Rygtebørsen XIX
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Marcelo - Coentrao.
Pepe - Varane
Ramos - Nacho
Carvajal - Danilo
Casemiro - Kovacic
Kross - Isco
Modric - James
Ronaldo - bare lad vær
Bale - Lucas
Lewandowski eller Aubameyang - BIG BENZ
Kunne også godt se Ødegård spille nogle kampe hvor vi fx er foran 4-0
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
MadridistaPorVida skrev: Navas - Casilla
Marcelo - Coentrao.
Pepe - Varane
Ramos - Nacho
Carvajal - Danilo
Casemiro - Kovacic
Kross - Isco
Modric - James
Ronaldo - bare lad vær
Bale - Lucas
1. Kovacic er ikke defensiv midtbane. Han er ligesom Modric.
2. James er ikke central midtbane - Meget mere offensiv en Modric. James' foretrukne postion er ikke en del af Zidanes taktik.
Navas - Casilla
Carvajal - Danilo
Pepe - Varane
Ramos - Nacho
Marcelo - Coentrao
Casemiro - BACKUP skal købes
Kroos - Isco
Modric - Kovacic
Bale - Lucas
Ronaldo - Jese
Benzema - BACKUP skal købes
---
Væk med: James, og gerne Isco. Pepe og Nacho, en af disse kunne godt ryge også, Håber det ikke.
Køb: Defensiv midtbane og angriber som minimum.
- Raúl 7
- Gæst
-
MadridistaPorVida skrev: Navas - Casilla
Marcelo - Coentrao.
Pepe - Varane
Ramos - Nacho
Carvajal - Danilo
Casemiro - Kovacic
Kross - Isco
Modric - James
Ronaldo - bare lad vær
Bale - Lucas
Kovacic som backup på den defensive midtbane for Casemiro? Wow.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ung trup; 24 spillere - 8 canteranos og 11 spaniere alt i alt. Derudover kan Vallejo og-eller Llorente hentes, hvis Nacho eller Pepe vil søge spilletid andet sted.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Khasama77 skrev: Kunne det ikke være en mulighed for at spille Diego Llorente på Casemiros plads som backup? Så ganske lovende ud i sidste sæson for Rayo, på trods af at de rykkede ned. Han kan desuden også gøre sig gældende i midterforsvaret.
Jeg skulle lige til at skrive det :)
Jeg tror at Diego Llorente bliver den første "transfer", måske sammen med Asensio. Marca skrev også, for en uge eller to siden, at han netop havde gjort det godt som 6'er, samtidig med at han er skolet midterforsvarer.
Jeg synes det kunne være spændende, og fornuftigt:)
- Raúl 7
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Raúl 7 skrev: Jeg synes bestemt Asensio kunne være interessant, men hvor skal han spille? Han passer vel ikke ind som 8'er? Jeg ser ham ikke som wing, Bale og Ronaldo er jo også urørlige så hvor skal han spille?
Der er vel ingen som forventer at Asensio skal starte inde. Som det ser ud nu, lugter det langt væk af at minimum én af Isco og James er væk inden den kommende sæson. Derudover vil man nok lytte seriøst til bud på Jesé. Set i lyset af det, så bør det bestemt være muligt at finde minutter til Asensio. Den manglende beslutsomhed omkring Asensio bunder nok netop i, at man ikke har total afklaring omkring de andre elementer i offensiven. Man er klar over, at det vil bremse hans udvikling at sidde på bænken hele tiden, men man kan omvendt få brug for ham og gavne hans udvikling, alt efter hvordan resten af puslespillet går op.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Helt klart en defensiv midt vi har brug for. Det perfekte køb ville være Kante på den plads. Og en stjerne angriber som Lewandowski, tror jeg ville passe perfekt ind. Hvilken anden angriber ville passe bedre?
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
hvordan sletter jeg denne besked
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Carvajal - Danilo
Varane - Pepe
Ramos - Nacho
Marcelo - Coentrao
Kanté - Casemiro
Kroos - Kovacic
Modric - Isco
Bale - Lucas
Neymar- Jese
Benzema - Mayoral
Ja, jeg mener Ronaldo skal sælges mens han stadig er noget værd. Han er blevet meget begrænset i sit spil og tvivler efterhånden på om han kan drible forbi grande Arbeola. Selvom men ved et salg af Ronaldo mister mange mål, er jeg ikke i tvivl om at spillere som Bale, Benzema og Neymar vil kompensere for dette.
Jeg foretrækker James fremfor Isco, men for at få råd til Neymar skal man sælge James (større værdi).
Neymar købet er selvfølgelig urealistisk men ikke umuligt da man har Perez som præsident. Selv Hazard er at foretrække fremfor Ronaldo. Efter salget er di Maria, har vi manglet en spiller der kan splitte forsvaret af ved at sætte 2-3 spillere på én gang. Lige pt. er det kun vores venstre BACK der er i stand til dette.
- ElGordo
- Gæst
-
Pogba and Real Madrid isn't a suggestion, Few days ago there was a meeting in Monaco between Raiola and Real Madrid. [Di Marzio]
Real Madrid's offer for Pogba was a 5 year deal worth €8-9M salary/year but Raiola is asking for €12-13M per year. [@DiMarzio]
Pogba will be seduced to join if Real Madrid offered €12-13M annual salary but Real Madrid yet to meet with Juventus. [@DiMarzio]
Dog har Juventus ingen intentioner om at give slip på ham, så der skal ledes dybt i lommerne for at få en accept fra klubben:
Juventus do not have the intention of selling Paul Pogba and will most likely not sell him this transfer window. [Di Marzio]
Dog er det ret kompliceret. Juventus er ikke glade for at vi køber Morata tilbage for at sælge ham videre til england - mon dette kan blive ændret pga Pogba ?
Og hvad med kovacic, Isco og James ?