Rygtebørsen XIX
DarioGomez skrev: Spændende, om der kommer andre end De Gea.
Det er der godt nok ikkke meget, der tyder på, men Perez chokerende jo ved at hente Chicharito i sidste time sidste år.
Alberto Moreno må gerne komme - faktisk meget gerne.
Men udover de Gea og en VB, så mangler vi vel ikke noget.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pris: 2,5 milliarder danske kroner.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- JJ-86
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Tillod mig lige at hente Rygterbørsen frem igen fra arkivet. Marca skriver at Paris SG ikke har opgivet at hente Cristiano Ronaldo til sommer.
Pris: 2,5 milliarder danske kroner.
Det lyder vildt nok, men lad os nu vente og se, når det er aktuelt. Nu er rygtebørsen gået i hi til december/januar :P
“There are one or two football agents I simply do not like, and Mino Raiola, Paul Pogba’s agent, is one of them,”
Men er der andre oplagte? Jeg har lagt mærke til, at Alex Teixeira fra Shakhtar virkelig har grebet chancen, efter Douglas Costa er skiftet til det tyske.14 mål i 10 kampe med 5 mål som den næste på topscorerlisten. Jeg har tidligere lagt mærke til hans acceleration og lave tyngdepunkt, men er der andre, der har set meget til manden?
Når det er nævnt, så er jeg også for en massiv oprustning i forsvaret og har et godt øje til Alaba/Rodrigez og/eller Javi Martinez
Sebberg skrev: I forlængelse af mit indlæg i Atletico-tråden om købet af en teknisk, driblende og udslagsgivende spiller, så er Hazard jo den helt oplagte kandidat.
Men er der andre oplagte? Jeg har lagt mærke til, at Alex Teixeira fra Shakhtar virkelig har grebet chancen, efter Douglas Costa er skiftet til det tyske.14 mål i 10 kampe med 5 mål som den næste på topscorerlisten. Jeg har tidligere lagt mærke til hans acceleration og lave tyngdepunkt, men er der andre, der har set meget til manden?
Men rammer vi ikke det evige problem ift. udlændinge i truppen. Der er umiddelbart længe til Danilo, James og Casemiro får spansk pas?
Gåser skrev:
Sebberg skrev: I forlængelse af mit indlæg i Atletico-tråden om købet af en teknisk, driblende og udslagsgivende spiller, så er Hazard jo den helt oplagte kandidat.
Men rammer vi ikke det evige problem ift. udlændinge i truppen. Der er umiddelbart længe til Danilo, James og Casemiro får spansk pas?
Er det bare mig eller har Neymar fået det efter lidt over 2 år?
SR4 skrev:
Gåser skrev:
Er det bare mig eller har Neymar fået det efter lidt over 2 år?
Jeg mener da ikke, at han har spansk pas?
Kan sagtens være, at jeg er helt gal på den.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det vil sige at der er 1,5 år til nærmeste spanske pas hos Real Madrid med James.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Neymar får spansk pas til januar, hvor han har spillet i Spanien i 2,5 år som er den lovpligtige periode, man skal spille i Spanien for at få spansk pas.
Det vil sige at der er 1,5 år til nærmeste spanske pas hos Real Madrid med James.
Så kan Casemiro heller ikke være så langt fra, da han kom i januarvinduet i 2013. Han havde godt nok afstikkeren til Pordogal sidste sæson.
Gåser skrev:
Kassow-Rossing skrev: Neymar får spansk pas til januar, hvor han har spillet i Spanien i 2,5 år som er den lovpligtige periode, man skal spille i Spanien for at få spansk pas.
Så kan Casemiro heller ikke være så langt fra, da han kom i januarvinduet i 2013. Han havde godt nok afstikkeren til Pordogal sidste sæson.
Casemiro har 1,5 år tilbage, da han kun har spillet i Spanien 1 år.
HALA MADRID Y NADA MAS