Rygtebørsen XIX

11 år 11 måneder siden #829 af Steen
Besvaret af Steen på emne Rygtebørsen XIX
Hernandez er Ancelotti's ønske, og jeg stoler på Ancelotti. Han er ikke den spiller jeg håbede på vi ville hente, men han er bedre end Morata. Han er teknisk elendig, men det var vel heller ikke en teknisk stærk spiller vi ledte efter. Det har alle dage været en stærk boksspiller, som Hernandez jo er. Derudover så er han rigtig hurtig, hvilket vi godt kan få gavn af. Jeg kan ikke rigtig se hvordan han taktisk passer ind, men nu er han jo heldigvis kun udset til at være reserve spiller.
City vil kun sælge Negredo, så derfor kan jeg godt forstå at vi ikke henter ham og låner Chicharito i stedet. Markedet for angribere er ret tomt, så det er fornuftigt nok at klubben venter med købe en ny ind.

Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #830 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Jeg er bestemt ikke Chicharito-fan, men jeg kan godt se fornuften i at droppe ideen om at have to Top 9-angribere som Benzema og Falcao og have forventningen om, at de begge skal lave +20 mål. Det er ikke realistisk,

Og derfra kan man så stille sig spørgsmålet om man skal ofre 45-60 millioner € på en angriber, som laver under 20 mål pr. sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, M_linding, Dios, ZizouMo

11 år 11 måneder siden #831 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Rygtebørsen XIX
Jeg må faktisk også erkende, at jeg synes det er en god løsning. Ydermere viser det trods alt, at Perez lytter til Ancelotti omkring transfer-ønsker. Man må i høj grad anerkende, hvor meget denne handel betyder politisk. På det punkt er det meget positivt.

Spørgsmålet er så om vi får en midtbanespiller mere. Jeg var sikker på man var tilfreds med midtbanen ovenpå Di Marias adgang, men rygterne har været få selv efter Xabis exit. Jeg synes dog en breddespiller ville pynte. En enkelt skade vil svække os gevaldigt.

• Den halve sandhed
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #832 af Den halve sandhed
Besvaret af Den halve sandhed på emne Rygtebørsen XIX
Vi kunne jo også bare spare alle pengene og bruge Ramos i angrebet, han er da langt farligere end Benzema..
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Den halve sandhed.

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #833 af Champen
Besvaret af Champen på emne Rygtebørsen XIX
Nu virker det da endnu mere betryggende, at man vælger Chicharito, og så satser på det her hold resten af sæsonen. Køb alle de spillere du kan komme i nærheden af Perez, det bliver der sgu brug for....

11 år 11 måneder siden #834 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX

Siempre Madrid skrev: Jeg er bestemt ikke Chicharito-fan, men jeg kan godt se fornuften i at droppe ideen om at have to Top 9-angribere som Benzema og Falcao og have forventningen om, at de begge skal lave +20 mål. Det er ikke realistisk,

Er det realistisk, at Benzema laver 20 kasser, selv hvis han får fuld spilletid?

Er det 2 mål i 16 kampe for Real? Top 9-angriber my ass.

11 år 11 måneder siden #835 af Macon
Besvaret af Macon på emne Rygtebørsen XIX
Måske wenger stadig er interesseret,

• Den halve sandhed
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #836 af Den halve sandhed
Besvaret af Den halve sandhed på emne Rygtebørsen XIX
Fuldkommen enig. Det er jo skandaløst. Og endnu engang viser han, hvor sindsyg uskarp han er. Den chance han har i det 88-89. minut, jamen den kan man jo ikke brænde. Eller jo, legenden Benzema kan godt. Bendtner ville jo pynte. Vi har levet med ham i 5 år, og det ser ud til at blive endnu 5 år. Jeg forstår sgu godt, at vi kun har vundet én La Liga og én Champions League i hans tid....

Torres 2.0
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Den halve sandhed.

11 år 11 måneder siden #837 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Rygtebørsen XIX

BBB skrev:

Siempre Madrid skrev: Jeg er bestemt ikke Chicharito-fan, men jeg kan godt se fornuften i at droppe ideen om at have to Top 9-angribere som Benzema og Falcao og have forventningen om, at de begge skal lave +20 mål. Det er ikke realistisk,

Er det realistisk, at Benzema laver 20 kasser, selv hvis han får fuld spilletid?

Er det 2 mål i 16 kampe for Real? Top 9-angriber my ass.

1 mål i 16 kampe, det går ikke at du fordobler hans scoringsnit.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

• El Gordo
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #838 af El Gordo
Besvaret af El Gordo på emne Rygtebørsen XIX
Jeg synes mine tidligere udsagn omkring manglende balance på holdet, blev bekræftet idag. Midtbanen hænger og i forvejen har vi problemer med at forsvare. HVIS ikke vi køber nogle, vil jeg foretrække følgende opstilling i mange kampe:

Keylor Navas

Dani Carvajal - Raphaël Varane - Sergio Ramos - Marcelo

Pepe

Toni Kroos - Luka Modric

Gareth Bale - James Rodriguez - Cristiano Ronaldo

11 år 11 måneder siden #839 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XIX

El Gordo skrev: Jeg synes mine tidligere udsagn omkring manglende balance på holdet, blev bekræftet idag. Midtbanen hænger og i forvejen har vi problemer med at forsvare. HVIS ikke vi køber nogle, vil jeg foretrække følgende opstilling i mange kampe:

Keylor Navas

Dani Carvajal - Raphaël Varane - Sergio Ramos - Marcelo

Pepe

Toni Kroos - Luka Modric

Gareth Bale - James Rodriguez - Cristiano Ronaldo

Byt Pepe ud med Khedira og James ud med en ny angriber, så er vi enige. Er bange for James bliver et kæmpe flop, men okay han skal selvfølgelig også lige have tid... føler bare hverken James eller Isco passer ind i systemet, i hvert fald ikke det system, jeg er mener skal bruges.

Kroos Khedira Modric - min fortrukkende midtbane i hvert fald. Et hvert tophold har brug for en mindre "sexet" spiller på midtbanen ala Khedira pga balancen og fysikken.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

11 år 11 måneder siden #840 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX
Ifølge Guillem Balague var Chicharito Real Madrids førsteprioritet foran Negredo og Soldado, men der var tvivl om Negredos fysiske tilstand. Falcao er ikke nævnt og var angiveligt ikke inde i billedet.

Så snart det var muligt blev det sat i stand. Mexicaneren kommer på en et-årig lejeaftale. Og som Conte/Nestor tweeter: "En ting er, hvad Javier Hernandez kan tilbyde på banen, en anden ting er, hvad han kan give kommercielt. Scoop af Real Madrid."

Og hvad Negredo (til Valencia) angår: I hear that Negredo is going to Valencia on loan with a 'forced' option to buy him for €25m (loan with obligatory €25m purchase after 1year). Agreement for Negredo is total (loan and €25m to be paid next season). Now City have to finish agreement with Falcao for City to end the puzzle. Negredo doing his best to land at Valencia. Has reduced his wages. But all pending on Falcao signing for City. Club hopeful but not over yet.

Leveret af Kunena Forum