Rygtebørsen XIX
- Siempre fiel
- Offline
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Om man skal lægge noget i det, ved jeg ikke, men Paul Clément har udtalt, at Real Madrid regner med både Sami Khedira og Ángel di María til den kommende sæson.
Det ka han nok ik sige anderledes på nuværende tidspunkt. Som de fleste andre ville det undre mig meget hvis ik Di Maria ryger - og Falcao kommer til (omend jeg er helt enig med dig, Siempre, i at det er lidt ambivalent at købe en så stor stjerne til en plads hvor man åbenlyst har Benz som førstevalg. Det er måske lige i overkanten, men det er et udtryk for at man ik ligefrem skruer ned for ambitionerne og jeg har svært ved at være ked af det, selv om det måske ik er det optimale løsning hvis man ska ta det økonomiske aspekt med).
Men mht Khedira er jeg godt nok ærgerlig - jeg tror ik på vi henter en anden ind - derimod får vi bare endnu mere at se til Illarra som jo ellers er mindst én klasse dårligere end resten af spillerne i truppen. Havde han ik kostet kassen, så var han uden tvivl blevet smidt på porten, men nu smider man i stedet Khedira ud i stedet for at forlænge den kontrakt. Xabi blir imo lidt en luksusreserve og Illarra blir sådan en man giver spilletid bare fordi. Khedira er 12 gange bedre end Illarra, så jeg synes virkelig det er en håbløs beslutning set ud fra et sportsligt synspunkt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Mavi
- Gæst
-
Jeg spørger, hvordan Real Madrid ikke kan have problemer med Fair Play reglen? Og om vi i fremtiden skulle være bekymret for Fair Play reglen?
Det fint hvis ingen kan svarer, men jeg vil hellere have ingen svar end flabethed og respektløse svar.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- RasmusKring
- Gæst
-
Mavi skrev: Jeg spørger, hvordan Real Madrid ikke kan have problemer med Fair Play reglen? Og om vi i fremtiden skulle være bekymret for Fair Play reglen?
Kort sagt, nej, Real Madrid skal ikke være bekymret. Vores indtjening er så stor, at vi ikke har problemet med underskud på trods af store udgifter til transfers.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mavi skrev: Hej Nono. Det kunne være rart med et egentligt svar på mit spørgsmål og ikke bare et flabet lmgtfy link. Selvfølgelig har jeg søgt og læst omkring det.
Jeg spørger, hvordan Real Madrid ikke kan have problemer med Fair Play reglen? Og om vi i fremtiden skulle være bekymret for Fair Play reglen?
Det fint hvis ingen kan svarer, men jeg vil hellere have ingen svar end flabethed og respektløse svar.
Så det du siger er, at du vil have os til at læse det op for dig, mens du ligger på sofaen og spiser pop corn?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Redondo
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Mavi skrev: Hej Nono. Det kunne være rart med et egentligt svar på mit spørgsmål og ikke bare et flabet lmgtfy link. Selvfølgelig har jeg søgt og læst omkring det.
Jeg spørger, hvordan Real Madrid ikke kan have problemer med Fair Play reglen? Og om vi i fremtiden skulle være bekymret for Fair Play reglen?
Det fint hvis ingen kan svarer, men jeg vil hellere have ingen svar end flabethed og respektløse svar.
Så det du siger er, at du vil have os til at læse det op for dig, mens du ligger på sofaen og spiser pop corn?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- andersokis
- Gæst
-
Madrid derimot, har all (?) inntjening på lovlig vis, med sponsing og en verdensomspennende fanbase som hjelper, og ingen rik onkel, bare en fantastisk forretningsmann som president ;)
Rett meg gjerne om jeg tar feil på noen punkt ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Redondo skrev: Det da rigtigt at alt kan findes på Google, men det kan jo være svært at finde hvis man ikke lige ved hvad man præcis skal skrive, eller hvis ting er underligt formuleret. Nonos svar så jeg dog som en hjælp og ikke som flabet. Men jeg synes måske din kommentar hører til i den flabede kategori.
Siempre Madrid skrev:
Mavi skrev: Hej Nono. Det kunne være rart med et egentligt svar på mit spørgsmål og ikke bare et flabet lmgtfy link. Selvfølgelig har jeg søgt og læst omkring det.
Jeg spørger, hvordan Real Madrid ikke kan have problemer med Fair Play reglen? Og om vi i fremtiden skulle være bekymret for Fair Play reglen?
Det fint hvis ingen kan svarer, men jeg vil hellere have ingen svar end flabethed og respektløse svar.
Så det du siger er, at du vil have os til at læse det op for dig, mens du ligger på sofaen og spiser pop corn?
Og den tager jeg straks på mig og råder straks bod på det ved at vedlægge dette link fra UEFA:
www.uefa.com/community/news/newsid=2064391.html
Sammenholdt med andersokis´ indlæg, som er helt korrekt.
Og så er det værd at bemærke, at Financial Fair Play tager hensyn til klubbernes størrelse og økonomiske vægt. Da Málaga for et par sæsoner siden blev udelukket, fordi man havde for store lån, var der straks nogen, som undrede sig over, at klubber som Real Madrid og Barcelona kunne få lov til at være med, når deres gæld var markant større.
Og det skyldes jo simpelthen at de to klubber har et større indtjeningsgrundlag end Málaga og derfor kan håndtere at afdrage på større gæld uden at komme i problemer.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Offline
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sami Khedira's contract dispute with Real Madrid could persuade Arsenal and Chelsea to launch a cut-price bid for the German midfielder. (London Evening Standard)
L'Equipe is reporting that Paris Saint-Germain are still in the race to sign Ángel di María, despite claims Manchester United are favourites to land the Real Madrid midfielder. PSG have reportedly seen a loan offer with a view to a permanent deal rejected by Real, but could go back in with a fresh bid, if they can sell first. Ezequiel Lavezzi is one player who could be sold, with Juventus reportedly interested in the forward.
Daily Mail says Paris Saint-Germain, Real Madrid and AS Monaco will all prepare bids for Petr Cech if Chelsea boss José Mourinho opts to start Thibaut Courtois at Burnley on Monday Night Football.
The Mail reports that Liverpool are preparing to offer Raheem Sterling a bumper new contract with Real Madrid thought to be keeping close tabs on the youngster. The deal is likely to represent a hefty increase on his current £30,000 a week.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ancelotti:
Real Madrid are satisfied with their current squad. Team coach Carlo Ancelotti put it this way:
"The time for transfers is over and the case is closed."
That's the message the Italian gave prior to the friendly against Fiorentina in Warsaw.
Regarding Di María and Khedira, he had this to say: "They are Real Madrid players, I chose other players for the Super Cup because they arrived on the 5th August and only Kroos played that match. Today's game will be good for them to play some minutes and improve their fitness."
Finding a place for Xabi: "The three of them (Xabi, Kroos, and Modric) can play, no problem. I don't know when but they are very different kinds of players and there's no reason why they can't play together."
As for the players that missed the Super Cup: "Modric and Isco haven't made the trip; Bale has a back problem; Pepe, a problem with his thigh; so I'm not going to take any risks".
"Cristiano is OK. He doesn't have any problems and trained normally after the Super Cup. I think he'll play one half against Fiorentina and will be ready for the Spanish Super Cup."
The fight for who plays in goal: "I don't know who'll play in goal in the Super Cup. Today is a big day for Keylor; he's in good shape, fully fit and ready to join his team mates. We'll decide whether he plays or not at a later stage."
Read more: Ancelotti: "The time for transfers is over and the case is closed" - MARCA.com (English version)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg drømmer stadig om en midtbane med Khedira, Kroos og Modric!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sami Khedira's agents are due in London this week to talk over a move to either Chelsea or Arsenal. (The People)
Liverpool are still interested in signing AS Monaco striker Radamel Falcao but the Colombian international would prefer a move to Real Madrid. (The Mail on Sunday)
The Daily Mail says Thibaut Courtois WILL start the season as Chelsea goalkeeper which places a huge question mark over the future of Petr Cech with Real Madrid and Paris Saint-Germain thought to be monitoring the situation at Stamford Bridge.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
