Rygtebørsen XIX
- 100cardel
- Gæst
-
Jeg kunne godt forestille mig at Real Madrid vil være begejstret for at snuppe Poul Pogba fra Fc Barcelona, men jeg tror heller ikke det sker (vil ikke lyde for negativ).
Jeg tror ikke vi kan få Poul Pogba af to grunde. 1. Han vil til Fc Barcelona 2. Juventus vil have Isco i retur (og det går Real Madrid forhåbentligt ikke med til).
Jeg tror Siempre Madrid har ret i at vi får et stor indkøb. Men jeg er meget usikker på, hvem det bliver.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ElGordo
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Mine tanker om Real Madrids indkøb er, at man lige nu får købt ind til bredden i form af Casilla, Lucas Vázquez, Casemiro og eventuelt også Denis Cheryshev og at Florentino Pérez åbner helt op for pengepungen og får hentet mere navnkundige spillere ind.
Der er fra klubbens side ingen interesse i at hente de store stjerner lige nu, hvor Real Madrid rejser rundt i Australien og Kina, for man vil som vanligt gøre et større nummer ud af at præsentere de store navne på Estadio Santiago Bernabéu.
Den sikre er naturligvis David De Gea, som i den kommende sæson spiller i Real Madrid. Det bliver givetvis på bekostning af Keylor Navas, som meget belejligt har fået trøje nr. 1, som dermed kan gives videre til Manchester United-målmanden. Navas havner sandsynligvis i Valencia.
Og så tror jeg, at gårsdagens præsidentvalg i Barcelona kan give muligheden for, at vi henter Povl Pogba. Han var stærkt linket til Joan Laporta, som jo altså tabte valget og Florentino Pérez vil sikkert glæde sig over den mængde Morbo, som vil drysse hen over købet af franskmanden og - måske - skabe lidt institutionel uro i Barcelona - især hvis Pogba bliver en succes i den hvide trøje.
De store køb skal nok komme, men måske først i løbet af august.
Jeg er enig i meget af det det du skriver og det ser også ud til at du få ret:
Cadena SER | Lucas Silva will go out on loan.
Tancredi Palmeri: "Manchester United will meet with Real Madrid for De Gea tomorrow."
AS | Jose Angel Sanchez travels to Manchester to meet about De Gea.
Jeg er mest sikker på at De Gea kommer denne sæson idet jeg umuligt kan forestille mig Perez fjerne Casillas uden en målmand der vil please fansene.
Mht. Pogba er jeg dog lidt mere skeptisk. Jovist, Laporto tabte valget og det ligner vi gør plads til ham ved at låne Lucas ud eller sælge Ilarramendi, hvorfor vi dermed har muligheden for at slå ind, men er der ikke et problem med agenten, Raiola som ikke er så glad for real madrid ?
Og til sidst hvad er din dom vedr. Ramos-sagaen ?
Ser ud til at benitez meget lidt vil give slip på ham, men vil Ramos forlænge ?
Bernabeu Digital | It's getting more clear that the CB's this season will be Ramos-Varane.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
100cardel skrev: Jeg tror ikke vi kan få Poul Pogba af to grunde. 1. Han vil til Fc Barcelona 2. Juventus vil have Isco i retur (og det går Real Madrid forhåbentligt ikke med til).
Har du en kilde på at han gerne vil til FC Barcelona? Så vidt jeg har forstået, har Pogba ikke udtalt sig en eneste gang. Hans agent har til gengæld sagt at han (agenten selv) havde et godt forhold til Laporta, og han han derfor ville forsøge at overtale Pogba til at skifte til Barcelona.
Mht nummer 2 så har Juventus ikke så meget at skulle have sagt hvis Pogba gerne vil et skridt op af stien.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Juventus veto Pogba exit
Juventus have declared Paul Pogba not for sale at any price this summer and would not even accept an offer in the region of €100 million.
Source: La Stampa
Monday, July 20, 2015
Bayern agree Vidal deal
Bayern Munich have agreed a €37m (£25.9m) fee with Juventus for Arturo Vidal. The Chile international has committed to a four-year contract worth £90,000 a week.
Source: Guardian
Monday, July 20, 2015 13:45
Så er den lukket
Florentino Pérez
- 100cardel
- Gæst
-
Det er rigtigt. Jeg har ikke nogen kilde hvor Poul Pogba udtaler sig om et skifte. Jeg prøver simplethen at læse mellem linjerne. L'Equipe har nævnt reglmæssigt at Pogba gerne vil skifte til enten Real Madrid eller Fc Barcelona, samtidigt med at han har været så involveret i Fc Barcelonas præsident valg, at jeg regner med at de har haft en eller anden form for kontakt. Man går vel ikke ud og lover at købe en spiller så stor som Poul Pogba uden lige at have snakket lidt med hans agent om hvorvidt det er muligt.
Så derfor gætter jeg på, at Pogba gerne vil til Barcelona.
Efter salget af Aturo Vidal, tror jeg slet ikke at Juventus sælger Pogba. De har jo også mistet Andrea Pirlo.
Neye skrev:
Bayern agree Vidal deal
Bayern Munich have agreed a €37m (£25.9m) fee with Juventus for Arturo Vidal. The Chile international has committed to a four-year contract worth £90,000 a week.
Så er den lukket
Hold da op:O Er det ikke vildt billigt? Får Vidals far penge? Får Vidal en ny Ferrari med i handlen (efter han kørte galt)? Eller er det "bare" 37 af de tunge?
Jeg synes det lyder absurd billigt. Hvad var det vi gav for Illarra €35-40mio.?
Jeg er her stadig XOXO
"Maybe they hate me because I'm too good."
JimmyBroe skrev:
Neye skrev:
Bayern agree Vidal deal
Så er den lukket
Hold da op:O Er det ikke vildt billigt? Får Vidals far penge? Får Vidal en ny Ferrari med i handlen (efter han kørte galt)? Eller er det "bare" 37 af de tunge?
Jeg synes det lyder absurd billigt. Hvad var det vi gav for Illarra €35-40mio.?
Iflg. www.football-observatory.com var han i juni estimeret til 29,2-31,2 mio. Dertil skal så lægges et godt Copa America og ikke mindst det faktum, at flere klubber har været inde og vise interesse. Så 37 er lidt mindre end jeg havde regnet med men alligevel tæt på de 40 mio jeg havde regnet med han gik for. Transfermarkt har d. 1.7.15 estimeret hans markedsværdi til 42 mio €
Pelle skrev: Ro på, drenge. Vi har trods alt Casemiro........................
Jeg kender sarkasme når jeg ser det.
Men jeg er mere end almindelig rolig med Casemiro. Jeg er godt tilfreds med Vidal ikke havner i Real Madrid. Der er andre spillere jeg hellere vil have tilført til midtbanen end Chileneren med det spændene hår.
Jeg er her stadig XOXO