Rygtebørsen XIX

10 år 11 måneder siden #2005 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

ElGordo skrev:

raul7=kongen skrev:

ElGordo skrev: Er jeg den eneste der sidder med en følelse af at Perez med vilje venter sidste transferdag og henter De Gea og en anden stjerne for at fjerne fokus fra en evt. dårlig liga start hvis vi heller ikke vinder mod betis eller spiller dårligt ?

Håber klubben har en seriøs plan med Navas og har fortalt ham hvad de vil gøre med ham og at de har en mundtlig aftale klar med en klub som han også er indforstået med - ellers er det virkeligt en klam måde de har behandlet ham på.

Mon ikke det nærmere drejer sig om, at det er et pokerspil mellem United og Madrid om, hvem der tør vente længst med at komme med næste udspil. Det er klart at modparten vil stå langt bedre efterfølgende. Det er noget af en konspirationsteori, at en handel omkring Spaniens bedste keeper planlægges efter et eventuelt pointtab til Real Betis.

Navas er jo bare i en situation som mange har været i før. Man kan omvendt sige, at han aldrig havde fået chancen henover sommeren, hvis De Gea var hentet tidligere. Forhåbentlig finder man en løsning som er holdbar for både klubben og Navas, men han får trods alt sin løn og muligheden for hver eneste dag til træning at spille sig i startopstillingen for verdens mest fantastiske klub. Det er vel trods alt vilkårene når man skifter til Real Madrid. Ville han være sikker på spilletid, så skulle han være blevet i Levante ;)

Jeg formuleret mig måske ikke helt så godt. Jeg mener blot, at den uro der har været med fyringen af Ancelotti, den pinlige afsked med Casillas og pointtabet mod Gijon kan være faktorer der medvirker til, at Perez føler sig lidt presset til at vise noget stort sidste transfer dag for at please fansene. Hvor mange gange har Perez ikke hevet en kanin ud af hatten sidste transferdag ;)

Nu ligner det også at De Gea bliver hentet mandag aften: Luna har talt

Håber dog på en ekstra rigtig overraskelse i morgen i form af en reus måske :D (man kan altid håbe)

Ancelotti er jo glemt, med mindre man sidder helt fast i fortiden. Der var intet pinligt i afskeden med Casillas - bortset fra at den skete et par sæsoner for sent - men derudover er jeg da enig med dig i, at der sagtens kan blive hevet et par kaniner op af hatten.

Udover De Gea, som vi jo har vist i snart mange uger ville skifte til Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• MNH92
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #2006 af MNH92
Besvaret af MNH92 på emne Rygtebørsen XIX
Siempre Madrid - undrer mig at du stadig er så sikker på at DDG skifter inden transfervinduet lukker. Som madridista selv meldte forlydner om, så er der et problem i at Navas formentlig ikke har lyst til at skifte. Derudover har Ronaldo også på Instagram postet et billede af ham og Mendes. Og tror ikke han får sit skifte igennem uden sin agent. Men nu må vi se, jeg tror personligt først han kommer næste sæson. Håber dog du får ret, kunne være genialt at få DDG, som i min optik har været den næstbedste målmand i verden i de sidste 2 sæsoner.

10 år 11 måneder siden #2007 af Siempre Madrid

MNH92 skrev: Siempre Madrid - undrer mig at du stadig er så sikker på at DDG skifter inden transfervinduet lukker. Som madridista selv meldte forlydner om, så er der et problem i at Navas formentlig ikke har lyst til at skifte. Derudover har Ronaldo også på Instagram postet et billede af ham og Mendes. Og tror ikke han får sit skifte igennem uden sin agent. Men nu må vi se, jeg tror personligt først han kommer næste sæson. Håber dog du får ret, kunne være genialt at få DDG, som i min optik har været den næstbedste målmand i verden i de sidste 2 sæsoner.

Hvorfor får De Gea ikke sit skifte igennem uden at Mendes sidder ved siden af ham!? Mobiltelefon, email.....dit og dat. Jeg tror, at handlen er så langt fremme, at Mendes ikke længere behøver at være til stede. Resten foregår mellem Ed Woodward og José Ángel Sanchez.

Keylor Navas.........han har fortsat 11 timer til at beslutte sig......endnu mere, hvis han vil til en engelsk klub.

Der er intet - INTET - som peger i retning af, at David De Gea ikke er Real Madrid-målmand i morgen.

• MNH92
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #2008 af MNH92
Besvaret af MNH92 på emne Rygtebørsen XIX
God pointe, altså HVIS forhandlingerne er så fremskredne at han er overflødig.

Men iforhold til Navas, har manden jo en kontrakt, så i realiteten kan han bare blive også slå Casilla af som anden målmand. Det optimale ville jo være en reduceret pris på DDG også Navas den anden vej. Virker dog ikke til at ske. Og tror ikke Perez er intreserret i at have tre så gode målmænd på holdkortet.

Og som sagt, jeg er stadig i tvivl. Tror det bliver til næste sommer, men håber som sagt at du får ret.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved MNH92.

10 år 11 måneder siden #2009 af Siempre Madrid
I princippet skal Jorge Mendes jo kun bruges i mellemværendet mellem Real Madrid og David De Gea.

Om Real Madrid og Manchester United enes om en pris på 100 € eller 100 millioner €, kan han jo være tindrende ligeglad med.

Keylor Navas har naturligvis en kontrakt, som man skal respektere, hvis han stædigt fastholder at ville blive, men man kan jo godt trække ham til side og spørge om det er hans virkelige mening, hvis du forstår....Altså Illarramendi (ingen sammenligninger i øvrigt!) ville jo også helst blive, men han forstod vinket med vognstangen, da man hentede Kovacic.

Følgende bruger(e) sagde tak: MNH92

10 år 11 måneder siden #2010 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX
Ikke et rygte, men Casemiro har forlænget kontrakten til 30.06 2021.

10 år 11 måneder siden #2011 af Siempre Madrid

Chamartin skrev: Ikke et rygte, men Casemiro har forlænget kontrakten til 30.06 2021.

Kraftstejleme flabet ;-)

Her sidder vi og venter på De Gea, Pogba og Agüero og så forlænger de med en brasilianer ;-)

10 år 11 måneder siden #2012 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX

Chamartin skrev: Ikke et rygte, men Casemiro har forlænget kontrakten til 30.06 2021.

Positivt IMO. En mand som gør ondt på modstanderen, og sådan en skal vi også ha'...:)

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #2013 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Rygtebørsen XIX
Må indrømme, at jeg også ser et større lys i Casemiro end i Khedira, da jeg synes typerne minder om hinanden.. Måske var Khedira bedre til at komme i feltet med dybdeløb og afslutte (en af de få gange han gjorde det, husker dog et mål for Tyskland), men Casemiro er helt klart bedre i boldomgang og så er han ikke så klodset, synes han er bedre til at pille bolden fra modstanderen :) men som sagt er Casemiro nok mere den dybdeliggende end felt-til-felt spilleren..

10 år 11 måneder siden #2014 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Rygtebørsen XIX
Casemiro har bedre boldomgang, er bedre i pasningsspillet og virker også til at være mere hurtig. Han er desuden bedre med hovedet.

Klart en bedre spiller end Khedira IMO

10 år 11 måneder siden #2015 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Rygtebørsen XIX
Kom nu med Moreno!
Nacho (som måske sælges) og Grande Arbeloa er simpelthen ikke gode nok til at udfordre vore (til tider) svingende brasilianer.

10 år 11 måneder siden #2016 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Rygtebørsen XIX
Spændende, om der kommer andre end De Gea.

Det er der godt nok ikkke meget, der tyder på, men Perez chokerende jo ved at hente Chicharito i sidste time sidste år.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Leveret af Kunena Forum