Rygtebørsen XIX
Vinduet skal så vidt jeg ved lukke 31. August, men efter en almindelig arbejdsdag, hvorfor det så bliver rykket til efter først kommende arbejdsdag.Kasillas skrev: Jeg forstår det ikke. - så det er klokken 23:59:59 mandag at det er sidste frist. - Ikke?
- Og er det ikke noget med at I England er den udsat en time jævnfør 1 times forskel? - og kan man handle med England selvom vinduet er lukket i resten af Europa?
Er ikke helt sikker på det med den engelske deadline, men alle kan vist handle der, til de lukker.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
www.epfl-europeanleagues.com/leagues_transfer_window.htm
Det afgørende er hvor den købende klub befinder sig. Vi kan altså købe alle spillere så længe det spanske transfervidue er åbent , men kun sælge til klubber, hvor transfervinduet stadig er åbent i deres land.
- Champen
- Gæst
-
MMM skrev: Det engelske vindue lukker kl. 23.00 engelsk tid dvs. samtidig med det spanske og franske vindue der lukker ved midnat CET. Det tyske lukker allerede mandag kl. 18.00 og det Russiske plejer at have længe åbent, men jeg har ikke tjekker om de også har det i år. Men anyway, if. en relativt enig spansk presse så skulle Chicharito være på vej længe inden lukketid...
Køber man Chicharito, så er dette et af de ringeste transfervinduer længe. Jeg kan ikke huske et vindue, hvor Real Madrid ligefrem er blevet svækket. Det ville være det latterligste at købe ham. Manden er ikke engang god nok som indskifter i Manchester United. Han er 4. valg efter Van Persie, Rooney og Welbeck. Hvordan kan man så , ville have ham som 2. valg i Real Madrid? Manchester United er en af de ringeste klubber i europa pt. og man vil ikke engang bruge ham der. Et køb af ham ville være en katastrofe
MMM skrev: Siden i går aftens har rygterne sendt Negredo til Valencia. Han har Doyen forbindelsen og ville gavne klubben, men vil de betale? England har et absolut forbud mod 3po, så Lim's holding co kan ikke stå for købet, ihvertfald ikke i første omgang. Men if. Valeciapressen, så skulle forhandlingerne være fremskredne og if. EC skulle Madrid have trukket deres interesse. Hvis den nogensinde har været der fra Madrids side og ikke bare fra Negredos agent...
Sidste nye jeg kunne læse mig frem til er at Valencia vil have ham på en lejeaftale. De vil presse Manchester City til det sidste og håbe på, at de i sidste sekund kan trumfe det igennem. De kan på ingen måde betale de 25 mio. € som City kræver.
- Den halve sandhed
- Gæst
-
- Vil acceptere rollen som anden violin til Benzema
- Vil formentlig acceptere en lav løn
- Taler spansk og har en god og professionel attitude
- En relativt ung spiller med potentiale til mere.
- Væsentlig bedre backup end Morata
- Repræsenterer fra et økonomisk synspunkt endnu en god handelsvare i sydamerika.
- Repræsenterer fra et økonomisk synspunkt en væsentlig mindre risiko end Falcao som næsten blev dømt fodbold-invalid sidste år. Det har Real Madrid gamblet med én gang ift. Kaka og det var som bekendt ikke med succes.
Du kan også bruge
www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Europe/Spain/Real+Madrid
Men det kræver at du er ret kildekritisk da alle fodboldsider ikke er lige troværdige, og mange gengiver disse utroværdige kilder.
Twitter er også et godt sted for rygter, men der bliver skrevet virkelig meget lort derinde også
- Den halve sandhed
- Gæst
-
anes skrev: Jeg kan kun være enig med dem som er skuffet over Chicarito rygterne, hvad værre er prisen som vi skal give for ham €20 mil. Det hænger slet ikke sammen, men flere steder skriver vi præsenterer en spiller i morgen kl. 13.30 og hvis det er Chicarito så håber jeg Bernabeu er tomt bare for at sende et signal til Perez om hvad fanden han har gang i.
COPE siger nu en 1-årig låneaftale til Chicharito. Jeg er heller ikke helt 100 på, at det er ham der bliver præsenteret imorgen og ikke en kanin Perez hiver op af hatten.
Imens står det således til ifølge Guillem Balague: Chicharito's agents talking to Madrid. Negredo negotiating with Valencia. Falcao waiting for City. All ONLY at the negotiating stage.