Rygtebørsen XIX

11 år 3 uger siden #1729 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

JimmyBroe skrev:

Pelle skrev: Ro på, drenge. Vi har trods alt Casemiro........................

Jeg kender sarkasme når jeg ser det.

Men jeg er mere end almindelig rolig med Casemiro. Jeg er godt tilfreds med Vidal ikke havner i Real Madrid. Der er andre spillere jeg hellere vil have tilført til midtbanen end Chileneren med det spændene hår.

Du er en skarp satan, Jimmy-drengen ;-)

Men jeg er helt på linje med dig, som jeg også tidligere har skrevet. Altså ikke omkring Casemiro, ham ser jeg intet lys i. Men jeg er glad for, at vi ikke får Vidal. Han er en loose canon.

Derimod er jeg virkelig spændt på, hvordan hans forhold bliver til Guardiola, der jo er notorisk kendt for at ville have små kordrenge.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 uger siden #1730 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX

Neye skrev:

JimmyBroe skrev:

Neye skrev:

Bayern agree Vidal deal

Bayern Munich have agreed a €37m (£25.9m) fee with Juventus for Arturo Vidal. The Chile international has committed to a four-year contract worth £90,000 a week.

Source: Guardian
Monday, July 20, 2015 13:45

Så er den lukket

Hold da op:O Er det ikke vildt billigt? Får Vidals far penge? Får Vidal en ny Ferrari med i handlen (efter han kørte galt)? Eller er det "bare" 37 af de tunge?

Jeg synes det lyder absurd billigt. Hvad var det vi gav for Illarra €35-40mio.?

Iflg. www.football-observatory.com var han i juni estimeret til 29,2-31,2 mio. Dertil skal så lægges et godt Copa America og ikke mindst det faktum, at flere klubber har været inde og vise interesse. Så 37 er lidt mindre end jeg havde regnet med men alligevel tæt på de 40 mio jeg havde regnet med han gik for. Transfermarkt har d. 1.7.15 estimeret hans markedsværdi til 42 mio €

Jeg har lagt mærke til du ofte bruger transfermarkts estimeret priser. Men tager de højde for alt? Jeg mener bare, priser kan jo presses den ene og den anden vej. Hvor tit ser man en spiller blive solgt til prisen?

F.eks. mit eksempel med Illarra; var han virkelig estimeret til det vi købte ham for? Vi kan jo godt blive enige om der er stor niveau forskel på de to. Også selvom de ikke har samme roller.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 uger siden #1731 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX
Vi burde egenligt bare hente Lassana "el nuevo makelele" Diarra tilbage

11 år 3 uger siden #1732 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
JimmyBroe skrev:

Der er andre spillere jeg hellere vil have tilført til midtbanen end Chileneren med det spændene hår.

Hvem?

Florentino Pérez

11 år 3 uger siden #1733 af JimmyBroe

Pelle skrev:

JimmyBroe skrev:

Jeg kender sarkasme når jeg ser det.

Men jeg er mere end almindelig rolig med Casemiro. Jeg er godt tilfreds med Vidal ikke havner i Real Madrid. Der er andre spillere jeg hellere vil have tilført til midtbanen end Chileneren med det spændene hår.

Du er en skarp satan, Jimmy-drengen ;-)

Men jeg er helt på linje med dig, som jeg også tidligere har skrevet. Altså ikke omkring Casemiro, ham ser jeg intet lys i. Men jeg er glad for, at vi ikke får Vidal. Han er en loose canon.

Derimod er jeg virkelig spændt på, hvordan hans forhold bliver til Guardiola, der jo er notorisk kendt for at ville have små kordrenge.

Lad mig sige det sådan her, jeg ser heller ikke Case' som førsteudfordre til Kroos og Modric. Men i leddet lige efter førsteudfordrerenr, synes jeg han passer perfekt. Samtidig, har han noget af det vi sommetider mangler på midtbanen, noget fandenivoldskhed og styrke.

Ja, det husker jeg godt. Og jeg var/er helt på linje med dig.

Hykleren lader til at kunne gøre sig uvenner med alle og enhver i Bayern. Det er sgu værre end i Real Madrid nogen gange, i det sydtyske.:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved JimmyBroe.

11 år 3 uger siden #1734 af JimmyBroe

Sahinovic skrev: JimmyBroe skrev:

Der er andre spillere jeg hellere vil have tilført til midtbanen end Chileneren med det spændene hår.

Hvem?

Eksempelvis Marco Verratti.

Som minder om de to vi allerede har på midtbanen. Hvilket jeg lovpriser. Jeg ønsker nemlig, præcis den midtbane vi har. Når der er skade eller karantæne, skal der være en som kan tage over, uden de store ændringer for holdet. Så kan man ændre taktik ved at sætte Case' ind, eller lade ham starte, hvis man mener det er det bedste. Men førsteprioritet bør være, at spille med samme type midtbane igennem hele sæsonen.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 uger siden ved JimmyBroe.

11 år 3 uger siden #1735 af Sahinovic

JimmyBroe skrev:

Sahinovic skrev: JimmyBroe skrev:

Hvem?

Eksempelvis Marco Verratti.

Som minder om de to vi allerede har på midtbanen. Hvilket jeg lovpriser, jeg ønsker nemlig, præcis den midtbane vi har, og når der er skade eller karantæne, skal der være en som kan tage over, uden de store ændringer for holdet. Så kan man ændre taktik ved at sætte Case' ind eller lade ham starte, hvis man mener det er det bedste. Men første prioritet bør være at spille med samme type midtbane igennem hele sæsonen.

Jeg har præcis samme tankegang, jeg vil gerne have en mand som kan erstatte Modric og Kroos uden at vi kommer til at mærke det, men det kræver godt nok en spiller af høj kvalitet. De eneste som jeg på nuværende tidspunkt mener er i besiddelse af disse kvaliteter er Vidal, Verratti og Pogba. Vidal er nu solgt, Pogba koster mere en €100 mio. og ledelsen virker ikke til at have set sig så super lune på Verratti som vi f.eks. har.

Så jeg kan virkeligt ikke se hvem vi ellers skulle hente, medmindre jeg tager fejl angående Verratti.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 3 uger siden #1736 af Pelle
Mærkeligt, jeg mindes ellers jer to være meeeeeget imod mig i nogle tidligere tråde, hvor jeg fremhævede Verratti som den ideelle midtbanespiller til os. Skal jeg virkelig til at lede gamle tråde igennem, eller kryber i til korset, drenge?! ;-)

11 år 2 uger siden #1737 af Sahinovic

Din latterliggørelse af Casemiro er godt nok langt ude.

Han er 23 år gammel og har vist kæmpe potentiale på hans lejeophold i Porto. Det jo ikke fordi man lige på nuværende tidspunkt har tiltænkt ham en rolle som en direkte start 11'er, eller en mand som direkte kan udfordre Modric og Kroos, men han er tiltænkt som en rotationsspiller med potentialet til evt. at blive lidt mere end bare en rotationsspiller - i fremtiden. Henter man f.eks. Verratti som jeg håber på, så har vi Modric, Kroos og Verratti på midtbanen, hvor Casemiro så vil være den fjerde mand og dét synes jeg personligt ser utroligt fornuftigt ud.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL, JimmyBroe

11 år 2 uger siden #1738 af Sahinovic

Pelle skrev: Mærkeligt, jeg mindes ellers jer to være meeeeeget imod mig i nogle tidligere tråde, hvor jeg fremhævede Verratti som den ideelle midtbanespiller til os. Skal jeg virkelig til at lede gamle tråde igennem, eller kryber i til korset, drenge?! ;-)

Jeg er ret sikker på at du har fat i de forkerte brugere :-b

Florentino Pérez

11 år 2 uger siden #1739 af Pelle

Sahinovic skrev:

Din latterliggørelse af Casemiro er godt nok langt ude.

Han er 23 år gammel og har vist kæmpe potentiale på hans lejeophold hos Porto. Det jo ikke fordi man lige på nuværende tidspunkt har tiltænkt ham en rolle som en direkte start 11'er, eller en mand som direkte kan udfordrer Modric og Kroos, men han er tiltænkt som en rotationsspiller med potentialet til evt. at blive lidt mere end bare en rotationsspiller. Henter man f.eks. Verratti som jeg håber på, så har vi Modric, Kroos og Verratti på midtbanen, hvor Casemiro så vil være den fjerde mand og dét synes jeg personligt ser utroligt fornuftigt ud.

Personligt ser jeg absolut intet lys i Casemiro. Det gjorde jeg ikke, da han spillede for os, og det har jeg ikke gjort i de kampe, jeg har set med Porto. Han er en udmærket midtbanespiller, men jeg mener slet ikke han har kvalitet nok til Real Madrid. Jeg håber, at jeg tager fejl og han bliver den nye Makelele for os, men jeg tvivler.

Jeg mindes ikke at have hørt dig snakke godt om Verratti tidligere, såvidt jeg husker var du Vidal mand. Hvad har pludselig ændret sig?

11 år 2 uger siden #1740 af JimmyBroe

Pelle skrev: Mærkeligt, jeg mindes ellers jer to være meeeeeget imod mig i nogle tidligere tråde, hvor jeg fremhævede Verratti som den ideelle midtbanespiller til os. Skal jeg virkelig til at lede gamle tråde igennem, eller kryber i til korset, drenge?! ;-)

Jeg har aldrig været imod et Verratti køb. Jeg husker godt debatten men det var vidst bl.a. "mod" Dios. Så hvis du holder fast ved "beskyldningen" så synes jeg du skal lede gamle tråde igennem, ja:-)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum