Sæsonen 2014/2015
- Johnson
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Champen
- Gæst
-
Kampen kan kun vindes af Bernabeu og så håber jeg fansene er toptændt. Gåsehud er uundgåeligt når CL-hymnen spilles på det smukkeste stadion i verden.
- Johnson
- Gæst
-
Carvajal Pepe Ramos Coentrao
James Illaramendi Kroos Isco
Chicharito Ronaldo
Det ligner ikke ligefrem et hold der kan gå hele vejen
- Raúl 7
- Gæst
-
areal001 skrev: Helt ærligt, hvad er der galt med vores spillere de falder som fluer.
Er det vores lægestab der er galt med eller Carlo,s nærmest ikke eksisterende rotationer, han kunne godt har sparet enten modric eller kroos idag .
Rolig nu. Alle har skader. Vi har været hårdere ramt i denne sæson end tidligere set. Men vi er trods alt ikke ude i Arsenal-United agtige forhold, hvor hele truppen er ude hvert år.
- Johnson
- Gæst
-
- Johnson
- Gæst
-
Casillas
Pepe Ramos Varane
Carvajal Illaramendi Silva Kroos Isco
James
Ronaldo
Macon skrev:
Champen skrev:
Johnson skrev: Modric er ude i 5- 6 uger
Ses næste sæson
Skaderne hagler ned over os i denne sæson.
Uden Modric er jeg ikke særlig optimist
Modric og Benz ude. Jeg kunne ikke pege på to spillere jeg mindre ville være foruden.
Kald mig pessimist, men passer det med 6 uger til Modric så kan vi næsten ligeså godt smide sæsonen i skraldespanden.
Hvis vi skal spille med Coentrao, Illara og Chicharito mod Atletico, så bliver det ualmindeligt svært.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Kritisere en spiller der lleverer 2 assists og 1 mål i en kamp der ender 3-1...hmm. synes ikke det er fair.
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Men det ser lidt svært ud, ja. Benzema bliver gjort klar ifølge Ancelotti ham selv, så den skal vi nok klare.
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
mohbar skrev: Jaood
Kritisere en spiller der lleverer 2 assists og 1 mål i en kamp der ender 3-1...hmm. synes ikke det er fair.
Ja, ikke nok med det. Blev der ikke også sagt, at han ikke kunne finte også? ikke ifølge det her:
vine.co/v/eztiBLdXVBM
Kæft en lækkerbiksen han fik lavet der. Indlægget er ikke helt tosset hellere efterfølgende, selvom den ikke lige rammer Chicha.
- Ikertheman
- Gæst
-
- Brylle
- Gæst
-
Jojo for det er jo alle de andres skyld... Han høster bare frugterne for det og viser sig frem på baggrund af noget så ligegyldigt som mål og assist... eller hvordan det nu var ;)mohbar skrev: Jaood