Sæsonen 2014/2015

11 år 3 måneder siden #1309 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015
@Sebberg

Ååh, Haha. Det var fandme et blæret indlæg. Elsker din kølige måde at formulere det hele.

Det har været helt tosset med talkombinastioner og forskellige opstillinger de sidste dage. Jeg glæder mig sgu til kampen er afsluttet imorgen:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1310 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015
Det ser ud til, at det ikke kun er fansene der ikke længere kan vente til i morgen. Kroos skød med skarpt mod Atletico spillerne, tidligere i dag ved at sige, at Atletico spillerne lægger hårdt pres på dommerne. Koke svarer tilbage ved at sige, at der er mere til Atleticos spil, men også at det er en del af spillet at tale til dommerne.

Jeg regner bestemt med minimum 1 rødt kort i morgen. Der er bare så meget ondt blod mellem de Madrid-mandskaber. Mandzukic har nok også et regnskab at gøre op med både Carvajal og Sergio Ramos.

11 år 3 måneder siden #1311 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 2014/2015
Hvis vi antager at opstillingen bliver konservativ, som den fra flere er meldt ud og som også AS melder:
Casillas
Carvajal-Varane-Ramos-Coentrao
Isco-Kroos-Illarra-James
Ronaldo-Chicharito

Så håber jeg da inderligt at Illarra får sit gennembrud i den hvide trøje, tør spille bolden mere frem end tilbage og at Chicharito bruger sine 175 cm optimalt overfor Miranda og Godin. Jeg må dog erkende at jeg frygter at begge bliver hæmmende for vores offensiv, da de ikke rigtig byder ind med nogle spidskompetencer.

11 år 3 måneder siden #1312 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2014/2015
Modric var et flop på midtbanen, men ottendelsfinalen, hvor vi havde en uafgjort i bagagen, var et vendepunkt for ham.

Lads håbe på miraklet hos Illara.

• guti-madrid
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1313 af guti-madrid
Besvaret af guti-madrid på emne Sæsonen 2014/2015
Sorry. Men hvad sagde jeg, burde satme få
Guld medlem efter den forudsigelse især efter de fleste af jer skrev: nej det gør det ihvertfald ikke...

Det bliver ikke illara
Men en centerforvar
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved guti-madrid.

11 år 3 måneder siden #1314 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2014/2015

guti-madrid skrev: Sorry. Men hvad sagde jeg, burde satme få
Guld medlem efter den forudsigelse især efter de fleste af jer skrev: nej det gør det ihvertfald ikke...

Det bliver ikke illara
Men en centerforvar

Så skal jeg også have en guldmedalje fordi Bale blev et flop? Eller hvad? Hold nu op Guti:D

Jeg er her stadig XOXO

11 år 3 måneder siden #1315 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 2014/2015

Sebberg skrev: I forlængelse af mit indlæg og af M_Lindings svar, vil jeg påpege, at jeg sagtens kan forestille mig, at Ancelotti vil beholde Kroos som ankermand, hvilket kun efterlader os med muligheden for at sætte James ned på midtbanen, eller?

Nej! Jeg tror - og det er muligvis et langskud - at Ancelotti overrasker os alle i morgen aften. Vi ved jo alle, jf. de mange gode bud på opstillinger, at vores midtbanemand skal være pasningsstærk, men også et fysisk pragteksemplar, som kan nakke Atléticos midtbane.

Og det er så dér, at det pudsige kommer. Her forleden sad jeg nemlig og zappede rundt på min flimmerkasse, da jeg pludselig havner på en sportsudsendelse fra TV3 Sport 2 HD. Den tager afsæt i den costaricanske talentudvikling inden for fodbolden. Og dér - midt i eftermiddagskaffe - får jeg smidt en anekdote i hovedet om vores allesammens Keylor Navas, der skulle vise sig at få stor betydning for dette indlæg. Det spiller sig nemlig sådan ud, at Keylors gamle gutter fra FC Manageró de Futbol fortæller, at vores ripostgivende målmand var den spiller, der kunne tage flest armstrækkere i streg. Eftersigende skulle de løbe op i 58 _med_ klap imellem. I første omgang er jeg overrasket, men tænker ikke over det. Før når jeg har klaret et par afsnit med Keeping up with the Kardashians og efterfølgende klaret paragrafferne på beeg.com, bliver jeg først klar over, hvad det er jeg lige har været tilskuer til. 58 armstrækkere? Hurtigt får jeg smidt min 1.98 cm lange krop ned på gulvet, men må kapitulere efter 14 af de helt hårde. I samme sekund som mit korpus rammer gulvet, tænker jeg en ting om Keylor Navas præstation: Styrke!

Sekundet efter sidder jeg igen i sofaen! Euforisk rammer jeg youtube, hvor jagten går ind på videoer fra costaricanerens ungdom - jeg vil se mere! Rent tilfældigt falder jeg i stedet over hans præsentation på Estadi Ciutat de València, da Levante havde sikret sig en ny målmand. Vi ser en spændt og stolt Keylor, der tydeligvis er stolt over at have taget springet fra upåagtede Albacete. Men det er ikke det, der fanger min opmærksomhed. For Keylor Navas kan mere end at straffe sine bi- og triceps. Præsentationen forløber nemlig således, at de 321 fremmødte skal have sparket et par bolde i favnen fra deres nye indkøb, hvilket er ren rutine. Denne gang er det dog lidt specielt.

For Keylor tager bolden, lægger den på grønsværen og peger nu op på tilskuerrækkerne, hvor han får øjenkontakt med det, som vi normalt kalder en albinoperker. Han rykker et par skridt tilbage og serverer nu en tværbold på en 30-40 meter direkte i favnen på vores kridhvide ven. Jeg er målløs. Den sad millimeter præcist. Men han er ikke færdig. For Keylor har også ligestillingen i baghovedet, så han får straks spottet en yndig spansk senorita, der skriger efter det runde stykke læder. BAM. Denne gang fra kortere afstand, men med mere styrke, havde bolden direkte i favnen på vores sydlandske pigebarn. Det kan ikke være rigtigt. Nu venter jeg kun på, at Levantes præsident river den prefabrikerede maske af 'Keylors' hoved og afslører, at de faktisk har signet Andrea Pirlo eller Kim Vilfort. Men jeg kender historien, og jeg ved, at vi i dag har dette vidunder løbende på vores træningsbaner, mens 'pasningsstærke' spillere som Isco og James boltrer sig på den madrilenske midtbane.

Og det forstår jeg ikke. Vi har en spiller, der godt nok er skolet og opdraget som målmand, men som tydeligvis både besidder evnen som fantastisk pasningsspiller OG har en styrke, der kan skræmme de fleste væk. Hvorfor spiller vi så med Isco, der kun kan bænkpresse selve stangen? Jeg forstår det ikke. Slet ikke når vi møder så fysisk en midtbane som Atléticos, hvor vi især burde sætte nogle spillere ind, der kan bryde.

Igen: måske jeg tager munden fuld, men jeg tror simpelthen ikke på, at Ancelotti også har set disse kvaliteter hos Keylor Navas. Er det tilfældet, så er det jo netop denne kamp, hvor vi burde overraske et hold som Atlético. Derfor ser jeg gerne, at vi stiller op på følgende måde i morgen:

Iker Casillas
Dani Carvajal - Raphael Varane - Pepe - Martin Ødegaard (Han spiller WB i mit FM spil og der gør han det super!).
Toni Kroos
Isco - Keylor Navas
James Rodriguez - Chicharito - Cristiano Ronaldo

Hvad tænker i?

Jeg tænker: Den der ler sidst, ler bedst! ;)

Ramos på midten var et langt bedre valg end khedira og gav den FYSIK og hovedstødsstyrke vi havde brug for. Carlo er kongen!

11 år 3 måneder siden #1316 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2014/2015
indkast.dk/index.php?nyhed=129803

Det kan simpelthen ikke blive smukkere. De Gea ind næste år og med Iker på bænken til at hjælpe ham med at vænne sig til klubben :)

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1317 af Inspektøren
Hvad skal der ske, når Benzema vender tilbage?
Skal en storspillende Javier Hernandez tilbage på bænken eller er han virkelig "undroppable", som Carlo selv har udtalt? Det bliver spændende at følge.
Hvis Benzema ikke spiller mod Sevilla og det i stedet bliver Hernandez der bliver valgt på toppen, så tror jeg også, at man fortsætter således indtil slutningen af sæsonen.

Og hvad med Bale? Jamés gør det glimrende på den højrekant. Skal han over til midtbanen, når waliseren vender tilbage?

Med hensyn til mesterskabet, så er der ikke så meget andet at gøre, end det vi gøre lige nu: Vinde vores kampe og så håbe på, at Barcelona smider point på et eller andet tidspunkt. Men vi skal være ekstra opmærksome fra på lørdag og de næste to uger frem, hvor jeg vil sige, at vi for alvor kan sige, om sæsonen bliver en succes eller skuffelse. Men den kamp, som jeg er mest nervøs over, det er den mod Valencia på hjemmebane. Jeg er bare virkelig bange for, at spillerne vil fokusere alt for meget på returkampen mod Juventus på hjemmebane, hvis vi ikke får et optimalt resultat med hjem fra Torino. Og det kan vi hurtigt betale en meget høj pris for mod et sulten Valencia mandskab der dominerede Barcelona fuldstændigt på Camp Nou for ikke så længe siden og som der jæger Champions League.

11 år 3 måneder siden #1318 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Inspektøren skrev: Hvad skal der ske, når Benzema vender tilbage?
Skal en storspillende Javier Hernandez tilbage på bænken eller er han virkelig "undroppable", som Carlo selv har udtalt? Det bliver spændende at følge.
Hvis Benzema ikke spiller mod Sevilla og det i stedet bliver Hernandez der bliver valgt på toppen, så tror jeg også, at man fortsætter således indtil slutningen af sæsonen.

Og hvad med Bale? Jamés gør det glimrende på den højrekant. Skal han over til midtbanen, når waliseren vender tilbage?

Med hensyn til mesterskabet, så er der ikke så meget andet at gøre, end det vi gøre lige nu: Vinde vores kampe og så håbe på, at Barcelona smider point på et eller andet tidspunkt. Men vi skal være ekstra opmærksome fra på lørdag og de næste to uger frem, hvor jeg vil sige, at vi for alvor kan sige, om sæsonen bliver en succes eller skuffelse. Men den kamp, som jeg er mest nervøs over, det er den mod Valencia på hjemmebane. Jeg er bare virkelig bange for, at spillerne vil fokusere alt for meget på returkampen mod Juventus på hjemmebane, hvis vi ikke får et optimalt resultat med hjem fra Torino. Og det kan vi hurtigt betale en meget høj pris for mod et sulten Valencia mandskab der dominerede Barcelona fuldstændigt på Camp Nou for ikke så længe siden og som der jæger Champions League.

Chicharito skal skynde sig at nyde nuet, for hans plads er kun til låns, som Ancelotti også har sagt. "Undroppable" bliver vist brugt i flæng og hentyder bare til, at når man spiller godt, så er man fast mand. Benzema har ikke spillet sig af og Chicharito har ikke spillet sig på.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #1319 af Inspektøren

Siempre Madrid skrev:

Chicharito skal skynde sig at nyde nuet, for hans plads er kun til låns, som Ancelotti også har sagt. "Undroppable" bliver vist brugt i flæng og hentyder bare til, at når man spiller godt, så er man fast mand. Benzema har ikke spillet sig af og Chicharito har ikke spillet sig på.

Arh, Siempre. Har Chicharito ikke spillet sig til en plads i startopstillingen? Hvis det, som han har biddraget med, siden i onsdags ikke har været nok, hvad skal han så gøre? I mine øjne, så har gjort netop det, som han er blevet bedt om og som hele hans job går ud på: Scor mål! Masser af mål.

Jeg har det bare personligt sådan: Why fix something that isn't broken, eh?

Derudover, så syntes jeg også, at Hernandez har været god til ikke at skabe ballade eller beklage sig over at sidde på bænken og ikke få en rigtig chance gennem sæsonen, hvorfor jeg syntes, han ekstra meget fortjener pladsen i startopstillingen.
Det ville godt nok være syndt for knægten, hvis han blev sendt tilbage på bænken.

Desuden, så ved vi heller ikke, hvilken forfatning, Benzema vil være i, når han vender tilbage fra sin skade. Det vil derfor være utrolig risikabelt at starte med ham.

Lad os nu se med Hernandez på onsdag. Fortsætter han de gode takter, så giv ham også pladsen på lørdag. Hvis det hele bare har vist sig at være få pæne momenter, så bør man overveje, om pladsen alligevel ikke tilhører Benzema.

11 år 3 måneder siden #1320 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Inspektøren skrev:

Siempre Madrid skrev:

Arh, Siempre. Har Chicharito ikke spillet sig til en plads i startopstillingen? Hvis det, som han har biddraget med, siden i onsdags ikke har været nok, hvad skal han så gøre? I mine øjne, så har gjort netop det, som han er blevet bedt om og som hele hans job går ud på: Scor mål! Masser af mål.

Jeg har det bare personligt sådan: Why fix something that isn't broken, eh?

Derudover, så syntes jeg også, at Hernandez har været god til ikke at skabe ballade eller beklage sig over at sidde på bænken og ikke få en rigtig chance gennem sæsonen, hvorfor jeg syntes, han ekstra meget fortjener pladsen i startopstillingen.
Det ville godt nok være syndt for knægten, hvis han blev sendt tilbage på bænken.

Desuden, så ved vi heller ikke, hvilken forfatning, Benzema vil være i, når han vender tilbage fra sin skade. Det vil derfor være utrolig risikabelt at starte med ham.

Lad os nu se med Hernandez på onsdag. Fortsætter han de gode takter, så giv ham også pladsen på lørdag. Hvis det hele bare har vist sig at være få pæne momenter, så bør man overveje, om pladsen alligevel ikke tilhører Benzema.

Chicharito er købt som gardering og han må derfor leve med sin rolle. Karim Benzema har jo på ingen måde gjort det dårligt heller, så det kan mexicaneren ikke opveje ved et par gode kampe.

Men al ære og respekt til Chicharito, som viste sig klar, da chancen bød sig. Det er præcis derfor han blev købt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

Leveret af Kunena Forum