Rygtebørsen XIX

10 år 10 måneder siden #1933 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
Det rygtes at FC Barcelona gerne vil have Marco Verratti, han selv har udtalt.

"Barça er en af de stærkeste klubber i verden. Det er altid smigrende når sådan en stor klub er interesseret i dig."

"Hvordan jeg ville passe ind i Barça? Det er op til de folk i Barça, der beslutter det, men det er sandt, at jeg kan lide deres spillestil."

www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...in-2016?ICID=HP_HN_3

Jeg er stadig forelsket i den lille italiener, og håber ved Gud ikke han smutter til FC Barcelona.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #1934 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev: Det rygtes at FC Barcelona gerne vil have Marco Verratti, han selv har udtalt.

"Barça er en af de stærkeste klubber i verden. Det er altid smigrende når sådan en stor klub er interesseret i dig."

"Hvordan jeg ville passe ind i Barça? Det er op til de folk i Barça, der beslutter det, men det er sandt, at jeg kan lide deres spillestil."

Jeg er stadig forelsket i den lille italiener, og håber ved Gud ikke han smutter til FC Barcelona.

Det ville være fatalt , hvis Barcelona får Verratti foran Real Madrid. Det vil jeg også få det rigtig skidt med, han er godt nok en stærk spiller defensivt. Jeg har dog svært ved at se, hvordan der skal være plads til ham med de spillere vi har i truppen nu.

De Gea virker stadig til at komme næste sæson og det er på trods af at flere er sikker på ham herinde.

10 år 10 måneder siden #1935 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

Par nummer 7 skrev:

Sahinovic skrev: Det rygtes at FC Barcelona gerne vil have Marco Verratti, han selv har udtalt.

Det ville være fatalt , hvis Barcelona får Verratti foran Real Madrid. Det vil jeg også få det rigtig skidt med, han er godt nok en stærk spiller defensivt. Jeg har dog svært ved at se, hvordan der skal være plads til ham med de spillere vi har i truppen nu.

De Gea virker stadig til at komme næste sæson og det er på trods af at flere er sikker på ham herinde.

Jeg tror ikke, det er et spørgsmål om, at Barca kommer "foran" os i kampen om at hente Verratti. Som jeg ser det, er der slet ingen kamp. Efter Rafas ankomst er alle rygter omkring Verratti til Kongeklubben forstummet. Desværre. Verratti ville have været noget så klædelig på vores i forvejen lækre midtbane. Nu kender jeg ikke den lille 21-årige kroat, vi netop har anskaffet. Men hvis han kan bare halvt så meget, som folk herinde mener, så bliver jeg rigtig glad for ham. Især hvis han også er defensivt indstillet.

En ting er dog sikkert. Barca henter ikke både Pogba og Verratti til klubben. De har i forvejen Iniesta, Busquets og Rakitic til den 3-mands midtbane, og godt nok er Iniesta snart pensionsmoden, men jeg tror ikke på to nye superstjerner til at dække de tre pladser. Så skulle det da være fordi den sørgelige ledelse en gang for alle har droppet alle planer om La Masia talenter på førsteholdet! ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Pelle.

10 år 10 måneder siden #1936 af Sahinovic
Jeg kunne lige forestille mig scenariet til næste sommer;

FC Barcelona henter Verratti til fornuftige penge (i forhold til hans kvalitet), og vi sprænger endnu en transfer-sum ved at hente Pogba istedet for. Ligner noget ala. Neymar kontra Bale situationen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 10 måneder siden #1937 af Pelle

Sahinovic skrev: Jeg kunne lige forestille mig scenariet til næste sommer;

FC Barcelona henter Verratti til fornuftige penge (i forhold til hans kvalitet), og vi sprænger endnu en transfer-sum ved at hente Pogba istedet for. Ligner noget ala. Neymar kontra Bale situationen.

Ja, hold da op hvor det ligner Neymar-sagen. Barca fik jo Neymar for en slik! ;-)

10 år 10 måneder siden #1938 af Sahinovic

Pelle skrev:

Sahinovic skrev: Jeg kunne lige forestille mig scenariet til næste sommer;

Ja, hold da op hvor det ligner Neymar-sagen. Barca fik jo Neymar for en slik! ;-)

I forhold til hans kvalitet, så var det for en slik ja.

Men pointen var nu i forhold til kvalitet, altså det Neymar har præsteret i forhold til Bale.

Florentino Pérez

10 år 10 måneder siden #1939 af Pelle
Du ved godt, at der var et officielt beløb for Neymar. Og så var der det uofficielle-under-bordet beløb oveni, ikk?

10 år 10 måneder siden #1940 af Sahinovic

Pelle skrev: Du ved godt, at der var et officielt beløb for Neymar. Og så var der det uofficielle-under-bordet beløb oveni, ikk?

Jep I know, men jeg er ret sikker på at FC Barcelona ikke har fortrudt det.

Florentino Pérez

10 år 10 måneder siden #1941 af Pelle

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: Du ved godt, at der var et officielt beløb for Neymar. Og så var der det uofficielle-under-bordet beløb oveni, ikk?

Enig. Kunne jeg bytte Bale med Neymar, så havde jeg da heller ikke tøvet :-)

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Roesen7

10 år 10 måneder siden #1942 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Men! Det var nu alligevel klædeligt, at Perez sagde nej til at betale 150 mio. euro, for en ung spiller som ikke engang havde spillet i Europa.

Jeg beundrer Neymar, men jeg er med Perez her - når alt fakta tages i betragtning..:)

10 år 10 måneder siden #1943 af Sahinovic

M_linding skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Men! Det var nu alligevel klædeligt, at Perez sagde nej til at betale 150 mio. euro, for en ung spiller som ikke engang havde spillet i Europa.

Jeg beundrer Neymar, men jeg er med Perez her - når alt fakta tages i betragtning..:)

Den hopper jeg desværre ikke på, jeg har læst at Perez til enhver tid ville have Neymar fremfor Bale og at han var villig til at smide de penge for ham, men at Neymar i sidste ende selv valgte FC Barcelona.

Men det får vi jo aldrig bekræftet, men det er ihvertfald min holdning til sagen.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 10 måneder siden #1944 af Sahinovic
SLET

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum