Rygtebørsen XIX
Fondo_Sur skrev:
Sahinovic skrev:
JimmyBroe skrev: Er der ballade mellem Cristiano og Benitez? Eller er det medierne der skriver ligegyldigheder?
Skal Cristiano lige vise sig frem efter Casillas' afgang? Jeg ved at Ramos er ny anføre. Men er det utænkeligt, at de (få) alpha-hanner der er i truppen prøver grænser af, og der opstår lidt anarki?
Måske er det netop det medierne er ude på at gøre til sandheden. -Jeg tror det.
Men jeg falder ikke for det! Gør i?
m.101greatgoals.com/blog/angry-cristiano...sallowed-goal-video/
www.thesportbible.com/articles/cristiano...s-training-exercises
Synes godt nok video nummer er humoristisk, overskriften - ''Cristiano Ronaldo Racts Badly to Rafa Benítez's Training Exercises'' - Benítez forklarer noget til Ronaldo hvor de så zoomer ind på Ronaldos fjæs, hvor det eneste han gør jo bare er at kigge på Benítez mens han snakker til ham? :-D
Tror personligt ikke på at Ronaldo var glad for ledelsens beslutningen om at fyre Ancelotti, men jeg tror også han er kommet over det og at han absolut intet har imod Benítez.
Der er intet hold i de rygter... Ronaldo joker og journalister tager det alvorligt.
The sports bible er i øvrigt noget af det mest forfærdelige "sportsmedie" på internettet.
Luna Christofi, der ellers er travlt beskæftiget med F1 i Ungarn har selvfølgelig alligevel ikke forpasset chancen for at kommentere dette "optrin" på Twitter.
Hun elsker simpelthen at kommentere på enhver mulig splid i Madrid, uanset hvor banalt det er.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Chamartin skrev:
Fondo_Sur skrev:
Sahinovic skrev:
JimmyBroe skrev: Er der ballade mellem Cristiano og Benitez? Eller er det medierne der skriver ligegyldigheder?
Skal Cristiano lige vise sig frem efter Casillas' afgang? Jeg ved at Ramos er ny anføre. Men er det utænkeligt, at de (få) alpha-hanner der er i truppen prøver grænser af, og der opstår lidt anarki?
Måske er det netop det medierne er ude på at gøre til sandheden. -Jeg tror det.
Men jeg falder ikke for det! Gør i?
m.101greatgoals.com/blog/angry-cristiano...sallowed-goal-video/
www.thesportbible.com/articles/cristiano...s-training-exercises
Synes godt nok video nummer er humoristisk, overskriften - ''Cristiano Ronaldo Racts Badly to Rafa Benítez's Training Exercises'' - Benítez forklarer noget til Ronaldo hvor de så zoomer ind på Ronaldos fjæs, hvor det eneste han gør jo bare er at kigge på Benítez mens han snakker til ham? :-D
Tror personligt ikke på at Ronaldo var glad for ledelsens beslutningen om at fyre Ancelotti, men jeg tror også han er kommet over det og at han absolut intet har imod Benítez.
Der er intet hold i de rygter... Ronaldo joker og journalister tager det alvorligt.
The sports bible er i øvrigt noget af det mest forfærdelige "sportsmedie" på internettet.
Luna Christofi, der ellers er travlt beskæftiget med F1 i Ungarn har selvfølgelig alligevel ikke forpasset chancen for at kommentere dette "optrin" på Twitter.
Hun elsker simpelthen at kommentere på enhver mulig splid i Madrid, uanset hvor banalt det er.
Nu er hun jo også - næst efter Per Frimann, en af mine latterlige kammerater og så 14 årige pubertetsdrenge - den største Barca-fan, man kan falde over i DK. Nøj hvor er hun da en ulidelig "ekspert".
"Maybe they hate me because I'm too good."
PSG agree €65m Di Maria fee
PSG have agreed a €65m (£45.5m) fee with Manchester United for Angel Di Maria. The Argentina international will join up with his new team-mates in the USA at the weekend.
Source: France Football
Thursday, July 23, 2015
Neye skrev: Så skulle det skifte være på plads:
PSG agree €65m Di Maria fee
PSG have agreed a €65m (£45.5m) fee with Manchester United for Angel Di Maria. The Argentina international will join up with his new team-mates in the USA at the weekend.
Source: France Football
Thursday, July 23, 2015
Rigtig godt skifte for Di Maria. Jeg tror han vil gøre en god figur i PSG. Men hvor har de tænkt sig at spille ham? På venstrekanten? Jeg går udfra Lucas sidder på højresiden?
Jeg er her stadig XOXO
- Johnson
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Du mener ligesom United blev en magtfaktor, efter de købte ham?
Nu kan man jo godt gå fra ikke at være en magtfaktor, til at være det, -og omvendt. Det har vi set før både med solgte og købte spillere.
Men jeg tror nu heller ikke at PSG som sådan bliver en større magtfaktor end de er i forvejen. DI Maria vil dog føle sig mere tilpas i fransk fodbold. Er sikker på han vil tå oprejsning efter en knap så heldig sæson i United.
Jeg er her stadig XOXO
Johnson skrev: Det skifte er en gamechanger. Di Maria er efter min mening en af verdens allerbedste spillere og det var helt tosset at vi solgte ham. PSG bliver uhyggelige i de kommende år
Han var god i Real, hvor han spillede central midt i Real. Ronaldo havde kanten, så hvergang han rykkede ind centralt, fik Di Maria massere af plads oppe ved kanten, da Ronaldo trak spillere med sig.
På kanten har han ikke vist noget helt ekstraordinært i Real og der var da også rygter om at han skulle sælges allerede i starten af sæsonen, men det var først da han blev rykket central midt hvor han fik en god halv sæson at folk snakkede om ham som en af verdens bedste.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Real Madrid blev ihvertfald en magtfaktor efter Di Maria begyndte at spille godt, uden ham havde vi nok højst sandsynligt ikke haft en La Décima.
Og han begyndte at spille godt efter han blev rykket til den celtrale midt
Hvis det holder, så skal vi lige pludseligt ud og investere i en klasse forsvarsspiller. Et problem, som vi ikke havde i starten af transfervinduet. Imidlertid har vi ikke rigtigt løst vores målmandsproblem endnu.
Det kører bare..
Bismo skrev: Iflg de seneste rygter fra marca er det nu definitivt, at Ramos bliver solgt. Præsidenten vil åbenbart have ham væk.
Hvis det holder, så skal vi lige pludseligt ud og investere i en klasse forsvarsspiller. Et problem, som vi ikke havde i starten af transfervinduet. Imidlertid har vi ikke rigtigt løst vores målmandsproblem endnu.
Det kører bare..
Hvis Ramos skal væk så må man gå ud fra, at målmandsproblemet løser sig samtidig