Sæsonen 2014/2015
Jeg tror mest på: Casillas; Carvajal, Varane, Ramos, Arbeloa; Kroos, Illarramendi, Isco; James, Ronaldo og Chicharito.
Det er IMO stærkt nok til at besejre Atletico.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real kræver ikke en sejr for at Ancelotti bliver som træner, men jeg kræver fightervilje og ambition til sidste fløjt.
Når vi nu ikke råder over alle vores bedste spillere, så kunne vi passende gøre ligesom Atletico. Spille fejlfrit i bagkæden og score, når muligheden er der. Nu gider jeg ikke at høre flere pessimistiske indlæg om ingenting.
Vi har James, Isco, Ronaldo - og vigtigst af alt - så spiller vi på Bernabeu. Vi skal nok komme frem til noget. Den står 0-0 og vi har et fremragende forsvar. Allez.
- Madridistao
- Junior bruger
-
Johnson skrev: 3-5-2
Ramos Pepe Varane
JeseCarvajal Isco Kroos James
Ronaldo Hernandez
Carvajal er både back og midtbane. Han har løbepensummet til det
Jesé og James angriber og forsvarer
Nu er det ikke for at være efter dig, men kan du ikke lige uddybe dine argumenter lidt.
Og ud over det - hvad får dig dog til at tro at Ancelotti pludselig skifter til et 3-mandsforsvar, når vi aldrig har spillet sådan?
Som en anden bruger også skriver, så bliver der ikke pillet ved vores 4-4-2/4-3-3 hybrid opstilling. Spørgsmålet er bare hvem der skal spille.
- Johnson
- Gæst
-
3-5-2
Ramos Pepe Varane
Carvajal Isco Kroos Marcelo
james
Ronaldo Hernandez.
Hvem der kan spille wingback i stedte for Marcelo på onsdag ved jeg ikke.
- MNH92
- Gæst
-
Kunne godt tænke mig at se Ramos på midtbanen, da jeg syntes det giver en masse fordele:
1) Mere styrke i luftrummet, som man må sige er en af Atlelticos styrker.
2) Han er bedre end Illara og Silva på alle banens positioner, og har simpelthen ikke tiltro til Khedira.
3) Man får alle hans farlige afleveringer længere fremme på banen.
4) Han kan tage Kroos's position som den dybt lægende midtbanespiller, og derved give Kroos en mere offensiv rolle.
- nickerreal
- Gæst
-
Det er selvfølgelig forudsat, at Coentrao bliver klar. Ellers ville jeg godt turde at sætte Arbeloa ind i stedet for. Han er ikke den sikreste mand længere, men han giver 100 % hver gang.
- guti-madrid
- Gæst
-
Men er det helt udelukket at køre pepe ind på midten sammen med isco og toni, for at skabe stabilitet fysisk over for atletico.
casilias
coentra - varane - ramos - dani
isco - toni - pepe
James - ronaldo - chita
- JJ-86
- Gæst
-
Mit gæt vil være:
Casillas
Carvajal-Pepe-Ramos-Coentrao
Isco-Kroos-Illaramendi
James-Chicharito-Ronaldo
Måske Khedira i stedet for Illaramendi
Måske Arbeloa i stedet for Coentrao
Der bliver ikke eksperimenteret til kampen i morgen. Det helt 100, medmindre nogle har puttet noget i Ancelottis tyggegummi :P
Chicharito har alt at vinde i morgen, han kan nærmest kun overraske. Jeg håber han er sulten! :)
Jeg håber i sidste ende, at vi score flere mål end vi indkassere, så skal det nok gå. Vi er trods alt på hjemmebane! :)
- Johnson
- Gæst
-
Jeg tror det er afgørende for os, at Coentrao bliver klar, da vi ikke har nogen som erstatte ham. En højrebenet spiller som venstreback giver et dårligt opspil. Vi er afhængige af at vi kan styre kampen spillemæssigt. Som nævnt tidligere tror jeg ikke at Ancelotti har tiltro til hverken Illarra, Khedira eller Silva og det kan jeg egentlig godt forstå. Jeg tror han vil bruge Isco som erstatning for Modric. Jeg tror også han vil holde fast i, at vi skal have fart på fløjene. Derfor vil Jesé spille i stedet for Bale.
Det betyder at vi kan få denne 4-4-2 opstilling.
Carvajal Ramos Pepe Coentrao
Jesé Isco Kroos James
Hernandez Ronaldo.
Spørgsmålet er om en trio bestående af Jesé, Hernandez og Ronaldo er bedre end en trio bestående af Mandzukic, Griezmann og Turan? Jeg tror det ikke selv. Derfor tænker jeg, at kampen skal vindes på midtbanen. Ikke ved at spille fysisk, men ved at overbefolke midtbanen med løbestærke og teknisk solide spillere. Eftersom Marcelo ikke er med kunne jeg tænke mig denne 3-5-2 opstilling
Pepe Ramos Varane
Carvajal Isco Kroos Coentrao
James
Hernandez Ronaldo.
Den opstilling ville også kunne frigøre James en smule fra de defensive pligter og han ville i højere grad kunne fokusere på det offensive spil. Det kunne være afgørende da han måske er vores mest formstærke spiller for tiden.
Casillas
Carvajal-Pepe-Varane-Ramos
Isco-Khedira-Kroos-James
Jese-Ronaldo
En stærk organisation, fysik og boldsikre spillere bliver afgørende. De må IKKE score.
Tilføjelse:
Ramos på VB er en god ide fordi deres eneste offensivt farlige midtbanespiller er Arda Turan (HM). Carvajal kan dermed støde frem i hvert angreb og åbne højresiden mens James og Ronaldo/Jese kan give bredde i venstre side. Khedira skal støde med frem ved mulighed for at give styrke i luftrummet. Btw med Ramos, Pepe, Varane og Khedira samt Ronaldo er vi voldsomt stærke i luftrummet og burde kun kunne blive udfordret af Godin, Miranda og Mandzukic. Godin skal pakkes ind!
Ps. jeg foretrækker virkelig at Pepe er på banen i morgen - det bliver en fight uden lige.
Derudover er jeg stærkt interesseret i overvejelserne bag tanken om at spille en af vores CB’s som CDM? Jeg tænker, at det er pga. fysikken, men det er netop ikke dér, vi skal kæmpe med Atlético, for så taber vi. Nej, ligesom i sidste uges kamp, så skal vi slå dem på pasningsspillet. Det var sådan vi rundbarberede dem i første halvleg. Spille bolden rundt og iværksætte en hårdt genpres, når vi mister bolden.
Derfor er det også fuldstændigt vanvittigt, hvis vi skulle sætte Ramos, Varane og især Pepe op på midtbanen. Det virker til, at folk ikke har prøvet at spille midtmidt i virkeligheden. Der er altså ENORM forskel på at være en fin pasningsspiller fra sit udgangspunkt i bagkæden eller på fløjen, til at skulle ligge sig inde i rummet på midtbanen, hvor dit overblik, vendinger, timing og positionering skal være fantastiske.
Når Kroos, Busquets og Pirlo spiller den dybdeliggende boldflytter så fantastisk, så er deres pasningsspil kun en brøkdel af grunden. Resten er jo ’evnen’ til at agere i det område, og hvis man har spillet fodbold, så ved man, at enten så excellere man i det, eller også løber man rundt som en hovedløs kylling, hvilket de tre CB’s ville gøre. For selvom Illaramendi er så kedelig en spiller, så agere han godt inde på midtbanen. Han gør sig spilbar, er hele tiden bevidst omkring modstanderens placering og har en fin timing i sine pasninger. Derfor skal Illaramendi også foretrækkes over Khedira til hver en tid i sådan en her kamp. Silva er et bedre bud på et alternativ.
Vores seks forreste kommer altså til at se ud på følgende to måder:
1.
Kroos
Isco James
Jesé Chicharito Ronaldo
2.
Illaramendi
Kroos Isco
Jamés Chicharito Ronaldo