Rygtebørsen XIX

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #1957 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev:

Raúl 7 skrev: Det er nemt at blive godt træt af Coentrao. Udover at han er skadet hele tiden, så beder han sgu også om at blive solgt så tæt på transfervinduets lukning. Du har haft hele sommeren til at sige noget din bøv! Vi ville da med glæde have solgt dig noget før.

Der er 11 dage tilbage, du gør det måske lidt værre end det er?

Vi har Cheryshev, så vi er dækket godt ind. Jeg husker også en vis herre ved navn Xabi Alonso, som pludseligt valgte at forlade Real Madrid, lige inden transfervinduet lukkede.

Vi har ikke andet end at takke Coentrão for hans yderst professionelle indsats.

Og så er Grande Arbeloa heller ikke solgt endnu. Læg dertil Nacho, som har farten og de defensive kvaliteter til at løse opgaven. Der er ingen problemer :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #1958 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX

Brylle skrev:

Raúl 7 skrev: Det er nemt at blive godt træt af Coentrao. Udover at han er skadet hele tiden, så beder han sgu også om at blive solgt så tæt på transfervinduets lukning. Du har haft hele sommeren til at sige noget din bøv! Vi ville da med glæde have solgt dig noget før.

Kan vi ikke snart aflive den latterlige myte om, at han altid er skadet?

Bare inden for det seneste års tid har han haft 4 skader, der holdt ham ude i længere tid.

Han blev skadet i den første kamp under VM mod Tyskland med en forstrækning.
Senere på efteråret havde han gentagne problemer med knæet, bla. Det meste af oktober og et stykke ind i november.
I februar blev han skadet i læggen til træning og var ude flere uger.
I sommer for 5 uger siden mødte han skadet op til første træningsdag og er stadig ikke klar.

Han har bare ikke været i stand til at præstere længerevarende kontinuert pga. for mange skadesafbræk. Det er møg ærgerligt, for han har sådan set vist sig udmærket frem, når han har været kampklar.

414 minutter i 9 kampe i La Liga sidste år er ikke imponerende.
Arbeloa fik til sammenligning 1107 min i 22 kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, Pelle

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #1959 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev:

Vi har Cheryshev, så vi er dækket godt ind. Jeg husker også en vis herre ved navn Xabi Alonso, som pludseligt valgte at forlade Real Madrid, lige inden transfervinduet lukkede.

11 dage er jo rigeligt til at sælge en skadet spiller, du har ret. Jeg kan bare ikke se hvordan hans situation har ændret sig i forhold til for en måned siden, eller et år siden. Det er et underligt tidspunkt at ville væk på. Det er da Madrid der har været professionelle og holdt fast i en spiller der har været svingende. Hvordan har Coentrao været prof., ved at spille fodbold som han får en kæmpe løn for? Sikke en guttermand han er ;)

PS Arbeloa er ikke en god nok backup. Nacho er ikke engang god nok på sin vante plads i midten. Ja det er måske hårdt sat op, men i en afgørende kamp rækker de to sgu ikke langt hvis Marcelo er ude.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Raúl 7.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #1960 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX

Brylle skrev:

Kan vi ikke snart aflive den latterlige myte om, at han altid er skadet?

I forhold til hvor lidt han spiller er det imponerende hvor ofte han er skadet.

10 år 10 måneder siden #1961 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX

Raúl 7 skrev:

Sahinovic skrev:

11 dage er jo rigeligt til at sælge en skadet spiller, du har ret. Jeg kan bare ikke se hvordan hans situation har ændret sig i forhold til for en måned siden, eller et år siden. Det er et underligt tidspunkt at ville væk på. Det er da Madrid der har været professionelle og holdt fast i en spiller der har været svingende. Hvordan har Coentrao været prof., ved at spille fodbold som han får en kæmpe løn for? Sikke en guttermand han er ;)

PS Arbeloa er ikke en god nok backup. Nacho er ikke engang god nok på sin vante plads i midten. Ja det er måske hårdt sat op, men i en afgørende kamp rækker de to sgu ikke langt hvis Marcelo er ude.

Hvad forskel gør det om han vil sælges idag eller for en måned siden, vi er stadig dækket godt ind med Cheryshev?

Ja, fordi det det var jo ikke ment i et større aspekt? Hvad jeg mener med professionel indstilling er at han næsten altid har gjort det fremragende når han endeligt er blevet brugt, og at han ikke har skabt sig de dage hvor han har siddet på bænken, frem for en stinkende elendig Marcelo. Ser du, det er ikke alle spillere der kan finde ud af at opføre sig så professionelt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 10 måneder siden #1962 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Hvorfor er det, du bliver ved med at nævne Cherysev som venstre back? Den position har han da aldrig spillet før, eller er der noget, jeg er gået helt glip af?
Der er jo ingen medlemmer herinde, der gerne vil have Arbeloa som backup på den position.
Coentrao vil gerne videre. Fint nok. Han har vist højt niveau, når han har spillet, men han er sgu for meget skadet i forhold til, hvor få minutter han får. Vi har for pokker slet ikke set ham her i preseason!

Sælg Coentrao og få hentet en ung, sulten venstreback ind til at konkurrere med Marcelo. Arbeloa må gerne blive i truppen et år endnu, men det bliver uden spilletid. Han skal kun være der for at bidrage med sin personlighed og autoritet og kultur omkring Real Madrid.

EDIT: Hvornår har Marcelo skabt sig over at sidde på bænken? Og hvordan kan du allerede glemme alle de foregående sæsoner, hvor der har været ballade omkring Coentrao i samtlige transfervinduer? Manden har jo været rygtet til Manchester United oftere end Xavi har udtalt: "But we had posession".

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Pelle.

10 år 10 måneder siden #1963 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Rygtebørsen XIX
@Charmatin

Skaden før WC kan dårligt betegnes inden for det sidste år? Du vil så gerne vise han er skadet men hvor er dine kilder?

Jeg siger ikke du lyver, for jeg kan sagtens have glemt det. Men transfermarkt skriver ikke noget om en skade i oktober? Kan du sende mig et link til en officiel udmelding om at han skulle have været skadet der?

Coentrao var skadet i 5 kampe og var ude i, ialt 24 dage i sidste sæson. -ifølge transfermarkt.

Han deltog i 17 ud af 59 kampe sidste sæson. Er det så godt nok? Nej, overhovedet ikke. Men det er altså ikke de vanvittig mange 5 kampe som skal stå ham til last

Nej, det store problem med sidste sæson og det store minus ved Ancelottis var jo, at han (mere eller mindre) kun brugte 13 spillere igennem hele sæsonen. Det gik især udover en spiller som den altid stabile Coentrao.

Så igen, det er selvfølgelig svært når Marcelo er det ubestridte førstevalg, selv når niveauet har været pinlig i lange perioder.

Kampe i benene er hvad Coentrao har brug for og så har vi imo, en af verdens bedste andetvalg på venstrebacken.

Jeg er her stadig XOXO

10 år 10 måneder siden #1964 af JimmyBroe
@Pelle

Jeg er enig i, at hvis Coentrao smutter så skal vi ud og hente en ny venstreback. Vi kan ikke leve en hel sæson kun med havle løsninger på en så vigtig plads som backpladsen.

Kig mod Wolfsburg:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

10 år 10 måneder siden #1965 af JimmyBroe
@Pelle

Han blev prøvet af på backpladsen i Ancelottis første sæson. Men det blev aldrig rigtig en succes.

www.insidespanishfootball.com/67357/ance...heryshev-in-defense/

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 10 måneder siden #1966 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Raúl 7 skrev:

Sahinovic skrev:

Det kommer an på Marcelos spillehumør. Selv Benzema er ofte en langt bedre venstreback end Marcelo.

Men naturligvis skal der købes en venstreback, hvis Coentrao virkelig vil væk.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 10 måneder siden #1967 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX

JimmyBroe skrev: @Charmatin

Skaden før WC kan dårligt betegnes inden for det sidste år? Du vil så gerne vise han er skadet men hvor er dine kilder?

Jeg siger ikke du lyver, for jeg kan sagtens have glemt det. Men transfermarkt skriver ikke noget om en skade i oktober? Kan du sende mig et link til en officiel udmelding om at han skulle have været skadet der?

Coentrao var skadet i 5 kampe og var ude i, ialt 24 dage i sidste sæson. -ifølge transfermarkt.

Han deltog i 17 ud af 59 kampe sidste sæson. Er det så godt nok? Nej, overhovedet ikke. Men det er altså ikke de vanvittig mange 5 kampe som skal stå ham til last

Nej, det store problem med sidste sæson og det store minus ved Ancelottis var jo, at han (mere eller mindre) kun brugte 13 spillere igennem hele sæsonen. Det gik især udover en spiller som den altid stabile Coentrao.

Så igen, det er selvfølgelig svært når Marcelo er det ubestridte førstevalg, selv når niveauet har været pinlig i lange perioder.

Kampe i benene er hvad Coentrao har brug for og så har vi imo, en af verdens bedste andetvalg på venstrebacken.

Jeg må generelt advare mod at bruge Transfermarkt til at undersøge statistikker på skader. de er ganske enkelt ikke korrekte. Ligeledes markedsværdier på spillere , som jeg har set nogen også bruger sitet til. De er som regel helt ude i skoven.
Jeg tror desværre ikke, man kan bruge ret mange sites til at slå spilleres præcise skadesperioder op. Formentlig er det kun på Benitez computer alle data fremgår ;)

Coentraos skadesforløb med knæproblemer sidste efterår fremgår bla. af denne side:

Updates on Coentrao knee injury

10 år 10 måneder siden #1968 af JimmyBroe
Hehe, jeg elsker at du peger fingre af transfermarkt og i næste øjeblik bruger du bleacher report som en godkendt kilde?

Hvis det var dit comeback så siger jeg tak for kaffe:)

Vi kan dog godt blive enige om at ingen af siderne er perfekte og de alle har fejl og mangler. Men lige Bleacherreport.com har nærmest kun det sidste;-)

Jeg er her stadig XOXO

Leveret af Kunena Forum