Sæsonen 2014/2015
- Johnson
- Gæst
-
Ronaldo Benzema
James Kroos Isco Jese
Coentrao Pepe Ramos Carvajal
Casillas
Kan den opstilling stå distancen ? Det bliver nervepirrende
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg mener bare vi efterhånden har set, at Illara og Khedira ikke giver noget til vores hold, og sidst Khedira spillede mod Atletico tabte vi 4-0, og hold da op hvor så han tung ud inde på den midtbane.
Khedira skal afsted til Tyskland , hjertet er andetsteds.
Kroos, Isco, James og defensiv lllarra skal nok kontrollere den kamp.
- areal001
- Gæst
-
Higuain99 skrev: Det er måske noget satset mod Atletico og i en så vigtig kamp, men hvad med at prøve at spille Varane som defensiv midtbanespiller? - han er både utrolig hurtigt (så vi i første opgør ;)), utrolig stærk og har et fint blik for spillet. Er der nogen, der mener han ville kunne gøre sig i rollen som defensiv midtbane spiller?
Jeg mener bare vi efterhånden har set, at Illara og Khedira ikke giver noget til vores hold, og sidst Khedira spillede mod Atletico tabte vi 4-0, og hold da op hvor så han tung ud inde på den midtbane.
Kunne være fantastisk, han udstråler ro, er mega hurtigt, fysisk stærkt, er god med fødderne. Han kunne være vores Sergio busquets. Men Carlo,o tør ikke ret meget , men kunne være fantastisk med ham på midtbanen.
Lars1991 skrev: Varane har altså hverken teknikken eller pasningspillet til at spille defensiv midt.
Har han ikke?
Har nu altid set Varane som teknisk dygtig og han har også et ret fint pasningsspil, hvor han ret tit formår at spille sig ud af svære situationer grundet hans teknik og pasningsspil.
Florentino Pérez
- Ikertheman
- Gæst
-
areal001 skrev:
Higuain99 skrev: Det er måske noget satset mod Atletico og i en så vigtig kamp, men hvad med at prøve at spille Varane som defensiv midtbanespiller? - han er både utrolig hurtigt (så vi i første opgør ;)), utrolig stærk og har et fint blik for spillet. Er der nogen, der mener han ville kunne gøre sig i rollen som defensiv midtbane spiller?
Kunne være fantastisk, han udstråler ro, er mega hurtigt, fysisk stærkt, er god med fødderne. Han kunne være vores Sergio busquets. Men Carlo,o tør ikke ret meget , men kunne være fantastisk med ham på midtbanen.
Jeg gad godt se Varane vs Busquets i en løbeduel..... ;) Han er satme hurtig! Nogen som aner, hvilken fart han skød med, da han overspurtede Gabi? Kunne bare forestille mig, at de spanske aviser kunne bidrage med sådan en lækker detalje :D
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han har selv gjort opmærksom på, at han har verdens bedste trup og jeg gætter på at det ikke kun dækker spillerne fra nr. 1 til nr. 11, men også fra nr. 12 til nr. 23.
Jeg vil blive chokeret på den negative måde, hvis man begynder at mikse for meget rundt med spillerne, da det først og fremmest signalerer usikkerhed og tvivl på egne spillere.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Det lader til, at Benzema er helt ude på onsdag. Det er en stor svækkelse, men jeg håber faktisk, at man spiller med Chicharito inde. Vi kan godt blive enige om, at han på mange punkter er en alt for dårlig fodboldspiller til at spille i Real Madrid, men jeg tror faktisk, at han bliver vital i feltet på onsdag. Jeg synes, at han spillede sin chance i lørdags, og det er tydeligt at se, at han er en mere decideret 9’er end Benzema. Han er simpelthen bedre til at positionere sig i feltet.
Min ønskeopstilling mod Atletico:
Casillas
Carvajal Pepe Varane Coentrao
Ramos
Kroos Isco
James Chicharito Ronaldo
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Desuden kan det være super fint, at have mexicaneren i feltet, da hans evner til at fange de tilfældige bolde alt andet lige er bedre end Benzemas - så har franskmanden dog så absolut nogle HELT andre kompetencer, som jeg er ked af, at vi skal undvære.
Men det er også til en kamp som denne, at Ancelotti skal se meget nøgternt på, hvem der ser skarpe ud til træning - det er jo det, vi ikke ved, og det kan jo fx være, at Khedira arbejder som en hest pt?
Jeg tror - og håber - på denne opstilling:
Casillas
Coentrão, Ramos, Varane, Carvajal
James, Kroos, Illarramendi (Khedira), Isco
Cristiano, Chicharito
Egentlig ser det slet ikke så dumt ud endda, omend vores store udfordring er de offensive reserver, hvor vi altså pt kun har bovlamme Jesé som mulig indhopper!
Jeg tror dog stadig på det, men det er bestemt ikke blevet en nemmere opgave, men spiller vi vores spil og undgår slagsmålene, så står vi med gode chancer.
Nøgleordet er kynisme, for det har vi godt nok manglet i de store opgør tidligere - chancerne har der været nok af.
PS: Jeg har dog en lille fidus til, at både Bales og Benzemas fravær kan være røgslør, og at de begge to spiller onsdag. Den slags er så absolut set før i fodboldverdenen.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...