Rygtebørsen XIX

11 år 11 måneder siden #481 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX
Seneste nyt er angiveligt 70 mio. € lige ud for James. Ingen spillere inkluderet i en eventuel handel. Et salg af Di María vil givetvis finansiere det meste af det.

Edit: Det er ifølge Cadena SER.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #482 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Rygtebørsen XIX

El_Juan skrev: Seneste nyt er angiveligt 70 mio. € lige ud for James. Ingen spillere inkluderet i en eventuel handel. Et salg af Di María vil givetvis finansiere det meste af det.


Det er til at leve med hvis Di Maria smutter for 60

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #483 af Cristiano Ronaldo
Besvaret af Cristiano Ronaldo på emne Rygtebørsen XIX
James Rodriguez er i dag søndag,set ankomme til Barajas airport i Madrid.
Hmm, gad vide hvad han skal i Madrid... :-)

James Rodriguez i Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #484 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Cristiano Ronaldo det er en god idé at læse tråden. Eller i hvert fald bare det sidste døgns beskeder.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #485 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XIX

El_Juan skrev: Seneste nyt er angiveligt 70 mio. € lige ud for James. Ingen spillere inkluderet i en eventuel handel. Et salg af Di María vil givetvis finansiere det meste af det.

Edit: Det er ifølge Cadena SER.


Har også læst det, og hvis netop Cadena SER bekræfter det er det øjensynligt 98% sikker, da denne ikke er tabloidbaseret som Marca og AS.

Vildt stærkt offensivt vi har både de startende og dem på bænken!! - selv når Di Maria smutter!

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #486 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XIX
Og apropos Di Maria's afgang:

Det er en kompliceret størrelse at hitte ud hvad der er op og ned i kontraktforlængelse da visse brugere her kommer med påstand mod påstand. - Under alle omstændigheder lader det til at de selvsamme brugere er enige om at Di Maria nok har grebet det forkert an.

Under alle omstændigheder er det svært at sige Kroos er en dårlig signing som Maria's afløser. Og når nu Di Maria gik fra en habil-jævnt wingspiller til verdensklasse midtbanespiller i en sæson er hans pris skruet gevaldigt op, så mon ikke det er bedst at lade ham smutte?, - specielt når Kroos tilføjer en dimension til spillet hvor pasninger mere kommer til på bekostning af dybdeløb.

Glæder mig vildt til næste sæson!

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Kasillas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
11 år 11 måneder siden #487 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX
Forsiden idag.

AS: James har allerede skrevet under

Marca: James mangler kun at skrive under

Nu kan der sku ikke mangle meget!!!

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #488 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Marca netop nu:

"EL ANUNCIO OFICIAL DEL FICHAJE DEL JAMES RODRÍGUEZ POR EL REAL MADRID ES CUESTIÓN DE HORAS"

Kort sagt: Det er et spørgsmål om timer...:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • andersokis
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #489 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Rygtebørsen XIX
www.whoscored.com/Articles/rg2w99tvue6qs...ms-Should-be-Chasing
Gi oss gjerne James, men hadde ikke takket nei til Ricardo i tillegg ;) Fantastisk spiller, blant Europas kanskje topp 5 forsvarspillere i de to siste sesongene. Hvordan i alle dager spiller han fortsatt i Wolfsburg?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #490 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX
En af tirsdagens overskrifter fra Daily Mail:

Real Madrid duo Karim Benzema and Isco remain transfer targets for Liverpool, but a loan deal for the latter is the likeliest scenario.


andersokis skrev: www.whoscored.com/Articles/rg2w99tvue6qs...ms-Should-be-Chasing
Gi oss gjerne James, men hadde ikke takket nei til Ricardo i tillegg ;) Fantastisk spiller, blant Europas kanskje topp 5 forsvarspillere i de to siste sesongene. Hvordan i alle dager spiller han fortsatt i Wolfsburg?


Jeg forstår heller ikke, hvorfor en større klub ikke har hentet ham endnu. Jeg tror heller ikke, at han spiller i Wolfsburg i ret lang tid længere. Et salg denne sommer er ikke utænkeligt, om end det - med overvejende stor sandsynlighed - ikke bliver til Real Madrid.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #491 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XIX

MMM skrev:

Elkrimi skrev: Hvad med (50% af) spillernes personlige indtægter, hvor stor er gevinsten af disse for klubben? Løber det op?


De indgår i de kommercielle indtægter og ja, det løber op. Men langt størstedelen kommer fra de samme få spillere - Iker og Ronaldo spæder godt i kassen, López og Nacho gør ikke.

Ronaldo har alle dage haft et split på 40/20/40 - 40% til ham, 20% til hans agent og 40% til klubben - det var et af de store stridspunkter under sidste sommers kontraktsforhandlinger, han ønskede 80% af rettighederne, klubben ønskede som minimum status quo, helst 50/50 og så måtte han selv finde ud af det med sin agent, da det jo naturligvis er vanskeligt at overbevise resten af truppen om, at de skal opgive deres indtægter når der gøres undtagelser for Ronaldo. Klubben fik fastholdt 40/20/40 splittet mod at Ronaldo fik en (i mine øjne) absurd lønforhøjelse. Men når først der er gjort undtagelser for én spiller, så er det svært at stoppe strømmen - Bale endte med 60% til ham og 40% til klubben og det har ligeledes været et væsentligt argument for Ramos under hans kontraktsforhandlinger. Så Sanchez har travlt med at få stoppet løninflationen i truppen og en måde at gøre det på er at sælge de spillere, der presser for hårdt for en ny kontrakt - farvel til Özil og Dí Maria på vippen. Så det er svært at sige hvor stor gevinst klubben egentlig har af billedrettighederne, hvis spillerene kompenseres med en højere løn i stedet.


Via Jorge Ramos , fordelingen af James billedrettigheder: 40% til spilleren, 20% til hans agent (Mendes, duh) og 40% til klubben. Hvilken overraskelse. Og vel også point of no return for klubben - 60/40 bliver standarden i fremtidige kontrakter og klubbens kommercielle strategi skal tænkes om. Og det samme skal lønpolitikken.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved MMM.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #492 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XIX
@MMM

Hvad er billedrettigheder for noget? - er det selve billeder som fx Ronaldo på plakater der sælges i "Bog og Ide" der snakkes om?

Og by the way: Jeg kan ikke se hvorfor det er et problem at Bale fik 60%, imens Ramos og Ronaldo fik 40%. - Ret beset fik Real Madrid 40% i alle disse 3 omstændigheder, at så netop Bale så har spillet det rigtigt og fik "overført" de 20% fra agenten til ham selv kan jeg ikke se hvorfor Ronaldo og Ramos skulle kræve mere. Ramos og Ronaldo kunne, hvis de kunne eller turde, nægte at agenten fik de 20%.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum