Rygtebørsen XIX

11 år 10 måneder siden #577 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

Manchester United have told Real Madrid that their €68m (55-million-pound) offer for Ángel di María still stands, according to certain corners of the British press.

Read more: Metro: Man Utd's offer for Di María remains on the table - AS.com (English version)


Manchester United have offered Real Madrid £55million for winger Ángel di María. (Daily Express)


With PSG having dropped out of the race to sign Ángel di María because of his asking price, Manchester United are frontrunners to land the Argentine.

Louis van Gaal has apparently abandoned his interest in snapping up Colombian full-back-cum-winger Juan Guillermo Cuadrado and switched his attention to the Real Madrid star.

Widespread reports in England claim that the Red Devils are planning a £55 million (almost 70m) bid for 'El Fideo', who stands to earn over 7m a year at Old Trafford.

Read more: United step up Di María interest - MARCA.com (English version)

Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #578 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen XIX
Hernandez uønsket i Manchester.

Luk så den trup med salg af Di Maria og indkøb af Hernandez som backup for Benzema.

ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article4959862.ece
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #579 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

nono skrev: Hernandez uønsket i Manchester.

Luk så den trup med salg af Di Maria og indkøb af Hernandez som backup for Benzema.

ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article4959862.ece


Jeg har det nu mest sådan, at når Real Madrid vælger at lave udskiftninger i truppen, så skal det være til det bedre. Men der er vi så forskellige ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #580 af Dios
Besvaret af Dios på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev:

nono skrev: Hernandez uønsket i Manchester.

Luk så den trup med salg af Di Maria og indkøb af Hernandez som backup for Benzema.

ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...e/article4959862.ece


Jeg har det nu mest sådan, at når Real Madrid vælger at lave udskiftninger i truppen, så skal det være til det bedre. Men der er vi så forskellige ;-)


Jeg er da sådan nogenlunde enig, men mon ikke han vurdere, at Di María er i overskud og vi stadig ikke har nogen decideret angriber på bænken som backup til Benzema? Hernandez vinder alle dage over Morata, som så må være erstatningen, og ikke Di María

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #581 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen XIX
Tak Dios.

@ Siempre:
Hernandez er væsentlig bedre end Niemand. Jeg håber ikke på at se Isco eller James på toppen i en vigtig kamp hvor Benzema har lagt sig med en skade.

Jeg har for så vidt aldrig ønsket Di Maria ud af klubben, men når man køber både Kroos og især James i et transfervindue, så må man nødvendigvis også smede mens jernet er varmt og afhænde Di Maria for 70m euro fremfor at bænke manden en sæson og så lade ham gå for 25m !

Holder ser således langt mere helstøbt ud, med et salg af Di Maria og en solid backup for vores 9'er. Mourinho havde iøvrigt et særdeles lunt øje til Hernandez i sin tid i Madrid, hvilket alt andet end lige plejer at veje tungt hos dig? :)
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #582 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Det må være en af Mourinhos meget få fejl i Real Madrid-tiden.

Hvem siger, at Di María skal væk i denne sæson eller næste? Hvis han kan indordne sig og gemme pistol-politikken af vejen, så kan han da blive ganske brugbar.

I øjeblikket er truppen kun på 23 mand, inklusive 3 målmænd og i en sæson med 6 titler på spil, kunne jeg da godt tænke mig at man udnyttede mulighederne for at have helt op til 25 mand og måske hentede en angriber som supplement til Benzema.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • L.Ahrendsen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #583 af L.Ahrendsen
Besvaret af L.Ahrendsen på emne Rygtebørsen XIX
Nogle der ved noget om Cavanis situation i PSG? Tidligere var det oppe at han ville væk fra klubben, men er ikke stødt på noget det seneste stykke tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
11 år 10 måneder siden #584 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX
Skal man ligge noget i at di Maria ikke starter inde imorgen ?

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #585 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX

L.Ahrendsen skrev: Nogle der ved noget om Cavanis situation i PSG? Tidligere var det oppe at han ville væk fra klubben, men er ikke stødt på noget det seneste stykke tid.


Han rygtes blandt andet til Liverpool.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #586 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

r-mb-q skrev: Skal man ligge noget i at di Maria ikke starter inde imorgen ?


Nej, det skal man ikke nødvendigvis lægge noget i. Han er en af de senest tilbagekommende og var skadet til sidst i VM-turneringen. Men man kan godt stille spørgsmål, hvis han slet ikke får spilletid i aften.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
11 år 10 måneder siden #587 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #588 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX
Guillem Balague om Ángel di María:

As PSG offer Di María €8m net (if they agree fee with RM, a big if), MU's job is to convince him to change his mind. Nothing definitive yet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum