Rygtebørsen XIX
Der er bare lige den hale, hvis rygterne taler sandt, at Manchester United allerede har en forhåndsaftale med Cillessen, men det kan selvfølgelig godt være, at man kan komme ud af denne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Daniel skrev: Det er en mulighed. Jeg er sikker på, at Navas under alle omstændigheder afhændes, hvis De Gea kommer til klubben, så hvorfor ikke indgå i en byttehandel plus penge?
Der er bare lige den hale, hvis rygterne taler sandt, at Manchester United allerede har en forhåndsaftale med Cillessen, men det kan selvfølgelig godt være, at man kan komme ud af denne.
Synes jeg læste et sted, at både Valdes og Lindegaard var på vej væk. Men igen, det er jo bare rygter
- 100cardel
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
100cardel skrev: David De Gea er blevet inkluderet i Manchester Utds Champions League trup. Så det betyder vel ingen De Gea til Real Madrid i år. Men hey, så skifter han vel bare til os næste år, gratis :)
Et sidste desperat forsøg fra Manchester United på at spille med musklerne. Jeg er nu fortsat ret sikker på, at når vi rammer 1. september, så skal han kun spille sammen med rødtrøjede på det spanske landshold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
100cardel skrev: David De Gea er blevet inkluderet i Manchester Utds Champions League trup. Så det betyder vel ingen De Gea til Real Madrid i år. Men hey, så skifter han vel bare til os næste år, gratis :)
Et sidste desperat forsøg fra Manchester United på at spille med musklerne. Jeg er nu fortsat ret sikker på, at når vi rammer 1. september, så skal han kun spille sammen med rødtrøjede på det spanske landshold.
Kommer han i aktion for Manchester United i Champions League, er han ikke længere aktuel i denne sæson.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Daniel skrev:
Siempre Madrid skrev:
Kommer han i aktion for Manchester United i Champions League, er han ikke længere aktuel i denne sæson.
Og derfor må Real Madrid hellere skynde sig til forhandlingsbordet med det store checkhæfte..........håber man i Manchester og omegn.
Siempre Madrid skrev:
Daniel skrev:
Siempre Madrid skrev:
Og derfor må Real Madrid hellere skynde sig til forhandlingsbordet med det store checkhæfte..........håber man i Manchester og omegn.
Det bliver spændende at se den 18. august (-;
Florentino Pérez
- ElGordo
- Gæst
-
Ny drejning i sagen ? : www.bbc.com/sport/0/football/33568804
Alt imens kommer El Confidencial med denne historie idag: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2...entino-perez_962637/
According to El Confidencial, Real Madrid are reportedly willing to pay €40m for De Gea,
Jeg tror denne sag bliver lukket inden ugen er omme. Perez kan ikke leve med at smide Casillas ud uden at hente en klasse målmand ind og med den forventede forlængelse af ramos kan man fra næste uge af begynde at forlænge med Pepe, Casemiro og leje Lucas Silva ud for at gøre klar til en spiller eller to.
..Og mon ikke Perez hiver en "galactico" op ud af ærmet inden transfervinduet lukker ;)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
ElGordo skrev: Så vidt jeg har forstået så bliver De Gea ikke spærret til CHL bare fordi han spiller kvalifikation/playoff til CHL ?
Ny drejning i sagen ? : www.bbc.com/sport/0/football/33568804
Alt imens kommer El Confidencial med denne historie idag: www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2...entino-perez_962637/
According to El Confidencial, Real Madrid are reportedly willing to pay €40m for De Gea,
Jeg tror denne sag bliver lukket inden ugen er omme. Perez kan ikke leve med at smide Casillas ud uden at hente en klasse målmand ind og med den forventede forlængelse af ramos kan man fra næste uge af begynde at forlænge med Pepe, Casemiro og leje Lucas Silva ud for at gøre klar til en spiller eller to.
..Og mon ikke Perez hiver en "galactico" op ud af ærmet inden transfervinduet lukker ;)
Det ville kræve en rigtig god dag af mig, at skrive noget, der var bedre end ovenstående!
Jeg er også sikker på, at næste tirsdags Trofeo Bernabéu-kamp vil have givet tilhængerne mere ro på i forhold til den kommende sæson. Med forlængelsen til Sergio Ramos og et køb af David De Gea, er truppen næsten på plads, selv om jeg personligt tror, at der bliver hentet et par spillere mere.
- Raúl 7
- Gæst
-
Raúl 7 skrev: De Bruyne for 64 mio? City er klar med nogenlunde det samme. Det lyder helt ude i hampen i mine ører. Jeg har ikke set ham spille særlig meget, men det er en vild pris for en spiller der ikke kan gå ind i startopstillingen hos os.
Året før gav vi selv 80 mil euro for James, der heller ikk havde vist det store udover slutrunden og 2 sæsoner før i Porto.
De Bruyn slog rigtig nok ikke til i Chelsea (fik han en reel chance?), men han har vist hvor klasse en spiller han er i Wolfsburg, hvor han på egen hånd har løftet holdet.
Bare kampene mod Bayern fortæller alt. Køb køb køb!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Det er centrale-/defensive midtbanespillere, der kan supplere Modric og Kross og som har lidt mere kvalitet end de suppleanter vi har i forvejen