Rygtebørsen XIX

11 år 11 måneder siden #817 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Rygtebørsen XIX

Kasillas skrev: Jeg forstår det ikke. - så det er klokken 23:59:59 mandag at det er sidste frist. - Ikke?

- Og er det ikke noget med at I England er den udsat en time jævnfør 1 times forskel? - og kan man handle med England selvom vinduet er lukket i resten af Europa?

Vinduet skal så vidt jeg ved lukke 31. August, men efter en almindelig arbejdsdag, hvorfor det så bliver rykket til efter først kommende arbejdsdag.
Er ikke helt sikker på det med den engelske deadline, men alle kan vist handle der, til de lukker.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #818 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Rygtebørsen XIX
Her er en oversigt over hvornår transfervinduerne lukker i Europa

www.epfl-europeanleagues.com/leagues_transfer_window.htm

Det afgørende er hvor den købende klub befinder sig. Vi kan altså købe alle spillere så længe det spanske transfervidue er åbent , men kun sælge til klubber, hvor transfervinduet stadig er åbent i deres land.

11 år 11 måneder siden #819 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XIX
Det engelske vindue lukker kl. 23.00 engelsk tid dvs. samtidig med det spanske og franske vindue der lukker ved midnat CET. Det tyske lukker allerede mandag kl. 18.00 og det Russiske plejer at have længe åbent, men jeg har ikke tjekker om de også har det i år. Men anyway, if. en relativt enig spansk presse så skulle Chicharito være på vej længe inden lukketid...

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #820 af Champen
Besvaret af Champen på emne Rygtebørsen XIX

MMM skrev: Det engelske vindue lukker kl. 23.00 engelsk tid dvs. samtidig med det spanske og franske vindue der lukker ved midnat CET. Det tyske lukker allerede mandag kl. 18.00 og det Russiske plejer at have længe åbent, men jeg har ikke tjekker om de også har det i år. Men anyway, if. en relativt enig spansk presse så skulle Chicharito være på vej længe inden lukketid...

Køber man Chicharito, så er dette et af de ringeste transfervinduer længe. Jeg kan ikke huske et vindue, hvor Real Madrid ligefrem er blevet svækket. Det ville være det latterligste at købe ham. Manden er ikke engang god nok som indskifter i Manchester United. Han er 4. valg efter Van Persie, Rooney og Welbeck. Hvordan kan man så , ville have ham som 2. valg i Real Madrid? Manchester United er en af de ringeste klubber i europa pt. og man vil ikke engang bruge ham der. Et køb af ham ville være en katastrofe
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Champen.

11 år 11 måneder siden #821 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX

MMM skrev: Siden i går aftens har rygterne sendt Negredo til Valencia. Han har Doyen forbindelsen og ville gavne klubben, men vil de betale? England har et absolut forbud mod 3po, så Lim's holding co kan ikke stå for købet, ihvertfald ikke i første omgang. Men if. Valeciapressen, så skulle forhandlingerne være fremskredne og if. EC skulle Madrid have trukket deres interesse. Hvis den nogensinde har været der fra Madrids side og ikke bare fra Negredos agent...

Sidste nye jeg kunne læse mig frem til er at Valencia vil have ham på en lejeaftale. De vil presse Manchester City til det sidste og håbe på, at de i sidste sekund kan trumfe det igennem. De kan på ingen måde betale de 25 mio. € som City kræver.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

11 år 11 måneder siden #822 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XIX
Jeg kan kun være enig med dem som er skuffet over Chicarito rygterne, hvad værre er prisen som vi skal give for ham €20 mil. Det hænger slet ikke sammen, men flere steder skriver vi præsenterer en spiller i morgen kl. 13.30 og hvis det er Chicarito så håber jeg Bernabeu er tomt bare for at sende et signal til Perez om hvad fanden han har gang i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, andreashn

• Den halve sandhed
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #823 af Den halve sandhed
Besvaret af Den halve sandhed på emne Rygtebørsen XIX
Hvilke sider holder i jer opdateret på omkring transferrygter i Real Madrid? Bruger i andre end Marca og AS? Bare af nysgerrighed, så man kan følge mere med :-)

11 år 11 måneder siden #824 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen XIX
Afhængigt af prisen, er Chicarito er i mine øjne et perfekt køb:

- Vil acceptere rollen som anden violin til Benzema
- Vil formentlig acceptere en lav løn
- Taler spansk og har en god og professionel attitude
- En relativt ung spiller med potentiale til mere.
- Væsentlig bedre backup end Morata
- Repræsenterer fra et økonomisk synspunkt endnu en god handelsvare i sydamerika.
- Repræsenterer fra et økonomisk synspunkt en væsentlig mindre risiko end Falcao som næsten blev dømt fodbold-invalid sidste år. Det har Real Madrid gamblet med én gang ift. Kaka og det var som bekendt ikke med succes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

11 år 11 måneder siden #825 af anes
Besvaret af anes på emne Rygtebørsen XIX
Min erfaring er at hvis der er en snert af sandhed over det, så har AS og Marca også historien, så de er fine nok til at holde sig opdateret.

Du kan også bruge
www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Europe/Spain/Real+Madrid

Men det kræver at du er ret kildekritisk da alle fodboldsider ikke er lige troværdige, og mange gengiver disse utroværdige kilder.
Twitter er også et godt sted for rygter, men der bliver skrevet virkelig meget lort derinde også

• Den halve sandhed
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #826 af Den halve sandhed
Besvaret af Den halve sandhed på emne Rygtebørsen XIX
Tusind tak for svar, så benytter jeg mig blot af AS, Marca og de danske sider. Derudover vil jeg tage et kig på den side du linker til. Tak :-)

11 år 11 måneder siden #827 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XIX

anes skrev: Jeg kan kun være enig med dem som er skuffet over Chicarito rygterne, hvad værre er prisen som vi skal give for ham €20 mil. Det hænger slet ikke sammen, men flere steder skriver vi præsenterer en spiller i morgen kl. 13.30 og hvis det er Chicarito så håber jeg Bernabeu er tomt bare for at sende et signal til Perez om hvad fanden han har gang i.

COPE siger nu en 1-årig låneaftale til Chicharito. Jeg er heller ikke helt 100 på, at det er ham der bliver præsenteret imorgen og ikke en kanin Perez hiver op af hatten.

11 år 11 måneder siden #828 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX
Kagawa forlader Manchester United og skifter tilbage til Borussia Dortmund. Fernando Torres fra Chelsea til AC Milan på en to-årig lejeaftale, mens Chelsea i stedet henter Loïc Rémy ind for sølle 10,5 mio. £ (13 mio. €). Hvorfor i alverden købte Real Madrid ikke bare Rémy fri...

Imens står det således til ifølge Guillem Balague: Chicharito's agents talking to Madrid. Negredo negotiating with Valencia. Falcao waiting for City. All ONLY at the negotiating stage.

Leveret af Kunena Forum