Rygtebørsen XIX
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kassow-Rossing skrev: Karim Benzema har netop delt et billede på Instragram med ham og Ronaldo med teksten #WeWillComeBackStronger
Benzema er nok en af de sikreste i klubben til at blive. Han bliver ikke solgt og heldigvis for det.
Det er min overbevisning, at han slet ikke har toppet endnu...
1. Han har altid ytret at han ønskede at slutte sin karriere i Madrid.
2. Ronaldo og ham er et superpar, og jeg tror at det også for ham er en stor ting at have C7 som makker på banen.
3. Hvis en topspiller som Benz var på vej væk, så var der allerede rygter igang om et køb som erstatning, og der er ingen rygter som der er hold i!
4. Benz er populær iblandt fansene pt. og det motivere!
5. Der er heller ingen rygter om salg af en af Arsenals topangribere, så hvis Benz skulle listes ind der, hvor meget ville han få mere ud af det?
6. Real Madrid har flere andre som skal afløses, så nok udskiftninger på trapperne!
7. Karim er sku da fantastisk på mange andre måder...nul karantæner, fair play, næsten ingen skader, og god som teamplayer for de andre!!!
8. Mon ikke at han drømmer om at Zidane bliver træner...måske næste gang!...Han er stor fan og ven med Zidane.
9. Han har lige forlænget hans kontrakt og har sikkert fået styr på lønnen.
10. Han har et godt forhold til klubben, og kunne have skiftet til London mange gange....hvorfor nu?
Det samme bør overvejes med Cristiano. Kan man sælge ham dyrere end prisen man købte ham for, for 5 sæsoner siden, så skal det overvejes. Det er godt købmandsskab. ;)Fondo_Sur skrev: Nu spørger jeg bare dumt, men hvorfor kan vi ikke sælge Bale for 100+ milioner € også købe Reus som erstatning? Nu er det ikke FM, da det er med rigtige mennesker vi taler om, men når noget virker så ligetil, er man da nødt til at overveje det.
Apropos Reus er han en glimrende erstatning/sidekick i forhold told til alle i første kæde.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Hvis jeg nogensinde skulle bytte Bale med en spiller er det kun Hazard som ville være aktuel - alt andet vil være at gå nedad.
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: Jeg forstår slet ikke hvorfor folk så gerne vil have Reus istedet for Bale ??
Hvis jeg nogensinde skulle bytte Bale med en spiller er det kun Hazard som ville være aktuel - alt andet vil være at gå nedad.
Det vil jeg nu ikke sige. Jeg kan ikke se hvad Bale har, som Reus ikke har. Hans fart bevares, men fodbold er meget mere end det.
Isco er i øvrigt vores Hazard. De minder (for) meget om hinanden i deres bevægelser.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Vedr. Hazard og Isco så bare nej - Isco og Hazard minder overhovedet ikke om hinanden - Hazard score flere mål - flere assists samt er hurtigere og rigtigt god på store områder men også de små. Isco syntes jeg minder mig om Iniesta - han laver små lækre detaljer kan sætte 2-3 spiller af med fantastiske kropsfinter og så kan han blive mindst ligeså god som catalaneren så hvis vi nogle sinde skulle hente Hazard så skulle han altså ud på venstre side og Isco på offensiv midt.
RAUL!!!!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Vildfaren skrev: Det samme bør overvejes med Cristiano. Kan man sælge ham dyrere end prisen man købte ham for, for 5 sæsoner siden, så skal det overvejes. Det er godt købmandsskab. ;)
Apropos Reus er han en glimrende erstatning/sidekick i forhold told til alle i første kæde.
Cristiano Ronaldo blev købt 26. juni 2009 = Han har spillet i Real Madrid i seks hele sæsoner og det er nu klubben, hvor han har været længst tid. You're welcome ;)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Fondo_Sur skrev:
Raul-Madrid skrev: Jeg forstår slet ikke hvorfor folk så gerne vil have Reus istedet for Bale ??
Det vil jeg nu ikke sige. Jeg kan ikke se hvad Bale har, som Reus ikke har. Hans fart bevares, men fodbold er meget mere end det.
Isco er i øvrigt vores Hazard. De minder (for) meget om hinanden i deres bevægelser.
At Isco og Hazard minder om hinanden, er dog alligevel det dummeste, der er skrevet herinde.
"Maybe they hate me because I'm too good."