Rygtebørsen XIX
Er nu mest irriteret over, at vi nu skal ud og styrke en plads på holdet, som egentlig så ud til at være fremtidssikret. Det stiller os også i en svag forhandlingsposition i forhold til den sælgende klub.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Af positive nyheder i dag kan nævnes, at Benzemas agent har været ude at mane alle rygter om et skifte væk fra Real til jorden. Benzema bliver - det synes jeg er herligt :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Jeg er fuldstændig enig, Bismo. Det er simpelthen tragisk, at Florentino ikke får sådan noget her på plads i starten af transfervinduet uanset udfaldet. Jeg synes dog det er mærkeligt, at Rafa udtaler sig så skråsikkert om, at Ramos bliver (hvis det da er dét, der ordret er blevet sagt), for der er ikke meget, der tyder på det. Problemet er vel også, at selv hvis Ramos skulle vælge at blive, så ville han blive mødt af utilfredse fjolser på Bernabeu, som vil gøre livet hedt for ham. Utroligt man ikke har fundet et kompromis for længst!
Af positive nyheder i dag kan nævnes, at Benzemas agent har været ude at mane alle rygter om et skifte væk fra Real til jorden. Benzema bliver - det synes jeg er herligt :-)
Rafa udtaler nok bare han ønsker Ramos skal blive, hvilket egentlig bekræfter den dårlige kommunikation mellem præsident og træner hvad angår transfers. Det virker simpelthen ikke til at træneren får særlig meget at bestemme med hensyn til transfers.
SR4 skrev:
Pelle skrev: Jeg er fuldstændig enig, Bismo. Det er simpelthen tragisk, at Florentino ikke får sådan noget her på plads i starten af transfervinduet uanset udfaldet. Jeg synes dog det er mærkeligt, at Rafa udtaler sig så skråsikkert om, at Ramos bliver (hvis det da er dét, der ordret er blevet sagt), for der er ikke meget, der tyder på det. Problemet er vel også, at selv hvis Ramos skulle vælge at blive, så ville han blive mødt af utilfredse fjolser på Bernabeu, som vil gøre livet hedt for ham. Utroligt man ikke har fundet et kompromis for længst!
Rafa udtaler nok bare han ønsker Ramos skal blive, hvilket egentlig bekræfter den dårlige kommunikation mellem præsident og træner hvad angår transfers. Det virker simpelthen ikke til at træneren får særlig meget at bestemme med hensyn til transfers.
"Rafa udtaler nok bare..."
Medmindre nogen ved helt præcist, hvordan det er blevet sagt, så kan vi kun gisne. Som jeg læser det på de forskellige medier, så udtaler Rafa, at han er sikker på Ramos bliver. Det er en skråsikker udtalelse. Som også kan være fejlfortolket af diverse medier.
Jeg tør ikke håbe på noget, før der ligger en underskrift. Det ændrer dog ikke på, at den latterlige farce skulle have været bragt i orden for længe siden.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Nok manglede der 11 spillere ud af de 27, men det er blevet til en del skriverier, at vores anfører ikke mødte op.
Trofæet blev i øvrigt overrakt til Cristiano og #grandearbeloa
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: En af de store historier i Spanien i dag er, at Ramos som anfører ikke var på banen for at få trofæet efter kampen i går.
Nok manglede der 11 spillere ud af de 27, men det er blevet til en del skriverier, at vores anfører ikke mødte op.
Trofæet blev i øvrigt overrakt til Cristiano og #grandearbeloa
Jeg læste et sted, at grunden til at Ramos ikke var på banen, var at han skulle have noget behandling for et slag. Noget i den retning.
HALA MADRID Y NADA MAS
- FigoJensen
- Gæst
-
Han har tilsyneladende selv lagt noget ud på Instragram, hvor han sidder i et fly, hvor han vel burde være sammen med resten af truppen?
fodboldspilleren.dk/afsloerer-benzema-at...der-real-madrid-her/
Nogle der ved noget om dette kan have noget på sig? ...
- ElGordo
- Gæst
-
ww.twitter.com/SocialRMadrid/status/626076674942205952
Sky Sport | Karim Benzema did travel with Real Madrid to Shanghai. The picture he posted on Instagram isn't a new one.
Desuden var hans agent ude for nogle dage siden og sige, at benzema med 1000 % bliver i klubben.
Benzema is not going anywhere this summer. [via @LucasNavarreteM]
- ElGordo
- Gæst
-
Der var en nyhed her til morges om at Real og Barcelona begge jagtede det spanske stortalent, Jesus Vallejo. Nu melder spanske medier at real har vundet kampen om det spanske vidundertalent.
Libertad Digital | Real Madrid leads the race to sign wonder kid, Vallejo and would join Castilla.
Onda Cero | Real Madrid signs Jesus Vallejo from Zaragoza he will remain their on loan for one season.
Utrolig vigtig signing hvis det passer !
ElGordo skrev: www.managingmadrid.com/2015/7/28/9055039...l&utm_source=twitter
Der var en nyhed her til morges om at Real og Barcelona begge jagtede det spanske stortalent, Jesus Vallejo. Nu melder spanske medier at real har vundet kampen om det spanske vidundertalent.
Libertad Digital | Real Madrid leads the race to sign wonder kid, Vallejo and would join Castilla.
Onda Cero | Real Madrid signs Jesus Vallejo from Zaragoza he will remain their on loan for one season.
Utrolig vigtig signing hvis det passer !
18 år, midterforsvar og anfører. Sådan.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dani Ceballos og Jesús Vallejo i denne sæson.
Jeg håber godt nok, at nyudnævnte (?) Víctor Fernandez kan få opbygget en større plan med dem. Det er rigtigt fint at vi henter de største talenter og lejer dem ud for at modne dem, men overgangen til førsteholdet skal også være til stede, ellers giver det ingen mening.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg tror vi tidligst ser den første af dem i truppen fra næste sæson af.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)