Det er sgu lidt sjovt det her. Isco er i "overskud", så man frygter ham til en anden klub, fordi han ikke får nok spilletid. Alligevel har flere af jer - ja faktisk langt størstedelen - givet udtryk for, at vi mangler noget mere bredde på midtbanen. Hvordan skal det give mere spilletid til Isco at få en Verratti/Pogba/anden midtbane ind på holdet?

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #1336 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev: Det er sgu lidt sjovt det her. Isco er i "overskud", så man frygter ham til en anden klub, fordi han ikke får nok spilletid. Alligevel har flere af jer - ja faktisk langt størstedelen - givet udtryk for, at vi mangler noget mere bredde på midtbanen. Hvordan skal det give mere spilletid til Isco at få en Verratti/Pogba/anden midtbane ind på holdet?

Nøglen ligger i en god rotation, der smider din yndlingsspiller (Bale) ud af holdet, smider James over på højre (hvor han har været fænomenal) og efterlader venstresiden til Isco. Sådan spillede vi i vores bedste periode, som var uden en teknikløs tumpe fra Wales. Jeg ville også være usikker i forhold til at hente en spiller fra Pogba og Verrattis hylde, men der kan efterhånden ikke være den store tvivl om, at Bale ganske enkelt ikke passer ind sammen med de resterende spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1337 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

Brylle skrev:

Pelle skrev: Det er sgu lidt sjovt det her. Isco er i "overskud", så man frygter ham til en anden klub, fordi han ikke får nok spilletid. Alligevel har flere af jer - ja faktisk langt størstedelen - givet udtryk for, at vi mangler noget mere bredde på midtbanen. Hvordan skal det give mere spilletid til Isco at få en Verratti/Pogba/anden midtbane ind på holdet?

Nøglen ligger i en god rotation, der smider din yndlingsspiller (Bale) ud af holdet, smider James over på højre (hvor han har været fænomenal) og efterlader venstresiden til Isco. Sådan spillede vi i vores bedste periode, som var uden en teknikløs tumpe fra Wales. Jeg ville også være usikker i forhold til at hente en spiller fra Pogba og Verrattis hylde, men der kan efterhånden ikke være den store tvivl om, at Bale ganske enkelt ikke passer ind sammen med de resterende spillere.[/]

Men så glemmer du bare ret hurtigt! Folk hat skreget på mere bredde på midtbanen i jeg ved ikke hvor mange uger nu. Lad os nu antage, at Bale sælges og James ryger over på den højrekant. Så vil man formentlig stadig købe en ny midtbanespiller, da vi simpelthen er for tyndt besat på det område. Især med tanke på, at Kroos, Modric og Isco alle ligner hinanden og har samme fysik - eller mangel på samme.

Så jeg spørger igen. Når flere af jer har skreget på en midtbane-stjerne i de seneste uger, hvordan hænger det så sammen med fast spilletid til Isco? Er det Modric eller Kroos, der skal på bænken??


"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Pelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1338 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

Brylle skrev:

Pelle skrev: Det er sgu lidt sjovt det her. Isco er i "overskud", så man frygter ham til en anden klub, fordi han ikke får nok spilletid. Alligevel har flere af jer - ja faktisk langt størstedelen - givet udtryk for, at vi mangler noget mere bredde på midtbanen. Hvordan skal det give mere spilletid til Isco at få en Verratti/Pogba/anden midtbane ind på holdet?

Nøglen ligger i en god rotation, der smider din yndlingsspiller (Bale) ud af holdet, smider James over på højre (hvor han har været fænomenal) og efterlader venstresiden til Isco. Sådan spillede vi i vores bedste periode, som var uden en teknikløs tumpe fra Wales. Jeg ville også være usikker i forhold til at hente en spiller fra Pogba og Verrattis hylde, men der kan efterhånden ikke være den store tvivl om, at Bale ganske enkelt ikke passer ind sammen med de resterende spillere.[//quote]

Men så glemmer du bare ret hurtigt! Folk hat skreget på mere bredde på midtbanen i jeg ved ikke hvor mange uger nu. Lad os nu antage, at Bale sælges og James ryger over på den højrekant. Så vil man formentlig stadig købe en ny midtbanespiller, da vi simpelthen er for tyndt besat på det område. Især med tanke på, at Kroos, Modric og Isco alle ligner hinanden og har samme fysik - eller mangel på samme.

Så jeg spørger igen. Når flere af jer har skreget på en midtbane-stjerne i de seneste uger, hvordan hænger det så sammen med fast spilletid til Isco? Er det Modric eller Kroos, der skal på bænken??


Ordet i tidligere indlæg var jo netop rotation. Det skøjter du hurtigt henover. Netop rotationen var stort set ikke til stede under Carlo, nuvel skulle der jo dækkes ind for skader, men det var vel også den rotation der var.
Sami smutter og Isco kan spille flere pladser i en eventuelt 4-2-3-1. Derudover vil Illarra være nødt til at acceptere en plads lidt længere nede i rotationskæden og det er ikke et problem(tror jeg). Hvis altså der ikke kommer et salg af ham.
I begge tilfælde vil jeg være tilfreds. Tror egentlig en træner som Benitez vil kunne få noget mere ud af ham og han har meget mere. Det så vi i Real Sociedad. Hvis han sælges kunne det i mim optik være spændende, at kigge på Matic i Chelsea. Det kunne ske i bytter med evt Bale(eller Ronaldo for den sags skyld), som jeg regner med at Mou ville være helt vild med at få i.
Et sådanne køb kunne frigøre vores kreative midtbaner(Isco, Modric og Kroos) til lidt mere "leg"
Rotation og hårdt arbejde er vejen frem.


Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Vildfaren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1339 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Vil vi have flere superspillere til at dække ind ved skader; undgå dem, er vi nødsaget til at finde en måde at bringe alle de her superspillere i spil, for ellers vil de ikke være i Real. Og som jeg ser det, er et progressivt rotationssystem den eneste farbare vej. Og som med så meget andet, handler det om at finde en til holdet passende balance mellem for meget og for lidt. Det er her mit håb retter sig mod Benitez men så er der jo ham Perez.......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1340 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Rygtebørsen XIX

Brylle skrev:

Real HWL skrev:

Storken skrev: Det er slet ikke sikkert, at Agüero ville passe ind i Benitez' 4-2-3-1.

"For most of my career I've played behind a striker, but close enough to form a partnership with them. That's where I think I play best."
- Agüero i et interview med FourForTwo

Agüero er sindssyg hurtig og en dygtig afslutter, men han er slet ikke lige så god på bolden som Neymar og Messi. Derudover har han brug for nogle spilstationer, hvilket han nok ikke finder i Ronaldo og Bale, der gerne selv vil afslutte.

I burde købe Reus eller Hazard. Det er to fantastiske fodboldspillere, der kan supplere jeres to €100 millioner mænd i front. Det nytter ikke noget at skifte Benzema ud med endnu en afslutter.


Hvad skal vi også bruge spilstationer til når vi kommer til at spille på omstillinger/kontra. Benzema var god som "falsk 9er" i Ancelottis 4-3-3 system, hvor man var meget boldbesiddende. Ronaldo Bale Aguero i 4-2-3-1 system hvor spillestilen bliver mere primitiv. Vi har verdens bedste midtbane i James/Isco, Kroos og modric, kan man kombinere det med 3 raketter oppe i front der kan afslutte og løbe for hinanden. Jeg kan ikke se hvad problemet er? Jo hvis man er barca fan, for der bliver ikke så meget sølvtøj til jer i næste sæson....

Og hvad så når klubberne tænker: "Hey, hvad nu hvis vi træder et par meter tilbage og lader Real Madrid være på bolden og skabe spillet?".. Så har vi 3 mand til at ramme 3 raketter, der løber ind i en mur af forsvarsspillere 10 ud af 10 gange?


Så mener jeg der er kvalitet nok i holdet til at løse den opgave også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1341 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Man Utd want Bale in De Gea deal

Real Madrid have not yet agreed a fee for David De Gea and Manchester United still want Gareth Bale as part of the deal.

Source: The Sun
Wednesday, June 3, 2015


Der kæmpes bravt i kulisserne og måske bliver et salg af Bale nødvendigt, hvis det her skal ske:


Madrid need mega offer to land Aguero

Real Madrid are keen on a move for Sergio Aguero but will need to break Gareth Bale’s world-record £86 million transfer in order to land the striker from Manchester City this summer.

Source: The Sun
Wednesday, June 3, 2015
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Vildfaren, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1342 af Damholt
Besvaret af Damholt på emne Rygtebørsen XIX
At man skulle betale Ronaldo-/Bale-lignende summer for at få Agüero, det kan jeg ikke se ske. Uagtet, at vi er Real Madrid, og at sælgende klubber ved, at vi betaler store summer, så kan jeg sgu ikke tro, at netop han ville ryge op i det luftlag. På trods af at være topscorer i ligaen, så har han ikke været nær så sprudlende og toneangivende i kampene som henholdsvis Ronaldo og Bale var det på de givne tidspunkter, hvor vi købte dem. Han er topscorer, jovist, men han var i mine øjne ikke en af de 3-5 bedste spillere i verden i den forgangne sæson, hvilket var tilfældet med de to andre.
Jeg kan tage fejl, og den kære Florentino har før overrasket mig med sin lyst til at smide om sig med penge, men jeg håber ikke desto mindre, at jeg får ret... :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1343 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX

Neye skrev: Man Utd want Bale in De Gea deal

Real Madrid have not yet agreed a fee for David De Gea and Manchester United still want Gareth Bale as part of the deal.

Source: The Sun
Wednesday, June 3, 2015


Der kæmpes bravt i kulisserne og måske bliver et salg af Bale nødvendigt, hvis det her skal ske:


Madrid need mega offer to land Aguero

Real Madrid are keen on a move for Sergio Aguero but will need to break Gareth Bale’s world-record £86 million transfer in order to land the striker from Manchester City this summer.

Source: The Sun
Wednesday, June 3, 2015


Haha. Det er jo for åndssvagt. Forhåbentlig er det en and. Man skal ikke give tilnærmelsesvis lige så meget for Aguero som man gjorde for Bale eller Cristiano for den sags skyld. Så bliver det et kæmpe nej tak herfra, selvom jeg er tosset med ham.

Edit: Du kom mig i forkøbet:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Damholt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #1344 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:
Men så glemmer du bare ret hurtigt! Folk hat skreget på mere bredde på midtbanen i jeg ved ikke hvor mange uger nu. Lad os nu antage, at Bale sælges og James ryger over på den højrekant. Så vil man formentlig stadig købe en ny midtbanespiller, da vi simpelthen er for tyndt besat på det område. Især med tanke på, at Kroos, Modric og Isco alle ligner hinanden og har samme fysik - eller mangel på samme.

Så jeg spørger igen. Når flere af jer har skreget på en midtbane-stjerne i de seneste uger, hvordan hænger det så sammen med fast spilletid til Isco? Er det Modric eller Kroos, der skal på bænken??

Men du snakker om Verratti. Han spiller på den centrale midtbanespiller. Vi snakker om Isco. Han har været brugt til venstre for de Modric og Kroos, dvs med mange opgaver forbundet med kanten. Verratti vil derfor ikke nødvendigvis have meget med Isco at gøre i denne sammenhæng. Og igen, så er det ikke mig der har skreget på en sådan spiller. Rotation er dog noget af det, vi har ønsket fra Benitez og så er spørgsmålet om det næste køb kan acceptere dette.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum