Rygtebørsen XIX

11 år 2 uger siden #1753 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Jeg kan godt forstå hvis rygtet er opstået pga. interesse for Reus (oplagt som afløser for Ronald) men jeg var overbevist om, at Dortmund og Reus i fællesskab havde lukket den mulighed ned for denne sæson, inden transfervinduet startede.

Mht. Benzema, så tror jeg der er noget om de rygter. De har været undervejs længe og været umulige at slå ihjel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #1754 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX

r-mb-q skrev: så kan vi købe sisto!!!

Haha. Desværre kan vores presi' ikke lide mørke'negere'afrikanere'mørkglødet (undskyld, men hvad er "det rigtige" at sige?)! Det mener Casillas agent ihvertfald at mene...

Jeg er her stadig XOXO

11 år 2 uger siden #1755 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX

Neye skrev:

Madrid ready to accept Arsenal's Benz bid

Arsenal are closing in on Karim Benzema, with Real Madrid set to accept the Gunners' €45 million (£31.3m) bid for the Frenchman. Los Blancos had been reluctant to sell, but now hope to use the money to fund a move for Marco Reus.

Source: Metro
Tuesday, July 21, 2015

Real Madrid to beat Liverpool to Reus

Real Madrid are set to beat Liverpool to Marco Reus. The Reds had been planning a £46m move for the Borussia Dortmund forward but will be beaten to his signature by Rafael Benitez's side.

Source: Liverpool Echo
Monday, July 20, 2015

Virkelig Real Madrid logik her. At sælge Benzema og hente Reus giver jo ingen mening. I så fald har man Ronaldo, Bale, James, Isco og Reus og Jese til at spille bag angriberen, men ingen angriber - overhovedet.
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Fondo_Sur.

11 år 2 uger siden #1756 af JimmyBroe

Neye skrev: Jeg kan godt forstå hvis rygtet er opstået pga. interesse for Reus (oplagt som afløser for Ronald) men jeg var overbevist om, at Dortmund og Reus i fællesskab havde lukket den mulighed ned for denne sæson, inden transfervinduet startede.

Mht. Benzema, så tror jeg der er noget om de rygter. De har været undervejs længe og været umulige at slå ihjel

Vanvittigt at sælge Benz. Han er limen i front. Reus virker som du skriver en anelse usandsynligt. Og han bør kun hentes som erstatning for en af vores kanter (Bale).
Han er simpelthen for god i et (manglende) rotationsprincip der vil være på kanterne. Da de -hvis der er mulighed for det- spiller alle kampe.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Neye

11 år 2 uger siden #1757 af Neye

JimmyBroe skrev: Så man kan godt tale om, at en spiller af Vidals kaliber bliver solgt til "prisen", er temmelig atypisk?

Spillere af Vidals kaliber er spillere, der er lidt sværere at presse ind i sådanne kasser af estimater, da de i højere grad prissættes af markedsmekanismerne og ikke kun af markedsværdiens parametre. Et godt eksempel er f.eks. Bale, hvor det forlyder man har budt 140 mio for ham. Helt ved siden af hans estimerede markedspris men United må jo have en ide med at byde så højt. En ide der måske ikke lige kan opstilles i et parameter
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 2 uger siden #1758 af Neye

Fondo_Sur skrev:

Neye skrev:

Arsenal are closing in on Karim Benzema, with Real Madrid set to accept the Gunners' €45 million (£31.3m) bid for the Frenchman. Los Blancos had been reluctant to sell, but now hope to use the money to fund a move for Marco Reus.

Tuesday, July 21, 2015

Real Madrid are set to beat Liverpool to Marco Reus. The Reds had been planning a £46m move for the Borussia Dortmund forward but will be beaten to his signature by Rafael Benitez's side.

Monday, July 20, 2015

Virkelig Real Madrid logik her. At sælge Benzema og hente Reus giver jo ingen mening. I så fald har man Ronaldo, Bale, James, Isco og Reus og Jese til at spille bag angriberen, men ingen angriber - overhovedet.

Den eneste logik jeg kan se i det rygte, er at man på den korte bane ser en anden end Benzema som 9´er og at Perez nærmest "skylder" et galactico-indkøb og Reus har længe stået øverst på listen. Og Ronaldo bliver ikke i Real i 2 sæsoner mere. Men lad os nu se hvad Dortmund og Reus melder ud. De har jo afvist tidligere i år og forlænget Reus i Dortmund.

11 år 2 uger siden #1759 af Neye

JimmyBroe skrev:

r-mb-q skrev: så kan vi købe sisto!!!

Haha. Desværre kan vores presi' ikke lide mørke'negere'afrikanere'mørkglødet (undskyld, men hvad er "det rigtige" at sige?)! Det mener Casillas agent ihvertfald at mene...

Den læste jeg også :)

11 år 2 uger siden #1760 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

Fondo_Sur skrev:

Neye skrev:

Tuesday, July 21, 2015

Monday, July 20, 2015

Rolig. Se nu kilderne. Reus bliver ikke til noget, han erklærede sin kærlighed til Dortmund, da han underskrev en ny kontrakt. Den eneste grund til disse rygter opstår er, at der sidder nogle engelske journalister og ikke kan forstå, hvorfor der er så stille på Real Madrid fronten, når det kommer til mulige Galacticos køb. Hvad gør man så? Man opfinder bare sine egne.

Ydermere tvivler jeg på, at man sælger Benzema. Dette ser jeg absolut kun ske, hvis Rafa er fast besluttet på sin 4-2-3-1 med Ronaldo i front og med Ronaldos accept. Vi ved, hvor begejstret Ronaldo er for Benzema. Det kommer ikke til at ske :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Fondo_Sur

11 år 2 uger siden #1761 af Neye
Man får sgu lyst til at dele den her, når sådanne rygter opstår:

THE DYNAMIC DUO OF THE TRAINING GROUND
Isco and Benzema tear it up

www.marca.com/en/2015/07/21/en/football/...drid/1437465244.html

Det burde være de to her, som Real byggede deres spil op omkring
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #1762 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX
Ramos nyheden på forsiden: "men Florentino Pérez har ved en tidligere lejlighed udtalt, at man ikke sælger spillere, der er på kontrakt." Hvilke spillere sælger man så, dem der ikke er på kontrakt?

11 år 2 uger siden #1763 af JimmyBroe

Raúl 7 skrev: Ramos nyheden på forsiden: "men Florentino Pérez har ved en tidligere lejlighed udtalt, at man ikke sælger spillere, der er på kontrakt." Hvilke spillere sælger man så, dem der ikke er på kontrakt?

Det der menes er at man kun sælger spillere der selv vil væk. Det har han før udtalt.

Jeg er her stadig XOXO

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #1764 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX

JimmyBroe skrev:

Raúl 7 skrev: Ramos nyheden på forsiden: "men Florentino Pérez har ved en tidligere lejlighed udtalt, at man ikke sælger spillere, der er på kontrakt." Hvilke spillere sælger man så, dem der ikke er på kontrakt?

Det der menes er at man kun sælger spillere der selv vil væk. Det har han før udtalt.

Ah, makes sense.

Leveret af Kunena Forum