Rygtebørsen XIX

11 år 2 uger siden #1765 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX
Jeg er ikke så sikker på andet, end det er lidt løse tanker hos en Marca journalist, men i følge avisen skulle Madrid være obs på venstrebackproblemet, hvor Coentrão er alt for ofte skadet og måske også mangler lidt motivation.
Efter Gayas forlængelse med Valencia skulle blikket især være rettet mod Wolfsburgs Ricardo Rodrígues. Problemet er selvfølgelig, at Wolfsburg vel er den andenrigeste klub i Bundesligaen med en kæmpe koncern i ryggen, så de står ikke just og mangler penge fra spillersalg.

Jeg håber usigeligt meget på, at vi kunne signe en stærk spiller som Rodrígez, som også er fysisk stærkere end Marcelo, så der virkelig kunne komme noget kamp om venstrebacken, hvor Marcelos indsats i den forgangne sæson alt for ofte bar præg af, at pladsen var stensikker på grund af manglende konkurrence fra en nærmest kronisk skadet portugiser.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1766 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX

Chamartin skrev: Jeg er ikke så sikker på andet, end det er lidt løse tanker hos en Marca journalist, men i følge avisen skulle Madrid være obs på venstrebackproblemet, hvor Coentrão er alt for ofte skadet og måske også mangler lidt motivation.
Efter Gayas forlængelse med Valencia skulle blikket især være rettet mod Wolfsburgs Ricardo Rodrígues. Problemet er selvfølgelig, at Wolfsburg vel er den andenrigeste klub i Bundesligaen med en kæmpe koncern i ryggen, så de står ikke just og mangler penge fra spillersalg.

Jeg håber usigeligt meget på, at vi kunne signe en stærk spiller som Rodrígez, som også er fysisk stærkere end Marcelo, så der virkelig kunne komme noget kamp om venstrebacken, hvor Marcelos indsats i den forgangne sæson alt for ofte bar præg af, at pladsen var stensikker på grund af manglende konkurrence fra en nærmest kronisk skadet portugiser.

Haha, i er simpelthen utrolige.:D

I kan blive ved med at skrige det i kor. Det gør det ikke mere sandt. Coentrao var på ingen måde kronisk skadet. Det er faktuelt forkert.

Interessen og rygterne omkring Ricardo har været konsekvent de sidste 3 transfervinduer. Jeg har været hooked på ideen lige fra start af. Da han besidder nogle lidt andre kvaliteter end både Marcelo og Coentrao. Jeg tror han ville kunne styrke venstrebacken på nogle punkter. Jeg er dog i tvivl om konkurrencen vil blive mere fair "bare" fordi vi henter en ny back ind. Det har vist sig igennem flere sæsoner, at der er flere parametre der spiller ind når vi taler konkurrence, det er ikke nok at være den bedste på banen...

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, Neye

11 år 2 uger siden #1767 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
Så er det vidst fastlagt.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Enola_Daniel
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #1768 af Enola_Daniel
Besvaret af Enola_Daniel på emne Rygtebørsen XIX
Benzema til Arsenal - Lige læst på twitter. PL-Panelet. Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Nogen der ved om det er sandt?

11 år 2 uger siden #1769 af JimmyBroe
Er der ballade mellem Cristiano og Benitez? Eller er det medierne der skriver ligegyldigheder?

Skal Cristiano lige vise sig frem efter Casillas' afgang? Jeg ved at Ramos er ny anføre. Men er det utænkeligt, at de (få) alpha-hanner der er i truppen prøver grænser af, og der opstår lidt anarki?

Måske er det netop det medierne er ude på at gøre til sandheden. -Jeg tror det.

Men jeg falder ikke for det! Gør i?

m.101greatgoals.com/blog/angry-cristiano...sallowed-goal-video/

www.thesportbible.com/articles/cristiano...s-training-exercises

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved JimmyBroe.

11 år 2 uger siden #1770 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XIX

JimmyBroe skrev: Er der ballade mellem Cristiano og Benitez? Eller er det medierne der skriver ligegyldigheder?

Skal Cristiano lige vise sig frem efter Casillas' afgang? Jeg ved at Ramos er ny anføre. Men er det utænkeligt, at de (få) alpha-hanner der er i truppen prøver grænser af, og der opstår lidt anarki?

De skulle have valgt den her video istedet: www.cuatro.com/deportes/futbol/real_madr...id_2_2023380101.html Så havde de også kunne imponere verden med Arbeloas skydefærdigheder ;-)

(det er den video citatet fra AS_English er fra.)

11 år 2 uger siden #1771 af JimmyBroe

MMM skrev:

JimmyBroe skrev: Er der ballade mellem Cristiano og Benitez? Eller er det medierne der skriver ligegyldigheder?

De skulle have valgt den her video istedet: www.cuatro.com/deportes/futbol/real_madr...id_2_2023380101.html Så havde de også kunne imponere verden med Arbeloas skydefærdigheder ;-)

(det er den video citatet fra AS_English er fra.)

Jeg kan af ukendte årsager ikke se videoen på min IPhone. :/. Men hvis du referere til crossbar-challenge'en, så ja, Arbeloa var en af de tre sidste og Martin Ødegaard var den sidste, der fik lov at gå i bad. Nogle af hans medspillere havde joket med; at komme med aftensmad til Ødegaard (fordi det tog en evighed):P

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved JimmyBroe.

11 år 2 uger siden #1772 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX

Hmm der jo intet nyt i at hvergang Ronaldo ikke ser alt for glad ud til en kamp eller træning, så er det fordi han hader alt og alle i Real. For ikke så længe siden lagde han en video ud på facebook hvor han sagde at han er glad i Real og medierne lyver om ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

11 år 2 uger siden #1773 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
www.marca.com/en/2015/07/23/en/football/...drid/1437642257.html

IMO er dette en dejlig nyhed;)

Mayoral bliver muligvis Benzemas reserve den kommende sæson. I klubben mener man, at han allerede er bedre end Chicharito...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Vildfaren, JimmyBroe, andreashn, Fondo_Sur

11 år 2 uger siden #1774 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX

M_linding skrev: www.marca.com/en/2015/07/23/en/football/...drid/1437642257.html

IMO er dette en dejlig nyhed;)

Mayoral bliver muligvis Benzemas reserve den kommende sæson. I klubben mener man, at han allerede er bedre end Chicharito...

Yderligere kunne man også argumentere for, at "Sjesse" og Ronaldo! kunne være være subs på samme frontangriberplads.

Anyway, så har klubbens tidligere U19 angriber Jack Harper nu skrevet under for Brighton i Championship ca. midtvejs i sin 5 årige kontrakt med Real Madrid. Om der er nogen form for buy back klausul vides vidst ikke helt endnu.

11 år 2 uger siden #1775 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX

Synes godt nok video nummer er humoristisk, overskriften - ''Cristiano Ronaldo Reacts Badly to Rafa Benítez's Training Exercises'' - Benítez forklarer noget til Ronaldo hvor de så zoomer ind på Ronaldos fjæs, hvor det eneste han gør jo bare er at kigge på Benítez mens han snakker til ham? :-D

Tror personligt ikke på at Ronaldo var glad for ledelsens beslutning om at fyre Ancelotti, men jeg tror også han er kommet over det og at han absolut intet har imod Benítez.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Sahinovic.

11 år 2 uger siden #1776 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev:

Synes godt nok video nummer er humoristisk, overskriften - ''Cristiano Ronaldo Racts Badly to Rafa Benítez's Training Exercises'' - Benítez forklarer noget til Ronaldo hvor de så zoomer ind på Ronaldos fjæs, hvor det eneste han gør jo bare er at kigge på Benítez mens han snakker til ham? :-D

Tror personligt ikke på at Ronaldo var glad for ledelsens beslutningen om at fyre Ancelotti, men jeg tror også han er kommet over det og at han absolut intet har imod Benítez.

Der er intet hold i de rygter... Ronaldo joker og journalister tager det alvorligt.

The sports bible er i øvrigt noget af det mest forfærdelige "sportsmedie" på internettet.
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Fondo_Sur.

Leveret af Kunena Forum