Rygtebørsen XIX

10 år 9 måneder siden #1993 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Og det var så Llorente der røg...

www.bold.dk/nyt/officielt-sevilla-henter-llorente

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #1994 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Jeg kan altså ikke slippe tanken om, at der kommer et Galáctico-køb lige inden lukketid, udover naturligvis De Gea og måske en venstre back.

Nu er der under alle omstændigheder gjort plads til, at der kan komme nye spillere ind.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

10 år 9 måneder siden #1995 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev: Jeg kan altså ikke slippe tanken om, at der kommer et Galáctico-køb lige inden lukketid, udover naturligvis De Gea og måske en venstre back.

Nu er der under alle omstændigheder gjort plads til, at der kan komme nye spillere ind.

Jeg vil gå så vidt som til at sige, at du har lovet det ;)

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #1996 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Rygtebørsen XIX

Raul-Madrid skrev: Og det var så Llorente der røg...

www.bold.dk/nyt/officielt-sevilla-henter-llorente

Personligt, vil jeg gerne have haft ham som reserve for Benz. Øv øv.
Siempre Madrid, Du siger noget. Jeg synes også det er utroligt spændende at følge de sidste dage. Jeg er også en af dem som siger at De Gea handlen kommer 100% i hus. Jeg håber inderst inde vi får en backup for Benz op af ærmet dvs. ikke et Galáctico-køb på angrebspladsen. Derudover kunne vi godt bruge en ekstra VB nu hvor Coentrao tager til Monaco på leje.
Angående et Galáctico-køb, ved jeg ikke hvilken plads det skulle være på og helst ikke et PANIK køb ud fra hvilken lodtrækning vi vil få i dag i CHL ;) host host Dynamit pulje :P
Men en Pogba (selvom han har fået nr.10 i Juve) vil ikke skade eller en Alaba ;)
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved JJ-86.

10 år 9 måneder siden #1997 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Er det vigtigste ikke en venstreback?:)

Jeg er helt panisk ved tanken om Arbeloa som eneste reelle reserve......
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

10 år 9 måneder siden #1998 af Siempre Madrid

M_linding skrev: Er det vigtigste ikke en venstreback?:)

Jeg er helt panisk ved tanken om Arbeloa som eneste reelle reserve......

Jo, det kan du sige, men dette er Real Madrid ;-)

Hvis Florentino Pérez øjner chancen for at hente Agüero/Zlatan/Lewandowski/Pogba som Gálactico, samt naturligvis David De Gea, så er jeg ikke i tvivl om, at han godt kan se gennem fingre med, at det bliver Nacho, Arbeloa og måske Cheryshev, der skal tage over, når Marcelo er skadet eller slet og ret ikke gider spille fodbold.

10 år 9 måneder siden #1999 af Siempre Madrid
Som Marca svarer en bruger på chatten:

Arbeloa no va a salir del Madrid. Sobre el futuro de Cheryshev sí hay más dudas aunque no hay nada claro. En cuanto a posibles fichajes, no tenemos constancia de que algún jugador esté cerca, pero Florentino es Florentino...

- Arbeloa forlader ikke Real Madrid. Angående Cheryshevs fremtid er der mere tvivl, selv om der ikke er noget afklaret. I forhold til mulige køb har vi ikke kendskab til, at der skulle være nogen spillere tæt på, men Florentino er Florentino.....

10 år 9 måneder siden #2000 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Rygtebørsen XIX
Jeg skal være ærlig at sige, at jeg ikke helt forstår planen med Lucas Silva. Man lejer ham ud en sæson til Marseille, men hvad så?

Vi står med samme problematik næste år ift. ikke EU-spillere. Der er ikke mig bekendt nogle af vores tre; James, Danilo eller Casemiro, som har udsigt til spansk pas allerede næste år.

Problemet skubbes en sæson men ikke mere end det.

10 år 9 måneder siden #2001 af Neye
Besvaret af Neye på emne Rygtebørsen XIX
Så blev Schalke det nye hold for Højbjerg i 15/16. Den tyske udgave af Ajax´ talentfabrik. Slet ikke så ringe endda.....
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Neye.

• ElGordo
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #2002 af ElGordo
Besvaret af ElGordo på emne Rygtebørsen XIX
Er jeg den eneste der sidder med en følelse af at Perez med vilje venter sidste transferdag og henter De Gea og en anden stjerne for at fjerne fokus fra en evt. dårlig liga start hvis vi heller ikke vinder mod betis eller spiller dårligt ?

Håber klubben har en seriøs plan med Navas og har fortalt ham hvad de vil gøre med ham og at de har en mundtlig aftale klar med en klub som han også er indforstået med - ellers er det virkeligt en klam måde de har behandlet ham på.

10 år 9 måneder siden #2003 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX

ElGordo skrev: Er jeg den eneste der sidder med en følelse af at Perez med vilje venter sidste transferdag og henter De Gea og en anden stjerne for at fjerne fokus fra en evt. dårlig liga start hvis vi heller ikke vinder mod betis eller spiller dårligt ?

Håber klubben har en seriøs plan med Navas og har fortalt ham hvad de vil gøre med ham og at de har en mundtlig aftale klar med en klub som han også er indforstået med - ellers er det virkeligt en klam måde de har behandlet ham på.

Mon ikke det nærmere drejer sig om, at det er et pokerspil mellem United og Madrid om, hvem der tør vente længst med at komme med næste udspil. Det er klart at modparten vil stå langt bedre efterfølgende. Det er noget af en konspirationsteori, at en handel omkring Spaniens bedste keeper planlægges efter et eventuelt pointtab til Real Betis.

Navas er jo bare i en situation som mange har været i før. Man kan omvendt sige, at han aldrig havde fået chancen henover sommeren, hvis De Gea var hentet tidligere. Forhåbentlig finder man en løsning som er holdbar for både klubben og Navas, men han får trods alt sin løn og muligheden for hver eneste dag til træning at spille sig i startopstillingen for verdens mest fantastiske klub. Det er vel trods alt vilkårene når man skifter til Real Madrid. Ville han være sikker på spilletid, så skulle han være blevet i Levante ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: ElGordo

• ElGordo
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #2004 af ElGordo
Besvaret af ElGordo på emne Rygtebørsen XIX

raul7=kongen skrev:

ElGordo skrev: Er jeg den eneste der sidder med en følelse af at Perez med vilje venter sidste transferdag og henter De Gea og en anden stjerne for at fjerne fokus fra en evt. dårlig liga start hvis vi heller ikke vinder mod betis eller spiller dårligt ?

Mon ikke det nærmere drejer sig om, at det er et pokerspil mellem United og Madrid om, hvem der tør vente længst med at komme med næste udspil. Det er klart at modparten vil stå langt bedre efterfølgende. Det er noget af en konspirationsteori, at en handel omkring Spaniens bedste keeper planlægges efter et eventuelt pointtab til Real Betis.

Navas er jo bare i en situation som mange har været i før. Man kan omvendt sige, at han aldrig havde fået chancen henover sommeren, hvis De Gea var hentet tidligere. Forhåbentlig finder man en løsning som er holdbar for både klubben og Navas, men han får trods alt sin løn og muligheden for hver eneste dag til træning at spille sig i startopstillingen for verdens mest fantastiske klub. Det er vel trods alt vilkårene når man skifter til Real Madrid. Ville han være sikker på spilletid, så skulle han være blevet i Levante ;)

Jeg formuleret mig måske ikke helt så godt. Jeg mener blot, at den uro der har været med fyringen af Ancelotti, den pinlige afsked med Casillas og pointtabet mod Gijon kan være faktorer der medvirker til, at Perez føler sig lidt presset til at vise noget stort sidste transfer dag for at please fansene. Hvor mange gange har Perez ikke hevet en kanin ud af hatten sidste transferdag ;)

Nu ligner det også at De Gea bliver hentet mandag aften: Luna har talt

Håber dog på en ekstra rigtig overraskelse i morgen i form af en reus måske :D (man kan altid håbe)

Leveret af Kunena Forum