Rygtebørsen XIX

10 år 10 måneder siden #1897 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Jeg har sagt det før, og nu får i den igen. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se Lukaku i den hvide trøje - manden er et bæst! Tænk at kunne sætte ham ind, når intet fungerer og vi går over til vores evindelige indlæg. Han vil være en perfekt signing som backup til Benzema, som jeg ser det.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Sahinovic

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #1898 af NDR
Besvaret af NDR på emne Rygtebørsen XIX
Jeg er træt af rygterne om Benzema...jeg er personligt næsten sikker på at han bliver i Madrid, men hvad mener i andre????

10 år 10 måneder siden #1899 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX

NDR skrev: Jeg er træt af rygterne om Benzema...jeg er personligt næsten sikker på at han bliver i Madrid, men hvad mener i andre????

At Benzema er på en fin kontrakt, virker glad i Madrid hvor han er sikker starter og kan vinde titler, mens Real Madrid er tilfredse med hans arbejde. Umiddelbart er jeg ganske rolig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

10 år 10 måneder siden #1900 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen XIX
Benzema er et tryghedsmenneske. Det tog ham et par sæsoner at falde til i Madrid. Det ligner ham ikke at lave et pludseligt skifte til engelsk fodbold.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Bismo.

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #1901 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Rygtebørsen XIX
Jeg kan ikke finde artiklen lige nu, men der går rygter om at Real Madrid ikke får et indkøb i Galactico karakter, fordi vi er ramt af FFP. Så jeg tror faktisk at Real Madrid heller ikke får De Gea denne sommer, så man kan hente ham gratis næste sæson og købe en stor spiller. Tror i også at vi er ramt af FFP ?

Der er lidt over 2 uger tilbage og jeg synes det er vildt, at vi ikke har truppen på plads, hverken salg eller indkøb.

Som vi står nu, så tror jeg heller ikke på et Benzema salg. Vi kan slet ikke nå, at få et ny indkøb ind på den måde i stedet for Benzema. Det vil være uansvarligt !
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Par nummer 7.

10 år 10 måneder siden #1902 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Rygtebørsen XIX

Par nummer 7 skrev: Jeg kan ikke finde artiklen lige nu, men der går rygter om at Real Madrid ikke får et indkøb i Galactico karakter, fordi vi er ramt af FFP. Så jeg tror faktisk at Real Madrid heller ikke får De Gea denne sommer, så man kan hente ham gratis næste sæson og købe en stor spiller. Tror i også at vi er ramt af FFP ?

Der er lidt over 2 uger tilbage og jeg synes det er vildt, at vi ikke har truppen på plads, hverken salg eller indkøb.

Som vi står nu, så tror jeg heller ikke på et Benzema salg. Vi kan slet ikke nå, at få et ny indkøb ind på den måde i stedet for Benzema. Det vil være uansvarligt !

Hvorfor tror du truppen ikke er på plads? Der er dobbeltdækning på alle pladser. Truppen er i mine øjne blevet bredere end sidste sæson og tror nu bredden i manges øjne var grunden til manglende titler sidste år.
Tror bestemt ikke dette har noget med FFP, men mere et spørgsmål om truppen er god som den er og medmindre muligheden for en rigtigt god handel byder sig, så er man tilfreds med truppen. De Gea tror jeg desuden stadig kommer. United prøver blot at presse citronen.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #1903 af Par nummer 7

Roesen7 skrev:

Par nummer 7 skrev: Jeg kan ikke finde artiklen lige nu, men der går rygter om at Real Madrid ikke får et indkøb i Galactico karakter, fordi vi er ramt af FFP. Så jeg tror faktisk at Real Madrid heller ikke får De Gea denne sommer, så man kan hente ham gratis næste sæson og købe en stor spiller. Tror i også at vi er ramt af FFP ?

Hvorfor tror du truppen ikke er på plads? Der er dobbeltdækning på alle pladser. Truppen er i mine øjne blevet bredere end sidste sæson og tror nu bredden i manges øjne var grunden til manglende titler sidste år.
Tror bestemt ikke dette har noget med FFP, men mere et spørgsmål om truppen er god som den er og medmindre muligheden for en rigtigt god handel byder sig, så er man tilfreds med truppen. De Gea tror jeg desuden stadig kommer. United prøver blot at presse citronen.

Jeg læste på Madridista.DK at truppen stadig er på 27 mand. Asensio, Lucas Silva er der stadig et spørgsmålstegn ved, mens at truppen har brug for at blive forstærket på midtbanen. Klubben har ikke lovet nogle handler selvom rygterne er der konstant. De Gea er ikke kommet endnu og jeg tror heller ikke på at han kommer. Der er for mange spørgsmål om truppen, især om den er stærk nok. Så nej den er ikke på plads i mit hovede.

10 år 10 måneder siden #1904 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX

Juventus still keen on bringing Isco to Serie A
The Italian champions see the Spain international as the perfect replacement for Arturo Vidal.

as.com/diarioas/2015/08/15/english/1439644466_067598.html

Ambitiøst af Juventus men måske mere et udtryk for transfermæssig ørkenvandring, hvor der intet sker som medierne kan skrive om.

40 mio Euro er et (læs: var) første udspil til forhandling - og der har Juve været tidligere på transfervinduet sammen med bl.a. City og Chelsea. Skal der være realistiske muligheder for at hente Isco, er vi oppe omkring De Bruyne niv. 60-70 mio

Der er kun to muligheder for beløbet ikke skulle ligge deroppe og det er:
  • Isco er utilfreds og vil væk for enhver pris
  • Juve vil have Isco til at indgå i en byttehandel

• Ingen af delene tror jeg på lige nu så det handler nok om medierne også synes transfermarkedet er dødsygt i år :)

10 år 10 måneder siden #1905 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Par nummer 7 skrev:

Roesen7 skrev:

Jeg læste på Madridista.DK at truppen stadig er på 27 mand. Asensio, Lucas Silva er der stadig et spørgsmålstegn ved, mens at truppen har brug for at blive forstærket på midtbanen. Klubben har ikke lovet nogle handler selvom rygterne er der konstant. De Gea er ikke kommet endnu og jeg tror heller ikke på at han kommer. Der er for mange spørgsmål om truppen, især om den er stærk nok. Så nej den er ikke på plads i mit hovede.

Lad mig gentage hvad jeg har sagt hele tiden: når vi runder 1. september, så er De Gea Real Madrid-spiller.

Jeg tror desuden at der kommer et par handler mere ud over ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

10 år 10 måneder siden #1906 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev:

Par nummer 7 skrev:

Roesen7 skrev:

Lad mig gentage hvad jeg har sagt hele tiden: når vi runder 1. september, så er De Gea Real Madrid-spiller.

Jeg tror desuden at der kommer et par handler mere ud over ham.

Jeg ser heller ingen andre udveje, medmindre Manchester United insistere på at beholde De Gea, som tydeligvis gerne vil væk. Det ser også ud til at Van Gaal har fået nok af ham og heller ikke gider at bruge ham mere, så en De Gea på bænken hele sæsonen ville heller ikke være godt for os.

Florentino Pérez

10 år 10 måneder siden #1907 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Nu siger man i øvrigt tit, at der ikke længere findes følelser men kun penge, i fodboldspilleres hoveder... Men de Gea og Ramos modbeviser vist den påstand.

Ifølge Marca siger de Gea nej til 14 mio. euro, ved at vælge Real Madrid fremfor United. Jeg ved godt, at han også blive godt betalt i Madrid, men alligevel...;)

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #1908 af Par nummer 7
Kovacic fra Inter skulle vist være tæt på klubben.

Siempre Madrid: Jeg håber du får ret.

Leveret af Kunena Forum