Rygtebørsen XIX

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1945 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Rygtebørsen XIX

M_linding skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Du ved godt, at der var et officielt beløb for Neymar. Og så var der det uofficielle-under-bordet beløb oveni, ikk?

Jep I know, men jeg er ret sikker på at FC Barcelona ikke har fortrudt det.

Enig. Kunne jeg bytte Bale med Neymar, så havde jeg da heller ikke tøvet :-)

Men! Det var nu alligevel klædeligt, at Perez sagde nej til at betale 150 mio. euro, for en ung spiller som ikke engang havde spillet i Europa.

Jeg beundrer Neymar, men jeg er med Perez her - når alt fakta tages i betragtning..:)

Også her er jeg med Perez. Havde Real Madrid været mere klar i spyttet, så havde Barcelona heller ikke stået med liga titlen sidste år, og hvem ved Champions League. Synes godt nok vi har givet Barcelona meget på et sølvfad i et stykke tid. Så havde Neymar handlen også set anderledes ud, hvis vi altså havde været foruden en masse fejl.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Par nummer 7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #1946 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev:

M_linding skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Du ved godt, at der var et officielt beløb for Neymar. Og så var der det uofficielle-under-bordet beløb oveni, ikk?

Men! Det var nu alligevel klædeligt, at Perez sagde nej til at betale 150 mio. euro, for en ung spiller som ikke engang havde spillet i Europa.

Jeg beundrer Neymar, men jeg er med Perez her - når alt fakta tages i betragtning..:)

Den hopper jeg desværre ikke på, jeg har læst at Perez til enhver tid ville have Neymar fremfor Bale og at han var villig til at smide de penge for ham, men at Neymar i sidste ende selv valgte FC Barcelona.

Men det får vi jo aldrig bekræftet, men det er ihvertfald min holdning til sagen.

Florentino Pérez ærgrer sig nok mest over, at man lod en 14-årig Neymar rejse tilbage til Brasilien igen efter at man praktisk talt havde alle papirer klar på ham.

Siden hen tror jeg ikke, at man skal ærgre sig over ikke at have fået ham, når betingelserne er som de har været i Barcelonas tilfælde.

Han er en fremragende spiller og han kan også i de kommende år sætte sig på tronen som verdens bedste fodboldspiller, men det ejerskab, som har været omkring ham, behøver vi ikke at have inden for dørene i Real Madrid.

Og det er nok noget af det samme, som har fået Florentino Pérez til at trække sig fra Povl Pogba.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

10 år 11 måneder siden #1947 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX

Par nummer 7 skrev:

M_linding skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Også her er jeg med Perez. Havde Real Madrid været mere klar i spyttet, så havde Barcelona heller ikke stået med liga titlen sidste år, og hvem ved Champions League. Synes godt nok vi har givet Barcelona meget på et sølvfad i et stykke tid. Så havde Neymar handlen også set anderledes ud, hvis vi altså havde været foruden en masse fejl.

Ja og havde vi vundet alle 38 kampe i La Liga så var vi blevet mestre, meeeeeen det gjorde vi jo ikke? Så skal vi ikke bare blive enige om vi ikke har givet noget væk men at FC Barcelona i sidste ende fortjente det, istedet for at lege hvis legen.

Florentino Pérez

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1948 af Par nummer 7

Sahinovic skrev:

Par nummer 7 skrev:

M_linding skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Ja og havde vi vundet alle 38 kampe i La Liga så var vi blevet mestre, meeeeeen det gjorde vi jo ikke? Så skal vi ikke bare blive enige om vi ikke har givet noget væk men at FC Barcelona i sidste ende fortjente det, istedet for at lege hvis legen.

Liga titlen til Barcelona sidste år blev givet fint væk. Og det gjorde den fordi forrige år lå vi i samme position bare mod Atletico. Ancelotti og Real Madrid lærte ikke af sine fejl første gang, og når Real står med sådan en fordel, så er det at give titlen væk. Det kan også siges i forhold til, hvordan vi spillede de bestemte kampe.

10 år 11 måneder siden #1949 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Rygtebørsen XIX

Par nummer 7 skrev:

Sahinovic skrev:

Par nummer 7 skrev:

M_linding skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Liga titlen til Barcelona sidste år blev givet fint væk. Og det gjorde den fordi forrige år lå vi i samme position bare mod Atletico. Ancelotti og Real Madrid lærte ikke af sine fejl første gang, og når Real står med sådan en fordel, så er det at give titlen væk. Det kan også siges i forhold til, hvordan vi spillede de bestemte kampe.

Ej nu må vi lige! Hvis vi havde vundet knebent, så kunne Barca sige det samme. Om du smider pointene i starten eller slutningen af sæsonen er det samme. Korttidshukommelsen gør bare, at man husker, at Real var dårlige i foråret, mens Barca var det i efteråret. Det er nu engang sæsonens bedste hold der vinder og "giver man" titlen væk, så er det fordi man ikke har været sæsonens bedste hold.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1950 af Par nummer 7
Kan godt se hvad du mener. For at beskrive min mavefornemmelse lidt bedre, så tror jeg, at jeg har det på samme måde, som Barcelonas fans havde det i 2006-07.

10 år 11 måneder siden #1951 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Rygtebørsen XIX

Par nummer 7 skrev: Kan godt se hvad du mener. For at beskrive min mavefornemmelse lidt bedre, så tror jeg, at jeg har det på samme måde, som Barcelonas fans havde det i 2006-07.

Det er heller ikke fordi jeg ikke kan følge dig, men man må også anerkende sin modstander og Barcelona er desværre også bare et rigtigt stærkt hold.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

• Dannyvince
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1952 af Dannyvince
Besvaret af Dannyvince på emne Rygtebørsen XIX
Real Madrid har accepteret et bud på 500 millioner kroner for Karim Benzema fra Arsenal.(Talksport)

Hvis han ryger , Kunne jeg virkelig godt se Lukaku i den hvide trøje ,

10 år 11 måneder siden #1953 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Rygtebørsen XIX

Dannyvince skrev: Real Madrid har accepteret et bud på 500 millioner kroner for Karim Benzema fra Arsenal.(Talksport)

Hvis han ryger , Kunne jeg virkelig godt se Lukaku i den hvide trøje ,

500 mil. er et højt beløb! For det første, så har jeg svært ved at tro, at Wenger kunne smide så højt et beløb efter en spiller. Tror dog fuldt ud på interessen, Benzema har mange ting, som kun kan gøre ham til en ideal-spiller for Wenger, og så har den aldrende træner jo nok også indset, at han ikke længere har en evighed til at vente på den næste guld-generation af talentmasse.

Det kan dog altsammen være ligegyldigt, for jeg tror ikke at Benzema er interesseret i et skifte. Jeg tror heller ikke, at Benitez er interesseret i et salg af sit franske angrebs-es. Kan ikke lige finde artiklen på min iPhone, men han har fornyeligt været ude at udtale, at han har høje forventninger til franskmandens sæson, og at han tror på, at Benzema i denne sæson kan komme op og score omkring 20-25 mål... For Real naturligvis ;)

Benzema bliver!

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1954 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX
Det er nemt at blive godt træt af Coentrao. Udover at han er skadet hele tiden, så beder han sgu også om at blive solgt så tæt på transfervinduets lukning. Du har haft hele sommeren til at sige noget din bøv! Vi ville da med glæde have solgt dig noget før.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #1955 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Raúl 7 skrev: Det er nemt at blive godt træt af Coentrao. Udover at han er skadet hele tiden, så beder han sgu også om at blive solgt så tæt på transfervinduets lukning. Du har haft hele sommeren til at sige noget din bøv! Vi ville da med glæde have solgt dig noget før.

Kan vi ikke snart aflive den latterlige myte om, at han altid er skadet?

10 år 11 måneder siden #1956 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX

Raúl 7 skrev: Det er nemt at blive godt træt af Coentrao. Udover at han er skadet hele tiden, så beder han sgu også om at blive solgt så tæt på transfervinduets lukning. Du har haft hele sommeren til at sige noget din bøv! Vi ville da med glæde have solgt dig noget før.

Der er 11 dage tilbage, du gør det måske lidt værre end det er?

Vi har Cheryshev, så vi er dækket godt ind. Jeg husker også en vis herre ved navn Xabi Alonso, som pludseligt valgte at forlade Real Madrid, lige inden transfervinduet lukkede.

Vi har ikke andet end at takke Coentrão for hans yderst professionelle indsats.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum