Rygtebørsen XIX

11 år 10 måneder siden #541 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Kasillas skrev: Apropos Khedira og hans (manglende) kontraktforlængelse:

Hvor sandsynligt er det at Sami vælger ikke at forlænge SAMTID med at afvise andre klubber, og derved kan få en højere løn da han bliver klubløst i sommer 2015.

Han kræver en løn som både Arsenal og Chelsea ikke kan/vil tilbyde, og selv Real Madrid vil ikke gå med på hans krav. - Hvad går spillet ud på?

Og HVIS Khedira går, hvem har Real Madrid tænkt sig at hverve?


Det var en stor mængde påstande på en gang. Har du links til bare et par stykker af dem?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #542 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XIX
Hvilke konkrete påstande ønsker du granskning på?

www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...-in-race-for-khedira

Chelsea har trukket sig ud mener jeg at læste for noget tids siden. - Der skal selvfølgeligt følges et par "angiveligt" i mit indlæg.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #543 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Kasillas skrev: Hvilke konkrete påstande ønsker du granskning på?

www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/20...-in-race-for-khedira

Chelsea har trukket sig ud mener jeg at læste for noget tids siden. - Der skal selvfølgeligt følges et par "angiveligt" i mit indlæg.


Det var nu mest påstanden om, at Sami Khedira forlanger så meget i løn, at både Chelsea og Arsenal har trukket sig.

Jeg giver dig ret i, at sagen om Khedira er lidt speget. Jeg tror, at Real Madrid har ønsket at få VM-slutrunden med, inden man besluttede sig for, om man ville forlænge med Khedira. Det var en alvorlig skade og hvis man fik det indtryk, at han aldrig ville vende tilbage for alvor, så var det oplagt at sælge nu.

Khedira gjorde det - heldigvis - godt, og derfor tror jeg også, at man når til enighed om en ny kontrakt i løbet af sommeren/efteråret.

Tyskeren er trods alt så populær alle steder i klubben, at det virker oplagt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #544 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XIX
Okay. Så du er af den overbevisning af at han forlænger i løbet af nogle måneder. - Fantastisk.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #545 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Ja, det tror jeg faktisk, at han gør.

Han har gennem hele forløbet forholdt sig særdeles loyal og han har en høj stjerne i den sportslige ledelse. Og så er det jo endelig også den del, at det så småt tynder ud i mulige erstatninger, hvis de også samtidig skal være en forstærkning af holdet. Marco Verratti ser ud til at blive i Paris SG. Arturo Vidal lægger heller ikke skjul på, at han gerne bliver i Torino, hvor Paul Pogba endda meldes tæt på en kontraktforlængelse.

Derfor kan Sami Khedira godt blive "indkøbet" til den kommende sæson......sammen med Isco og Jesé.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #546 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XIX
En stærk midtbane.- tror aldrig at jeg i mine 12 år som madridista har set en stærkere.

Anyways: Hvem vurderer du som værende sandsynligt som en angrebsforstærkning?

Jeg kan se at det udelukkende er James samt skadede Jese som er vores eneste alternativer til de forreste pladser. - Vurderer du Falcao som sandsynligt? og er det sandsynligt at Monaco vil være med til en udlejning, hvilke i mit hovedet lyder fuldstændigt idiotisk uambitiøst for mini-fyrste klubben ??

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Kasillas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #547 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Tjah. Den er jo svær at greje.

Den frække er en byttehandel med PSG, som sender Cavani for Di Maria. Den er dog nok mere fræk end reel.

Real Madrid har ladet en masse gode spillere som Iturbe og Griezmann gå og på den baggrund kunne man godt foranlediges til at tro at man jagter en spiller fra øverste hylde og så er Falcao et godt bud.

På den anden side er man også vældigt tilfredse med BBC og ønsker måske ikke at bryde deres harmoni, så det kan sagtens blive et ungt talent.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #548 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX
Hvis andre end Siempre også må svare på dit spørgsmål, Kasillas, så er mit bud efterhånden, at vi ikke henter en angriber ind. Jeg tror derimod, at Ancelotti har det helt fint med James som det primære alternativ til Benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #549 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev: Real Madrid har ladet en masse gode spillere som Iturbe og Griezmann gå og på den baggrund kunne man godt foranlediges til at tro at man jagter en spiller fra øverste hylde og så er Falcao et godt bud.

På den anden side er man også vældigt tilfredse med BBC og ønsker måske ikke at bryde deres harmoni, så det kan sagtens blive et ungt talent.


"Man" kunne vel nærmere eller lige så godt foranlediges til at tro, at "man" slet ikke jagter en ny angriber? ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #550 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

El_Juan skrev:

Siempre Madrid skrev: Real Madrid har ladet en masse gode spillere som Iturbe og Griezmann gå og på den baggrund kunne man godt foranlediges til at tro at man jagter en spiller fra øverste hylde og så er Falcao et godt bud.

På den anden side er man også vældigt tilfredse med BBC og ønsker måske ikke at bryde deres harmoni, så det kan sagtens blive et ungt talent.


"Man" kunne vel nærmere eller lige så godt foranlediges til at tro, at "man" slet ikke jagter en ny angriber? ;-)


Sagtens. ...men det er jo Real Madrid ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Don J
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #551 af Don J
Besvaret af Don J på emne Rygtebørsen XIX
Jeg tror personligt, at Carlo ender med at hente et alternativ til kanten/wing-positionen. Får man en spillertype ind, der primært er tiltænkt som wing, men som samtidig kan benyttes som reel 9'er, så er vores trup fuldkommen komplet IMO.
Et bud på en sådan profil kunne være Kevin Volland fra Hoffenheim, som jeg godt kunne tænke mig at se i klubben - spilintelligent, teknisk dygtig, rigtig god afslutter og laver tilmed relativt mange assists. Han kan dække samtlige offensive pladser i vores systemer, men er oftest blevet benyttet som højre wing. Han er lige fyldt 22 og vil kunne tilføre noget nyt på siderne ift. Ronaldo, Bale, Jese og James for den sags skyld.

Jeg tror, at vi kommer til at se Ancelotti skifte mest mellem 4-3-3 (4-2-1-2-1) og 4-2-3-1 - med mulighed for at spille med falsk 9'er i begge systemer.
4-2-3-1-modellen ville i øvrigt være fint i tråd med Ancelottis udtalelse omkring Benzema og Isco som alternativer på angriberpositionen, da James nok i dette system vil være foretrukket på 10'eren. Men det vil selvfølgelig komme til at være fleksibelt, hvor man vel næsten har en tre muligheder til hver position på banen. Det ville i så fald også komme Isco til gode, da han da ville være i spil til tre positioner: 3-mands-midtbanen, den falsk 9'er og selvfølgelig 10'er positionen.

Har tænkt lidt frem og tilbage, og jeg tror egentlig godt, at Ancelotti kan finde den famøse balance i 4-2-3-1-systemet, om end jeg var lidt modstander af ideen i starten.
Han vil jo gerne forsvare i en 4-4-2. Isco viste i sidste sæson, at han magter at forsvare som venstre kant i denne opstilling - det samme kan James gøre. Bale vil ikke have samme frihed som i 4-3-3-systemet og ville istedet skulle forsvare som højre kant. Det efterlader så to "frie" roller til Ronaldo og den forreste mand.

Beklager tankemylderet, men for satan, en trup Carletto har til rådighed til den kommende sæson! :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #552 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX
Ifht. ny angriber/wing så har Benzema flere gange trukket ud på en af kanterne, da vi under Mou havde Higuain. En Falcao vil derfor også give os mulighed for at skifte en kant ud med en angriber, og så blot sende en angriber lidt længere mod kanten.

Det er ikke min førsteprioritet, men det kan lade sig gøre, hvis man er af den opfattelse, at Benzema kan agere spilstation eller kreatør.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum