Rygtebørsen XIX

10 år 10 måneder siden #1921 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX

Storken skrev: Der var perioder i sidste sæson, hvor Kovacic havde svært ved at spille sig på holdkortet i Inter. Han er dog stadig ung, så der er rum til forbedring.

Han spillede 7. flest minutter i ligaen for dem. Eneste midtbanespiller med flere minutter var Medel som også spiller i forsvaret. Han havde desuden et par karantæner pga. kort. De perioder kan ikke have været helt vilde for en 20-årig knægt.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved raul7=kongen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #1922 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XIX

FranciscoISCO skrev:

Storken skrev: Der var perioder i sidste sæson, hvor Kovacic havde svært ved at spille sig på holdkortet i Inter. Han er dog stadig ung, så der er rum til forbedring.

Hvilket der må siges at være rigeligt af, når man tager i betragtning, at han stadig kun er 21 og altså aldeles ung :)

Du virker så velbevandret i fodboldverdenen, Storken, hvor jeg selv hovedsageligt holder mig til Real Madrid - samt en smule engelsk fodbold, i ny og næ, når jeg virkelig er eventyrslysten... Du har måske et større kendskab til denne Kovacic? Må sige, at hvad jeg har kunnet skrabe ind af information, her og der, i løbet af dagen, så virker han lovende, og umiddelbart lige hvad Real står og mangler. Som omskolet 10ér, til en mere dybdeliggende position, kroat, og én med et lavt tyngdepunkt, vanvittigt drive og generelt meget lovende teknik, ja så virker det til, at han har en masse lighedspunkter med hans landsmand her i klubben - hvem vi netop så desperat stod og manglede en gardering for i sidste sæson.

Men hvad er din vurdering?

Jeg ved ærlig talt ikke det store. Jeg lagde bare mærke til, at han i perioden omkring marts måned bliver underlagt en del kritik.

En sjov statistik: Kovacic var den spiller af alle i sidste sæson, der løb flest meter med bolden per 90 min. Og her taler jeg om de fem store ligaer.

10 år 10 måneder siden #1923 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
De Gea er åbenbart blevet tilbudt £12 mio. i signing-on fee af Real Madrid, for at lade kontrakten løbe ud.

www.mirror.co.uk/sport/football/transfer...per-david-de-6263424

Jeg ved endnu ikke hvordan jeg skal forholde mig til sagen, da De Gea trods alt er på kontrakt hos Manchester United, men jeg synes da det er ved at blive lidt småligt og rodet eftersom De Gea tydeligvis gerne vil væk, og Real Madrid stadig gerne vil betale en lille sum for ham. Er de virkelig blevet så lille en klub at de gerne vil beholde spillere som ikke har lyst til at være der mere? Jeg ved godt hvad der havde været sket med De Gea hvis situationen opstod i Real Madrid.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 10 måneder siden #1924 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev: De Gea er åbenbart blevet tilbudt £12 mio. i signing-on fee af Real Madrid, for at lade kontrakten løbe ud.

Og jeg føler mig fortsat sikker på, at d. 30/8 ligger Real Madrid 25-30 mio. euro, og United siger "okay, så", i erkendelse af, at de ikke kan forlange 45 mio euro for de Gea længere. Ikke når kontrakten snart udløber, og han allerede har tankerne i Madrid.

For mig er det helt åbenlyst, at Real har de bedste kort på hånden, og Ramos' forlængelse cementerer egentlig bare den position. Det skal nok passe, at Perez gerne ser, at de Gea skifter gratis om 11 måneder. Men United taber bare så meget, hvis de ikke sælger nu, og tager imod en pæn sjat penge.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

10 år 10 måneder siden #1925 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Enig - jeg er for engangskyld stolt over Perez - United prøvede at F*cke med os, men så slog Perez i bordet lukkede Ramos sagen og ligenu står vi med KLART bedre kort på hånden end United vi kunne bare for at drille dem byde 10mill for De Gea og se om de gad sælge ;) vi ved jo alle at de kun har 1 målmand da Valdes hellere ikke gider Van Gaals pjat, så vi har fantastiske kort på hånden.

RAUL!!!!

10 år 10 måneder siden #1926 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev: De Gea er åbenbart blevet tilbudt £12 mio. i signing-on fee af Real Madrid, for at lade kontrakten løbe ud.

Jeg ved endnu ikke hvordan jeg skal forholde mig til sagen, da De Gea trods alt er på kontrakt hos Manchester United, men jeg synes da det er ved at blive lidt småligt og rodet eftersom De Gea tydeligvis gerne vil væk, og Real Madrid stadig gerne vil betale en lille sum for ham. Er de virkelig blevet så lille en klub at de gerne vil beholde spillere som ikke har lyst til at være der mere? Jeg ved godt hvad der havde været sket med De Gea hvis situationen opstod i Real Madrid.

Tror nærmere det har noget at gøre med, at de føler sig som for stor en klub til at sælge... Hvis de ender med at holde på ham, kontrakten ud, så tror jeg helt sikkert at man gøre dette med tanke på noget signalværdi. På den måde kan storklubber godt virke smålige ;)

Ligesom M_linding, så føler jeg mig dog også temmelig sikker på, at De Gea snart er Real spiller. Alternativt ville han højest sandsynligt ende med at sidde en hel sæson på bænken i United, hvilket bestemt ikke ville komme Real eller De Gea til gode, og egentlig heller ikke United, signalværdi eller ej, det må de indse.

Altid Real Madrid.

10 år 10 måneder siden #1927 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

FranciscoISCO skrev:

Tror nærmere det har noget at gøre med, at de føler sig som for stor en klub til at sælge... Hvis de ender med at holde på ham, kontrakten ud, så tror jeg helt sikkert at man gøre dette med tanke på noget signalværdi. På den måde kan storklubber godt virke smålige ;)

Ligesom M_linding, så føler jeg mig dog også temmelig sikker på, at De Gea snart er Real spiller. Alternativt ville han højest sandsynligt ende med at sidde en hel sæson på bænken i United, hvilket bestemt ikke ville komme Real eller De Gea til gode, og egentlig heller ikke United, signalværdi eller ej, det må de indse.

Det må nu en gang være sådan, at har man en spiller, som vil væk fra klubben, så hjælper man ham væk.

Manchester United får ikke noget ud af at have en utilfreds målmand på kort sigt, men på langt sigt kan man komme til at stå meget stærkere ved at få solgt David De Gea og så få hentet en god erstatning. Det ved Manchester United godt og derfor er David De Gea også Real Madrid-målmand, inden kalenderen viser september.

Jeg forstår heller ikke det med signalværdien.....det bliver nemlig en lille smule barnligt, når retorikken er "vi holder på De Gea, bare fordi vi kan, og så er vi villige til at lade ham gå gratis næste år"..........altså, hvis man skal spille med musklerne, så er det rigtigt dumt at gøre det ved at slå sig selv i ansigtet.

I et sådant scenarie vil det ikke være Real Madrid, som er til grin.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, Rasmus75, FranciscoISCO

10 år 10 måneder siden #1928 af FranciscoISCO

Siempre Madrid skrev:

FranciscoISCO skrev:

Det må nu en gang være sådan, at har man en spiller, som vil væk fra klubben, så hjælper man ham væk.

Manchester United får ikke noget ud af at have en utilfreds målmand på kort sigt, men på langt sigt kan man komme til at stå meget stærkere ved at få solgt David De Gea og så få hentet en god erstatning. Det ved Manchester United godt og derfor er David De Gea også Real Madrid-målmand, inden kalenderen viser september.

Jeg forstår heller ikke det med signalværdien.....det bliver nemlig en lille smule barnligt, når retorikken er "vi holder på De Gea, bare fordi vi kan, og så er vi villige til at lade ham gå gratis næste år"..........altså, hvis man skal spille med musklerne, så er det rigtigt dumt at gøre det ved at slå sig selv i ansigtet.

I et sådant scenarie vil det ikke være Real Madrid, som er til grin.

Fuldstændig enig. Hvis de holder på ham, så tror jeg, at den eneste værdi der er at hente findes i signalet, men det tror jeg som sagt heller ikke, at de gør. Lige nu må United være igang med at presse citronen, og det gør de vel med bevidsthed om, at Real er den mere saftige af slagsen... Men De Gea skal da nok være Real-mand inden september, helt bestemt.

'Spille med musklerne ved at slå sig selv i ansigtet' :')

Altid Real Madrid.

10 år 10 måneder siden #1929 af M_linding
Er det ikke sådan, at både Real Madrid og United ser dem selv som verdens største klub? Og man kan sikkert argumentere i begges retning...

Men United er bare inde i en dårlig stime ift. Real Madrid. Ikonet Beckham tog til Madrid... Nistelrooy valgte Real Madrid. Og Cristiano Ronaldo vægtede også Real Madrid højere end United. Fælles for alle tre er, at Real Madrid lavede nogle fantastiske handler, og United bagefter opdagede at de fik for lidt for spilleren - især Cristiano Ronaldo.

Så køber United di Maria for 65 mio euro, og troede måske at det var deres tur, til at tiltrække en stor profil fra Real Madrid. Men 11 måneder senere må de sælge ham videre med et tab, og endnu engang har Real Madrid lavet den bedste handel.

Og så de Gea.... To sæsoner hvor han ikke var god nok, og måtte udvikle sig en hel del. Så bliver han fantastisk, og er den bedste i ligaen to år i træk - og så vil knægten !&%"##! til Real Madrid! Det er sgu da også irriterende. Især når hans kontraktsituation gør, at United enten kan blive underbetalt eller slet ikke betalt.

Jeg tror at hele dette forløb handler om stolthed, og om at United vil have en positiv historie at fortælle: "Ja, det er noget pis at vi har mistet de Gea, men i det mindste fik vi 45 mio euro for ham, hvilket er en fantastisk pris for en målmand!" ... Så er lidt af stoltheden da reddet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, andreashn, Pelle, FranciscoISCO

10 år 10 måneder siden #1930 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

M_linding skrev: Er det ikke sådan, at både Real Madrid og United ser dem selv som verdens største klub? Og man kan sikkert argumentere i begges retning...

Men United er bare inde i en dårlig stime ift. Real Madrid. Ikonet Beckham tog til Madrid... Nistelrooy valgte Real Madrid. Og Cristiano Ronaldo vægtede også Real Madrid højere end United. Fælles for alle tre er, at Real Madrid lavede nogle fantastiske handler, og United bagefter opdagede at de fik for lidt for spilleren - især Cristiano Ronaldo.

Så køber United di Maria for 65 mio euro, og troede måske at det var deres tur, til at tiltrække en stor profil fra Real Madrid. Men 11 måneder senere må de sælge ham videre med et tab, og endnu engang har Real Madrid lavet den bedste handel.

Og så de Gea.... To sæsoner hvor han ikke var god nok, og måtte udvikle sig en hel del. Så bliver han fantastisk, og er den bedste i ligaen to år i træk - og så vil knægten !&%"##! til Real Madrid! Det er sgu da også irriterende. Især når hans kontraktsituation gør, at United enten kan blive underbetalt eller slet ikke betalt.

Jeg tror at hele dette forløb handler om stolthed, og om at United vil have en positiv historie at fortælle: "Ja, det er noget pis at vi har mistet de Gea, men i det mindste fik vi 45 mio euro for ham, hvilket er en fantastisk pris for en målmand!" ... Så er lidt af stoltheden da reddet.

Det er så spot on det der! Man kan godt forstå, hvis United føler sig en lille smule trist til mode - men de kan jo kun bebrejde dem selv.

Btw - Ramos ser krafthelvede godt ud i dag! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 10 måneder siden #1931 af FranciscoISCO

M_linding skrev: Er det ikke sådan, at både Real Madrid og United ser dem selv som verdens største klub? Og man kan sikkert argumentere i begges retning...

Bravo, du har ramt sømmet på hovedet! ;)

Hvis du havde været lidt smartere - mere doven - så kunne du dog, som jeg, have sparet dig en masse ord, ved blot at skrive 'signalværdi' ;)

Men, som Siempre er inde på, ærligt for alle parter at signalværdi og stolthed, i det her sammenhæng, fåes som maskering for småligt stædighed.

Altid Real Madrid.

10 år 10 måneder siden #1932 af M_linding

FranciscoISCO skrev:

Bravo, du har ramt sømmet på hovedet! ;)

Hvis du havde været lidt smartere - mere doven - så kunne du dog, som jeg, have sparet dig en masse ord, ved blot at skrive 'signalværdi' ;)

Men, som Siempre er inde på, ærligt for alle parter at signalværdi og stolthed, i det her sammenhæng, fåes som maskering for småligt stædighed.

Ernest Hemingway kunne også have sparet en masse ord, ved at skrive "lækker sygeplejerske - såret soldat - forelsket - kærlighed", men så var A Farewell to Arms næppe blevet en verdensberømt roman....;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Leveret af Kunena Forum