Rygtebørsen XIX

  • Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #505 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Rygtebørsen XIX

Jaken skrev:

Fred P og de slemme frø skrev: Jeg er virkelig stor James fan, men så ham aldrig konkret komme til Real pga. det system som Ancelotti spiller med. Har der været nogle udtalelser om hvor han skal spille? Er det som hængende angriber, eller vil man omskole ham til cm?(Hvilket dog ligner en noget svær opgave) Og hvad mon det betyder for Isco*bekymret smiley*


Hey, long time no see ;-)

Er det ikke et emne vi efterhånden har fået diskuteret et par gange eller tre? James er meget alsidig med mange facetter til sit spil, der i kraft af sine tekniske kundskaber, fart, fattede indstilling og kynisme, i teorien, er en ideel tilføjelse (dog med et noget højt prisskilt) til et hold, der forsøger at være boldbesiddende med en dynamisk, hurtig og afvekslende offensiv.

Han vil vel i langt højere grad være et supplement til de 3 forreste pladser, både som kantspiller eller hængende angriber, hvor omskolingen af Isco til en lidt mere tilbagetrukket midtbanerolle formentlig vil fortsætte. Her bliver det nok mere Kroos/Modric, som Isco skal rette sit fokus på, selvom Isco også i princippet kunne begå sig på en af de forreste positioner.

Men naturligvis er det også med det forbehold, at ingen helt ved hvad Ancelottis planer er - Di Maria som centralmidtbanespiller så jeg ikke i sin tid komme - men ovenstående scenarie ser jeg i hvert fald som det mest logiske.


Tak for opsumeringen! Dejligt at se en af de gamle drenge er ved godt humør og har overskud! ;)

El_Juan: Jeg må ærligt talt indrømme, at niveauet hvor ved jeg følger med i forumet, står i stærk kontrast til din. Du har været bruger 2 måneder længere end jeg, men med ca. 1500 flere indlæg(Får du egentlig SU for det?) er det jo ret åbenlyst at jeg ikke deler din doktograd i forumskyndighed. Jeg undskylder meget. Skal nok nå op på dit niveau en dag!

Men lad mig lige fatstslå: Mine spørgsmå var først spekulative, rent positivt, både i forhold til Ancelottis tanker, og forummets egne(Som Jaken da heldigvis forstod) og derefter bekymrede, udelukkende på systemet og Iscos vegne. Jeg ville forresten gerne have gæt, synd dit ikke kom med, El_Juan :'(
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Fred P og de slemme frø.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #506 af Storken
Besvaret af Storken på emne Rygtebørsen XIX
Michael Cox giver sin vurdering af hvordan James vil passe ind i Real Madrid:
www.espnfc.com/blog/name/67/post/1956423/headline

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #507 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

Fred P og de slemme frø skrev: Tak for opsumeringen! Dejligt at se en af de gamle drenge er ved godt humør og har overskud! ;)

El_Juan: Jeg må ærligt talt indrømme, at niveauet hvor ved jeg følger med i forumet, står i stærk kontrast til din. Du har været bruger 2 måneder længere end jeg, men med ca. 1500 flere indlæg(Får du egentlig SU for det?) er det jo ret åbenlyst at jeg ikke deler din doktograd i forumskyndighed. Jeg undskylder meget. Skal nok nå op på dit niveau en dag!

Men lad mig lige fatstslå: Mine spørgsmå var først spekulative, rent positivt, både i forhold til Ancelottis tanker, og forummets egne(Som Jaken da heldigvis forstod) og derefter bekymrede, udelukkende på systemet og Iscos vegne. Jeg ville forresten gerne have gæt, synd dit ikke kom med, El_Juan :'(


Jeg har spist to stykker rugbrød i dag. Det er to stykker mere end dig, hvis du ikke har spist nogle. Putter du smør på dit brød? Mens du havde travlt med, at tage det personligt, så kunne du have læst videre på linket, hvor der gemmer sig et link til - voila, mit gæt! ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #508 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Rygtebørsen XIX

El_Juan skrev:

Fred P og de slemme frø skrev: Tak for opsumeringen! Dejligt at se en af de gamle drenge er ved godt humør og har overskud! ;)

El_Juan: Jeg må ærligt talt indrømme, at niveauet hvor ved jeg følger med i forumet, står i stærk kontrast til din. Du har været bruger 2 måneder længere end jeg, men med ca. 1500 flere indlæg(Får du egentlig SU for det?) er det jo ret åbenlyst at jeg ikke deler din doktograd i forumskyndighed. Jeg undskylder meget. Skal nok nå op på dit niveau en dag!

Men lad mig lige fatstslå: Mine spørgsmå var først spekulative, rent positivt, både i forhold til Ancelottis tanker, og forummets egne(Som Jaken da heldigvis forstod) og derefter bekymrede, udelukkende på systemet og Iscos vegne. Jeg ville forresten gerne have gæt, synd dit ikke kom med, El_Juan :'(


Jeg har spist to stykker rugbrød i dag. Det er to stykker mere end dig, hvis du ikke har spist nogle. Putter du smør på dit brød? Mens du havde travlt med, at tage det personligt, så kunne du have læst videre på linket, hvor der gemmer sig et link til - voila, mit gæt! ;-)


Jeg har faktisk intet spist, men nu er jeg da helt sulten! ;)

Det var egentlig bare for at vise, at jeg i min narcissistiske fraværenhed, ikke er oppe med hvad der foregår vidt og omkring på forummet! Dine gæt/analyser gjorde forresten for interessant læsning, hvor jeg gerne ville have deltaget havde jeg orket. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #509 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX
Og kan I så ikke tage resten over PB, tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #510 af REAList
Besvaret af REAList på emne Rygtebørsen XIX
Er der nogen som kan give en status på angrebspladsen? Synes at Falcao var rygtet kraftigt til Real, hvad skete der med det?

¡Hasta la Victoria Siempre!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • kacperpolakken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #511 af kacperpolakken
Besvaret af kacperpolakken på emne Rygtebørsen XIX
Dav allesammen. Jeg har efterhånden fulgt med her på siden i et par år, men har aldrig haft et behov for at bidrage med noget, da jeg oftest kan finde mine synspunkter i mange af jeres indlæg. Dog, for et par dage siden, kom jeg i tanke om en spiller, som ikke er blevet nævnt af nogen herinde. Derfor har jeg besluttet mig for at høre jeres mening om ham.

Der er tale om Salomon Kalou fra Lille, tidligere Chelsea. Jeg kan forestille mig, at mange vil råbe i kor, at han ikke er god nok til Real. Men med de mange offensive kvaliteter vi har i forvejen, vil jeg gerne prøve ham af i Madrid. Han har bevist, at han kan spille på Champions League plan, og han har været vigtig for Lille's avancement til denne turnering i år (16 mål). Han skulle meget gerne koste småpenge, og han har også udtalt for noget tid siden (selvom jeg ikke kan finde artiklen nu), at han gerne vil skifte tilbage til Premier League. Men jeg tror, at han vil gøre sig godt som en breddespiller i en stor spansk klub - ligesom Essien for et par år siden. Jeg ser ham som en afløser for Benzema, men han kan også spille en fin kant.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #512 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XIX

kacperpolakken skrev: Dav allesammen. Jeg har efterhånden fulgt med her på siden i et par år, men har aldrig haft et behov for at bidrage med noget, da jeg oftest kan finde mine synspunkter i mange af jeres indlæg. Dog, for et par dage siden, kom jeg i tanke om en spiller, som ikke er blevet nævnt af nogen herinde. Derfor har jeg besluttet mig for at høre jeres mening om ham.

Der er tale om Salomon Kalou fra Lille, tidligere Chelsea. Jeg kan forestille mig, at mange vil råbe i kor, at han ikke er god nok til Real. Men med de mange offensive kvaliteter vi har i forvejen, vil jeg gerne prøve ham af i Madrid. Han har bevist, at han kan spille på Champions League plan, og han har været vigtig for Lille's avancement til denne turnering i år (16 mål). Han skulle meget gerne koste småpenge, og han har også udtalt for noget tid siden (selvom jeg ikke kan finde artiklen nu), at han gerne vil skifte tilbage til Premier League. Men jeg tror, at han vil gøre sig godt som en breddespiller i en stor spansk klub - ligesom Essien for et par år siden. Jeg ser ham som en afløser for Benzema, men han kan også spille en fin kant.


Ja, han kan erhverves for 66 millioner, ifølge transfermarkt. Men personligt mener jeg, vi har nok kanter i Ronaldo, Bale, Jese og James nu. Inden købet af James, kunne det have været spændende, hvis man kunne finde en angriber, der også kunne spille kant, eller omvendt. Men nu håber jeg, man går efter en decideret angriber, der kan give Benzema modstand, men stadigvæk acceptere at være 2.valg, eller i hvert fald købes ind til det.

Her tænker jeg:

Adebayor
Negredo
Soldado
Doumbia
Gomez
Llorente
Lukaku
Lacazette
Pato
Martinez
Dzeko
Rossi
Aubameyang
Volland

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #513 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Rygtebørsen XIX
El Confidencial mener at vide, at Ancelotti ikke er imponeret af Marcelos træningsindsats og attitude ifm. pre seasons og efter skader.

Ancelotti utilfreds med Marcelos attitude

Han viste sandt for dyden heller ikke meget sidste sæson - han gjorde et godt sidste indtryk, da han kom ind og var med til at vende CL finalen. Men det var så også, da Atletico kørte på de allersidste kræfter i en udmarvende sæson. Men ellers var der langt mellem snapsene, synes jeg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #514 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Rygtebørsen XIX
Coentrao spillede virkelig godt i sidste sæson, og det ville ærgre mig grænseløst hvis han bliver solgt. Han er så undervurderet og efter min mening klart blandt de bedste venstrebacks i verden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #515 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Hvem er han undervurderet af?

Alle syntes han var dårlig, da han spillede dårligt og havde en lad attitude. Da han hævede sit niveau, fik styr på sine problemer og blev langt mere stabil, blev han pludselig en helt her på siden og på Bernabeu.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • AvatarEyes
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #516 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Rygtebørsen XIX

Chamartin skrev: El Confidencial mener at vide, at Ancelotti ikke er imponeret af Marcelos træningsindsats og attitude ifm. pre seasons og efter skader.

Ancelotti utilfreds med Marcelos attitude

Han viste sandt for dyden heller ikke meget sidste sæson - han gjorde et godt sidste indtryk, da han kom ind og var med til at vende CL finalen. Men det var så også, da Atletico kørte på de allersidste kræfter i en udmarvende sæson. Men ellers var der langt mellem snapsene, synes jeg.


Den brasilianske syge...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum