Rygtebørsen XIX

10 år 8 måneder siden #2029 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Det kan være jeg tager fejl. Jeg troede at hans tid i Spanien blev nulstillet, da han rejste udenlands. Vi får se :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 8 måneder siden #2030 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX
Nu tænker jeg tilbage på de gamle Fm dage, og jeg ved ikke om reglerne er de samme som dengang (7-10 år siden). Der gjorde jeg oftest det, at jeg købte en masse unge udenlandske spillere, for derefter at leje dem ud. Så hvis reglerne ikke har ændret sig, så har Casemiro "kun" 1,5 år tilbage.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 2 uger siden #2031 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Jeg kunne ikke finde en nyere udgave af Rygtebørsen, så jeg skrev i denne. Jeg håber det er OK.

1. Hvor sikre er vi på at David de Gea rent faktisk gerne vil have en afklaring på sit eventuelle skifte til Real Madrid inden EM går i gang?
2. Hvor sikre er vi på at der rent faktisk er en klausul i kontrakten med Manchester United, at han kan skifte til Real Madrid for 50 Mio Euro?

Er dette kun spekulationer eller har vi fået nogle udtalelser, man kan stole på?
På forhånd tak.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 2 uger siden #2032 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XIX

Kassow-Rossing skrev: Jeg kunne ikke finde en nyere udgave af Rygtebørsen, så jeg skrev i denne. Jeg håber det er OK.

1. Hvor sikre er vi på at David de Gea rent faktisk gerne vil have en afklaring på sit eventuelle skifte til Real Madrid inden EM går i gang?
2. Hvor sikre er vi på at der rent faktisk er en klausul i kontrakten med Manchester United, at han kan skifte til Real Madrid for 50 Mio Euro?

Er dette kun spekulationer eller har vi fået nogle udtalelser, man kan stole på?
På forhånd tak.

At have fremtiden afklaret i et tidligt stadie er altid en fordel for spilleren, og derfor vil De Gea foretrække dette. Jeg er dog sikker på, at han ikke vil afvise et skifte hvis Real Madrid vælger at forsøge på et senere tidspunkt. Det sender dog til gengæld et signal om, at interessen ikke er alt for stor. Derudover vil Manchester United absolut ikke sælger ham for mindre end de 50 millioner euro, som er klausulen lyder på og vil sikkert kræve et beløb omkring de 60-70 millioner euro hvis man forsøger efter klausulens udløb. Klausulen eksisterer. Det var det eneste krav De Gea havde, for at forlænge. Det er troværdige (og samtlige) spanske medier der melder om det.
Jeg er pro-De Gea, og det er derfor utroligt skuffende for mig at se, at man ikke udnytter klausulen. Perez vil gerne, da han føler sig moralsk forpligtet over for De Gea, men Zidane har sat en stopper for det, da han er yderst tilfreds med Keylor... Det kan jeg selvfølgelig godt forstå at han er, da han har gjort det godt, men De Gea er altså en tand bedre. Dertil er han kun 25 år og bliver kun bedre de næste par år.

Der er stadig en lille chance for at Perez trodser Zidanes ønske (forhåbentligt), men lige nu ser det ud til at De Gea ikke skifter. Hvilket han så heller ikke gør næste år, da vi på det tidspunkt er ramt af transferkarantænen..
Det er IMO fuldstændig idiotisk hvis man ikke henter ham og lader ham konkurrere med Keylor i et år eller to, indtil transferkarantænen er væk.
Sidste redigering: 10 år 2 uger siden ved Steen.

10 år 2 uger siden #2033 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX

Steen skrev:

Kassow-Rossing skrev: Jeg kunne ikke finde en nyere udgave af Rygtebørsen, så jeg skrev i denne. Jeg håber det er OK.

På forhånd tak.

At have fremtiden afklaret i et tidligt stadie er altid en fordel for spilleren, og derfor vil De Gea foretrække dette. Jeg er dog sikker på, at han ikke vil afvise et skifte hvis Real Madrid vælger at forsøge på et senere tidspunkt. Det sender dog til gengæld et signal om, at interessen ikke er alt for stor. Derudover vil Manchester United absolut ikke sælger ham for mindre end de 50 millioner euro, som er klausulen lyder på og vil sikkert kræve et beløb omkring de 60-70 millioner euro hvis man forsøger efter klausulens udløb. Klausulen eksisterer. Det var det eneste krav De Gea havde, for at forlænge. Det er troværdige (og samtlige) spanske medier der melder om det.
Jeg er pro-De Gea, og det er derfor utroligt skuffende for mig at se, at man ikke udnytter klausulen. Perez vil gerne, da han føler sig moralsk forpligtet over for De Gea, men Zidane har sat en stopper for det, da han er yderst tilfreds med Keylor... Det kan jeg selvfølgelig godt forstå at han er, da han har gjort det godt, men De Gea er altså en tand bedre. Dertil er han kun 25 år og bliver kun bedre de næste par år.

Der er stadig en lille chance for at Perez trodser Zidanes ønske (forhåbentligt), men lige nu ser det ud til at De Gea ikke skifter. Hvilket han så heller ikke gør næste år, da vi på det tidspunkt er ramt af transferkarantænen..
Det er IMO fuldstændig idiotisk hvis man ikke henter ham og lader ham konkurrere med Keylor i et år eller to, indtil transferkarantænen er væk.

Hvis De Gea kan leve med ikke at få en høj løn er det fint med mig. Vi ofre alle noget i denne transfer.

10 år 2 uger siden #2034 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX
Jeg synes det er interessant, at rygtemøllen har været så død. Jeg mindes ikke en så kedelig start på juni i mange år. Mit bud er stadig, at FIFA banker et transfer-ban afsted 25. juni, hvilket man givetvis allerede ved i Madrid, og derfor er man ikke for alvor igang med transfer-snakken.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 uger siden #2035 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Rygtebørsen XIX

raul7=kongen skrev: Jeg synes det er interessant, at rygtemøllen har været så død. Jeg mindes ikke en så kedelig start på juni i mange år. Mit bud er stadig, at FIFA banker et transfer-ban afsted 25. juni, hvilket man givetvis allerede ved i Madrid, og derfor er man ikke for alvor igang med transfer-snakken.

Hvis FIFA giver os en transferban om 19 dage burde man så ikke netop se at få fingeren ud? Eller misforstår jeg?

10 år 2 uger siden #2036 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Raúl 7 skrev:

raul7=kongen skrev: Jeg synes det er interessant, at rygtemøllen har været så død. Jeg mindes ikke en så kedelig start på juni i mange år. Mit bud er stadig, at FIFA banker et transfer-ban afsted 25. juni, hvilket man givetvis allerede ved i Madrid, og derfor er man ikke for alvor igang med transfer-snakken.

Hvis FIFA giver os en transferban om 19 dage burde man så ikke netop se at få fingeren ud? Eller misforstår jeg?

Ja, hvis transferban gælder fra og med dette vindue.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 2 uger siden #2037 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Rygtebørsen XIX

Enig. Men er det ikke klassisk Perez? Lige se hvem der over praestere til EM og saa spraenge banken.. Jeg tror der sker rigtig meget 'behind the scenes', hvor der desvaerre arbejdes paa at hente Pogba - i konkurrence med all andre der har raad ;-) Tror det er en magtkamp Perez VIL vinde....

Haaber rigitg meget at De Gea bliver hentet hurtigs muligt, selvom Navas har vaeret fremragende, kan der ikke vaere tvivl om at De Gea er fremtidens mand og tidspunktet for en transfer er NU.

Jeg kunne godt taenke mig at hoere folks bud paa hvem der skal ind og hvem der skal ud...

UD: Silva, Danilo, Fabio C, James, Nacho, (Navas??)
IND: Grzegorz Krychowiak, Raphaël Guerreiro, De Gea, Lewandowski, Laporte, Nélson Semedo/Javier Manquillo

Hala

10 år 2 uger siden #2038 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Rygtebørsen XIX

zizou21 skrev:

Enig. Men er det ikke klassisk Perez? Lige se hvem der over praestere til EM og saa spraenge banken.. Jeg tror der sker rigtig meget 'behind the scenes', hvor der desvaerre arbejdes paa at hente Pogba - i konkurrence med all andre der har raad ;-) Tror det er en magtkamp Perez VIL vinde....

Haaber rigitg meget at De Gea bliver hentet hurtigs muligt, selvom Navas har vaeret fremragende, kan der ikke vaere tvivl om at De Gea er fremtidens mand og tidspunktet for en transfer er NU.

Jeg kunne godt taenke mig at hoere folks bud paa hvem der skal ind og hvem der skal ud...

IND: Grzegorz Krychowiak, Raphaël Guerreiro, De Gea, Lewandowski, Laporte, Nélson Semedo/Javier Manquillo

UD: Arbeloa, Isco, Silva, Jese (udlejning)
IND: Coentrao, Asensio, Aubameyang, Pogba

Ud med Isco fordi han virker ugidelig og minder om en der har opgivet at få succes i Real Madrid. udlej Jese fordi han på nuværende tidspunkt ikke er god nok til at gøre en forskel. Specielt ikke når han starter inde. Han har kun gjort det godt de gange han er kommet ind de sidste 20 minutter.

Ind med Coentrao fordi vi mangler et alternativ til Marcello og der er ingen grund til at købe en ny, når vi allerede har en stærk spiller klar. Kræver selvfølgelig at han er klar på at være andetvalg, men mon ikke også han er indstillet på det efter sit mislykkede ophold i det franske. Ind med Asensio som direkte erstatning for Isco.
Ind med Pogba fordi vi godt kunne trænge til konkurrence om den centrale midtbane. Til trods for en god afslutning på sæsonen har Kroos i mine øjne haft alt for mange middelmådige kampe. Ind med Aubameyang fordi vi trænger til et brugbart alternativ til vores til tider halvdovne franskmand.

Navas, Casilla
Marcello, Coentrao.
Pepe, Varane
Ramos, Nacho
Carvajal, Danilo
Casemiro, Kovacic
Pogba, Kroos,
Modric, James, Asensio
Ronaldo,
Aubameyang, Benzema
Bale, Lucas
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 2 uger siden #2039 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX

zizou21 skrev:

Nu du nævner Raphaël Guerreiro, så er han i dag rygtet til Madrid, selv om det er et meget tyndt rygte, og forinden har han vist allerede været vildt jaget af Liverpool, været til forhandlinger med Barcelona og underskrevet med Dortmund. Ung portugiser/franskmand født og opvokset i Frankrig og åbenbart da shit på venstrebacken for tiden. Har valgt Portugal som sit landshold og har Ronaldo som idol...så måske er der alligevel en chance, hvis også Zidane synes om ham.
Men er der noget, der har set ham spille, nu han spiller for en lille klub som Lorient? Skal da holde øje med ham til EM.

10 år 2 uger siden #2040 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Rygtebørsen XIX

Chamartin skrev:

zizou21 skrev:

Nu du nævner Raphaël Guerreiro, så er han i dag rygtet til Madrid, selv om det er et meget tyndt rygte, og forinden har han vist allerede været vildt jaget af Liverpool, været til forhandlinger med Barcelona og underskrevet med Dortmund. Ung portugiser/franskmand født og opvokset i Frankrig og åbenbart da shit på venstrebacken for tiden. Har valgt Portugal som sit landshold og har Ronaldo som idol...så måske er der alligevel en chance, hvis også Zidane synes om ham.
Men er der noget, der har set ham spille, nu han spiller for en lille klub som Lorient? Skal da holde øje med ham til EM.

Ja, det har jeg, men kun for u- og senior landsholdet. Han er syg go'. Ind med ham hvis Coentrao ikke ønsker/kan fortsætte.

Så er der også Rafael Soares, up-and-coming fra Porto, og Gaya jeg tænker som alternativer.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Leveret af Kunena Forum