Rygtebørsen XIX

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #841 af Champen
Besvaret af Champen på emne Rygtebørsen XIX

El_Juan skrev: Ifølge Guillem Balague var Chicharito Real Madrids førsteprioritet foran Negredo og Soldado, men der var tvivl om Negredos fysiske tilstand. Falcao er ikke nævnt og var angiveligt ikke inde i billedet.

Så snart det var muligt blev det sat i stand. Mexicaneren kommer på en et-årig lejeaftale. Og som Conte/Nestor tweeter: "En ting er, hvad Javier Hernandez kan tilbyde på banen, en anden ting er, hvad han kan give kommercielt. Scoop af Real Madrid."

Og hvad Negredo (til Valencia) angår: I hear that Negredo is going to Valencia on loan with a 'forced' option to buy him for €25m (loan with obligatory €25m purchase after 1year). Agreement for Negredo is total (loan and €25m to be paid next season). Now City have to finish agreement with Falcao for City to end the puzzle. Negredo doing his best to land at Valencia. Has reduced his wages. But all pending on Falcao signing for City. Club hopeful but not over yet.

Så melder du dig fandeme ind i kampen Perez. Dette er et af de tidspunkter, hvor vi har mest brug for et stærkt indkøb, og så smid den Hernandez-handel af helvedes til

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #842 af TcRedondo
Besvaret af TcRedondo på emne Rygtebørsen XIX
"For under en uge siden havde vi en fantastisk trup,med kvalitet og diversitet på midtbanen. Kun en angriber manglede for at gøre truppen til den måske bedste nogensinde samlet set. Salget af Maria var skandaløst.
Nu står vi med 18 marksspillere hvoraf to er skadede.
Og hvis det virkeligt er rigtigt at man har en strategi der siger at benzema ikke må have konkurrence er det bare decideret vanvittigt.
Florentino er besat af CL og trøjesalg. Vi vinder slet ikke det antal mesterskaber som vores budgetter burde facilitere.
Lige nu er jeg bare rasende.... Der skal ske noget imorgen og jeg mener ikke man u reserver!!!!"
Skrev ovenstående efter kampen igår. Beklager tonen, indholdet tror jeg egentlig stadig jeg står ved. Man må håbe at situationen i den sportslige ledelse ikke er så kaotisk som den fremstår, og at dagen idag røber en dybere mening med den tilsyneladende galskab. I så fald skal der efter min mening 2 klassespillere ind.(den mexicanske united reserve tæller ikke i denne sammenhæng). Reus er det mest oplagte emne til de forreste pladser, mht midtbanen melder jeg pas.. Vi kan nok ikke købe Maria og Alonso tilbage:)
At vi 2 kampe inde i sæsonen står i denne situation er bare så trist

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #843 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Rygtebørsen XIX
Jeg forstår ikke hvorfor man satser på Chicharito. Manden er 4.valg i Man Utd og vil ikke kunne presse Benzema til at yde sit bedste.
Går Falcao til City, så består deres angreb af Aguero, Dzeko, Jovetic og Falcao. Mens Real's angreb består af Benzema og Chicharito....Skræmmende ;-) Ronaldo står som Forward inde i Real's hjemmeside men jeg anser ham ikke for en 100% angriber, derfor tæller han ikke med.
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Cristiano. Begrundelse: Tilføjelse af Man Utd.

• Raul2512
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #844 af Raul2512
Besvaret af Raul2512 på emne Rygtebørsen XIX
Elendigt at hente ham, manden er jo ikke god nok til United - hvorfor skulle han så være god nok til Madrid.
Først Di Maria, så Alonso og nu henter man ham. skuffende skuffende....

Hent nu Falcao, Benzema har fået chancen synes jeg til at bevise at han skal være første angriber men har ikke grebet den 100%.

11 år 9 måneder siden #845 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX

Cristiano skrev: Jeg forstår ikke hvorfor man satser på Chicharito. Manden er 4.valg i Man Utd og vil ikke kunne presse Benzema til at yde sit bedste.
Går Falcao til City, så består deres angreb af Aguero, Dzeko, Jovetic og Falcao. Mens Real's angreb består af Benzema og Chicharito....Skræmmende ;-) Ronaldo står som Forward inde i Real's hjemmeside men jeg anser ham ikke for en 100% angriber, derfor tæller han ikke med.

En mand, der laver +30 mål hver eneste sæson kan godt betegnes som angriber.

#sigerdetbare

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 9 måneder siden #846 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Og lad os nu lige slå fast:

Det er ikke skandaløst at sælge Ángel di María og Xabi Alonso. Real Madrid skal ALDRIG holde på spillere, som ikke vil være i klubben.

Det skandaløse er, at man ikke har afløsere klar, for i hvert fald i argentinerens tilfælde har man vidst det siden han sad og pjevsede i Brasilien.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Macon, andreashn, MMM

11 år 9 måneder siden #847 af TcRedondo
Besvaret af TcRedondo på emne Rygtebørsen XIX
Hvis Maria har følt en lille smule mangel på respekt forstår jeg ham godt. Mennesker sammenligner sig med hinanden på alle arbejdspladser og når jeg ser denne liste over lønninger i RM forstår jeg udemærket hans eventuelle lønmæssige frustrationer:
www.tsmplug.com/football/real-madrid-players-salaries-2014/
Efter sidste sæsons forløb skal han da ikke stille sig tilfreds med at Khedira f.eks. tjener 26% mere end ham i grundløn.
Det er profesionelle, konkurrencemindede individer vi har med at gøre, sådan er det bare.
Og når man så det niveau han havde i sidste sæson både defensivt og offensivt, så er det en skandale at sælge ham i stedet for at give ham lønforhøjelse, for man kan ikke købe nogen af samme klasse.
Derudover er det selvfølgelig rigtigt at det også er til grin hvis man ikke har kvalificerede afløsere klar i verdens største klub:).

• Rodgers
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #848 af Rodgers
Besvaret af Rodgers på emne Rygtebørsen XIX
Synes vi har gjort meget rigtigt i vinduet. Alonse for kroos = fremtiden, men james for di maria ser lige nu tåbeligt ud, da en sådan kreativ spiller tager tid, at få ind i systemet og ikke mindst hvis han skal agerer på 3-mandsmidtbanen. MEN Di Maria ville tydeligvis væk og med James prisskilt burde han kunne gøre det bedre fra start!
Herudover kommer en Hernandez som minder om morata – uden den store teknik men han arbejder og så er han trods alt bare bedre foran mål – og det tror jeg bestemt holdkammeraterne i real hjælper på!
Jeg synes, at vores midtbane ser rigtig fornuftig ud, men kan ikke finde ud af Khediras situation.. – han er en stabil og til tider fremragende 6’er, og kan godt se ham i start 11 med kroos og modric så vi også får dybdeløb ”ala Di Maria” (bare tungere), men de skaber plads for resten af holdet ikke mindst hvis vi spiller i højt tempo. Problemet er bare hvis han ryger næste sæson, da han ikke har forlænget endnu, så er det jo i princippet spild at starte ham i hver kamp eller tit, da han så ikke er at finde næste år og så starter midtbanen forfra med at etablere sig. Med dette har jeg også bare svært ved at se en James på bænken til den pris selvom han er ung og har talent – men pt er Isco mere kreativ og bedrespillende – han tager tid og håber han får tid, da det kun kan blive bedre.. Midtbanen kræver meget få ændringer, da det er holdets omdrejningspunkt!
I øvrigt ville en Reus være fantastisk, men hvis han ikke kan blive omskolet til 3-mandsmidtbanen er han for god til at sidde på bænken hvorfor han næppe kommer i år…
En 4-4-2 ville skabe plads til ham med ham og bale til venstre og højre og CR7 og benzema på top, men så er CR7 ikke i sit es som i de seneste kampe hvor han får bolden for lidt og med ryggen til mål – han er den præcis modsatte type i mine øjne..!
Spørgsmålet er så hvem og hvis der kommer en kant til bredden som er manglen på holdet i mine øjne pt… Dette behøver ikke være en verdensstjerne ala Reus men en der er god nok til at komme ind at skabe noget..

• RealTobias
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #849 af RealTobias
Besvaret af RealTobias på emne Rygtebørsen XIX

raul7=kongen skrev:

RealTobias skrev:

Siempre Madrid skrev:

RealTobias skrev:

Siempre Madrid skrev: Marca Confidencial skriver i dag, at Arbeloa bliver i klubben.

Han nyder Ancelottis tillid og så vil han gerne have det kommende VM for klubhold på sit CV også, fordi han så indtræder i en sjælden klub af spillere, som har vundet alt.

Han har hen over sommeren haft flere tilbud, men han vil blive og kæmpe for sin plads.

Arbeloa har da ikke vundet CL. Jo hans klub vandt, men han har slet ikke haft andel i det Champions League trofæ.!!

Man skal fare med lempe, når man støder på så dumt et indlæg, men er man en del af truppen, så er man også en del af titlerne.

Der er vi så uenige. Arbeloa har ikke haft noget med Cl at gøre. Det er det samme med Diego Lopez. Ja hans klub vandt, men det er ikke ens betydende med han selv vandt den. Så jo Arbeloa mangler stadigvæk Cl trofæet OG VM for klubhold ;)

Bare lige for at holde det faktuelt. Arbeloa startede inde i fire ud af seks puljekampe i sidste sæsons Champions League-turnering.

Men fin holdning til kollektivet.

Om Arbeloa var med i puljekampene er fuldstændig irrelevant. Vi havde alligevel gået videre.
Det var noget andet hvis han havde været med i knockout faserne.

11 år 9 måneder siden #850 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Rygtebørsen XIX

RealTobias skrev:

raul7=kongen skrev:

RealTobias skrev:

Siempre Madrid skrev:

RealTobias skrev:

Siempre Madrid skrev: Marca Confidencial skriver i dag, at Arbeloa bliver i klubben.

Han nyder Ancelottis tillid og så vil han gerne have det kommende VM for klubhold på sit CV også, fordi han så indtræder i en sjælden klub af spillere, som har vundet alt.

Han har hen over sommeren haft flere tilbud, men han vil blive og kæmpe for sin plads.

Arbeloa har da ikke vundet CL. Jo hans klub vandt, men han har slet ikke haft andel i det Champions League trofæ.!!

Man skal fare med lempe, når man støder på så dumt et indlæg, men er man en del af truppen, så er man også en del af titlerne.

Der er vi så uenige. Arbeloa har ikke haft noget med Cl at gøre. Det er det samme med Diego Lopez. Ja hans klub vandt, men det er ikke ens betydende med han selv vandt den. Så jo Arbeloa mangler stadigvæk Cl trofæet OG VM for klubhold ;)

Bare lige for at holde det faktuelt. Arbeloa startede inde i fire ud af seks puljekampe i sidste sæsons Champions League-turnering.

Men fin holdning til kollektivet.

Om Arbeloa var med i puljekampene er fuldstændig irrelevant. Vi havde alligevel gået videre.
Det var noget andet hvis han havde været med i knockout faserne.

Du graver et alvorligt dybt hul lige nu. Jeg tvivler på, du kan få hevet dig selv op derfra.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Mathiaska

11 år 9 måneder siden #851 af MMM
Besvaret af MMM på emne Rygtebørsen XIX
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, andreashn, Rogoshin

11 år 9 måneder siden #852 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Rygtebørsen XIX
Mauro Icardi lavede hattrick i Inter's 7-0 sejr over Sassuolo. Han kunne godt gå hen og blive fodboldens nye "darling".

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum