Rygtebørsen XIX
Pelle skrev: Hvor står de rygter omkring Reus? Jeg synes ikke, at jeg kan finde dem nogle steder i de kilder, jeg plejer at benytte.
Det er nu heller ikke rygter jeg ville tilskrive den store tillid men rygtet om Reus dukker op hver gang der nævnes ordet "galacticos".
Goals "Transfertalk" samler al den gossip især engelsk - fra nær og fjern men også diverse blogs har det med at genoplive Reus-sladren. F.eks. 6cero.com har haft en hel serie for nyligt med Reus som genåbnet mulighed for Galacticos-køb"
Her på det sidste har rygtet om Benzema er på vej væk igen henledt opmærksomheden på Reus (og Pogba) som galacticos til Real. Bl.a rygtes det, at pengene fra salget af ham skulle bruges til køb af årets galacticos
Her et par eksempler:
bleacherreport.com/articles/2527490-real...ndo-llorente-rumours
6cero.com/a/Jorgedejuan/2015/jul/real-ma...je-marco-reus/254308
www.sportsmole.co.uk/football/real-madri...us-talks_234392.html
metro.co.uk/2015/07/21/real-madrid-ready...us-transfer-5305358/
www.mirror.co.uk/sport/football/transfer...pool-signing-6106203
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Så jeg tror godt vi kan fokusere på den nuværende spillertrup, samt i vildeste tilfælde en middel angrebserstatning. Der er selvfølgelig mulighed for mere, men det virker ikke som det for alvor ligger i kortene.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev: Jeg synes det lugter langt væk af, at man vil hente De Gea - hvis United er villige til at forhandle prisen - og derudover er tilfreds med truppen. Et Galactico-køb virker langt væk. Disse bygges normalt op allerede fra foråret og igennem massere rygter, så man får maksimal medieopmærksomhed og derved interesse ud af dem. Det er en stor del af værdien ved handlerne, hvorfor klubben helt sikkert havde lækket det forlængst, hvis noget var under opsejling.
Så jeg tror godt vi kan fokusere på den nuværende spillertrup, samt i vildeste tilfælde en middel angrebserstatning. Der er selvfølgelig mulighed for mere, men det virker ikke som det for alvor ligger i kortene.
Helt enig!
Tror også bare det er medierne, der ved, at man altid kan sælge en historie om et Galactico-indkøb, der bryder rekorder osv. I år har rygterne været særligt utroværdige, og det ligner helt klart bare håbløse forsøg på at puste noget op.
Det længe siden, Real Madrid har haft et så stille vindue, men forhåbentlig ved Benitez, hvad han laver :) Det jo heller ikke fordi, vi er i decideret mangel på spillere - vi skal bare være skadesfrie og få styr på defensiven rent taktisk og hullet op til midtbanen.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
raul7=kongen skrev: Jeg synes det lugter langt væk af, at man vil hente De Gea - hvis United er villige til at forhandle prisen - og derudover er tilfreds med truppen. Et Galactico-køb virker langt væk. Disse bygges normalt op allerede fra foråret og igennem massere rygter, så man får maksimal medieopmærksomhed og derved interesse ud af dem. Det er en stor del af værdien ved handlerne, hvorfor klubben helt sikkert havde lækket det forlængst, hvis noget var under opsejling.
Helt enig!
Tror også bare det er medierne, der ved, at man altid kan sælge en historie om et Galactico-indkøb, der bryder rekorder osv. I år har rygterne været særligt utroværdige, og det ligner helt klart bare håbløse forsøg på at puste noget op.
Det længe siden, Real Madrid har haft et så stille vindue, men forhåbentlig ved Benitez, hvad han laver :) Det jo heller ikke fordi, vi er i decideret mangel på spillere - vi skal bare være skadesfrie og få styr på defensiven rent taktisk og hullet op til midtbanen.
Det er jeg enig i. Omvendt skal der også kun et par skader til på de centrale pladser, før vi ser tyndt besatte ud. Jeg savner stadig en fuldgod erstatning til midtbanen, og så kan jeg ikke afgøre med mig selv, om jeg er tilfreds med Jesé som supplerende angriber til Benzema.
P.S. - Benzema-rygtet vil ikke dø. Men det kommer ikke til at ske. Han bliver lige, hvor han er.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ElGordo
- Gæst
-
twitter.com/tancredipalmeri
""Real Madrid have received a 70m€ bid for Benzema from Manchester City! It happened 3 days ago. Real Madrid still haven't take decision."
Det er et kæmpe tab hvis vi sælger benz. Han binder det hele sammen i angrebet og hans fantastiske samarbejde med ronaldo kan ikke erstattes med en reus eller aguero. det kræver tid :/
Og hvis man sælger benzema så må det være fordi man har et alternativ klar iform af reus eller zlatan ? August bliver en varm transfer måned..
ElGordo skrev: Tancredi Palmeri som har 117.000 følgere på twitter og er beIN Sports correspondent, CNN/Gazzetta dello Sport contributor, siger der er BREAKING NEWS vedr. Benzema kl 14 :o
""Real Madrid have received a 70m€ bid for Benzema from Manchester City! It happened 3 days ago. Real Madrid still haven't take decision."
Det er et kæmpe tab hvis vi sælger benz. Han binder det hele sammen i angrebet og hans fantastiske samarbejde med ronaldo kan ikke erstattes med en reus eller aguero. det kræver tid :/
Og hvis man sælger benzema så må det være fordi man har et alternativ klar iform af reus eller zlatan ? August bliver en varm transfer måned..
Fra City? Hvorfor skulle de dog gå efter Benzema, det er ikke ligefrem en angriber, de mangler.
Omvendt - hvorfor skulle vi sælge? Vi har råd til at lade være. Benzema ligner i den grad en mand, der gerne vil blive. Så skal det være en Florentino hjerneblødning, men det er naturligvis heller ikke første gang. Jeg er enig med dig, El Gordo. Hvis man skiller sig af med Benzema, må det være fordi, man har noget andet i baghånden.
"Maybe they hate me because I'm too good."
ElGordo skrev: Tancredi Palmeri som har 117.000 følgere på twitter og er beIN Sports correspondent, CNN/Gazzetta dello Sport contributor, siger der er BREAKING NEWS vedr. Benzema kl 14 :o
Hvis det er sandt, var det lige før jeg ville sige det er noget af en overraskelse. Men så igen, Manchester City har altid haft en manisk tilgang til køb af angribere og nu er de jo lige gået af med Dzeko, så hvorfor ikke - hvis vi skal blive i ånden af deres angriberfetish - købe Benzema :) Det vil uden tvivl sætte gang i galacticospekulationer igen.......
EDIT: Salget af Dzeko + penge afsat til køb af De Bruyne = frisk bud på Benzema ?
- Par nummer 7
- Gæst
-
Glad for endelig at være med på Danmarks bedste Real Madrid side.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
I hørte det først her ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Kevin de Bruyne til Manchester City -> Sergio Agüero til Real Madrid -> Karim Benzema til Arsenal.
Den har jeg faktisk tænkt men bliver konstant afbrudt af meddelelser om at Real vil have en midtbane (og så ruller Reus-cirkuset)
Edit: Kunne der blive tale om et bytte mellem Real og City (uden Arsenal)?
Siempre Madrid skrev: Kevin de Bruyne til Manchester City -> Sergio Agüero til Real Madrid -> Karim Benzema til Arsenal.
Det vil jeg virkelig ikke håbe. Nuvel Agüero er en skarp angriber, men han sidder alt alt for meget ude. Vi vil blive nødsaget til at hente to angribere, hvis El Kun er en af disse grundet skaderne.
Så vil jeg meget hellere have benzen, der er en topangriber, og leveret en masse gode præstationer. Dertil er han langt mindre skadet.