Sæsonen 2014/2015

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #997 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Sæsonen 2014/2015

Fondo_Sur skrev: Kunne være sejt, hvis han ofrede Bale for Jesé i en 4-4-2. Det ville selvfølgelig tage alt selvtilliden fra Bale, men det er en nødvendighed som jeg ser det.

Jesé ligefrem? Har du ser ham spille? Nej, han har ikke ligefrem vist at han fortjener det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #998 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Sæsonen 2014/2015

El_Juan skrev: Dagens bedste Real Madrid-spiller: Casemiro. Og hvilket mål han scorede! Eneste lyspunkt på en bizar fodboldaften. Det er lang tid siden jeg har været vidne til en sådan nedsmeltning...

Hvad var det i øvrigt lige for et stunt Casillas sluttede kampen af med? Han var tydeligvis efter Cristiano, da han Cristiano var på vej ned i omklædningsrummet. Det virkede lidt som om de skulle blive på banen for at mærke tilskuernes utilfredshed. Det er fint nok, at Casillas vil gå forrest og lege kaptajn, men det er et lidt sent tidspunkt at gøre det på.

På en aften som i aften var det - i øvrigt nok engang - tydeligt, at der mangler en som Xabi Alonso... En leder med fingeren på pulsen, der evner at tage temperaturen på kampen og tør gå forrest og dirigere...

Han ville ha' holdet til at klappe af tilskuerne, for at vise respekt.. Der har været mange kritiske røster omkring Iker, men det var alligevel den mest søgte!

11 år 4 måneder siden #999 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Ikertheman skrev:

El_Juan skrev: Dagens bedste Real Madrid-spiller: Casemiro. Og hvilket mål han scorede! Eneste lyspunkt på en bizar fodboldaften. Det er lang tid siden jeg har været vidne til en sådan nedsmeltning...

Hvad var det i øvrigt lige for et stunt Casillas sluttede kampen af med? Han var tydeligvis efter Cristiano, da han Cristiano var på vej ned i omklædningsrummet. Det virkede lidt som om de skulle blive på banen for at mærke tilskuernes utilfredshed. Det er fint nok, at Casillas vil gå forrest og lege kaptajn, men det er et lidt sent tidspunkt at gøre det på.

På en aften som i aften var det - i øvrigt nok engang - tydeligt, at der mangler en som Xabi Alonso... En leder med fingeren på pulsen, der evner at tage temperaturen på kampen og tør gå forrest og dirigere...

Han ville ha' holdet til at klappe af tilskuerne, for at vise respekt.. Der har været mange kritiske røster omkring Iker, men det var alligevel den mest søgte!

Respekt ville have været en anstændig indsats.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, El_Juan, JimmyBroe, andreashn

11 år 4 måneder siden #1000 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2014/2015
Du mener de samme tilskuere som råbte fuera fuera?

Jeg læser hvad du skriver. Dog går min pointe stadig på, at anførerens evner som leder og en der går forrest er tvivlsomme. Så kan jeg ikke se hvorfor han på den måde skulle have fat i netop den spiller af alle som rent faktisk gik forrest i går. Med det sagt skal Iker have ros for at erkende sine fejl efter kampen.

I min optik er Ikers tid i Real Madrid ved vejs ende. Der skal nyt blod til mellem stængerne fra næste sæson. Jeg tænker selvfølgelig De Gea.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 4 måneder siden #1001 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Efter en god nats søvn må jeg indrømme at jeg var i chok igår over holdets tilstand. Jeg ved godt det ikke er god fan kultur og jeg notorisk er pessimist men jeg havde en lille asp på min skulder som gerne så de røg ud, så der endelig skete noget med den taktik og de spillere. Ved godt det er sølle fra min side.

Nu kan der ikke være nogen tvivl om Bale har godt af en pause ligesom Benzema fik. Jeg ser ikke som en del herinde at Jese skal ind, jeg synes vi skal få lidt flere ind på midtbanen som arbejder for sagen også defensivt. Ronaldo og Benzema på toppen bør kunne drille alle hold, hvor de støttes af backerne og gerne denne diamant som gerne sås udført mod Levante:

Silva
Modric Kroos
Isco

Og så hurtigt spil, presspil over hele linjen. Silva skal udelukkende være bindeled mellem midtbane og forsvar, altså kun defensiv. Når James er tilbage så skal Silva ud på bænken og Modric derned og være styrmand.

Noget helt andet, er jeg den eneste som tydeligt kunne se Khedira var ligeglad igår. Arbeloa var self helt off, men det er jo efterhånden normalt :)

Er desværre en trist mand idag, utroligt at man er helt enig med Luna, Elkjær og Grønkjær en sen tirsdag aften. Skræmmende tanke..
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved asp3200.

11 år 4 måneder siden #1002 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2014/2015

Hierro skrev:

Fondo_Sur skrev: Kunne være sejt, hvis han ofrede Bale for Jesé i en 4-4-2. Det ville selvfølgelig tage alt selvtilliden fra Bale, men det er en nødvendighed som jeg ser det.

Jesé ligefrem? Har du ser ham spille? Nej, han har ikke ligefrem vist at han fortjener det.

Jesé fordi James stadig er skadet. I øvrigt ville Jesé være et godt valg på nuværende tidspunkt. På nuværende tidspunkt har vi egenligt bare brug en spiller, som er boldsikker, arbejdsom og en som kan skille sig sikkert af med bolden. Det kan stakkels Bale ikke magte på nuværende tidspunkt.

Puha, et rod.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista

• Pzyke
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1003 af Pzyke
Besvaret af Pzyke på emne Sæsonen 2014/2015

Hvordan ville du stille op? Med det spiller materiale der er til rådighed, er 4-4-2 vel ikke en opstilling der er idéel?

Jeg er helt enig med at en spiller som Bale skal et par kampe på bænken og ikke partout få 90 minutters spilletid på trods af en rædselsfuld indsats

11 år 4 måneder siden #1004 af Hierro 2.0
Besvaret af Hierro 2.0 på emne Sæsonen 2014/2015

El_Juan skrev: Du mener de samme tilskuere som råbte fuera fuera?

Jeg læser hvad du skriver. Dog går min pointe stadig på, at anførerens evner som leder og en der går forrest er tvivlsomme. Så kan jeg ikke se hvorfor han på den måde skulle have fat i netop den spiller af alle som rent faktisk gik forrest i går. Med det sagt skal Iker have ros for at erkende sine fejl efter kampen.

I min optik er Ikers tid i Real Madrid ved vejs ende. Der skal nyt blod til mellem stængerne fra næste sæson. Jeg tænker selvfølgelig De Gea.

Uanset om det er 50 % eller 80 % af de fremmødte fans, der råber og buher, efter sådan en kummerlig indsats, har Iker fuldstændig ret i denne sag. Selvfølgelig skal de vise et ansvar og en form for respekt, for de sidste folk (fans, turrister, osv., der har betalt dyre domme for at kommer på stadion), der klapper mod dem. Skulle de sidste mennesker heller ikke klappe, er det mindste man kan gøre forsat at klappe ud mod dem.. Det manglede da bare.. Så det, at Iker, i en sag som denne, netop viser dette initiativ og får resten af truppen med er da helt på sin plads og viser da en form for ledelse af truppen.. Så må Ronaldo sgu sidde og være tøsesur nede i omklædningen efterfølgende, det er ham selvføgelig frit for.. Dermed ikke sagt, at de skal rende smilende og klappende rundt efter sådan en katastrofe, det siger sig selv.. Ronaldo gik muligvis forrest igår i et par situationer, hvor han kæmpede mere en han plejer, men det ville derimod være en katastrofe, at få en personlighed som ham til kaptajn. Hans gestikuleringer mod hans holdkammerater (fred være med dem mod dommerne, osv.) bliver jeg simpelthen aldrig fan af. Synes det er så pinligt at se på og må ligge grobund for en masse frustrationer og reduceret selvtillid for medspillerne. Når man kan se, at Bale er fuldstændig blottet for selvtillid (og tildels også Benzema), så nytter den attitude simpelthen ingenting. Ronaldo scorer to mål igår, hvilket var fantastisk og med til at holde os i turneringen, men udover de to kasser, spiller han jo også forfærdeligt..

Dog er jeg helt på linje med dig, hvad angår Ikers fremtid i klubbben. Tror godt nok også, at det efterhånden synger på sidste vers. Han er bare ikke, hvad han har været. De Gea ville være fremragende!

Det ligner en general ting på holdet, at der mangler selvtillid. De virker igen igår rystende nervøse. Der må virkelig være et eller andet mentalt i vejen lige pt..

Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Hierro 2.0.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

11 år 4 måneder siden #1005 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
Så til de gode nyheder, som omhandler de kommende Real Madrid-spillere Casemiro og Danilo.

Casemiro er for alvor ved at udfolde sit potentiale, og bliver lige nu betegnet som Portos bedste spiller, og en komplet midtbanespiller... Spændende:)

Danilo har kun brækket næsen, og fået en hjernerystelse... Ingen permanente skader. Marca melder at kontrakten gælder fem år, og prisen er 25 mio. euro.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Sahinovic

11 år 4 måneder siden #1006 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015

M_linding skrev: Så til de gode nyheder, som omhandler de kommende Real Madrid-spillere Casemiro og Danilo.

Casemiro er for alvor ved at udfolde sit potentiale, og bliver lige nu betegnet som Portos bedste spiller, og en komplet midtbanespiller... Spændende:)

Danilo har kun brækket næsen, og fået en hjernerystelse... Ingen permanente skader. Marca melder at kontrakten gælder fem år, og prisen er 25 mio. euro.

Har altid kunne set potentiale i Casemiro, synes han er en utrolig spændende spiller og det ser umiddelbart ud til at han også har smidt nogle kilo. Håber han vender hjem og får en reel chance, vi har brug for midtbanespiller som ham eftersom Khedira og måske Illarramendi er fortid i klubben til sommer.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 4 måneder siden #1007 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015

Sahinovic skrev:

M_linding skrev: Så til de gode nyheder, som omhandler de kommende Real Madrid-spillere Casemiro og Danilo.

Har altid kunne set potentiale i Casemiro, synes han er en utrolig spændende spiller og det ser umiddelbart ud til at han også har smidt nogle kilo. Håber han vender hjem og får en reel chance, vi har brug for midtbanespiller som ham eftersom Khedira og måske Illarramendi er fortid i klubben til sommer.

Eneste problem med Casemiro er alle de frispark han laver som bliver efterfulgt af mange gule kort.

11 år 4 måneder siden #1008 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2014/2015

asp3200 skrev:

Sahinovic skrev:

Eneste problem med Casemiro er alle de frispark han laver som bliver efterfulgt af mange gule kort.

26 kampe, 10 gule kort, ja han får en del advarsler men det problem kan man sagtens løse og vil ikke opgive ham af den grund. Ramos har fået 16 gule kort på bare 31 kampe, så helt galt er det umiddelbart heller ikke.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

Leveret af Kunena Forum