Sæsonen 2014/2015

11 år 2 måneder siden #1273 af Madridistao
Besvaret af Madridistao på emne Sæsonen 2014/2015
Den var straks værre. Uden Marcelo, Benz og Modric bliver det utroligt svært at få offensiven til at flyde som vi gerne vil have det. Opstillingen bliver nok som følger:
Cristiano - Chicha
James - Kroos - Isco - Jese
Coentrao - Ramos - Varane - Carvajal

Dette medfører nok en hulens masse tidlige indlæg fra vores venstreside, hvor jeg har svært ved at se hvordan vores angribere skal vinde duellerne med Miranda og Godin. Fra højresiden kunne jeg forestille mig lidt flere indlæg fra baglinjen, og især hvis Carvajal kommer i de sene overlap tror jeg at de flade indlæg bliver vores bedste våben.

Hvad angår Varane mener jeg ikke at han har format til at spille central midt. Det handler om boldkontrol, evnen til at lave gode vendinger og småspil - og så kan det være ligegyldigt hvor hurtigt han kan spurte.

På trods af de mange udskiftninger mener jeg stadig at holdet har niveau til at slå Atletico. I sådanne kampe handler det ud over det generelle niveau ofte om marginaler, dødbolde og kontraangreb, og det er det vi kommer til at slå lillesøster!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #1274 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Sæsonen 2014/2015

Madridistao skrev: Den var straks værre. Uden Marcelo, Benz og Modric bliver det utroligt svært at få offensiven til at flyde som vi gerne vil have det. Opstillingen bliver nok som følger:
Cristiano - Chicha
James - Kroos - Isco - Jese
Coentrao - Ramos - Varane - Carvajal

Dette medfører nok en hulens masse tidlige indlæg fra vores venstreside, hvor jeg har svært ved at se hvordan vores angribere skal vinde duellerne med Miranda og Godin. Fra højresiden kunne jeg forestille mig lidt flere indlæg fra baglinjen, og især hvis Carvajal kommer i de sene overlap tror jeg at de flade indlæg bliver vores bedste våben.

Hvad angår Varane mener jeg ikke at han har format til at spille central midt. Det handler om boldkontrol, evnen til at lave gode vendinger og småspil - og så kan det være ligegyldigt hvor hurtigt han kan spurte.

På trods af de mange udskiftninger mener jeg stadig at holdet har niveau til at slå Atletico. I sådanne kampe handler det ud over det generelle niveau ofte om marginaler, dødbolde og kontraangreb, og det er det vi kommer til at slå lillesøster!

Jeg er ikke fortaler for Varane på den plads, men han ville i og med være bedre stillet når Atletico får deres kontraer i og med hans hurtighed...

11 år 2 måneder siden #1275 af Macon
Besvaret af Macon på emne Sæsonen 2014/2015
Er det sikkert at Coentrao er klar til at spille?

11 år 2 måneder siden #1276 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Macon skrev: Er det sikkert at Coentrao er klar til at spille?

Ikke 100%, så Arbeloa eller Nacho kan være muligheden på venstrebacken.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 2 måneder siden #1277 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne Sæsonen 2014/2015

DarioGomez skrev: Puha - grove løjer, men det gør vel nærmest, at Chicharito helt sikkert starter inde - og hvis han kan gå med i spillet i samme grad som mod Málaga, så ser det måske ikke helt så håbløst ud.

Desuden kan det være super fint, at have mexicaneren i feltet, da hans evner til at fange de tilfældige bolde alt andet lige er bedre end Benzemas - så har franskmanden dog så absolut nogle HELT andre kompetencer, som jeg er ked af, at vi skal undvære.

Men det er også til en kamp som denne, at Ancelotti skal se meget nøgternt på, hvem der ser skarpe ud til træning - det er jo det, vi ikke ved, og det kan jo fx være, at Khedira arbejder som en hest pt?

Jeg tror - og håber - på denne opstilling:

Casillas

Coentrão, Ramos, Varane, Carvajal

James, Kroos, Illarramendi (Khedira), Isco

Cristiano, Chicharito

Egentlig ser det slet ikke så dumt ud endda, omend vores store udfordring er de offensive reserver, hvor vi altså pt kun har bovlamme Jesé som mulig indhopper!
Jeg tror dog stadig på det, men det er bestemt ikke blevet en nemmere opgave, men spiller vi vores spil og undgår slagsmålene, så står vi med gode chancer.

Nøgleordet er kynisme, for det har vi godt nok manglet i de store opgør tidligere - chancerne har der været nok af.

PS: Jeg har dog en lille fidus til, at både Bales og Benzemas fravær kan være røgslør, og at de begge to spiller onsdag. Den slags er så absolut set før i fodboldverdenen.

Jeg tror du er lidt for optimistisk der :)
Det er dog kun Mourinho der kan finde på sådan noget

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

• Guf
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #1278 af Guf
Besvaret af Guf på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg er nu optimistisk i forhold til at splle Chicharito, Benzema var røv elendig sidste kamp mod atletico, samt Chicharito har noget af det jeg mener vi mangler mod Atletico, en rigtig 9'er, som står de rigtige steder på de rigtige tidspunkter og opfanger tilfældige bolde. Selvom vi hurtigt kan blive enige om Benzema er en bedre fodboldspiller, tror jeg stadig Chicharito kan være bedre mod Atletico, også hvis vi ser på de ekstremt mange indlæg vi plejer at have mod Atletico, der tror jeg bare Chicharito er bedre end Benz.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #1279 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 2014/2015

Madridnation. skrev:

DarioGomez skrev: Puha - grove løjer, men det gør vel nærmest, at Chicharito helt sikkert starter inde - og hvis han kan gå med i spillet i samme grad som mod Málaga, så ser det måske ikke helt så håbløst ud.

Desuden kan det være super fint, at have mexicaneren i feltet, da hans evner til at fange de tilfældige bolde alt andet lige er bedre end Benzemas - så har franskmanden dog så absolut nogle HELT andre kompetencer, som jeg er ked af, at vi skal undvære.

Men det er også til en kamp som denne, at Ancelotti skal se meget nøgternt på, hvem der ser skarpe ud til træning - det er jo det, vi ikke ved, og det kan jo fx være, at Khedira arbejder som en hest pt?

Jeg tror - og håber - på denne opstilling:

Casillas

Coentrão, Ramos, Varane, Carvajal

James, Kroos, Illarramendi (Khedira), Isco

Cristiano, Chicharito

Egentlig ser det slet ikke så dumt ud endda, omend vores store udfordring er de offensive reserver, hvor vi altså pt kun har bovlamme Jesé som mulig indhopper!
Jeg tror dog stadig på det, men det er bestemt ikke blevet en nemmere opgave, men spiller vi vores spil og undgår slagsmålene, så står vi med gode chancer.

Nøgleordet er kynisme, for det har vi godt nok manglet i de store opgør tidligere - chancerne har der været nok af.

PS: Jeg har dog en lille fidus til, at både Bales og Benzemas fravær kan være røgslør, og at de begge to spiller onsdag. Den slags er så absolut set før i fodboldverdenen.

Jeg tror du er lidt for optimistisk der :)
Det er dog kun Mourinho der kan finde på sådan noget

Hvem husker ikke da Rooney startede for United mod Bayern i Champions League for nogle år tilbage. Han havde et par dage inden gået rundt med krykker og støvle på foden, hvor meldingerne var en måned på sidelinjen. Han blev på mirakuløs vis klar :)

• Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #1280 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Sæsonen 2014/2015

Lars1991 skrev: Det må vist være det for jaood herinde, hva?

Så er i vel glade og tilfredse. Han er en af de få velformulerede personer der argumenter ihærdigt og logisk for sine holdninger som han bakker op med fakta og statistikker. Men han fulgte ikke jeres dogmatiske narrativ og derfor måtte han mobbes med personangreb indtil det lykkedes jer at trække ham med på jeres niveau, hvor han snublede og gav jer en undskyldning til at banne ham, som naturligvis prompte blev udnyttet.
*Slowclap*
Nice debatforum religion.

• FN7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #1281 af FN7
Besvaret af FN7 på emne Sæsonen 2014/2015
Come on drenge!
Synes satme mange allerede hænger med hovedet. Det er ikke Onsdag endnu og kampen er ikke sat igang. Få sat dog noget optimisme ind.
Jeg er sikker på Carlo finder på et eller andet effektivt, og lur mig om Real ikke vil gå ud og vise verdenen, at Atletico kan slås, selv med mange vigtige spillere.

• FN7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #1282 af FN7
Besvaret af FN7 på emne Sæsonen 2014/2015
selv uden mange vigtige spillere* ;)

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #1283 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015
Hvad syntes folk om at starte med Varane, Pepé og Ramos på samme tid?

Personligt, så jeg meget 'down'.
For det første spiller vi mod et fysisk stærkt Atletico mandskab. Derudover, så skal vi altså være ekstra påpasselige, defensivt, da et enkelt mål til Atletico kan sætte os under hårdt, hårdt pres.

Man kan enten kører 3-4-3 eller samme opstilling, som vi plejer, bare med Pepé på den defensive midtbane. Man kunne dog natuligvis også spille med Varane og Pepé i midterforsvaret og så Ramos og Carvajal på backerne, taget i betragtning, at Marcelo er i karantæne og Coentrao er skadet. Det syntes jeg dog ville være det dummeste af de tre muligheder, da jeg syntes, at hans år som back er talte.

Det bliver i hvert fald spændende at se. hvad Carlo gør.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #1284 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2014/2015
3-5-2
Ramos Pepe Varane
JeseCarvajal Isco Kroos James
Ronaldo Hernandez

Carvajal er både back og midtbane. Han har løbepensummet til det
Jesé og James angriber og forsvarer
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Johnson.

Leveret af Kunena Forum