Rygtebørsen XIX

10 år 11 måneder siden #1741 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Ro på, drenge. Vi har trods alt Casemiro........................

Din latterliggørelse af Casemiro er godt nok langt ude.

Han er 23 år gammel og har vist kæmpe potentiale på hans lejeophold hos Porto. Det jo ikke fordi man lige på nuværende tidspunkt har tiltænkt ham en rolle som en direkte start 11'er, eller en mand som direkte kan udfordrer Modric og Kroos, men han er tiltænkt som en rotationsspiller med potentialet til evt. at blive lidt mere end bare en rotationsspiller. Henter man f.eks. Verratti som jeg håber på, så har vi Modric, Kroos og Verratti på midtbanen, hvor Casemiro så vil være den fjerde mand og dét synes jeg personligt ser utroligt fornuftigt ud.

Personligt ser jeg absolut intet lys i Casemiro. Det gjorde jeg ikke, da han spillede for os, og det har jeg ikke gjort i de kampe, jeg har set med Porto. Han er en udmærket midtbanespiller, men jeg mener slet ikke han har kvalitet nok til Real Madrid. Jeg håber, at jeg tager fejl og han bliver den nye Makelele for os, men jeg tvivler.

Jeg mindes ikke at have hørt dig snakke godt om Verratti tidligere, såvidt jeg husker var du Vidal mand. Hvad har pludselig ændret sig?

Det er fair nok, jeg glæder mig til at prikke til dig igen når han begynder at stråle (-;

Jeg har til at starte med altid gerne ville have Verratti og har lovpriset ham utallige gange. Men udover dette kan jeg jo også godt være næsten ligeså vild med Vidal, det behøves jo ikke at være en enten eller.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1742 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

JimmyBroe skrev:

Pelle skrev: Mærkeligt, jeg mindes ellers jer to være meeeeeget imod mig i nogle tidligere tråde, hvor jeg fremhævede Verratti som den ideelle midtbanespiller til os. Skal jeg virkelig til at lede gamle tråde igennem, eller kryber i til korset, drenge?! ;-)

Jeg har aldrig været imod et Verratti køb. Jeg husker godt debatten men det var vidst bl.a. "mod" Dios. Så hvis du holder fast ved "beskyldningen" så synes jeg du skal lede gamle tråde igennem, ja:-)

Det kan godt være, at det var mod Dios. Så beklager jeg den uretmæssige beskyldning ;-)

Sahinovic: Lad mig sige det sådan her, jeg håber du får lov at håne mig. Jeg tror, at vi hænger på Casemiro, kan ikke forestille mig at han er blevet købt tilbage for at blive solgt videre, så lad os håbe han shiner.

Naturligvis er det ikke enten eller med Vidal/Verratti. Husker bare diskussionen som om jeg stod ret alene med min Verratti-beundring (med Asp naturligvis), hvor i andre langt hellere så Vidal i klubben :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 11 måneder siden #1743 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev: Jeg har præcis samme tankegang, jeg vil gerne have en mand som kan erstatte Modric og Kroos uden at vi kommer til at mærke det, men det kræver godt nok en spiller af høj kvalitet. De eneste som jeg på nuværende tidspunkt mener er i besiddelse af disse kvaliteter er Vidal, Verratti og Pogba. Vidal er nu solgt, Pogba koster mere en €100 mio. og ledelsen virker ikke til at have set sig så super lune på Verratti som vi f.eks. har.

Jeg mener bare ikke Vidal er en type som skal være førsteudfordre i Real Madrid. Jeg mener ikke han er samme type som de to vi i forvejen har. Ergo vil vi alt for ofte se forskellige typer midtbaner.

Jeg tror du har ret i at ledelsen ikke er lige så hooket, som vi er på Verratti. -tsk, amatører.:D

Jeg har heller ikke selv mange andre bud på en kvalitets-spiller til midtbanen.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

10 år 11 måneder siden #1744 af JimmyBroe

Pelle skrev: Det kan godt være, at det var mod Dios. Så beklager jeg den uretmæssige beskyldning ;-)

Det må du nok sige:X Haha

Husker bare diskussionen som om jeg stod ret alene med min Verratti-beundring (med Asp naturligvis)...

Sandt, vi nød at se dig blive stegt. Haha Ej, de dage var travle herhjemme så der var kun tid til at læse indlæg ikke skrive;-)

Men jeg vil da gerne, her offentligt, ytre min støtte til dig Pelle, i den omtalte debat. ;-)

Jeg er her stadig XOXO

10 år 11 måneder siden #1745 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
Pelle! (-;

Sahinovic skrev: (2 måneder gammelt indlæg, side 94 -> rygtebørsen)

Vi ser meget forskelligt på Veratti kan jeg se, jeg synes nemlig han er utrolig dygtig defensiv, han tonser ikke bare frem og tilbage som f.eks. Khedira, men han formår at placere sig super godt på banen og får lukket af uden at bruge alt for mange kræfter.

Alt i alt så synes jeg Veratti ville passe perfekt på holdet som mellemled mellem forsvaret og midtbanen, lang tid siden jeg har set en spiller med så en intelligent tilgang til spillet, og hans kniv skarpe afleveringer fremadrettet lige efter han har genvundet en bold ville også passe godt med hurtige omstillinger.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

10 år 11 måneder siden #1746 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Nu slynger jeg bare lige en, som aldrig bliver til noget, men som jeg ville elske at se hos os. Koke. Eminent midtbanespiller.
Hårdtarbejdende, fantastiske afleveringer - både korte og lange a la Xabi Alonso, fysisk stærk og en fin teknik. Han ville være rigtig, rigtig god for vores midtbane.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

10 år 11 måneder siden #1747 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev: Nu slynger jeg bare lige en, som aldrig bliver til noget, men som jeg ville elske at se hos os. Koke. Eminent midtbanespiller.
Hårdtarbejdende, fantastiske afleveringer - både korte og lange a la Xabi Alonso, fysisk stærk og en fin teknik. Han ville være rigtig, rigtig god for vores midtbane.

Generelt er der rigtig meget at hente i spanske spillere. Det er en rigtig god strategi klubben har lagt med at fokusere på unge spillere - ros til Perez for at være "helt fremme" på dette område også.

Jeg fulgte personligt u-19 EM og efterfølgende kan jeg bare sige, at det er de spanske spillere, som får de store internationale karrierer mens andre spillere i slutrunden kan risikere at ende i Superligaen el. lignende. Med tanke på dette er det genialt, at vi sikret den bedste af dem, nemlig Asensio.

Men on topic: Der er godt nok ikke mange på Modric og Kroos' niveau på markedet, men jeg tilslutter mig koret herinde og konstaterer, at Veratti er et vidunder og hører hjemme i en klub som Real Madrid. Hans kontrakt udløber desværre først d. 30. 6. 2019. Lige en sag for Florentino...
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

10 år 11 måneder siden #1748 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

JimmyBroe skrev:
Jeg har lagt mærke til du ofte bruger transfermarkts estimeret priser. Men tager de højde for alt? Jeg mener bare, priser kan jo presses den ene og den anden vej. Hvor tit ser man en spiller blive solgt til prisen?

F.eks. mit eksempel med Illarra; var han virkelig estimeret til det vi købte ham for? Vi kan jo godt blive enige om der er stor niveau forskel på de to. Også selvom de ikke har samme roller.

De estimerede markedsværdier er ikke nødvendigvis den pris en spiller lander på ved et salg. Det er estimater beregnet ud fra en række faktorer. F.eks. kan et par budrunder få prisen til at løbe i vejret og langt ud over den estimerede markedspris. Estimater kan også hurtigt blive for gamle - f.eks kan en måned med en slutrunde også øge prisen markant. Estimater er og bliver et estimat, en slags guideline men er ikke nødvendigvis udtryk for prisen

10 år 11 måneder siden #1749 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Madrid ready to accept Arsenal's Benz bid

Arsenal are closing in on Karim Benzema, with Real Madrid set to accept the Gunners' €45 million (£31.3m) bid for the Frenchman. Los Blancos had been reluctant to sell, but now hope to use the money to fund a move for Marco Reus.

Source: Metro
Tuesday, July 21, 2015

Real Madrid to beat Liverpool to Reus

Real Madrid are set to beat Liverpool to Marco Reus. The Reds had been planning a £46m move for the Borussia Dortmund forward but will be beaten to his signature by Rafael Benitez's side.

Source: Liverpool Echo
Monday, July 20, 2015

Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, JimmyBroe

10 år 11 måneder siden #1750 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Hvor seriøst er det rygte endelig ?

Fint nok at sælge Benz hvis der er nogle der er bedre som er tilrådighed på markedet, men det syntes jeg faktisk ikke der er - og hvis vi ender med at sælge så er jeg 100% sikker på vi kommer til at give mere end 46m for en dårligere spiller end ham.

just sayin.

RAUL!!!!

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
10 år 11 måneder siden #1751 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX
så kan vi købe sisto!!!

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

10 år 11 måneder siden #1752 af JimmyBroe

Neye skrev:

JimmyBroe skrev:
Jeg har lagt mærke til du ofte bruger transfermarkts estimeret priser. Men tager de højde for alt? Jeg mener bare, priser kan jo presses den ene og den anden vej. Hvor tit ser man en spiller blive solgt til prisen?

F.eks. mit eksempel med Illarra; var han virkelig estimeret til det vi købte ham for? Vi kan jo godt blive enige om der er stor niveau forskel på de to. Også selvom de ikke har samme roller.

De estimerede markedsværdier er ikke nødvendigvis den pris en spiller lander på ved et salg. Det er estimater beregnet ud fra en række faktorer. F.eks. kan et par budrunder få prisen til at løbe i vejret og langt ud over den estimerede markedspris. Estimater kan også hurtigt blive for gamle - f.eks kan en måned med en slutrunde også øge prisen markant. Estimater er og bliver et estimat, en slags guideline men er ikke nødvendigvis udtryk for prisen

Så man kan godt tale om, at en spiller af Vidals kaliber bliver solgt til "prisen", er temmelig atypisk?

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved JimmyBroe.

Leveret af Kunena Forum