Rygtebørsen XIX

11 år 1 uge siden #1801 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX
Det mest ironiske er vel, at den som er tættest på førsteholdet lige nu er Borja Mayoral, som for en sjælden gangs skyld kommer fra egne rækker.

Som nævnt højere oppe er det klart positivt at vi henter talenter, men jeg har endnu ikke set antydningen af en større plan som skal bringe dem ind omkring førsteholdet. Det bekymrer i høj grad, særligt fordi vi har en præsident som konstant henter spillere udefra. Forhåbentlig får vi snart et stort gennembrud at se, men jeg kan godt være bekymret omkring det.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 uge siden #1802 af røg
Besvaret af røg på emne Rygtebørsen XIX

Fondo_Sur skrev:

ElGordo skrev: www.managingmadrid.com/2015/7/28/9055039...l&utm_source=twitter

Der var en nyhed her til morges om at Real og Barcelona begge jagtede det spanske stortalent, Jesus Vallejo. Nu melder spanske medier at real har vundet kampen om det spanske vidundertalent.

Libertad Digital | Real Madrid leads the race to sign wonder kid, Vallejo and would join Castilla.
Onda Cero | Real Madrid signs Jesus Vallejo from Zaragoza he will remain their on loan for one season.

Utrolig vigtig signing hvis det passer !

18 år, midterforsvar og anfører. Sådan.

Lidt irrelevant, men han er formentlig min yndlingsspiller i Football Manager 2015! Det er klasse, at vi også får nogle helt unge talenter ind på forsvaret. Det er også klasse, at han er en ung spansk spiller. Kunne være fedt med Varane/Vallejo-duo i fremtiden, hvis alt går helt rigtigt de næst par år. Det ville være en drøm for mig. Pepé har jeg aldrig brudt mig om, og jeg er blevet lidt muggen på Ramos ovenpå al balladen.

11 år 1 uge siden #1803 af raul7=kongen
Jeg har set mange skrive at han er fantastisk i FM. Er der nogen som har set ham i virkeligheden og kan fortælle mere?

11 år 1 uge siden #1804 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Rygtebørsen XIX

raul7=kongen skrev: Jeg har set mange skrive at han er fantastisk i FM. Er der nogen som har set ham i virkeligheden og kan fortælle mere?

De mennesker, som står bag FMs database ;)

Nuvel, det er efterhånden gået hen og blevet til lidt af en cliché, at hive FM frem som argument for håb om fremtidige klassespillere, men ikke desto mindre, så er de skam grundige i deres arbejde - var det i øvrigt ikke noget med, at Chelseas talentstab rent faktisk har gjort brug af FMs database, i forbindelse med talent-scouting? Det synes jeg i hvert fald, at have hørt.

Altid Real Madrid.

11 år 1 uge siden #1805 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX

FranciscoISCO skrev:

raul7=kongen skrev: Jeg har set mange skrive at han er fantastisk i FM. Er der nogen som har set ham i virkeligheden og kan fortælle mere?

De mennesker, som står bag FMs database ;)

Nuvel, det er efterhånden gået hen og blevet til lidt af en cliché, at hive FM frem som argument for håb om fremtidige klassespillere, men ikke desto mindre, så er de skam grundige i deres arbejde - var det i øvrigt ikke noget med, at Chelseas talentstab rent faktisk har gjort brug af FMs database, i forbindelse med talent-scouting? Det synes jeg i hvert fald, at have hørt.

Det er ihvertfald muligt.
www.espnfc.com/barclays-premier-league/s...anager-scouting-data

En anden artikel nævner at bl.a. Everton skulle have haft gavn af FMs detaljeret database.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 uge siden #1806 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XIX
Jeg har engang læst en artikel om baggrunden for FM's stats. Det var ikke bare monkeys throwing darts, selvom det ville forklare skalen fra 1 til 20 :) Der ligger en del scouting timer bag. Det er derfor ikke underligt, at klubberne anvender databasen.

11 år 1 uge siden #1807 af FranciscoISCO
Lige en lille detalje i den her forbindelse; nogle der kan huske Tommy Beckmann? Gammel Superliga spiller, som havde et par udmærkede sæsoner i Esbjerg, hvorefter hans karriere har været forholdsvis anonym, så vidt jeg ved... Nå, men han kunne i hvert fald kaste nogle ret lange bolde, OG (her kommer pointen) det havde de også med i FM! :) Bestemt mange timers scouting arbejde, der må ligge bag deres database, ja :)

Men hvordan spillerne ender med at blive i virkeligheden, såvel som i spillet, dét er selvfølgelig svært at spå om, da der her gælder en masse aspekter, som i de fleste tilfælde dels vil være psykisk relateret og så vil en hvis portion held/uheld selvfølgelig ligeledes spille ind.

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 1 uge siden #1808 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

FranciscoISCO skrev: Lige en lille detalje i den her forbindelse; nogle der kan huske Tommy Beckmann? Gammel Superliga spiller, som havde et par udmærkede sæsoner i Esbjerg, hvorefter hans karriere har været forholdsvis anonym, så vidt jeg ved... Nå, men han kunne i hvert fald kaste nogle ret lange bolde, OG (her kommer pointen) det havde de også med i FM! :) Bestemt mange timers scouting arbejde, der må ligge bag deres database, ja :)

Men hvordan spillerne ender med at blive i virkeligheden, såvel som i spillet, dét er selvfølgelig svært at spå om, da der her gælder en masse aspekter, som i de fleste tilfælde dels vil være psykisk relateret og så vil en hvis portion held/uheld selvfølgelig ligeledes spille ind.

Jeg tror, at jeg vil være sportsdirektør.

Først tjekker du spillermarkedet på FM for at finde egnede spillere. Dernæst går du ind på transfermarkt og finder prisen. Done deal! Videre til næste.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 1 uge siden #1809 af FranciscoISCO

Siempre Madrid skrev:

FranciscoISCO skrev: Lige en lille detalje i den her forbindelse; nogle der kan huske Tommy Beckmann? Gammel Superliga spiller, som havde et par udmærkede sæsoner i Esbjerg, hvorefter hans karriere har været forholdsvis anonym, så vidt jeg ved... Nå, men han kunne i hvert fald kaste nogle ret lange bolde, OG (her kommer pointen) det havde de også med i FM! :) Bestemt mange timers scouting arbejde, der må ligge bag deres database, ja :)

Jeg tror, at jeg vil være sportsdirektør.

Først tjekker du spillermarkedet på FM for at finde egnede spillere. Dernæst går du ind på transfermarkt og finder prisen. Done deal! Videre til næste.

Hvorfor dog gøre det så besværligt? Forsæt da bare som vores egen højt elskede præsident gør det; sørg for at have de bedste sæder, når der er VM ;)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Kassow-Rossing, andreashn

11 år 1 uge siden #1810 af raul7=kongen
Det var ingen kritik af FM. De rammer bestemt ofte plet, men kan nogen fortælle noget som helst om spilleren? Styrker, svagheder osv.?

11 år 1 uge siden #1811 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Zlatan: Min nye destination bliver en stor overraskelse!

Go, Pérez, go!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 1 uge siden #1812 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev: Zlatan: Min nye destination bliver en stor overraskelse!

Go, Pérez, go!!

Malmø?

Leveret af Kunena Forum