Rygtebørsen XIX

11 år 9 måneder siden #805 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Rygtebørsen XIX
Ja, det lader mildest talt til at være noget af en søforklaring Falcao er i færd med at rode sig ud i. Den transfer er vel næsten så sikker som den overhovedet kan være.

Det undrer mig bare, at man ikke forsøger sig med James som falsk ni'er i stedet for nok engang at købe en højt profileret offensivspiller. I mine øjne har James i hvert fald kvaliteterne til at begå sig i Benzema-rollen med sin teknik, driblinger, blik for spillet og skarpe afslutninger. Det ville jeg i hvert fald mene var en mere oplagt "omskoling" end det kaotiske forsøg på at benytte ham som central midtbanespiller. Så så jeg i langt højere grad at man hentede et supplement til midtbanen eller en decideret kantspiller, så der var nogle flere strenge at spille på.

Indtil videre er tre midtbanespillere (Alonso, Di Maria og Casemiro) røget fra en i forvejen tynd midtbane og kun én hentet ind. Vi har mistet tre spillere, der hver især havde noget forskelligt at bidrage med på midtbanen. Alonso med overblikket og pasningerne, Di Maria med farten og energien, og Casemiro med fysikken. Lige netop derfor er jeg også så lykkelig over, at Khedira bliver endnu en sæson, så midtbanen ikke er helt så steril og ensidig som den ellers ville være.

Egentlig havde jeg foretrukket, at man havde ledt efter en spiller eller to, der enten kunne bidrage med noget fysik eller fart på den centrale midtbane, eller en mere rendyrket kantspiller, der kunne skabe noget bredde og lægge nogle indlæg. Til gengæld er det da glædeligt, at angrebet kan få nogle flere facetter med en kynisk og hovedstødsstærk angriber, men jeg havde nu alligevel helst set at fokusset var blevet lagt andetsteds.

Jeg frygter lidt for enten en forsømmelse af Khedira, en hovedløs omrokering af James eller en midtbane ude af balance.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #806 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

Steen skrev: (Et par medier skriver dog stadig at han ikke skifter til Madrid, men derimod City. Det bliver spændende at se Marca's og AS' forside i morgen.)

I så fald ryger Negredo til Real Madrid. Man. City arbejder angiveligt på at få ekstra midler til rådighed og det kan kun ske igennem salg af spillere (grundet FFP-restriktioner). Helt specifikt arbejder de på et salg af Negredo. I hvert fald hvis man skal tro rygterne. Foruden det, at de forsøger at komme af med Sinclair, Guidetti, Richards og Nastasic.

Edit: Og sidste nyt i forhold til dette. Guillem Balague skriver på Twitter:

The well informed Hugo Ballester (@HugoBallester) says Valencia representatives are meeting Negredo's agent. City keep denying they want Falcao. We'll see

Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved El_Juan.

• Den halve sandhed
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #807 af Den halve sandhed
Besvaret af Den halve sandhed på emne Rygtebørsen XIX
Jeg håber lidt, at Ancelotti går tilbage til den gamle 4-2-3-1, som vi spillede under bl.a. Mou.

Isco og James har så meget at tilbyde på den 10'er position, som man mister ved at placere dem på den centrale midtbane. Så tror jeg heller ikke, at man er så afhængig af den dynamik, som Di Maria gav os. For med Isco og især James længere fremme på banen, så bliver de en langt større trussel, både skudmæssigt, men især også afleveringsmæssigt. Der bliver kortere afstand til BBC+evt. Falcao.

Især mod mindre hold tror jeg, at 4-2-3-1 vil gavne. Så kan man blive mere kompakt i de store kampe i den nuværende 4-3-3, hvor man evt. ofrer James/Isco for en mere defensivt orienteret midtbane som Khedira/Illara.

Falcao/Benzema
Ronaldo/Jesé - James/Isco - Bale/Jesé/James
Modric/Khedira - Kroos/Illara
Marcelo/Coentrao - Ramos/Nacho - Pepe/Varane - Carvajal/Arbeloa
Casillas/Navas

Så er vi vidst dækket dobbelt ind over alt minus en kantspiller, men der kan Jesé spille i begge sider plus James kan trækkes derud og så med Isco på 10'eren.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Den halve sandhed.

11 år 9 måneder siden #808 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XIX
Nu ser det ud til, at det er Chicharito fra United man forhandler om.... Nej tak, han har slet ikke niveauet til at spille i Real Madrid. Hans teknik er forfærdelig, og det samme er hans pasningsspil. Jeg bryder mig ikke om Negredo, men jeg ville til hver en tid hente ham fremfor Chicha...
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, andreashn

• MNH92
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #809 af MNH92
Besvaret af MNH92 på emne Rygtebørsen XIX
Har to spørgsmål til jer madridistas:

1) Normalt ser man dage før en spillerpræsentation, billeder fra jer (madridista.dk) omkring opsætning af en scene til dette formål, da dette ikke er kommet, kan det så ikke betyde, at der ikke kommer flere spillere? Tænker at det ikke bare er noget man gør på en time.

2) Havde tidligere skrevet i en anden diskussion, og bliver ved med at få emails, når folk skriver derinde. Hvordan slår jeg dette fra? Kan ikke finde det igen.

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #810 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Rygtebørsen XIX

MNH92 skrev: Har to spørgsmål til jer madridistas:

1) Normalt ser man dage før en spillerpræsentation, billeder fra jer (madridista.dk) omkring opsætning af en scene til dette formål, da dette ikke er kommet, kan det så ikke betyde, at der ikke kommer flere spillere? Tænker at det ikke bare er noget man gør på en time.

Nu er klubben jo ikke forpligtet til at lave alle spillerpræsentationer inden transfervinduet lukker, så det tror jeg ikke du skal lægge det store i.

11 år 9 måneder siden #811 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XIX

El_Juan skrev:

Steen skrev: (Et par medier skriver dog stadig at han ikke skifter til Madrid, men derimod City. Det bliver spændende at se Marca's og AS' forside i morgen.)

I så fald ryger Negredo til Real Madrid. Man. City arbejder angiveligt på at få ekstra midler til rådighed og det kan kun ske igennem salg af spillere (grundet FFP-restriktioner). Helt specifikt arbejder de på et salg af Negredo. I hvert fald hvis man skal tro rygterne. Foruden det, at de forsøger at komme af med Sinclair, Guidetti, Richards og Nastasic.

Edit: Og sidste nyt i forhold til dette. Guillem Balague skriver på Twitter:

The well informed Hugo Ballester (@HugoBallester) says Valencia representatives are meeting Negredo's agent. City keep denying they want Falcao. We'll see

Siden i går aftens har rygterne sendt Negredo til Valencia. Han har Doyen forbindelsen og ville gavne klubben, men vil de betale? England har et absolut forbud mod 3po, så Lim's holding co kan ikke stå for købet, ihvertfald ikke i første omgang. Men if. Valeciapressen, så skulle forhandlingerne være fremskredne og if. EC skulle Madrid have trukket deres interesse. Hvis den nogensinde har været der fra Madrids side og ikke bare fra Negredos agent...

11 år 9 måneder siden #812 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen XIX

MNH92 skrev: Har to spørgsmål til jer madridistas:

Vinduet lukker mandag og det bliver ikke meldt noget ud før efter aftenens kamp der starter kl. 21. Perez kommer nok med en bombe efter kampen eller i morgen. El Tigre skal være velkommen. Men vigtigst hvis vi ser på angriberpositionen er det, at det er en anderledes type en Benzema. Fernando Llorente måtte også gerne komme til klubben.

Scenen er jo kun til præsentation af spillere, man behøver ikke scenen for at offentliggøre en handel. ;)

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Vildfaren.

11 år 9 måneder siden #813 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XIX
Vinduet lukker klokken 00:00 i nat? - ikke også?

Hvorfor skulle Perez komme med en bombe imorgen, når den alligevel bliver sprængt før 00:00 i nat?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

11 år 9 måneder siden #814 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XIX

Kasillas skrev: Vinduet lukker klokken 00:00 i nat? - ikke også?

Hvorfor skulle Perez komme med en bombe imorgen, når den alligevel bliver sprængt før 00:00 i nat?

Fordi det lukker mandag aften ved midnat, ikke i aften ved midnat.

11 år 9 måneder siden #815 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Rygtebørsen XIX
Jeg forstår det ikke. - så det er klokken 23:59:59 mandag at det er sidste frist. - Ikke?

- Og er det ikke noget med at I England er den udsat en time jævnfør 1 times forskel? - og kan man handle med England selvom vinduet er lukket i resten af Europa?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Kasillas.

• JohnJohn
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #816 af JohnJohn
Besvaret af JohnJohn på emne Rygtebørsen XIX

Kasillas skrev: Jeg forstår det ikke. - så det er klokken 23:59:59 mandag at det er sidste frist. - Ikke?

- Og er det ikke noget med at I England er den udsat en time jævnfør 1 times forskel? - og kan man handle med England selvom vinduet er lukket i resten af Europa?

Transfervinduet kan kun lukke på en hverdag, så er den 31. august en lørdag eller søndag bliver det altså mandag det lukker.

Deadlinen er for at hente spillere til klubben, så den tidsforskel kan vi ikke bruge til noget i Madrid. Kun hvis de vil sælge til England.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved JohnJohn.

Leveret af Kunena Forum