Rygtebørsen XIX
- daffy
- Gæst
-
Par nummer 7 skrev: Kovacic fra Inter skulle vist være tæt på klubben.
Siempre Madrid: Jeg håber du får ret.
Det virker umiddelbart som et fornuftigt køb. Rafa må kende ham fra Serie A. Han er ung, fast hos Inter, imo et stort, stort talent, og han må alt andet lige vide, hvad nummer han har i køen, hvis han kommer.Ham så jeg meget gerne komme til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Interessant reserve for Modric!
- var ikke hurtig nok ved tasterne ;)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Par nummer 7
- Gæst
-
daffy skrev:
Par nummer 7 skrev: Kovacic fra Inter skulle vist være tæt på klubben.
Siempre Madrid: Jeg håber du får ret.
Det virker umiddelbart som et fornuftigt køb. Rafa må kende ham fra Serie A. Han er ung, fast hos Inter, imo et stort, stort talent, og han må alt andet lige vide, hvad nummer han har i køen, hvis han kommer.Ham så jeg meget gerne komme til.
Er han defensiv stærk ?
Umiddelbart når jeg ser videoer med ham virker han meget offensiv på midten.
- Inspektøren
- Gæst
-
Der er i øvrigt tale om en pris mellem 30 og 35 mio. euro.
Men hvorfor!?
Forhelvede, vi har i forvejen James og Isco til den plads, hvor Isco i forvejen ikke engang kan vide sig sikker på at starte. Og Kovacic er ikke bedre end nogen af de to.
Købet giver absolut ingen mening, medmindre, Isco er på vej væk.
Inspektøren skrev: Kovacic er en offensiv midtbanespiller.
Der er i øvrigt tale om en pris mellem 30 og 35 mio. euro.
Men hvorfor!?
Forhelvede, vi har i forvejen James og Isco til den plads, hvor Isco i forvejen ikke engang kan vide sig sikker på at starte. Og Kovacic er ikke bedre end nogen af de to.
Købet giver absolut ingen mening, medmindre, Isco er på vej væk.
Er han ikke central midtbanespiller, der sekundært kan bruges på både en offensiv som defensiv post? Det mener jeg at have læst men er ikke sikker
Mon ikke Benitez har hentet ham for at spille på den centrale midtbane, hvor han vil aflaste Modric og Kroos. Sidstnævnte lå jo også mere offensivt inden han blev hentet til klubben.
SR4 skrev: Der er egentlig meget stille om Arbeloa. Ser det ud til han fortsætter? Kan ikke se ideen i at beholde ham.
Han er vigtig på træningsbanen, og Rafa sætter stor pris på hans lederevner.
Men ja; rent sportsligt er det lidt en fribillet. Men han ved, at han ikke skal regne med for meget spilletid. Det bliver Arbeloas sidste sæson...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han har denne sæson tilbage og han laver ikke ret meget larm, så jeg tror ikke at man vil gøre det store for at få ham solgt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Storken
- Gæst
-
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Storken skrev: Der var perioder i sidste sæson, hvor Kovacic havde svært ved at spille sig på holdkortet i Inter. Han er dog stadig ung, så der er rum til forbedring.
Hvilket der må siges at være rigeligt af, når man tager i betragtning, at han stadig kun er 21 og altså aldeles ung :)
Du virker så velbevandret i fodboldverdenen, Storken, hvor jeg selv hovedsageligt holder mig til Real Madrid - samt en smule engelsk fodbold, i ny og næ, når jeg virkelig er eventyrslysten... Du har måske et større kendskab til denne Kovacic? Må sige, at hvad jeg har kunnet skrabe ind af information, her og der, i løbet af dagen, så virker han lovende, og umiddelbart lige hvad Real står og mangler. Som omskolet 10ér, til en mere dybdeliggende position, kroat, og én med et lavt tyngdepunkt, vanvittigt drive og generelt meget lovende teknik, ja så virker det til, at han har en masse lighedspunkter med hans landsmand her i klubben - hvem vi netop så desperat stod og manglede en gardering for i sidste sæson.
Men hvad er din vurdering?
Altid Real Madrid.