Rygtebørsen XIX
Jeg kunne godt forestille mig at man vælger at satse på Casillas fuldt ud i den kommende sæson og så åbne op for at Keylor Navas er hans naturlige afløser om nogle år.
Iøvrigt er Casillas nu ikke så lav igen, 1.85, men han er ikke special muskuløs eller imponerende i luftrummet, som vi alle jo er klar over ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Paris Saint-Germain have stepped up their pursuit of Argentina winger Ángel di María, submitting a 60million euros bid to Real Madrid.
AS Monaco are chasing Real Sociedad's France forward Antoine Griezmann, with Real Madrid still poised to swoop for Colombia duo James Rodríguez and Radamel Falcao.
mortenj skrev:
Meget tyder på at Sami Khedira er på vej væk fra klubben. Hans trøje er således blevet fjernet fra Adidas butikken på Santiago Bernabeu, som det kan ses på billedet.
Real er da langt fra dumme nok til bare lige at afsløre sig selv og pludselig fjerne Khedira's trøje og ikke nok med det.. sætte en om trøje for at understrege han skal væk ;)
SR4 skrev:
mortenj skrev:
Meget tyder på at Sami Khedira er på vej væk fra klubben. Hans trøje er således blevet fjernet fra Adidas butikken på Santiago Bernabeu, som det kan ses på billedet.
Real er da langt fra dumme nok til bare lige at afsløre sig selv og pludselig fjerne Khedira's trøje og ikke nok med det.. sætte en om trøje for at understrege han skal væk ;)
Tro aldrig nogensinde på noget billede der er lagt på sociale medier af andre end de officielle klubber. Det gælder i øvrigt også i alle andre forhold end fodbold. Alt kan billedmanipuleres nu om dage. Hav en sund skepsis ;).
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
mortenj skrev:
Betyder det ikke bare, at man endelig forstærker sig med Niemand?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
www.realmadrid.com/noticias/2014/07/comu...o-oficial-toni-kroos
Jeg glæder mig helt utroligt at se ham i aktion, i den hvide trøje
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Monaco tell Real Madrid: We want €90m for James Rodriguez
m.goal.com/s/en/news/4964428?ICID=HP_HN_3
¡Hasta la Victoria Siempre!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
www.marca.com/2014/07/16/en/football/rea...drid/1405464464.html
www.marca.com/2014/07/16/en/football/rea...drid/1405509212.html
Tjek også disse videoer, det er godt nok imponerende. Og begrebet tv redninger, tager han på et helt nyt niveau ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- andersokis
- Gæst
-
andersokis skrev: Jeg lurer bare på hvor god han er 1v1. Det er en situasjon som en Madrid-keeper støter på flere ganger hver kamp, mens henholdsvis Levante og Costa Rica står for dypt til at slike sitasjoner oppstår ofte. Noen som har peiling?
Han er jo en "lille" sprællemand, der ligeledes er god med fødderne. Jeg synes faktisk, at han ser skarpere ud en-mod-en og er bedre med fødderne end Casillas. I hvert fald deroppe af. Der minder han mig faktisk lidt mere om Valdés. Han har til gengæld hurtige reflekser og er kvik på stregen, ligesom Casillas. Det er Valdés for så vidt også.
Jeg er stadig mere skeptisk omkring hans evner i luftrummet, end jeg er skeptisk omkring hans evner i en 1v1-situationer. Skeptisk omkring hvorvidt han egentlig fylder nok i feltet. Selvfølgelig ville det kræve lidt mere fysik hvis han skulle spille i England, men det er stadig vigtigt. Han har trods alt en enorm springkraft, men det hjælper ham ikke helt på vej, hvis han ikke også har den fornødne autoritet og styrke til at sætte sig igennem.
1) Hvem står til at være førstekeeper? er det Casillas eller Navas? skal de dele afhængig af turnering? Flertallet af brugere på Marca har stemt på Navas, og han fik sin gennembrud i sidste sæson. - så det er næppe en tilfældig fyr der er hentet ind.
2) Hvis Khedira bliver solgt, hvem er udset til at blive hans afløser? - Jose Rodriguez?
3) Er det virkeligt sandsynligt at Falcao stadigvæk er på tale selv hvis vi formår at hente Rodriguez og samtid ikke sælger Benzema?
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sami Khedira is considering ignoring interest from Arsenal and Chelsea and staying at Real Madrid. (London Evening Standard)