Rygtebørsen XIX
- Inspektøren
- Gæst
-
El Mónaco pide al Real Madrid 85 millones de euros por James Rodríguez
www.marca.com/2014/07/18/futbol/equipos/...drid/1405669821.html
Det er aaaaalt for meget for en spiller der kun har leveret til den pris ved en enkelt slutrunde. Ud fra hans præstioner i Monaco, så kan Monaco ikke tillade sig SÅ meget for ham.
Behold De Maria og giv ham mere i løn. Ud fra det nuværende marked, så kan jeg godt gå med til at give ham 10-12 max. m. euro/ år.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DarioGomez skrev: Vi køber Navas nu og lader ham blive i Levante et år mere.
Det er set før, og kan bestemt komme på tale igen.... :)
Det vil passe mig fint. Så kan klubben passende sige farvel til både Diego og Iker til næste sommer, for i stedet at få Navas tilbage og hente Kiko Casilla på en fri transfer.
Juventus are expecting Real Madrid striker Álvaro Morata to arrive in Turin either today or tomorrow to undergo a medical, according to Gazzetta dello Sport. The two clubs have agreed a deal and new Juve coach Massimiliano Allegri has spoken to Morata to convince him to join the Italian champions following late interest from Wolfsburg.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Inspektøren skrev:
El Mónaco pide al Real Madrid 85 millones de euros por James Rodríguez
www.marca.com/2014/07/18/futbol/equipos/...drid/1405669821.html
Det er aaaaalt for meget for en spiller der kun har leveret til den pris ved en enkelt slutrunde. Ud fra hans præstioner i Monaco, så kan Monaco ikke tillade sig SÅ meget for ham.
Behold De Maria og giv ham mere i løn. Ud fra det nuværende marked, så kan jeg godt gå med til at give ham 10-12 max. m. euro/ år.
Jeg tror nu ikke prisen ender så højt. Alle forhandlinger starter jo med, at sælgeren sætter en høj overligger.
Desuden har vi to spiller i Casemiro og Diego Lopez, som vi sagtens kan undvære, og som Monaco sagtens kan bruge. Så der er lidt at sænke prisen med dér;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
M_linding skrev:
Inspektøren skrev:
El Mónaco pide al Real Madrid 85 millones de euros por James Rodríguez
www.marca.com/2014/07/18/futbol/equipos/...drid/1405669821.html
Det er aaaaalt for meget for en spiller der kun har leveret til den pris ved en enkelt slutrunde. Ud fra hans præstioner i Monaco, så kan Monaco ikke tillade sig SÅ meget for ham.
Behold De Maria og giv ham mere i løn. Ud fra det nuværende marked, så kan jeg godt gå med til at give ham 10-12 max. m. euro/ år.
Jeg tror nu ikke prisen ender så højt. Alle forhandlinger starter jo med, at sælgeren sætter en høj overligger.
Desuden har vi to spiller i Casemiro og Diego Lopez, som vi sagtens kan undvære, og som Monaco sagtens kan bruge. Så der er lidt at sænke prisen med dér;)
Og så skal det vel noteres, at James Rodriguez allerede sidste sommer havde vist nok itl at koste €45 sidste sommer. Jeg orker snart ikke bruge mere tid på "James har kun vist noget ved VM"-argumentet. Nej, han var ikke for alvor emne før slutrunden, men han har trods alt et af de bedste CVs for en ung spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
raul7=kongen skrev:
M_linding skrev:
Inspektøren skrev:
El Mónaco pide al Real Madrid 85 millones de euros por James Rodríguez
www.marca.com/2014/07/18/futbol/equipos/...drid/1405669821.html
Det er aaaaalt for meget for en spiller der kun har leveret til den pris ved en enkelt slutrunde. Ud fra hans præstioner i Monaco, så kan Monaco ikke tillade sig SÅ meget for ham.
Behold De Maria og giv ham mere i løn. Ud fra det nuværende marked, så kan jeg godt gå med til at give ham 10-12 max. m. euro/ år.
Jeg tror nu ikke prisen ender så højt. Alle forhandlinger starter jo med, at sælgeren sætter en høj overligger.
Desuden har vi to spiller i Casemiro og Diego Lopez, som vi sagtens kan undvære, og som Monaco sagtens kan bruge. Så der er lidt at sænke prisen med dér;)
Og så skal det vel noteres, at James Rodriguez allerede sidste sommer havde vist nok itl at koste €45 sidste sommer. Jeg orker snart ikke bruge mere tid på "James har kun vist noget ved VM"-argumentet. Nej, han var ikke for alvor emne før slutrunden, men han har trods alt et af de bedste CVs for en ung spiller.
Men du ved jo godt at ledelsen i Real Madrid er "dybt uprofessionel", og ikke aner hvad de laver...
Jeg tror at hele Real Madrids "scouting-system" går ud på, at Perez samler den sportslige ledelse til hyggeaften med soveposer og Football Manager 2014, og så er det bare med at finde spillere med gode stats!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Moratas afgang ser ud til at være på plads..
Han skifter til Juventus, allerede i dag, og prisen lander på 18 mio. euro. Real Madrid kan købe ham tilbage for 36 mio. euro - så han skal virkelig præstere, hvis vi skal se ham i Real Madrid igen!
Et fint salg, synes jeg, og det bliver spændende og se hvordan Morata klarer sig i Italien.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Har vi et år eller to?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kassow-Rossing skrev: Jeg synes det afgørende ved sådan nogle tilbagekøbsklausuler er ikke hvor meget det koster at købe spilleren tilbage men hvor længe man har til at beslutte sig.
Har vi et år eller to?
3 år gik der rygter om.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
raul7=kongen skrev:
M_linding skrev:
Inspektøren skrev:
El Mónaco pide al Real Madrid 85 millones de euros por James Rodríguez
www.marca.com/2014/07/18/futbol/equipos/...drid/1405669821.html
Det er aaaaalt for meget for en spiller der kun har leveret til den pris ved en enkelt slutrunde. Ud fra hans præstioner i Monaco, så kan Monaco ikke tillade sig SÅ meget for ham.
Behold De Maria og giv ham mere i løn. Ud fra det nuværende marked, så kan jeg godt gå med til at give ham 10-12 max. m. euro/ år.
Jeg tror nu ikke prisen ender så højt. Alle forhandlinger starter jo med, at sælgeren sætter en høj overligger.
Desuden har vi to spiller i Casemiro og Diego Lopez, som vi sagtens kan undvære, og som Monaco sagtens kan bruge. Så der er lidt at sænke prisen med dér;)
Og så skal det vel noteres, at James Rodriguez allerede sidste sommer havde vist nok itl at koste €45 sidste sommer. Jeg orker snart ikke bruge mere tid på "James har kun vist noget ved VM"-argumentet. Nej, han var ikke for alvor emne før slutrunden, men han har trods alt et af de bedste CVs for en ung spiller.
De €45 millioner havde intet at gøre med udbud, efterspørgsel, fair markedsværdi eller noget some helst andet end Jorge Mendes. James havde mindre end én sæson som starter i Porto bag sig, han var ejet af en fond kontrolleret af Mendes og han var repræsenteret af Mendes der også forhandlede på vegne af Monaco. Porto købte 30% af hans rettigheder tilbage få måneder før hans skifte til Monaco. For €8 mio. De €45 millioner var resultatet af, at Mendes for handlede med Mendes til fordel for Mendes. Og om det fulde beløb overhovedet har skiftet hænder, well, det stilles der også spørgsmål ved. Så lad vær' med at bruge den pris til at retfærdiggøre de tal der kastes omkring pt.
Og det bedste CV for en ung spiller? Han er et år ældre end Isco, har været fast starter i 1 1/2 år på andenrangs hold og har scoret to mål i CL. Han er en fremragende spiller med masser af potentiale, men hypen er ude af proportioner.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
- Offline
- Moderator
-
De priser er selvfølgelig er udelukkende på baggrund af VM.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
- Offline
- Platin bruger
-
MMM skrev: De €45 millioner havde intet at gøre med udbud, efterspørgsel, fair markedsværdi eller noget some helst andet end Jorge Mendes. James havde mindre end én sæson som starter i Porto bag sig, han var ejet af en fond kontrolleret af Mendes og han var repræsenteret af Mendes der også forhandlede på vegne af Monaco. Porto købte 30% af hans rettigheder tilbage få måneder før hans skifte til Monaco. For €8 mio. De €45 millioner var resultatet af, at Mendes for handlede med Mendes til fordel for Mendes. Og om det fulde beløb overhovedet har skiftet hænder, well, det stilles der også spørgsmål ved. Så lad vær' med at bruge den pris til at retfærdiggøre de tal der kastes omkring pt.
Og det bedste CV for en ung spiller? Han er et år ældre end Isco, har været fast starter i 1 1/2 år på andenrangs hold og har scoret to mål i CL. Han er en fremragende spiller med masser af potentiale, men hypen er ude af proportioner.
Yderligere havde Porto interesse i at sælge Moutinho billigere, hvis de kunne sælge James relativt dyrere. Sporting Lissabon skulle nemlig have 25 % af profitten på Moutinho, så det er ikke svært at forestille sig at der er blevet rykket på nogle millioner i den dobbelthandel.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
