Rygtebørsen XIX

10 år 10 måneder siden #1981 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

Sahinovic skrev: Pelle skrev:

Du har ret, min fejl. Det er ganske enkelt let at spille den position, det kunne Ronaldo også gøre. Og der er naturligvis ikke forskel på at være en offensiv venstre kant uden et egentligt defensivt ansvar end at være en venstre back. Kom nu lidt. Det er jo fuldstændig forrykt det, du sidder og skriver!

Ja fordi Ronaldo og Cheryshev er jo i besiddelse af de samme kvaliteter, sikke et fuldkommen tåbeligt argument du kommer med. Som jeg nævnte før med dit man-crush Bale, så har han også spillet venstre back i Tottenham, med kæmpe succes hvor han senere hen er blevet rykket længere op. Jeg ser hellere Cheryshev blive brugt som venstre back, eftersom han har de kvaliteter der skal bruges som venstre-back, jeg synes ikke han har det der skal til for at blive brugt som en ''erstatning'' for Ronaldo, eftersom jeg ikke synes hans offensive kvaliteter er prangende nok til Real Madrid - lige på den plads, men fortsæt endeligt med dine hovedløse argumenter.

Pelle skrev:

Vi to husker vist den periode meget forskelligt. Marcelo havde 3-4 kampe, hvor han var dybt elendig, ja. Kunne Coentrao have fået chancen der? Måske. Men nu er en sæson heldigvis mere end bare 3-4 kampe, og Marcelo havde en rigtig fin sæson målt på HELE sæsonen og ikke kun en periode, som du henviser til. Og igen. Real Madrid er offensiv fodbold. Coentrao er habil frem ad banen, men han er ikke ekstraordinær. Det er Marcelo, og det bekommer både Ronaldo og den venstre kant så fantastisk godt, at han laver sine raids og i den grad åbner spillet derude. Hvis du ikke kan se det, så tror jeg bare, vi skal være enige om at være uenige!

OK(!), men jeg henviste heller ikke til hele sæsonen men perioden i F15 hvor han var decideret elendig og hvor Ancelotti helt klart skulle have brugt Coentrão istedet for en Marcelo som i en længere periode havde været elendig. Hold dig nu til sagen, istedet for at komme med argumenter som at Marcelo er bedre end Coentrão? Ja det ved vi godt, men jeg omtalte en bestemt periode. My God!

Pelle skrev:

Coentrao har ikke noget med de spanske aviser at gøre? What a load of bs... Coentrao spiller for Real Madrid - ergo havner han i de spanske aviser, når der er noget at skrive. Stop nu med naiviteten og forhold dig til realiteten.

Jeg er vitterligt målløs, hvad har Coentrão at gøre med de spanske aviser, hvad skal han gøre for ikke at havne der? Hvad med Benzema, er han nu også en ballademager i dine øjne fordi han konstant havner i aviserne?

Du er jo helt væk - afslut svampespisning i en fart! :-) Jeg tror bare, at vi skal blive enige om at være uenige.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #1982 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Rygtebørsen XIX
Der er altså et par stykker her på siden, som til gavn for alle, inklusivt dem selv, måske godt lige kunne overveje deres tone en ekstra gang, før de kaster sig over tastaturet. Det er desværre de samme, som går igen og igen og igen.

Jeg har ikke det store mod en ophedet debat, visse ordvalg kunne man dog som interesseret læser ønske sig frasiet.

Keep it interesting, keep it sexy.

Altid Real Madrid.

10 år 9 måneder siden #1983 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
www.marca.com/en/2015/08/21/en/football/...drid/1440144243.html

Ifølge Marca vil United sælge de Gea for 30 mio. euro + Navas... Hvad siger I?

Mit "problem" er efterhånden lidt, at jeg har indtrykket af at Van Gaal virkelig er efter de Gea. I sådan en grad, at man efterånden må tænke, om Real Madrid overhovedet kan være bekendt, at lade ham blive i United et år endnu...

Jeg synes at man skal arbejde til det sidste på, at få sænket prisen med 10 mio. euro. Men ellers må Real Madrid bøje sig, af hensyn til de Gea.

Det er sådan jeg oplever og ser situationen..;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 9 måneder siden #1984 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
Manchester United har åbenbart været i hemmelige forhandlinger med Neymar i flere måneder, da de gerne vil prøve på at købe ham.

www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/foot...ar-secret-talks.html

- Griner super højlydt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 9 måneder siden #1985 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Prisen for De Bruyne synes efter rygterne at have taget samme himmelfart som hos Pogba. Et glimrende eksempel på hvordan markedskræfterne på kort sigt kan påvirke en spillers værdi. Og ja, hvis De Bruyne kommer til City, så er det saftsusemig også et hold man skal regne med i CL.

10 år 9 måneder siden #1986 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Neye skrev: Prisen for De Bruyne synes efter rygterne at have taget samme himmelfart som hos Pogba. Et glimrende eksempel på hvordan markedskræfterne på kort sigt kan påvirke en spillers værdi. Og ja, hvis De Bruyne kommer til City, så er det saftsusemig også et hold man skal regne med i CL.

Det gør jeg også. Jeg regner med, at de får en flot 3. plads i gruppespillet. Det betyder ikke så meget, hvem de kommer i gruppe med:)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe, andreashn, Pelle

10 år 9 måneder siden #1987 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Rygtebørsen XIX
Benzema på twitter; ''For all those clowns who want to make believe things at my fans. Here this is my home! #HalaMadridYNadaMas''

Så er den vidst endegyldigt lukket.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #1988 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Rygtebørsen XIX
Den har Aldrich været åben
Måske kun hos hardcore Arsenal fans der ønsker at tro på denne slags rygter

10 år 9 måneder siden #1989 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX
Southampton skulle have tilsluttet sig jagten på Illarramendi i følge engelsk kilde, men dem skal vi vist ikke give meget for denne sommer.
La Real er stadig favorit til at hente ham hjem.
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Chamartin.

10 år 9 måneder siden #1990 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Chamartin skrev: Southampton skulle have tilsluttet sig jagten på Illarramendi i følge engelsk kilde, men dem skal vi vist ikke give meget for denne sommer.
La Real er stadig favorit til at hente ham hjem.

Jeg tror også, at det vil være bedst for Illarramendi, som nok har det bedst i trygge omgivelser.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 9 måneder siden #1991 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX
Victor Valdes ryger til Besiktas på en 2-årig aftale. Lad os nu for pokker få lukket den De Gea handel af i en fart! Betal hvad manden er værd, og lad os komme videre.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 9 måneder siden #1992 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Mm: Navas, Casilla
Hb: Danilo, Carvajal
Hcb: Varane, Pepe
Vcb: Ramos, Nacho
Vb: Marcelo, Arbeloa
Hcm: Modric, Kovacic
Vcm: Kroos, Casemiro
Om: Bale, Isco
Hw: James, Lucas
Vw: Ronaldo, Cheryshev
Ang: Benzema, Jesé

Perfekt trup, især hvis vi får tilgang af De Gea. Silva er ikke en del af truppen, og Cheryshev rygtes stadig væk. Ryger Cheryshev må det betyde, man rykker Jesé ned som kant og køber ny angriber. Unødvendigt i mine øjne. Arbeloa, Nacho og Cheryshev, som gardering til Marcelo? Kan godt acceptere det, da man evt næste år afhenter Arbeloa og får købt en kvalitets back ind i stedet. Håber dog på De Gea, ny venstre back og man samtidig holder på Cheryshev.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum