Rygtebørsen XIX

11 år 10 måneder siden #589 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Officielt: Diego Lopez til AC Milan

Casillas/Navas

Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao

Modric/Isco - Alonso/Ilarramendi - Kroos/Khedira

Bale/James - Benzema/Jesé - Ronaldo/Di Maria

Mest komplette trup til dato!

_________________________________________________

Navas

Arbeloa Varane Nacho Coentrao

Isco Illarramendi Khedira

James Jesé Di Maria

__________________________________________________
Selv hvis vi stillede med 12-22, ville vi være aspiranter til de store pokaler.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #590 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX

El_Juan skrev: Guillem Balague om Ángel di María:

As PSG offer Di María €8m net (if they agree fee with RM, a big if), MU's job is to convince him to change his mind. Nothing definitive yet


Di Maria er fortid i Madrid og hvis han er ved sine fulde fem så tar han til United. Han kan blive en kæmpe stjerne på deres venstre kant.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • andersokis
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #591 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Rygtebørsen XIX
www.goal.com/en/news/1717/editorial/2014...st-out-?ICID=HP_FT_2

Drømmescenario: Lewandowski passer ikke inn, kommer på dårlig fot med Hykleren, som mange andre spillere før, og bestemmer seg neste sommer (vinter?) at han vil bort. Da kommer såklart Madrid, som allerede har prøvd å signere Polakken, og henter han til Bernabeu.

Har ikke ord for hvor mye jeg ønsker en spiss av hans kaliber i Madrid. Jobber beinhardt, har høyt tempo, sterk som en okse, og en av verdens desidert beste avsluttere. ;) ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #592 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Rygtebørsen XIX

Real Madrid skrev: Officielt: Diego Lopez til AC Milan

Casillas/Navas

Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao

Modric/Isco - Alonso/Ilarramendi - Kroos/Khedira

Bale/James - Benzema/Jesé - Ronaldo/Di Maria

Mest komplette trup til dato!

_________________________________________________

Navas

Arbeloa Varane Nacho Coentrao

Isco Illarramendi Khedira

James Jesé Di Maria

__________________________________________________
Selv hvis vi stillede med 12-22, ville vi være aspiranter til de store pokaler.


Det er måske lige at stramme den lidt. Det er uden tvivl en bred trup, men de første 11 var 30 sekunder fra at tabe CL-finalen sidste år og blev nummer 3 i ligaen, og der er betydelig kvalitetsforskel på de første 11 og reserverne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #593 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

RasmusKring skrev:

Real Madrid skrev: Officielt: Diego Lopez til AC Milan

Casillas/Navas

Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao

Modric/Isco - Alonso/Ilarramendi - Kroos/Khedira

Bale/James - Benzema/Jesé - Ronaldo/Di Maria

Mest komplette trup til dato!

_________________________________________________

Navas

Arbeloa Varane Nacho Coentrao

Isco Illarramendi Khedira

James Jesé Di Maria

__________________________________________________
Selv hvis vi stillede med 12-22, ville vi være aspiranter til de store pokaler.


Det er måske lige at stramme den lidt. Det er uden tvivl en bred trup, men de første 11 var 30 sekunder fra at tabe CL-finalen sidste år og blev nummer 3 i ligaen, og der er betydelig kvalitetsforskel på de første 11 og reserverne.


Jeg ville være decideret bekymret, hvis vi skulle køre en sæson igennem med spillerne fra 12 til 22.

Det er rigtig gode spillere som supplement til en ekstremt stærk startopstilling, men så heller ikke mere. Trods alt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #594 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Rygtebørsen XIX
Det er vel kun Nacho, Isco og Illaramendi som ikke er klassespillere vi sagtens kunne stille med i vores start 11'er.

Og for alle tre gælder det at det er forventet at de hæver deres niveau, fordi de stadig er unge talenter.

Jesé er selvfølgelig også et spørgsmålstegn, men ham glæder jeg mig personligt utrolig meget til at få tilbage. Jeg tror han bliver god i den næste sæson efter denne.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #595 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev:

RasmusKring skrev:

Real Madrid skrev: Officielt: Diego Lopez til AC Milan

Casillas/Navas

Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao

Modric/Isco - Alonso/Ilarramendi - Kroos/Khedira

Bale/James - Benzema/Jesé - Ronaldo/Di Maria

Mest komplette trup til dato!

_________________________________________________

Navas

Arbeloa Varane Nacho Coentrao

Isco Illarramendi Khedira

James Jesé Di Maria

__________________________________________________
Selv hvis vi stillede med 12-22, ville vi være aspiranter til de store pokaler.


Det er måske lige at stramme den lidt. Det er uden tvivl en bred trup, men de første 11 var 30 sekunder fra at tabe CL-finalen sidste år og blev nummer 3 i ligaen, og der er betydelig kvalitetsforskel på de første 11 og reserverne.


Jeg ville være decideret bekymret, hvis vi skulle køre en sæson igennem med spillerne fra 12 til 22.

Det er rigtig gode spillere som supplement til en ekstremt stærk startopstilling, men så heller ikke mere. Trods alt.


@Siempre

Helt enig - især på højre back ser det sløjt ud ;-P
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #596 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev:

RasmusKring skrev:

Real Madrid skrev: Officielt: Diego Lopez til AC Milan

Casillas/Navas

Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao

Modric/Isco - Alonso/Ilarramendi - Kroos/Khedira

Bale/James - Benzema/Jesé - Ronaldo/Di Maria

Mest komplette trup til dato!

_________________________________________________

Navas

Arbeloa Varane Nacho Coentrao

Isco Illarramendi Khedira

James Jesé Di Maria

__________________________________________________
Selv hvis vi stillede med 12-22, ville vi være aspiranter til de store pokaler.


Det er måske lige at stramme den lidt. Det er uden tvivl en bred trup, men de første 11 var 30 sekunder fra at tabe CL-finalen sidste år og blev nummer 3 i ligaen, og der er betydelig kvalitetsforskel på de første 11 og reserverne.


Jeg ville være decideret bekymret, hvis vi skulle køre en sæson igennem med spillerne fra 12 til 22.

Det er rigtig gode spillere som supplement til en ekstremt stærk startopstilling, men så heller ikke mere. Trods alt.


Synes nu stadig truppen ser mere fornuftig ud end starten af sidste sæson :) Jeg forventer lidt en genistreg af Ancelotti angående det positions-mæssige problem på midtbanen i løbet af efteråret, men det er bestemt en konkurrencedygtig trup til at kunne være med i spillet om alle de titler, som vi kæmper med om - især i ligaen, da jeg ikke synes Barca ser ligeså farlige ud på papiret, som de måske kunne have gjort! Bænken er faktisk stærk, hvis det alle er spillere, der kun skal have 20 kampe maks i sæsonen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Mavi
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #597 af Mavi
Besvaret af Mavi på emne Rygtebørsen XIX
Jeg undskylder på forhånd hvis jeg skriver dette i den forkerte tråd, men jeg vidste ikke lige hvor jeg kunne spørge omkring dette emne.

Jeg har længe undret mig over UEFA's FFP (Financial Fair play), om hvordan reglen fungerer og hvad der er lovligt eller ulovligt.
Dog som jeg har forstået det, så burde vores Real Madrid ellers ikke være istand til, at have sådan en fantastisk trup med så mange dyre spillere. Er der nogen som ved hvorfor vi ikke har nogle problemer med FFP?

NOTE: Jeg kan sagtens have misforstået reglen fuldstændigt, men det skader aldrig at spørge :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #598 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen XIX
Hej Mavi.

Det skader aldrig at spørge. Her finder du et dækkende svar:

lmgtfy.com/?q=fifa+financial+fair+play+explained

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #599 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Rygtebørsen XIX
Interessant at Khedira var forvist til tribunen i tirsdags, mens Di Maria var på bænken. At både Isco og Illarra fik spilletid, må være et tegn på at der venter exits for de to profiler.

Di Maria's er oplagt. Khedira's derimod kommer bag på mig, men omvendt hvis man kun har tænkt sig at bruge 2 deciderede centrale midtbanespillere, så bliver der ikke meget spilletid til Khedira, med Kroos, Modric og Alonso foran i køen. Med Illarra også og Isco samt James til venstresiden så er der altså dækket meget godt ind på midtbanen.

Truppen bliver nok noget tynd hvis begge forlader og det er helt fremme skoen kommer til at trykke. Med kun Jese, Bale, Ronaldo og Benzema til 3 pladser bliver nok lige lidt nok....
Det virker med 14 dage tilbage af transfervinduet ikke urealistisk, med salgene in mente, at Falcao støder til truppen d. 31/8.
På bundlinjen: +(80+10+30+50 (Falcao))- (20+60 (Di Maria)+20 (Khedira)= 70 mio euro.

____________________
Barca:
+ 160 - 82 = 78 mio euro................
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Elkrimi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #600 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Om man skal lægge noget i det, ved jeg ikke, men Paul Clément har udtalt, at Real Madrid regner med både Sami Khedira og Ángel di María til den kommende sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum