Sæsonen 2014/2015

• andersokis
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1009 af andersokis
Besvaret af andersokis på emne Sæsonen 2014/2015
Det største problem per dags dato (blant troppen) at vi har to vinger hvorav en egentlig er spiss og en annen er totalt blottet for selvtillit. Jesé er INGEN kant, alle hans beste aksjoner kommer som angriper, og iallefall ikke i en 4-4-2. Har noen i det hele tatt sett et slikt "varmekart" fra gårsdagen? Det var nemlig mye mer 4-4-2 enn 4-3-3. Kroos klarer heller ikke å dekke rom som han tidligere hadde full kontroll over når angrepsrekken vår faktisk presset motstanderen. Nå står samtlige som søyler.

Vi skal nok komme oss ut av krisen, men det vil nok ta tid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1010 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Sæsonen 2014/2015

Siempre Madrid skrev:

Ikertheman skrev:

El_Juan skrev: Dagens bedste Real Madrid-spiller: Casemiro. Og hvilket mål han scorede! Eneste lyspunkt på en bizar fodboldaften. Det er lang tid siden jeg har været vidne til en sådan nedsmeltning...

Hvad var det i øvrigt lige for et stunt Casillas sluttede kampen af med? Han var tydeligvis efter Cristiano, da han Cristiano var på vej ned i omklædningsrummet. Det virkede lidt som om de skulle blive på banen for at mærke tilskuernes utilfredshed. Det er fint nok, at Casillas vil gå forrest og lege kaptajn, men det er et lidt sent tidspunkt at gøre det på.

På en aften som i aften var det - i øvrigt nok engang - tydeligt, at der mangler en som Xabi Alonso... En leder med fingeren på pulsen, der evner at tage temperaturen på kampen og tør gå forrest og dirigere...

Han ville ha' holdet til at klappe af tilskuerne, for at vise respekt.. Der har været mange kritiske røster omkring Iker, men det var alligevel den mest søgte!

Respekt ville have været en anstændig indsats.

Det er vi så enige om - og når man så ikke kunne præstere en anstændig indsats (Iker inkl), så mener du, at det er forkert at blive på banen og vise respekt (klappe af) til de fremmødte? Eller misser jeg din logik her? Ligner lidt et post for likes..

11 år 4 måneder siden #1011 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

Ikertheman skrev:

Siempre Madrid skrev:

Ikertheman skrev:

El_Juan skrev: Dagens bedste Real Madrid-spiller: Casemiro. Og hvilket mål han scorede! Eneste lyspunkt på en bizar fodboldaften. Det er lang tid siden jeg har været vidne til en sådan nedsmeltning...

Hvad var det i øvrigt lige for et stunt Casillas sluttede kampen af med? Han var tydeligvis efter Cristiano, da han Cristiano var på vej ned i omklædningsrummet. Det virkede lidt som om de skulle blive på banen for at mærke tilskuernes utilfredshed. Det er fint nok, at Casillas vil gå forrest og lege kaptajn, men det er et lidt sent tidspunkt at gøre det på.

På en aften som i aften var det - i øvrigt nok engang - tydeligt, at der mangler en som Xabi Alonso... En leder med fingeren på pulsen, der evner at tage temperaturen på kampen og tør gå forrest og dirigere...

Han ville ha' holdet til at klappe af tilskuerne, for at vise respekt.. Der har været mange kritiske røster omkring Iker, men det var alligevel den mest søgte!

Respekt ville have været en anstændig indsats.

Det er vi så enige om - og når man så ikke kunne præstere en anstændig indsats (Iker inkl), så mener du, at det er forkert at blive på banen og vise respekt (klappe af) til de fremmødte? Eller misser jeg din logik her? Ligner lidt et post for likes..

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt forstår tankegangen, at man først går ud og præsterer den dårligste kamp i flere år, som får publikum til at gå amok og råbe "Fuera, Fuera" og efter kampen vil man så ned og sige tak for kampen/støtten til publikum.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 4 måneder siden #1012 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2014/2015
Jeg er ret sikker på, at det ikke handlede om at sige tak, men derimod om enten at gestikulere undskyldende til klubbens fans, eller, hvilket jeg personligt finder mere sandsynligt, at lade sig blive udsat for pibekoncert af klubbens naturligt nok utilfredse fans.

Og i den forbindelse var Cristiano Ronaldos pigefornærmede flugt-forsøg uklædeligt, hvorimod Iker helt klart gjorde det rigtige.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, Dahl, Dios, ZizouMo, Roesen7, andreashn, Ikertheman, Hierro 2.0, Madridnation.

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1013 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Sæsonen 2014/2015

DarioGomez skrev: Jeg er ret sikker på, at det ikke handlede om at sige tak, men derimod om enten at gestikulere undskyldende til klubbens fans, eller, hvilket jeg personligt finder mere sandsynligt, at lade sig blive udsat for pibekoncert af klubbens naturligt nok utilfredse fans.

Og i den forbindelse var Cristiano Ronaldos pigefornærmede flugt-forsøg uklædeligt, hvorimod Iker helt klart gjorde det rigtige.

Tak!

11 år 4 måneder siden #1014 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2014/2015

DarioGomez skrev: Jeg er ret sikker på, at det ikke handlede om at sige tak, men derimod om enten at gestikulere undskyldende til klubbens fans, eller, hvilket jeg personligt finder mere sandsynligt, at lade sig blive udsat for pibekoncert af klubbens naturligt nok utilfredse fans.

Like-hunter ;-)

"Spank me, I'm bad"-attituden kan han gemme til Sara. Der bruger han forhåbentlig også sine hænder bedre end på banen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

11 år 4 måneder siden #1015 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Florentino Pérez holder pressemøde 13.30 CET nu her, hvad mon der nu sker.

• Bobonation
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1016 af Bobonation
Besvaret af Bobonation på emne Sæsonen 2014/2015
Er der nogen/nogle, der følger med og som kan komme med opdateringer?

11 år 4 måneder siden #1017 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015
Han har bare fredet Ancelotti og sagt at han ikke ryger før sæsonen. Ellers det samme tomme snak.

11 år 4 måneder siden #1018 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 2014/2015
Fra Marca:

The Italian has admitted that the BBC are no longer untouchable, at least not in the way they have been until now. He is now considering fielding a fourth midfielder to bring some balance to their game following the team's recent run of poor form.
Following the home defeat to Schalke, the team are in need of a serious wake-up call. Everything points to Ancelotti's Real Madrid playing their best football in a traditional 4-4-2 formation, both last season and this.
Gareth Bale is proving that playing as that fourth midfielder is not for him. Real Madrid need to get back to their best quickly and that will require playing with more midfielders. There is no other solution.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 4 måneder siden #1019 af Dahl
Besvaret af Dahl på emne Sæsonen 2014/2015
Det var også ved at være på tide at Perez, overlader holdsætningen til træneren........

No worries!!!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

• PaulBreitnersAfro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #1020 af PaulBreitnersAfro
Besvaret af PaulBreitnersAfro på emne Sæsonen 2014/2015
Efter at have fulgt forummet i noget tid, har jeg nu besluttet mig for at oprette mig som bruger for at høre jeres mening i forhold til dette ”dilemma”:

Hvad sker der når James er fit for fight?

Jeg tror mange håber at vi vender tilbage til den opstilling vi havde så meget succes med tidligere på sæsonen, da Bale var ude.
Men! Går der mon politik i den og bliver Isco (gud forbyde det) ofret til fordel for James?
Mine tanker er, at Perez jo nok har en finger med i spillet når der bliver sat hold, men at BBC ikke længere kan være 100% fredet med den seneste tids præstationer i mente.
Jeg håber også at Perez kan se potentialet og fidusen i at have en spiller som Isco i startelleveren. For det første fordi han med stor sandsynlighed bliver en af de helt store profiler for La Roja i mange år fremover, men også fordi han lader til at være lidt af en fanfavorit (hvilket også gør sig gældende for mig).

Også kan jeg simpelthen ikke tro at Perez vil begå de samme fejl som han gjorde i forbindelse med Galacticos-projektet. Men spændende bliver det i hvert fald at se om et af hans to seneste store indkøb skal bænkes.

Leveret af Kunena Forum