Rygtebørsen XIX
Brylle skrev:
Jamen fat nu bare, at det ikke er i den sammenhæng, at Isco kræver spilletid og at det ikke decideret er flere minutter som han kræver ffs -.- Kan det være så svært at forstå Iscos problem i denne sæson? Jeg beklager, at jeg er nødt til at skrive det sådan, men jeg har skrevet det 400 gange....Pelle skrev: Jeg synes ikke det kan være svært at skrive mindre nedladende. Overhovedet.
Jeg er ikke med på, hvad jeg skal svare på? Du vil have dem, der præsterer bedst til at spille? Yes. Det samme vil jeg. James spillede bedre end Isco på midtbanen i den periode, hvor dette stod på. Ancelotti må jo have vurderet, at James ikke ville gøre det bedre end Bale på højrekanten, siden han ikke smed ham derud.
Selv om James røg ud på på kanten og Bale blev solgt til Stoke, ville det ikke løse vores udfordringer med mere spilletid til Isco? For - og nu skriver jeg det for sidste gang - der bliver stadig råbt efter endnu en midtbanespiller, så det er bare endnu en til at udfylde James tomrum og give Isco mere konkurrence = mindre spilletid.
Jeg ser frem til at høre fra dig, hvordan man skal give Isco flere minutter på banen, som var det hele diskussionen startede med, når vi forstærker os med endnu en midtbanespiller til at ligge der sammen med Kroos, Modric og Isco? Medmindre Rafa går over og spiller 4-4-2, hvilket der ikke just er noget, der tyder på, så kan jeg ikke se det.
Nu vil jeg smutte ind og løfte tunge ting i træningscenteret, og så skal jeg nok svare dig i aften :-)
Isco spiller når der er plads pga. skader. Isco spiller så så snart alle de dyre drenge er klar. Isco kunne i denne sæson løbe rundt med tanken om, at når alle de dyre drenge er klar, så spiller jeg ikke, for så er der fredninger på dem, som har kostet mange penge. Bale spillede som en sæk kartofler (jeg ved godt, at Pelle Perez ikke vil indrømme det), men alligevel måtte (antagelse) Ancelotti ikke tage Bale ud af startopstillingen og stille op på den måde, som fik os til at sprudle i efteråret. Netop med både James, Isco, Modric og Kroos på banen på samme tid. Det er her problemet ligger. Isco vidste, at uanset hvordan han gjorde det og hvor meget han blev rost, så røg han tilbage på bænken igen, når alle var klar, da det ikke afhang af præstationerne, men prisskiltet og det politiske spil.
Så det handler IKKE om flere minutter i den sammenhæng, men derimod, at Isco i en hel sæson kan gå med den tanke, at han ikke får spilletid, hvis alle er klar, uanset hvordan han præsterer. Det var jo tydeligt at se. Man kan gå fra at tryllebinde Bernabeu til at ryge på bænken til fordel for en invalid waliser, der kun kan løbe ligeud og James, der lige er kommet tilbage fra en skade. Fed situation at stå i for en ung spiller, der har potentialet til at blive verdens bedste.
For igen: rotation er nøglen, hvis man roterer fordi man vil involvere alle i truppen. Rotationen hjælper dog ikke, hvis man kun har 12-13 spillere, som man ønsker at holde i gang og stoler på i de vigtige kampe. Det pis har givet problemer to sæsoner i træk, fordi spillerne bliver for slidte. Kroos gik ned til jul, Modric blev måske hurtigt slidt igen og resten fik heller ikke den hvile, som var nødvendig. Det kan så være fordi bredden ikke var stærk nok til at bære ansvaret, men så handler det om at forstærke bredden, så man har folk, man stoler på.
Det er da helt utrolig så enig jeg er med det du skriver.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1. At det er utroligt, at Brylle ikke kan skrive sine indlæg uden at fremføre dem i en ekstremt nedladende tone.
2. At Brylles budskab drukner i dårlig formuleringsevne og uklar argumentation. Det er _meget_ tydeligere, hvad Pelles holdning er.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sebberg skrev: Sjovt, at du tænker det, Neye, for jeg synes:
1. At det er utroligt, at Brylle ikke kan skrive sine indlæg uden at fremføre dem i en ekstremt nedladende tone.
2. At Brylles budskab drukner i dårlig formuleringsevne og uklar argumentation. Det er _meget_ tydeligere, hvad Pelles holdning er.
Ja, det er da godt nok "sjovt".
Jeg bemærker du også er ret nedladende overfor Brylle, når du skal forklare, at du synes Pelle er mere tydelig. Hvorfor det selvmål? Kom nu videre med dit liv.....
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Jeg er da ked af, at du føler sådan. Samtidig smerter det mig virkelig, at du selv bliver personlig over for mig. Du deltog i en debat uden overhovedet at komme ind på temaet og samtidig vælger du ikke at overveje, at det måske er pointen han er enig i. Du er endda personlig over for dobbelt så mange som jeg er, så det er vel lidt dobbeltmoralsk?Sebberg skrev: Sjovt, at du tænker det, Neye, for jeg synes:
1. At det er utroligt, at Brylle ikke kan skrive sine indlæg uden at fremføre dem i en ekstremt nedladende tone.
2. At Brylles budskab drukner i dårlig formuleringsevne og uklar argumentation. Det er _meget_ tydeligere, hvad Pelles holdning er.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg magter simpelthen ikke at diskutere med dig. Og det er ikke fordi, du har ret, tværtimod. Men måden du insisterer på at diskutere på er ganske enkelt for barnlig. Jeg er klar over, der er en vis aldersforskel på os to. Men du er trods alt i kategorien "voksen". Man burde kunne forvente, at du kunne formulere dig bedre (læs: I en pænere tone). Det er ikke tilfældet, og så stopper vi den bare her.
@Neye: Jeg tror, at vi to er enige langt hen ad vejen. Det lyder som om, at vi ser mange af tingene på samme måde, pånær det her med det politiske spil omkring Bale, som egentlig ikke har noget med situationen omkring Isco at gøre. Jeg kan konkludere, at jeg håber ligeså meget som dig på, at se Isco i den hvide trøje i næste sæson. Og jeg føler mig også overbevist om, at han bliver.ø
@Sebberg
Tak for støtten, jeg er glad for, du forstod, hvor jeg ville hen :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvordan man seriøst kan mene at Benzema ikke har fået sit gennembrud i Real Madrid er jeg dybt forarget over.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Som jeg tidligere skrev, så er jeg helt enig med Brylle og Neye om, at Isco ikke spiller fast grundet politiske årsager, og langtfra har noget at gøre med hans såkaldte "formdyk". Derudover så forstår jeg også Pelle's pointe med flere minutter til Isco bliver sværere, hvis Verratti eller andre kommer til. Alt andet er jeg dog dybt uenig i.
Det vigtige kommer så her IMO. Måske skulle du Pelle spørge om de Brylle og Neye egentlig ønsker Verratti eller Pogba? Det burde du nok have startet med, da i siden har talt forbi hinanden, og det hele endte i en tur forbi Clement Kjersgaard i DR studiet bare uden hovedpersonen ham selv.
For hvis de ikke gjorde, så var din pointe jo ret irrelevant, og man dermed kom bare det videre :)
Om Neye er Dybro eller ej er da fuldstændig ligegyldigt. Han er langt bedre til at argumentere for sin sag end som mange andre.
Jeg forstår ikke Brylle's retorik, men jeg forstår slet ikke Sebberg's, som gør det præcis modsatte af hans egen pointe.
Konklusion: Vi alle elsker Isco, og vi alle vil have ham på holdet. Nogle vil hellere have James i stedet for Isco, hvis der kun er den ene plads på holdet ved siden af Kroos og Modric, men langt størstedelen af os så helst Bale erstattet med James. Sæt igang :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: News-sticker: - ''Benzema kan rejse denne sommer, fordi han ikke har fået sit gennembrud''.
Hvordan man seriøst kan mene at Benzema ikke har fået sit gennembrud i Real Madrid er jeg dybt forarget over.
Mon ikke det handler om, at han stadig deler vandene i 2? Mange mener man kan finde bedre, og andre som vi 2 mener han allerede er den bedste :)
Problemet med Agüero er hans mange skader. Hvem skal erstatte ham? Benzema smutter, hvis han skal være 2. prioritet, men med Agüero's skadeshistorik, så nytter det bare ikke noget han kun spiller halvdelen af kampene.
Nu leger jeg bare :D Hvis man nu solgte Bale og vi købte Agüero. Med det rotationssystem som jeg tidligere beskrev :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Du skal være velkommen til at hoppe ud. Jeg har forståelse for det, hvis du ikke vil diskutere videre :)Pelle skrev: @Brylle
Jeg magter simpelthen ikke at diskutere med dig. Og det er ikke fordi, du har ret, tværtimod. Men måden du insisterer på at diskutere på er ganske enkelt for barnlig. Jeg er klar over, der er en vis aldersforskel på os to. Men du er trods alt i kategorien "voksen". Man burde kunne forvente, at du kunne formulere dig bedre (læs: I en pænere tone). Det er ikke tilfældet, og så stopper vi den bare her.
EDIT: Og så skal jeg selvfølgelig beklage min tone i kampens hede. Jeg blev blot lidt forbandet over, at jeg skulle skrive noget tre gange, hvor det så ud som om, at du bare undlod at overveje min overordnede pointe og lagde ord i munden på mig. Men så må jeg forklare mig bedre næste gang.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Som jeg skrev, så er der flere af jer, der har ytret ønske om denne ekstra midtbanespiller. Jeg synes ikke, at det kan være mit job at finde ud af, hvem der ønsker hvem hvornår, osv. Men nogle af dem, som deltog i debatten, har ytret de her ønsker. Som jeg btw støtter op om. Det giver bare ikke mere spilletid til Isco :-) Selv med Bale siddende på en kold mark et sted i England.
@Brylle
Jeg accepterer din undskyldning, selv om jeg stadig ikke har forståelse for, at man har behov for at skrive på den måde :-)
Ha' en god aften.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev: @Brylle
@Neye: Jeg tror, at vi to er enige langt hen ad vejen. Det lyder som om, at vi ser mange af tingene på samme måde, pånær det her med det politiske spil omkring Bale, som egentlig ikke har noget med situationen omkring Isco at gøre. Jeg kan konkludere, at jeg håber ligeså meget som dig på, at se Isco i den hvide trøje i næste sæson. Og jeg føler mig også overbevist om, at han bliver.ø
God afrunding og det her kan vi sagtens blive enige om
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev: For mig er Verratti et godt valg, fordi han udover at være en god central midtbane, også har nogle ret gode defensive kvaliteter på midtbanen - som Real i den grad mangler - og derfor kunne supplere Kroos og Modric bag de offensive midtbanespillere.
At jeg synes godt om et Verrattikøb forudsætter naturligvis et rotationssystem jeg har advokeret for i diskussionen om det emne. Altså fast rotationsstamme på mindst 18 spillere og at startopstillingen bliver en 4.5.1 (4-2-3-1 eller 4-1-4-1) Ja en 4-4-2 kan også forsvares men er nu ret overbevist om en 4-5-1 med dybde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
