Rygtebørsen XIX
El_Juan skrev:
Sami Khedira is considering ignoring interest from Arsenal and Chelsea and staying at Real Madrid. (London Evening Standard)
Ville være fremragende!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- andersokis
- Gæst
-
Alonso/Illarra
Modric/Isco---Kroos/Khedira
Samtidig lukter Jose Rgez på tillit fra Ancelotti.
Kan midtbanen bli mer optimal enn dette?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
andersokis skrev: Kan midtbanen bli mer optimal enn dette?
Nej, det tror jeg faktisk ikke!
Vi må dog lige afvente, og se hvad der er sandt og falsk med Khedira. Hvis manden vil væk, så skal han væk. Men jeg håber da at han forlænger, og bliver minimum tre år endnu...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og jeg er stadig af den klare holdning, at der skal hentes en central midtbanespiller mere hvis Khedira bliver solgt. Drømmen vil være Leon Goretzka, men det bliver nok ved drømmen. En type som Verratti eller Pirlo er heller ikke løsningen, eftersom de minder for meget om dem der er. Det kunne være en type som Ramires, Lars Bender, Fredy Guarín, Luiz Gustavo eller Blaise Matuidi. Det er nok i overkanten med Paul Pogba eller Arturo Vidal, som ligeledes ser ud til, at skifte til andre klubber.
Jeg ser ikke umiddelbart José Rodríguez som løsningen der, men mener stadig, at han bør have en plads i truppen, så truppen kommer til at tælle 24 mand, modsat 23 i forrige sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Evidentemente todo mentira
'Naturligvis alle løgne'. Er der nogle medier, der har rygtet ham på vej væk, eller har Real Madrids sportslige ledelse lovet ham lidt for meget? Jeg spekulerer bare...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev: Isco tweeter:
Evidentemente todo mentira
'Naturligvis alle løgne'. Er der nogle medier, der har rygtet ham på vej væk, eller har Real Madrids sportslige ledelse lovet ham lidt for meget? Jeg spekulerer bare...
Han er blevet rygtet væk.
Prøver at finde rygterne..
www.soccersouls.com/2014/06/isco-khedira...n-light-immediately/
www.express.co.uk/sport/football/481158/...s-offers-for-Ramires
Ved så ikke hvor pålidelig de er, men der har været et par flere. Det gælder bare om at finde dem.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det ser ud til, at Allegri har sagt 'go' for Morata og handlen nu er tilbage på sporet:
Reports in Italy are suggesting that Juventus have reached an agreement with Real Madrid for Álvaro Morata. A deal for the striker has been delayed by Antonio Conte's departure in Turin, but is now back on track.
Og så ser Kiko Casilla ud til, at blive i Espanyol, i hvert fald yderligere en sæson. Spørgsmålet er stadig, om han vil skrive under på en ny kontrakt eller ej. Han har kontraktudløb næste sommer:
Espanyol goalkeeper Kiko Casilla has no desire to secure a summer switch as reports link him with clubs in England and Spain. The 27-year-old is reported to have been a long-term target for Arsenal, while a return to former employers Real Madrid has also been mooted.
Så et rygte omkring Xabi Alonso, som til gengæld nok hurtigt kan skydes til jorden igen:
Real Madrid's signing of Toni Kroos has sparked rumours regarding a possible move to Napoli for Xabi Alonso, but the midfielder's agent, Ignacio Ibanez, has sought to rubbish the reports. He told areanapoli.it:
"There is nothing, neither with Napoli nor with other clubs. Alonso extended his contract in January and he will remain in Madrid regardless of any arrivals in midfield. He does not move."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det ville godt nok være at pisse i bukserne for at holde varmen, manden er dygtig men han er immervæk også ved at være gammel
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Iker som (ikke ubetinget) førstevalg, med en 5 år yngre Navas der, som vi kan se, giver den max gas til træning, synes jeg slet ikke er nogen dum løsning. Selvom Lopez er en sympatisk fyr og klubmand, så er to lige gamle keepere ikke umiddelbart den mest optimale løsning. Derudover er han altså også bare en pisse kedelig spiller, målmænd må i min bog gerne have kant, og være en smule skøre. Iker er også lidt kedelig, til gengæld leverer han nogle gange nogle fuldstændig vanvittige redninger, som ingen andre keepere i verden havde taget, og så udviser han en vanvittig glæde hver gang Real scorer. Og så finder han sig ikke i pis, bare spørg hans followers på Instagram :P
Navas' højde ser jeg ikke som noget problem, Lopez er et tårn i forhold til Iker, og alligevel er han nøjagtig lige så elendig til at bokse hjørnespark væk.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
JesperA skrev: Der må godt være lidt show i redningerne, sålænge bolden ikke går i mål :) Der er godt nok nogle flotte redninger i mellem, især er Navas' evne til at justere, og håndtere riposter, imponerende. At han er specialist i straffespark er heller ikke helt dumt, dem begår Real Madrid alt for mange af, og jeg mindes ikke at Lopez har pillet et eneste, selvom han næsten altid har hænderne på...
Iker som (ikke ubetinget) førstevalg, med en 5 år yngre Navas der, som vi kan se, giver den max gas til træning, synes jeg slet ikke er nogen dum løsning. Selvom Lopez er en sympatisk fyr og klubmand, så er to lige gamle keepere ikke umiddelbart den mest optimale løsning. Derudover er han altså også bare en pisse kedelig spiller, målmænd må i min bog gerne have kant, og være en smule skøre. Iker er også lidt kedelig, til gengæld leverer han nogle gange nogle fuldstændig vanvittige redninger, som ingen andre keepere i verden havde taget, og så udviser han en vanvittig glæde hver gang Real scorer. Og så finder han sig ikke i pis, bare spørg hans followers på Instagram :P
Navas' højde ser jeg ikke som noget problem, Lopez er et tårn i forhold til Iker, og alligevel er han nøjagtig lige så elendig til at bokse hjørnespark væk.
Diego Lopezs agent har lige været ude og afvise alle forlydenligheder om at han Diego på vej væk;
- Diego skal ingen steder. Han ønsker at forblive førstemålmand i Real Madrid, og han vil kæmpe hårdere end nogensinde for det, siger Lopez' agent, Manolo Garcia-Quilon, til Marca.
Bliver Navas købt, så kan jeg stadigvæk ikke se hvad vi skal gøre med de to nuværende målmænd. Jeg mener det er et kæmpe dilemma, men tror det bedste ville være, at hente Navas ind som førstemålmand og sælge Casillas. På den måde vil man have 2 forskellige typer på positionen i stedet for at have 2, der minder en anelse for meget om hinanden.
Selvom det gør ondt at sige det, så tror jeg det ville være bedst for Casillas at søge nye græsgange nu.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Offline
- Eduardo
-
Det er set før, og kan bestemt komme på tale igen.... :)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Som sagt mener jeg de er omtrent lige gode, og selvom Iker droppede i CL-finalen og ved VM, synes jeg også han har stor andel i de to trofæer som Real Madrid vandt, hvor han stod alle kampe (pånær noget af 6-1-kampen i Tyrkiet, hvor han udgik tidligt). Han lukkede ikke ret mange mål ind i CL, og var generelt fint spillende, mens han i pokalen var helt forrygende, den eneste spiller der formåede at passere ham i hele turneringen var Marc Bartra, og det var et hjørnemål hvor Pepe ikke holder sin mand. Læg dertil hans status som ikon og anfører i klubben, og så vinder han hos mig, selvom den er 50-50..
Noget der dog tæller for at Lopez skal blive, er at han nok vil tage kampen op og affinde sig med at være reserve for en stund, hvis klubben køber en topkeeper. I virkeligheden var det vel egentlig derfor han blev hentet. Selvom jeg var bevidst om Lopez' kvaliteter fra hans tid i Villarreal, havde jeg aldrig forestillet mig at han ville slå kaptajnen af, og det tror jeg heller ikke engang at han selv havde. Da han skrev under virkede han nærmest begejstret og en smule benovet over overhovedet at få lov til at sidde på bænken på Bernabeu igen...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
