Rygtebørsen XIX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bekræftet at tweetet ikke var fake.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Der kan også stadig sagtens nå at komme flere spillere, jeg tror dog ikke lønbudgettet er til at det er i Reus elle Vidal klassen. Vi har kun sagt farvel til Alonso som fik en høj løn, mens vi har hentet James, Kroos og måske Falcao til høj løn.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Den halve sandhed
- Gæst
-
Men det er ikke så meget antallet af mål jeg er interesseret i. Hvis Benzema kun får 1 stor chance hver 2. kamp, men så sparker den ind, jamen så fint nok. Jeg synes bare personligt, at han brænder ALT FOR MANGE og ALT FOR STORE chancer, og det koster altså point! Hvis du ser videoen jeg linkede til, så er der chancer i blandt, hvor man selv i superligaen jo nærmest ville fristille spilleren, hvis så mange chancer af den kaliber blev brændt. Det er dét der er mit problem med Benzema, at han brænder så fandens mange chancer, og at han konstant står i offside, fordi han ikke har evnen til at time det bedre. Jeg vil i længden i hvert fald ikke give spillere som Alonso og Modric skylden for, at de generelt afleverer for sent...
Omkring Falcao i Atletico, så synes jeg, som en anden bruger også pointerer, at hans scoringssnit er endnu mere imponerende, netop fordi, at han spillede for at hold med så meget lavere kvalitet, husk nu, Atletico var ikke titeludfordrer da han var her, som de var i sidste sæson. Atletico er samtidig et hold, som er bygget op om en vanvittig solid defensiv, og den kaster sørme ikke mange chancer af sig. Sidste sæson vandt de jo også rigtig mange kampe med ét mål, hvor man som Real fan blev utrolig irriteret til sidst over, at det bare blev ved med at holde, man følte jo at det måtte briste på et tidspunkt.
Atletico kom slet ikke til samme antal af chancer, som Real Madrid gør, og derfor har Falcao efter alt sandsynlighed, ved ikke lige hvor jeg skal finde noget statistik om det, haft færre afslutninger. Falcao er sikkerheden selv, når han får en aflevering på tværs af feltet, Benzema lige det modsatte.
Okay, måske er jeg hård ved Benzema og forblændet af Falcao, men sådan er fodbold jo, vi bliver påvirket og danner os subjektive vurderinger og holdninger ud fra hvad vi ser, og det er jo også en del af charmen.
Nu har jeg også lige set, at Falcao for nogle timer siden postede på sin Twitter, at en drøm er gået i opfyldelse - Hala Madrid. Den blev så slettet 1-2-3 minutter efter. Så det kunne virkelig godt tyde på nu, at han kommer. :-)
For at Falcao bliver en succes, så skal han ikke op og duellere med Ronaldo om topscorertitlen. Han skal bare sparke alle de nemme chancer i kassen, som Benzema til tider ikke kan. Det er altså de mål, som i sidste ende kan betyde forskellen på mesterskabet og så en 3. plads. Havde alt andet været det samme sidste år, udover at vi havde lavet bare ét mål mere mod Atletico i 2-2 kampen, jamen så havde vi stået med mesterskabet. Klandrer ikke Benzema for noget i den kamp, forsøger bare at sige, at der skal så lidt ekstra til for, at man havde lavet the treble, og så havde det om noget været en drømmesæson. Det tror og håber jeg personligt på, at Falcao kan give os, det ekstra gram salt, men det må tiden jo vise, hvis kan kommer til at husere i den hvide trøje :-)
Either way, Negredo eller Falcao er klare forstærkninger ift sidste sæson.
- Den halve sandhed
- Gæst
-
De to tweets lagt sammen med at han ikke var med for Monaco i dag må simpelthen betyde, at han er så tæt på madrid som han kan være, uden at noget officielt er meldt ud. Bring den hjem Perez!
- Jack Daniels
- Gæst
-
anes skrev: Falcao nægter at have lavet det tweet og siger at det var Photoshop eller et foto som han siger
Mit spanske er mildest talt dårligt, men er det ikke korrekt forstået, at han benægter at tweetet overhovedet har eksisteret? Det virker som en lidt mærkelig tilgang til det, for der er da adskillige journalister og "almindelige" mennesker, der siger, de har set tweetet. Han kunne vel bare sige, at kontoen var blevet hacket, for en eventuel hacker ville vel ikke have en interesse i at slette tweetet umiddelbart efter (1-2 minutter, som jeg har forstået det) - det vil Falcao og hans PR-folk til gengæld, hvis de får det lagt ud ved en fejl. Vi ville alligevel ikke have en jordisk chance for at vurdere validiteten af en eventuel udtalelse om, at det skulle være en hacker, der var på spil, så det ville da give mere mening at bruge det som forklaring.
- Champen
- Gæst
-
Jack Daniels skrev:
anes skrev: Falcao nægter at have lavet det tweet og siger at det var Photoshop eller et foto som han siger
Mit spanske er mildest talt dårligt, men er det ikke korrekt forstået, at han benægter at tweetet overhovedet har eksisteret? Det virker som en lidt mærkelig tilgang til det, for der er da adskillige journalister og "almindelige" mennesker, der siger, de har set tweetet. Han kunne vel bare sige, at kontoen var blevet hacket, for en eventuel hacker ville vel ikke have en interesse i at slette tweetet umiddelbart efter (1-2 minutter, som jeg har forstået det) - det vil Falcao og hans PR-folk til gengæld, hvis de får det lagt ud ved en fejl. Vi ville alligevel ikke have en jordisk chance for at vurdere validiteten af en eventuel udtalelse om, at det skulle være en hacker, der var på spil, så det ville da give mere mening at bruge det som forklaring.
Vi har vores eget vidne i Steen, han påstår han selv så det på Falcaos twitter, kort tid før det blev slettet. Så vi ved jo, at det har stået der.
- Jack Daniels
- Gæst
-
Champen skrev:
Jack Daniels skrev:
Vi har vores eget vidne i Steen, han påstår han selv så det på Falcaos twitter, kort tid før det blev slettet. Så vi ved jo, at det har stået der.
Det er netop dét, jeg mener. Jeg forstår ikke, at Falcao (eller hans pressefolk) forsøger at lægge historien ned ved at påstå, at tweetet aldrig har eksisteret, for der er selvsagt mange (qua hans mange followers), der må have set det. Det, jeg påpeger, er, at de ikke bruger "hacker"-undskyldningen, for den ville alt andet lige være mere realistisk, netop fordi der er så mange, der har set, at tweetet har eksisteret.
Min pointe med at en eventuel hacker ikke ville have en interesse i at slette tweetet umiddelbart efter var, at en hacker må forventes at være ude efter at skabe mest mulig opmærksomhed, og det får man ved at lade tweetet stå. Hvis vi leger videre med tanken om, at det var en hacker, så ville tweetet jo være blevet slettet af én eller anden, og det ville jo så være den retmæssige bruger af Falcaos twitter - enten ham selv eller en pressemedarbejder. Det er den logiske forklaring, når en konto på et socialt medie bliver hacket, og det er derfor, jeg ikke forstår Falcao-lejrens måde at håndtere det på - for vi ved jo, at tweetet har eksisteret, så hvorfor ikke vælge en plausibel forklaring - eksempelvis den, der ofte bliver brugt med en hacker, når nogle roder sig ud i sådanne sager.
Mon ikke at Falcao bliver offentliggjort i morgen ved 13-14 tiden? (Et par medier skriver dog stadig at han ikke skifter til Madrid, men derimod City. Det bliver spændende at se Marca's og AS' forside i morgen.)