Rygtebørsen XIX
- Real Madrid
-
- Offline
- Platin bruger
-
Casillas/Navas
Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao
Modric/Isco - Alonso/Ilarramendi - Kroos/Khedira
Bale/James - Benzema/Jesé - Ronaldo/Di Maria
Mest komplette trup til dato!
_________________________________________________
Navas
Arbeloa Varane Nacho Coentrao
Isco Illarramendi Khedira
James Jesé Di Maria
__________________________________________________
Selv hvis vi stillede med 12-22, ville vi være aspiranter til de store pokaler.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev: Guillem Balague om Ángel di María:
As PSG offer Di María €8m net (if they agree fee with RM, a big if), MU's job is to convince him to change his mind. Nothing definitive yet
Di Maria er fortid i Madrid og hvis han er ved sine fulde fem så tar han til United. Han kan blive en kæmpe stjerne på deres venstre kant.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- andersokis
- Gæst
-
Drømmescenario: Lewandowski passer ikke inn, kommer på dårlig fot med Hykleren, som mange andre spillere før, og bestemmer seg neste sommer (vinter?) at han vil bort. Da kommer såklart Madrid, som allerede har prøvd å signere Polakken, og henter han til Bernabeu.
Har ikke ord for hvor mye jeg ønsker en spiss av hans kaliber i Madrid. Jobber beinhardt, har høyt tempo, sterk som en okse, og en av verdens desidert beste avsluttere. ;) ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Officielt: Diego Lopez til AC Milan
Casillas/Navas
Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao
Modric/Isco - Alonso/Ilarramendi - Kroos/Khedira
Bale/James - Benzema/Jesé - Ronaldo/Di Maria
Mest komplette trup til dato!
_________________________________________________
Navas
Arbeloa Varane Nacho Coentrao
Isco Illarramendi Khedira
James Jesé Di Maria
__________________________________________________
Selv hvis vi stillede med 12-22, ville vi være aspiranter til de store pokaler.
Det er måske lige at stramme den lidt. Det er uden tvivl en bred trup, men de første 11 var 30 sekunder fra at tabe CL-finalen sidste år og blev nummer 3 i ligaen, og der er betydelig kvalitetsforskel på de første 11 og reserverne.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
RasmusKring skrev:
Real Madrid skrev: Officielt: Diego Lopez til AC Milan
Casillas/Navas
Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao
Modric/Isco - Alonso/Ilarramendi - Kroos/Khedira
Bale/James - Benzema/Jesé - Ronaldo/Di Maria
Mest komplette trup til dato!
_________________________________________________
Navas
Arbeloa Varane Nacho Coentrao
Isco Illarramendi Khedira
James Jesé Di Maria
__________________________________________________
Selv hvis vi stillede med 12-22, ville vi være aspiranter til de store pokaler.
Det er måske lige at stramme den lidt. Det er uden tvivl en bred trup, men de første 11 var 30 sekunder fra at tabe CL-finalen sidste år og blev nummer 3 i ligaen, og der er betydelig kvalitetsforskel på de første 11 og reserverne.
Jeg ville være decideret bekymret, hvis vi skulle køre en sæson igennem med spillerne fra 12 til 22.
Det er rigtig gode spillere som supplement til en ekstremt stærk startopstilling, men så heller ikke mere. Trods alt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Og for alle tre gælder det at det er forventet at de hæver deres niveau, fordi de stadig er unge talenter.
Jesé er selvfølgelig også et spørgsmålstegn, men ham glæder jeg mig personligt utrolig meget til at få tilbage. Jeg tror han bliver god i den næste sæson efter denne.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Offline
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
RasmusKring skrev:
Real Madrid skrev: Officielt: Diego Lopez til AC Milan
Casillas/Navas
Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao
Modric/Isco - Alonso/Ilarramendi - Kroos/Khedira
Bale/James - Benzema/Jesé - Ronaldo/Di Maria
Mest komplette trup til dato!
_________________________________________________
Navas
Arbeloa Varane Nacho Coentrao
Isco Illarramendi Khedira
James Jesé Di Maria
__________________________________________________
Selv hvis vi stillede med 12-22, ville vi være aspiranter til de store pokaler.
Det er måske lige at stramme den lidt. Det er uden tvivl en bred trup, men de første 11 var 30 sekunder fra at tabe CL-finalen sidste år og blev nummer 3 i ligaen, og der er betydelig kvalitetsforskel på de første 11 og reserverne.
Jeg ville være decideret bekymret, hvis vi skulle køre en sæson igennem med spillerne fra 12 til 22.
Det er rigtig gode spillere som supplement til en ekstremt stærk startopstilling, men så heller ikke mere. Trods alt.
@Siempre
Helt enig - især på højre back ser det sløjt ud ;-P
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Offline
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
RasmusKring skrev:
Real Madrid skrev: Officielt: Diego Lopez til AC Milan
Casillas/Navas
Carvajal/Arbeloa - Pepe/Varane - Ramos/Nacho - Marcelo/Coentrao
Modric/Isco - Alonso/Ilarramendi - Kroos/Khedira
Bale/James - Benzema/Jesé - Ronaldo/Di Maria
Mest komplette trup til dato!
_________________________________________________
Navas
Arbeloa Varane Nacho Coentrao
Isco Illarramendi Khedira
James Jesé Di Maria
__________________________________________________
Selv hvis vi stillede med 12-22, ville vi være aspiranter til de store pokaler.
Det er måske lige at stramme den lidt. Det er uden tvivl en bred trup, men de første 11 var 30 sekunder fra at tabe CL-finalen sidste år og blev nummer 3 i ligaen, og der er betydelig kvalitetsforskel på de første 11 og reserverne.
Jeg ville være decideret bekymret, hvis vi skulle køre en sæson igennem med spillerne fra 12 til 22.
Det er rigtig gode spillere som supplement til en ekstremt stærk startopstilling, men så heller ikke mere. Trods alt.
Synes nu stadig truppen ser mere fornuftig ud end starten af sidste sæson :) Jeg forventer lidt en genistreg af Ancelotti angående det positions-mæssige problem på midtbanen i løbet af efteråret, men det er bestemt en konkurrencedygtig trup til at kunne være med i spillet om alle de titler, som vi kæmper med om - især i ligaen, da jeg ikke synes Barca ser ligeså farlige ud på papiret, som de måske kunne have gjort! Bænken er faktisk stærk, hvis det alle er spillere, der kun skal have 20 kampe maks i sæsonen.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Mavi
- Gæst
-
Jeg har længe undret mig over UEFA's FFP (Financial Fair play), om hvordan reglen fungerer og hvad der er lovligt eller ulovligt.
Dog som jeg har forstået det, så burde vores Real Madrid ellers ikke være istand til, at have sådan en fantastisk trup med så mange dyre spillere. Er der nogen som ved hvorfor vi ikke har nogle problemer med FFP?
NOTE: Jeg kan sagtens have misforstået reglen fuldstændigt, men det skader aldrig at spørge :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det skader aldrig at spørge. Her finder du et dækkende svar:
lmgtfy.com/?q=fifa+financial+fair+play+explained
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Di Maria's er oplagt. Khedira's derimod kommer bag på mig, men omvendt hvis man kun har tænkt sig at bruge 2 deciderede centrale midtbanespillere, så bliver der ikke meget spilletid til Khedira, med Kroos, Modric og Alonso foran i køen. Med Illarra også og Isco samt James til venstresiden så er der altså dækket meget godt ind på midtbanen.
Truppen bliver nok noget tynd hvis begge forlader og det er helt fremme skoen kommer til at trykke. Med kun Jese, Bale, Ronaldo og Benzema til 3 pladser bliver nok lige lidt nok....
Det virker med 14 dage tilbage af transfervinduet ikke urealistisk, med salgene in mente, at Falcao støder til truppen d. 31/8.
På bundlinjen: +(80+10+30+50 (Falcao))- (20+60 (Di Maria)+20 (Khedira)= 70 mio euro.
____________________
Barca:
+ 160 - 82 = 78 mio euro................
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
