Rygtebørsen XIX
Det er saftsusemig mange penge og jeg er ikke i tvivl om vi skal slå til. Det kræver så vi skal erstatte Varane (Bale kan sagtens erstattes af de folk vi har i forvejen) og her mener jeg vi skal ind i kampen om Benatia eller Martinez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Varane vurderes på transfermarkt.com til en værdi på 25 mio € plus en evt. værditivækst fra januar til juni 15.
Bale er på samme site vurderet til en markedsværdi på 80 mio € + en evt. tilvækst fra januar til juni 15
Bale er som jeg ser det, ikke steget i værdi
Varane er steget en del i perioden og jeg ville vurdere ham til en markedsværdi på 30-35 mio €
Bale 80 mio
Varane 35 mio
Samlet værdi 115 mio
Så er der 35 mio € til at dække tabet af den overpris Perez betalt for at få Bale og evt. til at dække merprisen for et nyindkøb til Varanes plads.
Jeg siger ja, selv om jeg synes Varane er en fantastisk midterforsvar med en kæmpe udviklingspotentiale. Simpelthen pga. gevinsten ved at komme af med Bale er så stor. Hvis bare vi kunne nøjes med at sælge Bale ville det være ok med mig men så får vi nok ikke de penge som der antydes.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Den rigtige pris til England, er i min optik omkring 100mio. Pund. Stik modsat har jeg det med Varane.
Bale-salget.
Bale er prøvet i England. Er tidligere nomineret/priset i England flere gange. Han er set med engelske øjne et sikkert køb og flere har pengene til, at hive ham hjem. Det gælder Man U. Man C. og Chelsea. Om man får ham til 90 eller 100mio pund er egenligt lige meget. Chelsea vil være "sikret" mesterskabet, City vil seriøst kunne udfordre Chelsea og United vil have kronjuvelen i deres projekt.
Prisen for de fordele er minimum 100 mio. Pund.
Varane-salget.
Varane er vores mand og en vi "nappet" før han er kommet helt op. Endelig hr vi en spiller som vi kan være superstolte af fra start til slut. Prisen var den rigtige 10mio. Euro. Vi gav ham muligheden for at lære i hans eget tempo og han har fået chancen når det virkelig gælder. Hans tilgang var ikke et typisk Perez-køb. Forretningsmæssigt kan vi sige, at Bale koster 100 af de 150 mio pund. I min optik har vi ikke brug for de sidste 500mio for Varane. Han er så sikker som amen i kirken de næste 10år. Og den spiller vi skal holde fast i for alt i verden.
P.S. offtopic er præmissen for et salg af Ronaldo præcis samme vilkår, priser og fordele til de nævnte klubber som Bale.
EDIT: har været nød til at rette lidt grammatisk i mit indlæg, da jeg sidder ved en pool i høj sol og skriver på iPhone 4. Beklager fejlene.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vildfaren skrev: RRent forretningsmæssigt er det et rigtig godt tilbud og jeg ser rigtig gerne Bale blive skippet afsted, til den rigtige pris.
Den rigtige pris til England, er i min optik omkring 100mio. Pund. Stik modsat har jeg det med Varane.
Bale-salget.
Bale er prøvet i England. Er tidligere nomineretpriset i England flere gange. Han er set med engelske øjne et sikkert køb og flere har pengene til, at hive ham hjem. Det gælder Man U. Man C. og Chelsea. Om man får ham til 90 eller 100mio pund er egenligt lige meget. Chelsea vil være "sikret" mesterskabet, City vil seriøst kunne udfordre Chelsea og United vil have kronjuvelen i deres projekt.
Prisen for de fordele er minimum 100 mio. Pund.
Varane-salget.
Varane er vores mand og en vi "nappet" efter han er kommet helt op. Endelig hr vi en spiller som vi kan være superstolte af fra start til slut. Prisen var den rigtige 10mio. Euro. Vi gav ham muligheden for at lære i hans eget tempo og han har fået chancen når det virkelig gælder. Hans tilgang var ikke et typisk Perez-køb. Forretningsmæssigt kan vi sige, at Bale koster 100 af de 150 mio pund. I min optik har vi ikke brug for de sidste 500mio for Varane. Han er så sikker som amen i kirken de næste 10år. Og den spiller vi skal holde fast i for alt i verden.
Edit: offtopic er præmissen for et salg af Ronaldo præcis samme vilkår, priser og fordele til de nævnte klubber som Bale.
Godt indlæg
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Lad mig endnu engang påminde jer, at vi ikke er Arsenal eller Liverpool. Vi hedder trods alt Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
as.com/diarioas/2015/06/04/english/1433403100_404158.html
100 mio. skal det koste dem (vanvid for så ung spiller). Er den pris baseret på et salg af Aguero eller samlet for salget af Dzeko, Nasri og Milner ?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
madrid2000 skrev: Det sender jo helt forkerte signaler, at sælge vores største profiler, fordi en rival byder stort. Og det er på trods af, at de involverede spiller ikke har nogen intentioner om at forlade os.
Lad mig endnu engang påminde jer, at vi ikke er Arsenal eller Liverpool. Vi hedder trods alt Real Madrid.
Det sender i min optik et mere forkert signal, at blive ved med at påstå, at Bale er en start 11'er fordi han har kostet mange penge.
Han er ikke en af vores profiler og det tjener intet formål, at beholde ham bare fordi han er dyr. Pris er ikke lig med profil.
Desuden var medaljehøsten større, dengang det ikke handlede om profiler. Det mener jeg er vigtigere.
Vi køber mange spiller her i real og mange af dem, bare fordi vi er Real. Lad ikke vores navn komme i vejen for en god mulighed. Specielt ikke når nu spilleren ikke rigtig matcher holdet.
Det skal samtidig lige siges, at hvis det bliver omvendt. Altså hvis man finder en god byttehandel med Ronaldo vs DDG plus penge, ser jeg MEGET gerne både Bale, men også Benz(som jeg plejer at være ret hård ved) blive.
Grunden til at de sidste to nævnes er, at de to mener jeg underpræsterer meget med Ronaldo som "vigtigste" mand.
EDIT: Dzeko kunne jeg godt tænke mig som alternativ til Benz. 2. Violin om man vil.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Messi vil forbi mig, siger du? Jamen, det får han da lov til, for jeg ved jo, at jeg blot løber ham op på de næste 10 meter..."
"Nå, Bale eller Ronaldo gider ikke tage løbet over kanten for at smække et indlæg ind til Benzema efter et hjørnespark? Jamen så gør jeg det da bare selv i en stil, så Marc Bartra må få mareridt hjemme foran skærmen..."
Jeg elsker Varane, og han skal være en del af vores midterforsvar de næste mange, mange år!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Neye skrev: Jeg er helt enig. Varane er en af de kommende superstjerner på hans plads. Men 150 mio € er virkelig mange penge.
Varane vurderes på transfermarkt.com til en værdi på 25 mio € plus en evt. værditivækst fra januar til juni 15.
Bale er på samme site vurderet til en markedsværdi på 80 mio € + en evt. tilvækst fra januar til juni 15
Bale er som jeg ser det, ikke steget i værdi
Varane er steget en del i perioden og jeg ville vurdere ham til en markedsværdi på 30-35 mio €
Bale 80 mio
Varane 35 mio
Samlet værdi 115 mio
Så er der 35 mio € til at dække tabet af den overpris Perez betalt for at få Bale og evt. til at dække merprisen for et nyindkøb til Varanes plads.
Jeg siger ja, selv om jeg synes Varane er en fantastisk midterforsvar med en kæmpe udviklingspotentiale. Simpelthen pga. gevinsten ved at komme af med Bale er så stor. Hvis bare vi kunne nøjes med at sælge Bale ville det være ok med mig men så får vi nok ikke de penge som der antydes.
Men hvorfor sælge når vi ikke har brug for pengene???? Som Madrid2000 siger.. VI ER REAL MADRID! :)
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real madrid emil
- Gæst
-
Er der nogen der ved yderligere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
